مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

 

اگر یکی از نگرانی های شما هوای آلوده است. این مسئله باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای شما و خانواده شما شده و احساس سنگینی و کسالت می کنید، باید به فکر درمان و البته پیشگیری باشیم … علت سرفه و بی حوصلگی روزانه اغلب آلودگی هوا است.

 

خواه آلودگی ناشی از دود اتومبیل باشد یا بوی اسپری که برای خوشبو کردن و تمیز کردن استفاده کرده اید، بوی غذایی و مواد غذایی کپک زده باقی مانده و دور از چشم شما است، دود سیگار یا سیگاری خود را از شوره سر، پوست مو. حیوانات خانگی و صدها عامل دیگر. همه اینها باعث سرفه و آلرژی می شوند و در صورت عدم درمان، این سرفه می تواند منجر به بیماری تنفسی شود.

اما راه حل چیست؟ راه حل استفاده از دستگاه تصفیه هوای خانگی است که امروز در این مطلب به راهنمای خرید و معرفی بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی در بازار میپردازیم باما همراه باشید. برند شیائومی (Xiaomi) در سال 2010 فعالیت خود را حول محور موضوع ارائه محصولات مقرون به صرفه آغاز کرد. این برند در حال حاضر یکی از برندهای معروف چینی بوده که توانسته است هدف خود را تا حدی محقق کند. در حال حاضر تصفیه کننده هوا شیائومی یکی از بهترین‌های این حوزه است. فروشگاه کالی ناب مرجع تخصصی محصولات شیائومی می باشد، که به صورت تخصصی برروی وارد کردن محصولات شیائومی کار میکند. در ادامه با کالی ناب همراه شوید تا اطلاعات جامعی در مورد تصفیه هوای مناسب شما به شما ارائه دهیم.

دستگاه تصفیه هوای خانگی چیست؟

در پاسخ به این سوال که دستگاه تصفیه هوا چیست؟، باید گفت دستگاه تصفیه هوا دستگاهی است که آلاینده های هوا را در یک فضا جذب کرده و هوای تصفیه شده را در محل خروجی آزاد می کند.

دستگاه های تصفیه هوا مانند دستگاه های تصفیه آب دارای فیلترهایی هستند که هوا از طریق آنها عبور می کند و از آلودگی های مختلف مانند گرد و غبار، ویروس ها، باکتری ها و میکروب ها تمیز می شود.

در نتیجه هوایی که دستگاه به دهانه خروجی می رساند کاملاً سالم و روان خواهد بود. مدل های مختلفی از این دستگاه وجود دارد که با توجه به فیلترهای استفاده شده و ظرفیت محیط، هوا را تمیز می کنند. بنابراین، آنها انواع تصفیه کننده هوا را از دستگاه های خانگی گرفته تا دستگاه های مربوط به فضاهای بزرگتر مانند فضاهای عمومی تحت پوشش قرار می دهند. در ادامه راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوای شیائومی به شما ارائه می دهیم.

آشنایی با انواع دستگاه تصفیه هوا:

سه گزینه اصلی وجود دارد که در آنها سیستم های تصفیه هوای خانگی تولید می شود که عبارت اند از:

دستگاه تصفیه هوای کل خانه

این دستگاه برای تمیز کردن تمام هوای خانه طراحی شده است و معمولاً مستقیماً روی مجاری ورودی موجود نصب می شود. سیستم تصفیه باید به روشی کاملاً حرفه ای نصب شود، شاید در بعضی موارد از برق استفاده شود.

دستگاه تصفیه هوای داخلی

گرد و غبار یا شوره در همه خانه ها وجود دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از بیماری انسداد ریوی مزمن یا سایر مشکلات ریوی رنج می برید، این مواد تحریک کننده در هوا می توانند تنفس را برای شما دشوار کنند. استفاده از این نوع دستگاه تصفیه هوا می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

دستگاه تصفیه هوای قابل حمل:

این سیستم به عنوان دستگاه تصفیه هوای اتاق شناخته می شود. این دستگاه مناسب افراد با بودجه کم است و به گونه ای طراحی شده است که قابل حمل بوده و می تواند روی زمین یا میز قرار گیرد.

چند نکته ای مهم برای خرید دستگاه تصفیه هوای خانگی

 

  • قدرت دسنگاه تصفیه:

این که به شما می گوید که چه مقدار هوای تصفیه شده از دستگاه خارج می شود و سرعت دستگاه چقدر است. هرچه این مقدار بیشتر باشد، ظرفیت تصفیه دستگاه نیز بالاتر است. بسته به فضای اتاقی که قصد دارید دستگاه تصفیه را در آن قرار دهید، می توانید دستگاهی با سرعت تحویل بالاتر برای آن فضا انتخاب کنید.

  •  بسته به نوع آلودگی محیط

بیشتر در معرض چه نوع آلودگی ای هستید؟ اگر به دنبال دستگاهی هستید که استریل ترین فضای تنفس ممکن را فراهم کند. دستگاه هایی را انتخاب کنید که از فناوری نور نور فرابنفش استفاده می کنند. زیرا در این فناوری از نور فرابنفش برای از بین بردن باکتری ها، ویروس ها و توده ها استفاده می شود.

اما اگر می خواهید بو و آلاینده های ناشی از سیگار کشیدن، نگهداری از حیوانات خانگی و آشپزی را از بین ببرید، دستگاه های فیلتر کربن مفید خواهند بود. البته دستگاه هایی هستند که این دو قابلیت را با هم دارند و می توانید از آنها استفاده کنید.

  •  گارانتی دستگاه تصفیه هوا

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه هوا یکی از مهمترین معیارهایی است که باید قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا باید در نظر گرفته شود. از آنجا که فیلترها عمر مشخصی دارند و پس از مدت زمان مشخصی نیاز به تعویض دارند، همانطور که در بخش قبل گفتیم در دسترس بودن فیلتر دستگاه تصفیه هوا بسیار مهم است.

بنابراین شرکت تأمین کننده فیلترها باید از سابقه و شهرت قابل قبولی برای اطمینان از خدمات پس از فروش و تهیه فیلترهای با کیفیت برخوردار باشند.

 

  •  در دسترس بودن فیلتر دستگاه تصفیه هوا

دیده می شود که حتی شرکت های بزرگ تولید کننده دستگاه های تصفیه هوا نیز در تهیه فیلترهای دستگاه عملکرد ضعیفی دارند و پس از مدتی به سختی می توان فیلترهای دستگاه های آنها را در بازار یافت. این امر خرید فیلتر جدید و تعویض آن را برای خریداران دشوار می کند. برخی از شرکت ها پس از تصمیم به طور کلی برای ارتقا یا ارتقا مدل، دیگر توجه کافی به تأمین فیلتر به مدل قبلی ندارند.

بنابراین، اولاً اطمینان حاصل کنید که مدلی که انتخاب کرده اید برای تولید یک شرکت معتبر خدمات پس از فروش مناسب است و ثانیا، سعی کنید مدل های جدیدتری را انتخاب کنید که کمتر دارای مشکل فیلتر هستند.

آنها فراموش نکنید که قیمت فیلترها را نیز در نظر بگیرید. زیرا فیلتر بارها تغییر خواهد کرد و خرید این فیلترها برای شما مقرون به صرفه است.

  • اندازه ای محیط مورد استفاده

اول از همه، به اندازه ای محیطی که می خواهید با کمک دستگاه هوا تمیز کنید، توجه کنید. هر دستگاه تصفیه هوا می تواند منطقه خاصی را پوشش دهد و روند تصفیه هوا در آن را به خوبی انجام دهد. مقدار این منطقه در مشخصات دستگاه مشخص شده است، بنابراین حتما به آن توجه کنید.

 

  •  توجه به محل قرارگیری دستگاه

بیشتر دستگاه های تصفیه هوای خانگی به گونه ای طراحی شده اند که در منطقه ای به اندازه یک اتاق یا سالن کوچک استفاده شوند. به همین دلیل مهم است که تصمیم بگیریم دستگاهی را که برای سلامتی شما بسیار موثر است قرار دهید.

پیشنهاد ما به شما این است که اولین اولویت شما اتاق خواب شما باشد. زیرا قسمت قابل توجهی از وقت شما در خانه به خواب شما اختصاص دارد و ذرات و آلودگی هنگام خواب بیدار هستند و سلامتی خود را به خطر می اندازند! به طور کلی، بخشی از خانه را انتخاب کنید که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید.

  •  توجه به فناوری فیلتراسیون دستگاه:

فناوری فیلتر کردن یکی از مهمترین مواردی است که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. این ویژگی به دو قسمت تقسیم می شود:

فعال

این فناوری با فیلتراسیون و ایجاد رسوب آلاینده ها، آلاینده های هوا را از بین می برد. اگرچه در نگاه اول ممکن است این نوع فیلتراسیون بهتر باشد، باید توجه داشت که این فناوری معمولاً با تولید اُزون همراه است. گاز اُزون برای سیستم تنفسی و ریه ها بسیار خطرناک است، بنابراین توصیه می شود از خرید دستگاه های تصفیه هوا با فناوری فیلتراسیون فعال خودداری کنید.

غیرفعال

این فناوری به گونه ای است که جریان هوای آلوده توسط فن‌ های قدرتمند دستگاه به داخل آن مکیده می شود و با عبور از فیلترهای مختلف و جذب آلاینده ها، هوای تمیز از طرف دیگر دستگاه خارج می شود. دستگاه ها برای مصارف خانگی توصیه می شوند.

در نکات قبل با راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی آشنا شدیم در ادامه ای مطلب فهرستی از بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی میپردازیم باما همراه باشید

شما می‌توانید جدیدترین تصفیه کننده هوا Mi را در فروشگاه اینترنتی کالی ناب با مشخصات کامل محصول مشاهده کنید. برند شیائومی در زمینه‌ی تولید محصولات هوشمند در سراسر جهان شناخته شده است و می‌تواند زندگی هوشمندی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید انواع دستگاه تصفیه کننده‌ هوا شیائومی کافی است از قسمت فروشگاه دیدن فرمایید.

  •  میزان صدای دستگاه تصفیه هوا خانگی

واحد اندازه گیری صدا، دسی بل است که هرچه میزان آن بالاتر رود، صدای تولید شده نیز افزایش خواهد یافت. برای افرادی که به صدا حساس هستند توجه به میزان تولید شده توسط فن یا فن ها قبل از انتخاب دستگاه تصفیه هوا مهم است.

 

معرفی چهار مدل با کیفیت و پرفروش تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Mi Air Purifier 3H

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Mi Air Purifier 3H

4%-5,083,000 تومان

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Mi Air Purifier 4 Lite

4,679,000 تومان

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Mi Air Purifier 3H

در انبار موجود نمی باشد

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Mi Air Purifier Pro

6,680,000 تومان

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

3%-8,631,000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی