مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

درباره مایکروسافت

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ب.ظ | | ۰ نظر

مایکروسافت

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اجرای یک بازی سنگین و گرافیکی در یک دستگاه کوچک و همراه نظیر سورفیس ها تا چه اندازه لذت بخش است؟ مایکروسافت تصمیم دارد تا این رؤیا را به حقیقت تبدیل کند!

فیل اسپنسر، مدیر ارشد بخش ایکس باکس در مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ اعلام کرده که این شرکت تا سه سال دیگر از سرویس استریم بازی‌های خود رونمایی خواهد کرد.

اسپنسر اعلام کرده که مایکروسافت بهترین سرفیس استوک تصمیم دارد تا روی بازی‌های اختصاصی برای ایکس باکس تمرکز و سرمایه گذاری ویژه‌ای کند علاوه بر اینکه در آینده‌ای نزدیک سرویس‌های استریم بازی می‌توانند محتوای بازی را حتی بدون وجود کنسول به گیمر ها ارسال کنند.

ایده اصلی استریم بازی در سال ۲۰۱۲ توسط یک کمپانی کوچک مطرح شد. مایکروسافت در همان زمان تصمیم به تصاحب این استارت آپ گرفت و تلاش کرد تا این ایده را اساس و بنیاد اصلی آینده ایکس باکس قرار دهد.

ایده اصلی که فیل اسپنسر در مورد آن صحبت می‌کند دقیقا همان دلیلی است که مایکروسافت را مجاب به قدم نهادن در پروژه‌های رایانش ابری نظیر Azure کرده است. به عبارت دیگر Azure اولین گامی است که شرکت بزرگ ردموند برای توسعه استریم بازی‌های سنگین در دستگاه‌های همراه با استفاده از تکنولوژی رایانش ابری برداشته است.

در صورت به حقیقت پیوستن این ایده، مایکروسافت می‌تواند روی هر دستگاهی که به نحوی امکان اتصال به اینترنت و اتصال یک کنترلر را دارد، قابلیت اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی را موجود کند.

در سرویس استریم بازی‌ها به صورت گرافیکی، پردازش اجرای بازی‌ها در سرور و اصطلاحاً «فضای ابری» انجام می‌شود و به دستگاه کاربر از طریق اینترنت فرستاده می‌شود. در نهایت دستگاه کاربر کافی است با دریافت فید صدا و تصویر، به صورت هم‌زمان فرمان‌های کنترلی را به سرور انتقال دهد.

رایانش ابری و سرویس استریم بازی‌ها می‌تواند امکان اجرای قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین بازی‌ها را در دستگاه‌هایی نظیر تبلت های ویندوزی سرفیس و حتی دستگاه‌هایی که مبتنی بر پردازنده ARM هستند بیاورد.

محصولات

چند سالی است که مایکروسافت با عرضه کامپیوترهای سرفیس تلاش کرده تا تجربه ای کاملا خاص و متفاوت را از کامپیوترهای ویندوزی ارائه دهد. مایکروسافت به تازگی نیز با معرفی محصولات متنوع از این سری کامپیوترهای فوق سبک، توجه اکثر کاربران را به خود جلب کند.

سرفیس ها درحقیقت مجموعه دستگاه هایی هستند که می توانند جایگزین لپ تاپ شما شوند. سرفیس بوک یک لپ تاپ با قابلیت جدا شدن نمایشگر است و سرفیس پرو تبلتی است که با کیک استند یکپارچه ساخته شده است و سرفیس لپ تاپ نیز به عنوان یک الترابوک فوق سبک اخیرا به این جمع اضافه شده است.

تمامی محصولات سرفیس به لطف سیستم عامل ویندوز و پردازنده های قدرتمند Core i و Core m ساخت اینتل، توانایی اجرای تمامی وظایف یک کامپیوتر قدرتمند را دارند.

با وجود این کامپیوتهای قابل حمل شاید این سوال در ذهن بوجود بیاید که کدام یک از این محصولات می تواند مناسب کار شما باشد. در ادامه این مطلب سعی داریم تا شما را در انتخاب این سری کامپیوترها راهنمایی کنیم.

خرید سرفیس استوک لپ تاپی است که می تواند در مواقع ضروری جایگزین تبلت شما نیز باشد. این لپ تاپ سبک در اولین نگاه بیشتر مناسب کارهای روزمره به حساب میاید. در کنار اینکه نمایشگر جداشونده آن می تواند جایگزین یک تبلت ویندوزی کارآمد باشد. البته این مسئله را نباید فراموش کرد که بیشترین استفاده ممکن از سرفیس بوک را در زمان اتصال به بخش کیبورد آن تجربه خواهید کرد.

سرفیس بوک به گونه ای ساخته شده که با فشار یک دکمه از کیبورد جدا شود و به همین راحتی تبدیل به یک تبلت ویندوزی کامل با پردازنده و بازدهی بسیار عالی خواهد شد. با این وجود استفاده روزمره از سرفیس بوک به جای تبلت شاید آنقدرها هم ایده آل نباشد. با این وجود حالت تبلت برای تماشای فیلم یا نشان دادن یک کلیپ به دوستان بسیار عالی خواهد بود.

در حقیقت قدرت اصلی باتری و پردازش گرافیک سرفیس بوک در بخش کیبورد آن نهفته است. سرفیس بوک در حالت تبلت امکان اتصال درگاه USB را ندارد و تنها یک جک ۳٫۵ میلی متری خروجی صدا در بخش نمایشگر آن تعبیه شده است. در بخش کیبورد علاوه بر باتری قدرتمندتر، پردازنده گرافیکی Nvidia نیز تعبیه شده تا کارهای گرافیکی و اجرای بازی ها بهتر شوند.

به طور کل سرفیس بوک را می توان به کسانی که بیشتر به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و فوق سبک برای کار های روزمره میگردند و میخواهند از داشتن یک تبلت بی نیاز باشند، پیشنهاد کرد. علاوه بر اینکه سری پرفورمنس سرفیس بوک ها برای بازی کردن نیز مناسب است.

منبع : https://abidarstok.com/microsoft-products-and-surface/

لپ تاپ های dell

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۲ ب.ظ | | ۰ نظر

آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های Dell

بهترین لپ‌تاپ‌های Dell
 

با ارزش‌ترین لپ تاپ : Inspiron 15 5000
 

اگر بخواهیم در بین لپ‌تاپ های شرکت Dell با ارزش‌ترین را برگزنیم بهتر است به سمت Inspiron 15 5000  برویم.

لپ‌تاپی با قیمت کمتر از 400 دلار و ویژگی های کلیدی همچون پردازنده Core i3 و هارد درایو 500 گیگابایتی، صفحه نمایش 15.6 اینچی 768 پیکسلی و حافظه رم 6 گیگابایتی آن را برای انجام کارهای مالتی مدیا مورد توجه قرار می دهد.

 

بهترین کروم بوک : Chromebook 13
 

قطعا شرکت Dell با عرضه Chromebook 13  بهترین کروم بوک خود را روانه بازار کرد.

دستگاهی که عمر باتری عالی، صفحه کلیدی آرامش بخش و کیفیت ساخت فوق العاده دارد. طراحی از جنس آلیاژ منزنیم و دری از جنس فیبرکربن این کروم بوک رو مستحکم و خوش ساخت کرده است. با عمر باتری 13 ساعت قطعا Chromebook 13 یک کروم بوک جان سخت محسوب می شود.

 

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ: Alienware 17
 

لپ تاپ گیمینگ Alienware 17 ویژه گیمرهای سخت جان ساخته شده که در کنار سخت افزاری قدرتمند از طراحی فوق العاده ای نیز برخوردارست.

سخت افزارهایی همچون پردازنده Core i7  اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی; کارت گرافیک GTX 980M همگی ترکیب سخت افزاری بزرگ را به Alienware 17 خواهند داد. در مجموع گیمرها می توانند بدون هیچ نقصی جدیدترین بازیها را اجرا کرده بدون آن که شاهد افت گرافیکی یا مشکلات اجرایی باشند. Alienware 17 در کنار سخت افزار رده بالا; ظاهر جذابی داشته که می توان به صفحه کلید نرم و گیمینگ با نور پس زمینه; چراغ دوگانه در قسمت درب اصلی و طراحی گیمینگ اشاره داشت.

 

بهترین لپ تاپ Dell

بهترین لپ‌تاپ مالتی مدیا: XPS 15
 

لپ تاپ XPS 15 را می توان یک دستگاه مالتی مدیا کامل تلقی کرد.

لپ تاپی که از صفحه نمایش  4Kو پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل در کنار کارت گرافیک GeForce 750M برخوردارست و می تواند عملکردی فوق العاده از خود نشان دهد. شاسی فیبرکربنی و بدنه ای آلومینیومی حس کیفیت را به کاربر انتقال می دهد. صفحه کلید گسترده و آرامش نیز از دیگر ویژگی های XPS 15 به شمار می رود که در تایپ کمک شایانی به نویسندگان می کند.

حافظه رم 16 گیگابایایتی; حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی قیمتی 2549 دلاری را برای خریداران به دنبال دارد. البته اگر خریداران مایل نباشند Dell مدلی با صفحه نمایش 1080 پیکسلی را ارائه می دهد که قیمت 999 دلاری دارد.

شاید مدل 4K لپ‌تاپ  XPS 15 گران محسوب شود; اما لذت بسیاری در نمایش تصاویر به کاربر می دهد.

 

بهترین لپ‌تاپ کسب و کار : Latitude E7450
 

افرادی که به دنبال لپ‌تاپی برای کسب و کار هستند; به معقوله ای همچون ظاهر توجه ای ندارند و بیشتر لپ‌تاپی را می پسندند که از سخت افزار مناسبی برخوردار باشد; Latitude E7450 شرکت Dell   نیز از این دست لپ تاپهاست.

دستگاهی که ظاهر ساده و سخت افزاری همچون پردازنده Core i7; حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی دارد. البته ویژگی های دیگری مانند اسکنر اثر انگشت; NFC  و کارت خوان هوشمند نیز شامل حال Latitude E7450 است.

در مجموع با چنین مشخصاتی E7450 برای کسب و کار بسیار مناسب بوده و شدیدا توصیه می شود.

 

بهترین لپ‌تاپ هیبریدی: Inspiron 11 3000
 

اگر به دنبال لپ‌تاپ هیبریدی مقرون به صرفه هستید که در کنار قیمت مناسب دارای مشخصات کافی باشد; بهتر است Inspiron 11 3000 شرکت Dell را انتخاب کنید.

لپ‌تاپی با قیمت پایه 329 دلاری که نظر هر دوستدار لپ‌تاپ هیبریدی را به خود جلب می کند. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش لمسی و قابل حرکت در چندین زاویه مختلف است که حتی آن را می توان به تبلت نیز تبدیل نمود. صفحه کلید نرم، اسپیکرهای نسبتا قدرتمند; پردازنده Pentium در کنار حافظه داخلی 500 گیگابایتی عملکرد مناسب و معقولی برای افراد فراهم می کند.

یکی از معایب Inspiron 11 3000  که می توان به آن اشاره داشت عملکرد نامناسب پد لمسیست.

 

بهترین لپ‌تاپ مقرون به صرفه گیمینگ: Inspiron 15 7000
 

چه کسی گفته که باید برای خرید لپ تاپ گیمینگ بایستی هزینه بالایی صرف کرد؟

با لپ‌تاپ Inspiron 15 7000 دیگر نیاز نیست هزینه های بالایی تقبل نمایید; بلکه با 799 دلار سخت افزاری همچون پردازنده گرافیکی GeForce 960M انویدیا که در بازیهای روز عملکرد قابل قبولی دارد; نصیب شما خواهد شد. کیفیت صوتی فوق العاده و عمر باتری 7 ساعته لذت گیمینگ بسیاری را به علاقه‌مندان بازی ارائه خواهد داد.

در نهایت اگر می خواهید لپ‌تاپ گیمینگی داشته باشید که در بازیهای روز کیفیت قابل قبول و مناسبی داشته و از قیمت بالایی برخوردار نباشد; Inspiron 15 7000 بهترین گزینه است.

 

بهترین لپ‌تاپ کسب و کار تبدیل شونده: Latitude 7350
 

هرکسی که می گوید لپ‌تاپ تبدیل شونده مناسبی برای کسب و کار وجود ندارد اشتباه بیان کرده است.

Dell با لپ‌تاپ تبدیل شونده مخصوص کسب و کار Latitude 7350 که از گواهی 810G نیز بهره می برد نشان داده برای کسب و کار نیز لپ‌تاپ تبدیل شونده مناسبی وجود دارد. Latitude 7350 دارای صفحه کلید و پدلمسی با عملکرد قابل قبول بوده و نقش تبلت را نیز می تواند به خوبی ایفا کند. وجود دو پورت USB 3.0 ; اسلات کارت اس دی; پورت کوچک DisplayPort و باتری با طول عمر 10 ساعته از ویژگی های بارز Latitude 7350 به شمار می روند. مشخصاتی همچون پردازنده Core M اینتل; حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی حرفی دیگر باقی نمی گذارد.

 

بهترین لپ‌تاپ ورک استیشن: Precision 5510
 

اگر شما در زمینه های همچون اتوکد; مدل سازی سه بعدی و برخی دیگر فعالیت دارید که نیازمند لپ تاپ قدرتمندی هستند; قطعا Precision 5510 می تواند بهترین گزینه باشد.

این لپ تاپ ورک استیشن از مشخصات بالایی برخوردار بوده که می توان به پردازنده Xeon اینتل و کارت گرافیک Quadro M1000M انویدیا اشاره کرد. البته باید به جنس باکیفیت بدنه و وزن 4.6 پوندی این لپ تاپ نیز توجه داشت که لذت کاربری آن را بیشتر می کند. در نهایت Precision 5510 را می توان یک ایستگاه کاری قدرتمند تلقی کرد که از پس هر کاری برخواهد آمد.

بهترین لپ‌تاپ سرسخت: Latitude 14 Rugged Extreme
اگر شما به دنبال لپ‌تاپی سرسخت هستید که در هر شرایطی دوام بیاورد; Latitude 14 Rugged Extreme بهترین گزینه محسوب می شود.

لپ‌تاپی که در برابر گرما; سرما; آب; گرد و غبار و ضربه هیچ آسیبی نخواهد دید زیرا Dell آن را به عنوان یک لپ‌تاپ سرسخت طراحی نموده است.بدنه خارجی از جنس آلیاژ منزنیم و بهره گیری از مواد پلیمری با پورت های محافظتی در ساخت آن به عنوان دیگر ویژگی های بارز Latitude 14 Rugged Extreme به شمار می روند. البته صفحه نمایش 14 اینچی با صفحه نمایش لمسی مقاومتی، طول عمر باتری 8 ساعته و کارت گرافیک انویدیا نیز شامل حال لپ‌تاپ مورد اشاره شده است.

 

بهترین ‌لپ‌تاپ جدید و قابل توجه: Latitude 13 7370
 

چه کسی می گوید فعالیت برروی کسب و کار خسته کننده است؟

با لپ تاپ Latitude 13 7000 شرکت Dell دیگر از فعالیت بی روح برروی کسب و کار فاصله خواهید گرفت. زیرا این دستگاه در کنار سخت افزار مناسب از طراحی جذاب و جدیدی برخوردارست که نظر کاربرش به خود جلب می کند. قیمت پایه 1299 دلاری با انبوهی از مشخصات که کاربر می‌تواند به میل خود هر مدل را انتخاب کند. مشخصاتی از قبیل پردازنده های m3 الی m7 اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه SSD با ظرفیت 1 ترابایتی و بدنه ای فیبرکربنی که به گفته Dell همان جنسی که در شاتل های فضایی به کار گرفته می شود

آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های Dell

منبع : https://abidarstok.com/best-dell-notebooks/

لپ تاپ اج پی و سری های مختلف آن

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۸ ب.ظ | | ۰ نظر

لپ تاپ اچ پی و سری های مختلف آن

لپ تاپ اچ پی _ موضوع انتخاب برند لپ تاپ موضوعی است که اکثر کاربران به دنبال پاسخش هستند و در واقع سردرگم هستند که چه لپ تاپی بخرند! ببه کدام برند اعتما کنند! طبیعی است که هر خریداری قبل از خرید این سوالات در ذهنش ریشه بدوانند و تا چند روز پس از خرید هم همچنان مغزش را آشفته کنند. پولوتک به خاطر راحتی خیال شما کاربران عزیز، موضوعی به نام راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی را تدوین نموده تا با خواند آن هم برند اچ پی hp را بیشتر بشناسید و هم اینکه انتخابی اصولی تر و منطقی تر. اچ پی hp شرکتی است چند ملیتی در دره ی سیلیکون. این شرکت که امروز به عنوان یکی از قطب های صنعتی و فناوری در سراسر جهان است. همانطور که می دانید این شرکت موفق در زمینه ی تولید لپ تاپ و کامپیوتر موفقیت های بی شماری بدست آورده است. گفتنی است که اچ پی hp از سال 2007 تا سال 2013 بصورت پیاپی به عنوان برترین تولید کننده سخت افزار کامپیوتر معرفی شده است. در بازار ایران نیز مانند بازارِ جهانی لپ تاپ و محصولات اچ پی hp بصورت گشترده عرضه می شود و کاربران و خریدارن می توانند لپ تاپ های اچ پی را با امکانات و کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب تهیه نمایند. می دانید بازار لپ تاپ بسیار گسترده و متنوع است و برندها و سازنده ها هر روزه محصول و لپ تاپ تازه ای را به بازار عرضه می کنند. شما می توانید با مطالعه ی راهنمای خرید لپ تاپ و همچنین راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس و سایر راهنماهای خرید لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را انتخاب کرده و بخرید. چنانچه قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید، به شما پیشنهاد می دهیم که لیست قیمت لپ تاپ استوک را نگاهی بیندازید، تا با قیمتی مناسب لپ تاپی اروپایی و با کیفیت بخرید. در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی انواع لپ تاپ های با کفیت اچ پی را با هم بررسی می کنیم. در فروشگاه اینترنتی پولوتک مجموعه ای کامل از لپ تاپ های استوک و لپ تاپ های تازه و نو را در اختیار شما قرار داده است.
 

سری پروبوک probook
 

لپ تاپ اچ پی hp را می توان در دسته بندی های مختلف قرار داد. اچ پی با تولید لپ تاپ ها در دسته بندی های مختلف آنها را از نظر اندازه و قدرت از هم تفکیک نموده است. لپ تاپ های اچ پی سری پروبوک probook لپ تاپ هایی 15.6 اینچی هستند، که دارای قدرت پردازشی مختلف و البته قیمت های متفاوتی هم هستند. لپ تاپ های سری پروبوک با اینکه قدرت و کیفیت بالایی دارند، از قیمت نسبتا مناسب تری برخوردارنداچ پی hp لپ تاپ های گیمنیگ و مخصوص بازی را تحت نام اومن omen را طراحی و تولید کرده است.این سری لپ تاپ ها برای بازی های سنگین تولید شده اند و وزن لپ تاپ های سری اومن تقریبا 2 کیلوگرم است. سخت افزار قدرتمند و پردازشگر قوی این لپ تاپ قیمت آن را تا حدی افزایش داده است. لپ تاپ اچ پی پروبوک 6475b یکی از لپ تاپ های پروبوکی است که از امکانات و کیفیت ایده آلی برخوردار است.
 

سری پاویلیون pavilion
 

سری دیگری از لپ تاپ هایی که توسط اچ پی hp تولید شده اند، لپ تاپ های سری پاویلیون pavilion ( لپ تاپ اچ پی ) هستند. لپ تاپ های پاویلیون برای دانشجویان بسیار گزینه ی مناسبی هستند؛ چرا که از قدرت نرم افزاری الایی برخوردارند. این لپ تاپ ها ظاهری شکیل و مدرن دارند. ضخامت کم و وزنی کم از ویژگی های این لپ تاپ ها می باشند و از این رو بسیار جوان پسند هستند. لپ تاپ های سری پاویلیون Pavilion از نظر ظاهر به سایر لپ تاپ های بالارده شباهت دارد ولی از نظر قیمت پایین تر از سری Spectre است. لپ تاپ های اچ پی پاویلیون به سری های Thin و Lightتقسیم می شوند. سری پاویلیون از تنوع رنگی مناسبی برخوردار است و لپ تاپ هایش را در 5 رنگ متفاوت عرضه کرده است. لپ تاپ هایی که در این سری قرار می گیرند 14 اینچ و 15.6 اینچ هستند. معمولا این سری دارای پردازنده ی سری Core i7 و یا پردازنده ی AMD A12-9700P هستند. کارت گرافیک تعبیه شده برای لپ تاپ های پاویلیون معمولا GeForce GTX 950M یا GeForce GTX960M است. برخی مدل هال تا 16 گیگابایت رم دارند و میزان حافظه ی داخلی نیز از 512 گیگابایت شروع می شود و تا 2 ترابایت در برخی مدل ها می رسد. کیفیت تصویر نیز بین اچ دی hd و فول اچ دی full hd متغیر است. لپ تاپ اچ پی 15au-181tx سری پاویلیون از لپ تاپ های پاویلیون اچ پی است.


لپ تاپ های اسپیکتر Spectre

 

اچ پی را می توان در ردیف بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ ها ی آلترابوک ( لپ تاپ اچ پی ) دسته بندی کرد. این آلترابوک ها از نظر طراحی و ظاهر شاهکار اچ پی به حساب می روند و با طراحی خاص و منحصر به فردشان توانسته اند در ردیف بهترین و با کلاس ترین لپ تاپ ها اچ پی قرار گیرند. بدنه ی مقاوم با روکش آلومنیومی و ضخامت کم و وزن کم نشان از طراحی ایده آل محصولات سری اسپکتر Spectre نشات می گیرد. کیفیت تصویر نمایشگر این لپ تاپ ها UHD است که می تواند برای همه ی کاربران رضایت بخش باشد. پردازنده ی به کار رفته در این سری لپ تاپ ها پردازنده ی قدرتمند core i7 است که می تواند از پس اجرای هر نوع برنامه و نرم افزاری بر بیاید. رم 16 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 512 گیگابایت تا 2 ترابایت از ویژگی های این سری لپ تاپ است که باعث شده به خوش فروش ترین و با کیفیت ترین آلترابوک ها تبدیل شوند. این سری لپ تاپ های آلترابوک هایی لوکس و مدرن هستند که البته قیمت بالایی هم دارند و بدنه ی آلومنیومی آنها از دور چشم هر کاربری را به سوی خود می کشاند.


سری انوی envy
 

لپ تاپ های سری انوی envy از دیگر لپ تاپ های اچ پی هستند که دارای سخت افزار قدرتمند می باشند. ترکیب ظراحی زیبا و دلنواز به همراه عملکرد عالی باعث شده تا لپ تاپ های سری انوی envy به یکی از خوش فروش ترین لپ تاپ های اچ پی تبدیل شوند. این لپ تاپ ها یبرای کسانی که می خواهند کارهای روزانه نیمه حرفه ای تا حرفه ای خود را با لپ تاپ انجام دهند گزینه ای بسیار مناسب است. این راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی بیشتر سعی در معرفی سری های مختلف اچ پی دارد و به معرفی مدل ها نمی پردازد و راهنمای خرید لپ تاپ بصورت کلی پیش تری نوشته شده است. همچنین برای اینکه انواع محصولات و لپ تاپ های اچ پی را ببینید می توانید به فروشگاه پولوتک مراجعه کنید. امیدواریم این موضوع و سایر راهنماهای خرید دیگر توانسته باشند روند خرید لپ تاپ را برایتان آسان نماید. فروشگاه اینترنتی پولوتک با ارائه محصولات با کیفیت و اصلی و تضمین کمترین قیمت و تضمین اصالت و سلامت کالا خریدی شیرین و راحت را برایتان به ارمغان آورده است.

منبع : https://abidarstok.com/hp-laptops-and-products/

فرق سرفیس بوک ١ و سرفیس بوک ٢

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ب.ظ | | ۰ نظر

لپ تاپ های استوک : 

 

 

لپ تاپ استوک ، لپ تاپ هایی هستند که فصل فروش آنها در کشور های خارجی به اتمام رسیده است. به عبارت دیگر نمی توان لپ تاپی که تازه به بازار عرضه شده است را خریداری کرد. ممکن است در هنگام خرید نتوانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما قیمت پایین و مقرون به صرفه آن باعث می شود که این موضوع اهمیت خود را از دست بدهد. این محصولات که در بازار به لپ تاپ استوک اروپایی نیز مشهور هستند، معمولا برای استفاده در بازارهای خارج از ایران تولید شده و مدل های آکبند این محصولات، به دلایل مختلفی از جمله عدم استقبال مشتریان از قیمت بالای آن ها، در همان سال تولید و عرضه در بازار جهانی، در کشور ما دیده نمی شوند. بعد از حداقل دو سال از زمان تولید، این محصولات با کاهش قیمت مناسب وارد کشور شده و کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. 

این لپ تاپ ها دارای درجه بندی A , +A , ++A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود. فروش این محصولات در استوک تاپ نیز با همین گرید ها انجام می شود.

درجه A++: لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوبی دارند و دارای کمترین خط و خش هستند. مدت زمان کارکرد این لپ تاپ ها گاهی به کمتر از 6 ماه می رسد.

درجه A+: این لپ تاپ ها دارای خط و خش جزئی بوده و قابل چشم پوشی هستند. این کالاها سالم بوده و از نظر کارکرد و عملکرد هیچ تفاوتی با رده A++ نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند.

لپ تاپ های درجه A+ نسبت به درجه A++ قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است. این نوع گرید معمولا ظاهر خوبی نسبت به گرید ++ نداشته و با خط و خش همراه است.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .

شروع

 

 

مایکروسافت بالاخره پس از مدت‌ها شایعه از لپ تاپ سرفیس بوک 2 رونمایی کرد؛ در این مطلب به مقایسه این محصول 13.5 اینچی با مدل قبلی آن پرداخته‌ایم.
سرفیس بوک 2 (Surface Book 2) از جدیدترین مدل پردازشگر آی 7 کبی لیک (Kaby Lake i7)، پورت یو اس بی نوع سی، کارت گرافیک جی تی ایکس 1050 و نمایشگر 13.5 اینچی بهره می‌برد. این لپ تاپ قرار است که در یک مدل 15 اینچی نیز با سخت افزارهای قدرتمندتری وارد بازار شود. اگر که می‌خواهید فرق این محصول جدید را با مدل اولیه آن که در سال 2015 میلادی عرضه شد بدانید، این مقایسه را با دقت بخوانید.


مقایسه مشخصات لپ تاپ‌های سرفیس بوک 2 و سرفیس بوک

همان طور که در جدول فوق مشاهده می‌کنید، سرفیس بوک 2 نسبت به مدل اولیه این لپ تاپ که در حدود 2 سال پیش وارد بازار شد، ویژگی‌های بهتری دارد. این لپ تاپ به یک پردازشگر و کارت گرافیک قدرتمندتر مجهز شده است و در یک مدل مجهز به پردازشگر 4 هسته‌ای نیز عرضه می‌شود.

مایکروسافت در ساخت این لپ تاپ به ایده‌های کاربرانش نیز توجه کرده از این رو تعادل بهتری را در لولای تکیه گاهی سرفیس 2 ایجاد کرده است تا کاربر بتواند با یک دست هم با این محصول کار کند. مدل دارای پردازشگر کور آی 5 این لپ تاپ فاقد کارت گرافیک اختصاصی است از این رو احتمالا طرفداران زیادی پیدا نمی‌کند اما می‌توان انتظار داشت که مدل دارای کارت گرافیک داخلی سرفیس بوک 2 با استقبال گرمی از طرف خریداران روبرو شود.

سرفیس بوک 2 در مقایسه با مدل اولیه خود به یک باتری قدرتمندتر و پورت‌های کاربردی بیشتری مثل پورت یو اس بی نوع سی نیز مجهز شده است تا کاربر تجربه استفاده بهتری را کسب کند. این بروزرسانی‌ها در مدل 15 اینچی سرفیس بوک 2 نیز در کنار یک کارت گرافیک جی تی ایکس 1060، رم 6 گیگابایتی و پردازشگر کور آی 7 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.


قبل از اینکه شروع کنم باید بگم که تلفظ درست Surface درواقع یه جورایی سرفس هست اما خب در زبان ما به نوشتار کلمه ی سرفیس مرسوم شده که خب منم برای اینکه هم گوگل جان در سرچ ها راحت تر پیدامون کنه و هم شما راحت تر بخونید همون کلمه ی مرسوم سرفیس رو در این مقاله استفاده میکنم. خب شروع کنیم!https://rb.gy/rqpsqb

بذارید یه تاریخچه خیلی کوتاه بگم. یادمه رویداد اکتبر سال 2015 مایکروسافت بود که تنها اطلاعاتی که از دستگاههای مایکروسافت درز کرده بود این بود که یه دونش صفحه 12.3 اینچی داره و یکی دیگه 13.5 اینچه. همه احتمال میدادن که 12.3 صفحه ی متعلق به سرفیس 4 باشه و اون یکی هم پرو 4.

اما زمانی که پانوس پانای (رئیس بخش سخت افزار مایکروسافت) شروع کرد به معرفی محصولات جدید، کلا همه چیز تغییر کرد برای همه و دستگاه 12.3 اینچی سرفیس پرو 4 بود و دیگه خبری از سرفیس 4 نبود! یکم بعدش پانای شروع کرد به صحبت کردن درباره اینکه مایکروسافت یک بار یک Category به نام تبلت های هیبریدی ایجاد کرده و موفق بوده و حالا بازم قراره یه دسته بندی کاملا جدید ایجاد کنه.

بله اینجا بود که بعد از پخش یک تیزر معرفی، پانوس پانای دستگاهی به نام سرفیس بوک رو در دستش گرفت و وارد سالن شد. دستگاه جدید مایکروسافت درواقع برعکس سرفیس پرو عمل می کرد و به جای اینکه یک تبلت هیبریدی باشه یک لپ تاپ هیبریدی بود و تفاوتش با سرفیس پرو هم این بود که این لپ تاپ GPU اختصاصی داشت و کارهای گرافیکی خیلی حرفه ای تری رو می شد باهاش انجام داد.

طراحی سرفیس بوک اوایل خیلی عجیب و غریب به نظر می رسید اما واقعا یک طرح خلاقانه به حساب میومد و وقتی وارد سال 2016 شدیم، سرفیس بوک جایزه بهترین طراحی لپ تاپ سال رو دریافت کرد و به عنوان بهترین لپ تاپ سال دنیا شناخته شد.

اما مایکروسافت بعدش یکم در حق سرفیس بوک کم لطفی کرد و تا یه مدتی اپل با نسل جدید پردازنده های اینتل روی مک بوک پروها میتونست پیشتازی کنه و تنها کاری که مایکروسافت سال بعدش یعنی اواخر 2016 انجام داد این بود که Surface Book Performance Base رو معرفی کرد که تنها تفاوتش با اولین نسل سرفیس بوک این بود که کارت گرافیکیش 1 گیگابایت حافظه بیشتری داشت و باتریش هم تا 16 ساعت شارژدهی ارتقا پیدا کرده بود. همین!

گذشت و مایکروسافت سال 2017 هیچ حرفی از سرفیس بوک نزد تا جایی که مک بوک های اپل به نسل هشتم پردازنده های اینتل مجهز بودن ولی سرفیس بوک همچنان روی نسل ششم باقی مونده بود.

2018 دیگه همه منتظر سرفیس بوک بودن و اینکه مایکروسافت یه رویدادی برگزار کنه و نسل جدید سرفیس بوک رو معرفی کنه تا یه رقیب قابل تر برای مک بوک پرو های جدید باشه. حتی یه رویداد گذاشت و سرفیس پرو جدید و سرفیس لپ تاپ رو معرفی کرد اما تقریبا تا ماه سپتامبر بازم هیچ حرفی از سرفیس بوک 2 زده نشد.


دقیق یادم نیست ماه سپتامبر بود یا اکتبر که یه روز سایت مایکروسافت رو باز کردم و دیدم سرفیس بوک 2 در سکوت محض خبری روی سایت مایکروسافت قرار گرفته! درواقع مایکروسافت برای سرفیس بوک 2 فقط یه رویداد داخلی برگزار کرده بود.

اما برعکس رویداد معرفی، خود سرفیس بوک 2 خیلی هم بی سر و صدا نبود! مایکروسافت یه نسخه جدید و بزرگتر 15 اینچی هم اضافه کرد و توی نسل جدید سرفیس بوک هم از نسل 7 پردازنده اینتل استفاده کرده بود هم از نسل هشتم!

قدرت سرفیس بوک 2 خیلی بالا بود. نسل هفتم و نسل هشتم اینتل Core i5 و Core i7 که تو نسخه 15 اینچی پردازنده Core i7 فرکانس 4.2 گیگاهرتزی در حالت Max Turbo داشت و پردازنده 4 هسته ای شده بود، دوتا کارت گرافیکی NVIDIA یکی GTX 1050 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت GDDR5 توی نسخه 13 اینچ و یکی GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی جزو آپشن های خرید بود و البته مثل همیشه باتری در اولویت های مایکروسافت بود و سرفیس بوک 2 تا 17 ساعت شارژدهی باتری داشت.

اما قدرت خوب سرفیس بوک 2 خیلی دوام نداشت و مایکروسافت بدشانس بود چون دقیقا 4 ماه بعدش مک بوک های جدید معرفی شدن که Core i9 به کانفیگ هاشون اضافه شده بود که زمان عرضه سرفیس بوک 2 هنوز برای لپ تاپ ها نیومده بود!

 

بگذریم...

 

 

از این داستان پر فراز و نشیب سرفیس بوک که بگذریم باید بگم که طراحی نسل دومش نسبت به نسل اولش خیلی خیلی بهتر شده و حس بهتری میده. روی کیبورد دیگه شیار دیده نمیشه و صاف و یک دست با یک شیب بسیار ملایم طراحی شده و البته محفظه های خروج هوای دور صفحه نمایش هم یکم به سمت داخل رفتن و کلا ظاهر قشنگ تری پیدا کردن.
پورت USB-C هم جایگزین MiniDisplay شده که در کل خوبه. البته سرفیس بوک 2 برعکس مک بوک پروهای جدید اپل شما رو مجبور به گرفتن تبدیل براش نمیکنه و دوتا پورت USB فول سایز هم داره که در 90 درصد مواقع کافی هستن و تا زمانی که شما نخواید مثلا Present داشته باشید و کارای اینچنینی نیازی به تبدیل نیست.

به نظر من سرفیس بوک 2 خیلی هوشمندانه طراحی شده و واقعا لولای فوق العاده ای داره. البته این لولای معروف سرفیس بوک رو خیلیا دوست ندارن و از اون فضای خالی که هنگام بسته شدن لپ تاپ با بدنه ایجاد میشه خیلیا خوششون نمیاد. ولی باید بگم اگر این قسمت از دستگاه اینطوری طراحی نمیشد قطعا در هنگام استفاده های خیلی سنگین اتفاق خوبی برای دستگاه نمیفتاد!

در یک کلام شاید به نظر بیاد ظاهر سرفیس بوک 2 یکم عجیب و غریبه و با لپ تاپ های معمولی فرق داره اما واقعا درباره همه چیش هوشمندانه فکر شده و مایکروسافت برای لحظه به لحظه ی کار کردن با این دستگاه برنامه ی خوبی چیده و راحتی کاربر رو خیلی خوب درنظر گرفته و به نظر من کاملا حقش بوده جایزه بهترین طراحی رو بگیره.

بیشتر>>لپ تاپ استوک اروپایی 

تجربیات : 

 

 

من سالهای زیادی درباره دستگاههای تکنولوژی مطلب نوشتم و مشخصات ریز به ریز گفتم و بررسی دقیق کردم اما این مطلب و اینجا با پیانتک فرق داره و یه بررسی دلی هست بیشتر. بنابراین روی هر بخش خیلی ریز نمیشم و خلاصه وار هر قسمت دستگاه رو بررسی میکنم.
درباره صفحه نمایش لمسیش باید بگم که PixelSense مثل Retina کیفیت مسحور کننده ای داره و رنگ ها رو با دقت بسیار بالایی نشون میده. درباره سیستم پردازش هم که دیگه اصلا نگم دیگه نسل هشتم پردازنده اینتل اونم Core i7 مگه میتونه خوب نباشه؟ 😊

قدرت گرافیکی دستگاه هم فوق العاده عادیه و کم نمیاره اما خب وقتی دستگاه در حالت عادی روی Recommended mode یا Better Performance باشه خیلی پسر آروم و ساکتیه اما وقتی ببریدش روی حالت Performance دیگه جت فنش فعال میشه و واقعا صدای موتور جت میده!
غیر از این مشخصات قوی، سرفیس بوک 2 یه مزیت خیلی خیلی مهم نسبت به لپ تاپ های دیگه داره و اونم شارژدهی بالای دستگاه هست که تا 17 ساعته البته تو نسخه 13 اینچ این میزان ساعت مال پردازنده i5 هست نه i7 و توی i7 بر اساس تجربه شخصی باید بگم که به حدود 12-13 ساعت میرسه!

و اینکه یه دکمه روی کیبورد هست که وقتی برای حدودا 2 ثانیه نگهش دارید، قفل نگهدارنده صفحه نمایش آزاد میشه و میشه صفحه نمایش رو جدا کرد. این ویژگی دوتا کاربرد داره، یک اینکه تبلت 13 اینچی بدون پایه بشه و دو اینکه برعکسش کنید دوباره بذارید سر جاش و کیبورد رو به عنوان پایه استفاده کنید و حالا روش با قلم طراحی کنید، فیلم ببینید و... که این ویژگی از نظر من جذاب، در لپ تاپ های کلاسیک نیست!
زیاد پر حرفی کردم! بگذارید کلام آخر و بگم و تمام! سرفیس بوک 2 از نظر من تا این لحظه که من دارم این مطلب رو مینویسم قطعا یکی از شاهکارهای مهندسی سخت افزار در دنیا هست و خیلی خوب و خوش ساخته. البته قطعا هیچ دستگاهی بدون ضعف نیست، اما مهم اینه که وقتی باهاش کار میکنی، حس لذت کار کردن با یک دستگاه Premium رو کاملا بهت منتقل میکنه و بی نظیره!

و سخن پایانی
 

امیدوارم از خوندن این مقاله (که البته زیاد هم بود) لذت برده باشید. اگر قابل دونستید بنده رو، حتما نقد کنید این مقاله رو. من تمام نظرات رو میخونم و جواب میدم البته ممکنه این پروسه یکم طول بکشه و نرسم زود جواب بدم اما تمام سعیم رو میکنم. 😉

منبع : https://abidarstok.com/surface-book-1-vs-surface-book-2/

بهترین لپتاپ تبلت شو

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۲۲ ب.ظ | | ۰ نظر

در این مقاله سعی می کنیم 10 تبلت ویندوزی مناسب حال شما معرفی کنیم که از رنج 8 تا 11 اینچ را در بر می گیرند و برخی با داشتن قلم دیجیتال، برخی کارهای لمسی را برای شما راحت می سازند. تبلت های جدیدتر از پردازنده هاسول اینتل بهره می برند که عملکرد بهتر و عمر باطری بالاتری دارند. (در اینجا تبلت مبتنی بر ARM نمی بینید تا هنگام مقایسه بهتر بتوان ویژگی ها را کنار هم قرار داد.)مایکروسافت سرفیس پرو 2 جدیدترین تبلت ویندوزی عرضه شده از سوی مایکروسافت است که قدرتمند بوده و برای کسانی که دنبال لپ تاپ جمع و جور می گردند پیشنهاد می شود به جای لپ تاپ ، از این تبلت استفاده کنند.

سایز 10 اینچی داشته و قیمت از 899 دلار به بالاست. قلم دیجیتال داشته و مشخصات آن شامل:
پردازنده هاسول Core i5/ بین 4 تا 8 گیگ رم/ 10.6 اینچ نمایشگر با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل/ ویندوز 8.1 پروفشنال/ دو دوربینه جلو و عقب 0.9 مگاپیکسل با ضبط ویدئویی 720p/ بین 64 تا 512 گیگ حافظه/ یو اس بی سه/ میکرو اس دی کارت/ پورت نمایش مینی/ بلوتوث 4/ وای-فای/ باطری بین 8 تا 9 ساعت/ ابعاد 10.81 در 6.81 در 0.53 اینچ/ 907 گرم   است.
لپ تاپ تبلت شو خوبی است که از سوی ایسوس به قیمت 450 دلار با حق انتخاب داشتن کیبورد در سایز 10.1 اینچ عرضه شده است. مشخصات ان را در زیر ببینید:

 

پردازنده اینتل اتم دو هسته ای Z2760 که هاسول نیست/ رم 2 گیگ/ نمایشگر 10.1 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل/ ویندوز 8/ دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 2 مگاپیکسل/ حافظه داخلی 64 گیگ/ اسلات میکرو اس دی/ میکرو یو اس بی/ وای-فای/ بلوتوث 4/ پورت میکرو اچ دی ام آی/ 9.5 ساعت باطری/ ابعاد 10.31 در 6.73 در 0.38 اینچ / وزن 580 گرم
 

مدل تی 100 ایسوس همراه با یک داک می آید که پس از اتصال به تبلت به صورت یک لپ تاپ کامل عمل می کند. باطری خوب و عملکرد بالا از ویژگی های این تبلت ویندوزی است که به قیمت 350 دلار عرضه می شود. مشخصات فنی دشتگاه به شرح زیر است:
 

پردازنده 1.33 گیگاهرتزی اتم اینتل چهار هسته ای Bay Trail/ رم 2 گیگ / نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل/ ویندوز 8.1 / دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی/ 32 گیگ حافظه داخلی/ یو اس بی سه/ میکرو اچ دی ام آی/ اسلات میکرو اس دی/ میکرو یو اس بی/ وای-فای/ بلوتوث/ 11 ساعت باطری/ ابعاد در حالت نوت بوک: 10.4 در 6.7 در 0.93 اینچ/ و در حالت تبلت: 10.4 در 6.7 در 0.41 اینچ / وزن به حالت نوت بوک: 1 کیلو و به حالت تبلت تنها: 544 گرم
تبلت جمع و جور که پرتابل خوبی برای حمل و نقل محسوب می شود. 8 اینچی بوده و 300 دلار قیمت دارد.

 

مشخصات فنی آن به شرح زیر است: پردازنده اینتل اتم Z3740D Bay Trail / دو گیگ رم/ 8اینچی با رزولوشن 1280 در 800 / ویندوز 8.1 /دوربین جلو 1.2 مگاپیکسل و دوربین اصلی 5 مگاپیکسل/ 32 گیگ حافظه/ میکرو یواس بی/ میکرو سیم کارت / وای-فای/ بلوتوث 4/ باطری 9.9 ساعت / ابعاد 8.5 در 5.12 در 0.35 اینچ / وزن 394 گرم
کیفیت دستگاه عالی بوده و یک پرتابل به تمام معناست. دارای قلم دیجیتال بوده و 10.1 اینچی تعریف شده است. قیمت دستگاه که ویندوز 8.1 دارد نیز 566 دلار است. سایر مشخصات فنی به شرح زیر است:

 

پردازنده اتم Z2760 با سرعت 1.8 گیگاهرتز،پردازنده هاسول نیست/ رم 2 گیگ / نمایشگر 10.1 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل/ ویندوز نسخه پروفشنال / دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 2مگاپیکسل/ حافظه 64 گیگ / یو اس بی 2/ مینی اچ دی ام آی / وای-فای/ بلوتوث 4/ GPS / 11 ساعت باطری/ ابعاد 10.1 در 6.48 در 0.39 اینچ / وزن 589 گرم
 

اچ پی در سایز 11 اینچی بیشترلپ تاپ است تا تبلت که به قیمت 614 دلار عرضه شده است.
مشخصات فنی شامل موارد زیر است: پردازنده اتم 1.8 گیگاهرتزی که لاسول نیست/دو گیگ رم/ نمایشگر 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل/ ویندوز 8/ دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1 مگاپیکسل/ حافظه 64 گیگ/ دو پورت یو اس بی/ اچ در ام آی/ میکرو اس دی/ وای-فای/ بلوتوث 4/ 8 ساعت باطری/ 14 ساعت با داک کیبورد که باطری دوم دارد/ ابعاد با کیبورد و داک : 11.93 در 8.12 در 0.76 اینچ و به صورت تبلت: : 11.93 در 8.12 در 0.3 اینچ / وزن تبلت : 680 گرم و همراه با کیبورد: 1.4 کیلوگرم

 
شبیه به مدل تبلت2 لنوو است اما در ابعاد کوچکتر و قلم هم ندارد و پردازنده دستگاه نیز Bay Trail شده است. در ابعاد 8.3 اینچی به قیمت 399 دلار.
سایر مشخصات به شرح زیر است:

 

پردازنده اینتل چهار هسته ای Z3770 با 2 مگ کش و سرعت 2.39 گیگاهرتز / رم 2 گیگ/ نمایشگر 8.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل/ ویندوز 8.1 / دوربین اصلی 8 و دوربین جلو 2 مگاپیکسل /حافظه دستگاه 64 تا 128 گیگ/ یو اس بی سه / میکرو اس دی/ میکرو اچ دی ام آی/ وای-فای/بلوتوث 4/ 8 ساعت باطری/ ابعاد 8.83 در 5.19 در 0.35 اینچ/ وزن 430 گرم
 

تبلت 11.6 اینچی سامسونگ که قلم داشته و به صورت کامل به صورت لپ تاپ در می آید و 580 دلار قیمت دارد.
مشخصات فنی دستگاه شامل : پردازنده اتم Z2760 با سرعت 1.8 گیگاهرتز / دو گیگ رم / نمایشگر 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل / ویندوز 8/ دوربین جلو 2 مگاپیکسلی / 64 گیگ حافظه / یو اس بی 2/ میکرو اس دی/ میکرو اچ دی ام آی/ باطری 9.7 ساعت/ ابعاد 11.6 در 7.2 در 0.38 اینچ / وزن: 748 گرم است.

 

لنوو میکس 8 سری دو 8 اینچی بوده و تبلت اقتصادی با قیمت پایین تعریف شده است که کیبورد و سایر ملحقات با درخواست خریدار به قیمت اولیه 299 دلار عرضه می شود.
مشخصات دستگاه به شرح زیر است:
پردازنده اینتل اتم چهار هسته ای از نوع Bay Trail/ دو گیگ رم / نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل / ویندوز 8.1 / دوربین اصلی 5 و دوربین جلو 2 مگاپیکسل / حافظه 32 گیگ / میکرو اس دی / میکرو یو اس بی/ وای-فای / بلوتوث 4 / 7 ساعت باطری / ابعاد 8.5 در 5.2 در 0.3 اینچ / وزن 349 گرم

 

طرفداران AMD می توانند روی این تبلت حساب باز کنند. تنها تبلت موجود در بازار است که پردازنده AMD دارد. دو مسئله درباره این تبلت اینکه وزن زیاد و عمر باطری کم دارد. 11 اینچی بوده و 600 دلار به فروش می رسد.سایر مشخصات : پردازنده Z-60 APU,AMD Radeon HD 6250 / دو گیگ رم / نمایشگر 11.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل / ویندوز 8/ دوربین جلو 2 مگاپیکسل / حافظه 64 گیگ / میکرو یو اس بی / میکرو اچ در ام آی/ وای-فای / 5 ساعت باطری / ابعاد 11.66 در 7.53 در 0.39 اینچ / وزن 816 گرم است.

منبع : سایت آبیدر استوک

https://abidarstok.com/tablet-laptops-arc-view/
 

بهترین برندهای لپ تاپ استوک موجود در بازار

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۸ ق.ظ | | ۰ نظر

برندهای لپ تاپ استوک

می خواهید با بهترین برند ها آشنا شوید ؟
از نظر شما بهترین برند لپ تاپ استوک کدام ها هستند ؟
ما بهترین ها را اینجا بررسی خواهیم کرد : 

برندهای لپ تاپ های استوک

به طور کلی هر شرکتی که بخواهد می تواند لپ تاپ های استوک خود را برای فروش به کشورهای هدف صادر کند. اما مدل ها و برندهای موجود در آبیدر استوک را بخواهیم بررسی کنیم :

 

بهترین برند لپ تاپ استوک موجود در بازار

١. لپ تاپ استوک Lenovo

این لپ تاپ ها ساخته کشور چین هستند. از نقاط قوت این لپ تاپ مدل های متنوع با قیمت مناسب است. اغلب مدل های آن در مقایسه با برندهای دیگر با قطعات مشابه ارزان ترند. کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارند. اما اکثرا از پلاسیک فشرده ساخته شده اند. طراحی آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. از نکات قابل توجه این است که قابلیت ارتقای قطعات آنهاست.


مدلهای این لپ تاپ عمدتا به thinkpad ها و yoga تقسیم می شوند. هر چند مدل های متنوع تری نیز موجود است. اما مدل thinkpad محبوبیت بیشتری دارد به دلیل ارتقا قطعات و همچنین داک های پیشرفته کە برای آن طراحی شده است تا قابلیت های دیگری را به دستگاه بیافزاید.

 

٢. لپ تاپ استوک HP

لپ تاپ های اچ پی نیز مانند دل ساخت آمریکا هستند. کیفیت ساخت بالا و سخت افزار قوی از نقاط اصلی قوت آن است. تنوع مدل ها و طرح های گوناگون آن نیاز کسانی را که ظاهر برایشان مهم است برطرف خواهد کرد. از مدل های موجود می توان به مدل Probook اشاره کرد. با طرح های گوناگون و ظاهر نسبتا جذاب. از ویژگی های آن وزن مناسب و طراحی زیبای آن هاست. تنوع قطعات استفاده شده در آن باعث می شود برای هر کاربری مدل مناسب پیدا شود. بیشتر بخوانید : https://bit.ly/3gdX4fH
مدل دیگر Elitebook است. عموما سنگین هستند. ظاهر آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. برای شرایط کاری مختلف ساخته شده اند. بسیار مقاومند و با کیفیت. از نقاط ضعف آنها وزن زیاد آنهاست. مدل بسیار محبوب لپ تاپ های اچ پی Zbook است. در مدل های مختلف با ظاهری جذاب و قدرت فوق العاده. روی اغلب آنها پردازنده های گرافیکی قوی نصب شده است. مناسب کارهای گرافیکی و بازی.

 

٣. محصولات Microsoft

این لپ تاپ از بهترین برند لپ تاپ استوک می باشد. این لپ تاپ ها نیز ساخت کشور آمریکا هستند. طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی از نقاط قوت آنهاست. هر چند تنوع زیادی ندارند اما می توانند نیاز کاربران را مرتفع سازند. مدل های موجود Surfacebook ها هستند. اندازه کوچک و وزن کم از خصوصیات عمده آنهاست. ناگفته نماند که تبلت هستند اما با قدرت یک لپ تاپ کامل.

بهترین برند لپ تاپ استوک

از دیگر مدل ها می توان به Surface Pro و surface laptop اشاره کرد. در جای خود به تفصیل در مورد سخت افزار و طراحی آنها صحبت خواهیم کرد. نکته قابل تامل در مورد برند مایکروسافت قیمت آن است. این برند در مقایسه با سایر برندها گران تر هستند. البته کیفیت آنها تا حدودی توجیه گر این امر است.
 

۴. لپ تاپ استوک Dell

لپ تاپ های استوک دل که عموما ساخت خود شرکت dell در کشور آمریکاست و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. عموما از پلاستیک و فلزهای با کیفیت برای ساخت بدنه آن استفاده می شود. مادر برد و قطعات داخلی آن کاملا همخوانی دارند. بە طوری که تا سالها دچار مشکلات سخت افزاری نخواهند شد.

اما ایراد اصلی که به آنها وارد است ظاهر زمخت و نه چندان جذاب آن هاست. چون اکثر آنها طراحی سالهای قبل است و مصارف صنعتی داشته اند به ظاهر آنها زیاد توجهی نشده است. اغلب مدلها نیز وزن زیادی دارند. اما در بین همین طرح ها میتوان مدل هایی یافت مناسب کارهای گرافیکی یا حسابداری. از مدل های موجود می توان از انواع Latitude وInspiron نام برد.

 


کاربرد لپ تاپ های استوک

این لپ تاپ ها کاربرد متفاوتی دارند. از کارهای روزانه و مالتی میدیا تا اداری و حسابداری. اما دلیل اصلی از این لپ تاپ ها به دلیل کیفیت بدنه آنها برای کار در شرایط نا متعارف مناسب است. رندرگیری و طراحی های سنگین حتی بازیهای کامپیوتری. بنا درخواست مشتری ما موظف خواهیم بود که مدل های مناسب کار او را معرفی کنیم.

 

١. لپ تاپ تبلت شو

این مدل ها به تازگی مورد توجه قرار گرفته است. تبلتی با قدرت لپ تاپ. وزن کمتر ، اندازه کوچکتر ، نمایشگر لمسی و همچنین قطعات مناسب باعث برتری آنها می شود. مناسب کارهای دانش آموزی ، دانشجویی و حتی اداری. طراحی های زیبا انتخاب را برای کاربران سخت می کند.

 

٢. لپ تاپ گیمینگ

اغلب دارای حافظه گرافیکی مجزا با اندازه بالا هستند. معمولا طرح های زیبایی دارند و به دلیل قطعات استفاده شده در آن وزن زیادی دارند. اغلب اندازه ای بزرگ دارند و کیفیت تصویر آن ها بالاست. علاوه بر گرافیک قوی از پردازنده های نسل جدید بهره می برند. متناسب با قطعات داخلی آنها ، قیمت های متفاوتی برای آنها وجود خواهد داشت.

 

نتیجه گیری

در کل تنوع لپ تاپ های استوک نیز مانند لپ تاپ های نو زیاد است. برای یافتن بهترین برند لپ تاپ استوک انتخاب های زیادی دارید. ما در اینجا از بهترین برندها نام بردیم. مدل های محبوب و کارآمد را معرفی کردیم. نقاط قوت و ضعف هر کدام تا حدودی گفته شد. دوست دارید بر اساس برند انتخاب کنید یا قطعات داخلی آن برای شما مهم است؟ برای چه کاری لپ تاپ را لازم دارید؟ آیا وزن و اندازه مهم است؟

منبع : https://abidarstok.com/best-brand-for-stock-laptop/