مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

آموزش و دانلود نرم افزار actix analyzer 2018

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ق.ظ | | ۰ نظر

آموزش نرم افزار actix - آموزش کار با نرم افزار actix - آموزش actix

در این مطلب تمامی نکات لازم درباره نرم افزار actix analyzer را بیان می کنم ، همچنین لینک دانلود آخرین نسخه نرم افزار actix analyzer 2018  قرار داده شده است.

 

ویژگی های نرم افزار Actix Analyzer 

 

– اضافه شدن پشتیبانی برای نسخه 3.2 SeeHawk

– اضافه شدن پشتیبانی برای JDSU 19.1

– اضافه شدن پشتیبانی برای Wi-Fi در JDSU

– اضافه شدن پشتیبانی برای دستگاه های Samsung S5 G900GV , Sony M35T , Huawei E398u-18  در قالب فایل دینگ لی لایه کاربردی

– مورد استفاده در بیش از 300 اپراتور

– مورد استفاده در شبکه های 2G , 3G و LTE

– عیب یابی خودکار

– انعطاف پذیری از گزارش KPI

– ایجاد پوشش ، با کیفیت و ظرفیت برای پذیرش از بهبود شبکه

– تجزیه و تحلیل خدمات داده

– تجزیه و تحلیل محیط داخلی

 

نرم افزار Actix Analyzer تجزیه و تحلیل شبکه تلفن همراه ، یک نرم افزار توسعه دهنده و بین المللی برای تجزیه و تحلیل شبکه تلفن همراه و مخابرات و بهینه سازی آن می باشد ، که نسخه 5.5 به تازگی توسط کمپانی Actix Software برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نرم افزار Actix Analyzer پشتیبانی از بهینه سازی شبکه ، پذیرش شبکه و اعتبار را فراهم می کند ، و در شبکه های 2G , 3G و LTE که همان 4G می باشد استفاده می شود . rollouts.Analyzer جست و جوی پیشرفته درایو تست تجزیه و تحلیل نظر سنجی را فراهم می کند ، این استاندارد جهانی مورد استفاده در بیش از 300 اپراتور و به طور گسترده مورد استفاده در کلاس های مختلفی نیز می باشد . پیدا کردن علت مشکلات خدمات عملکرد و درک زمان و جایی که ویژگی های شبکه در دسترس و مورد استفاده قرار دارد ، برنامه کامل IP لایه رمزگشایی و تجزیه و تحلیل جلسه برای ساخت و ساز KPI ها از ویژگی های خوب نرم افزار Actix Analyzer می باشد .

– دستگاه و چیپست اعتبار سنجی ( چیپ ست و گوشی تولید کنندگان پیشرو در جهان استفاده از آنالایزر به اعتبار عملکرد دستگاه های جدید علیه یک دستگاه مرجع ، همچنین به طور خودکار ایجاد گزارش KPI پیچیده و بررسی مسائل مربوط به عملکرد در جزئیات )

 

بهبود بستر های نرم افزاری Actix Analyzer :

 

– اضافه شدن پشتیبانی برای ویندوز 10

 

– رفع مشکل که در آن دیباگر می تواند از این رویداد نمودار بیننده شود

 

– لایه های TAB به تازگی اضافه شده را نشان نمی دهد تا در موارد دیگر از نقشه است.

 

– ثابت موضوع مثل نور سوسو راهنمایی ابزار داده ها، هنگامی که اشاره گر بیش از نمودار ماند شد

 

درباره شرکت Actix Analyzer :

 

 

کمپانی بین المللی با مسئولیت محدود توسعه نرم افزار برای تجزیه و تحلیل شبکه تلفن همراه و بهینه سازی می باشد ، راه حل این شرکت اجازه می دهد تا کاربران به طور خودکار تجزیه و تحلیل به تجسم ، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی شبکه تلفن همراه خود را در دست داشته باشند . Actix Analyzer یک پلت فرم بهینه سازی تلفن همراه فراهم می کند که یک فضای کاری یکپارچه برای اتوماسیون فعالیت های بهینه سازی شبکه های تلفن همراه تحلیل یک راه حل نرم افزار دسکتاپ برای درایو متخصص آزمون پس از پردازش ، حمایت از بهینه سازی شبکه ، عیب یابی  شبکه؛ و Radioplan، یک دسکتاپ خودکار همراه نرم افزار برنامه ریزی آنلاین برای بهینه سازی تنظیمات از سایت های جدید و پوشش سایت داشته باشید .

 

نرم افزار Actix Analyzer برنامه ای مبتنی بر ویندوز و متعلق به شرکت Actix است که ابزارهایی بسیار مفید جهت تحلیل و انجام post processing بر روی داده های حاصل از تست شبکه ی سلولی فراهم می آورد.این ابزارها شامل مواردی همچون : - بهینه سازی عملکرد شبکه - تست مشخصات - اعتبارسنجی خدمات - تحلیل مساأله و یافتن ایرادات - Bench-marking شبکه - تحلیل رقابتی می باشد.در این نرم افزار می توان اطلاعات عملکرد شبکه را که عمدتاً نتیجه ی درایوتست هستند به روش های مختلف به سیستم وارد نمود و به تحلیل آن پرداخت.Actix نرم افزار استاندارد جهانی در حوزه ی تحلیل survey درایوتست است و در بیش از 300 اپراتور در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

شرکت Actix International که یکی از پیشگامان تولید نرم افزار های آنالیز و بهینه سازی شبکه های موبایل است نرم افزاری قدرتمند تحت عنوان Actix Analyzer را روانه بازار کرده است که برای آنالیز، بهینه سازی، تصدیق و دسترسی و اعتبار سنجی شبکه های موبایل شامل ۲G، ۳G ،LTE و VoLTE به کار برده می شود. 

این نرم افزار توسط بیش از ۳۰۰ آنالیزور شبکه در سرتاسر دنیا استفاده می گردد و از تمامی ابزار ها و وسایل تست شبکه پشتیبانی می کند که به مهندسان امکان تحلیل داده ها از منابع مختلف را می دهد چرا که داده ها را ابتدا نرمال سازی و سپس آنالیز می کند. این برنامه به طور خودکار خطا ها و اشتباهات موجود در شبکه را شناسایی، آنالیز و عیب یابی می کند و نتایج را در قالب گزارشی ذخیره می کند و همچنین تمامی KPI ها را تعریف و اندازه گیری می کند و در سریعترین زمان ممکن نتایج را به صورت گزارش هایی برای بهبود شبکه به کار می گیرد.

http://stokkala.blog.ir/

https://bit.ly/2TA9aoO

shorturl.at/itOP7

https://cutt.ly/xtejtlm

http://tiny.cc/okdukz

https://tinyurl.com/wk4q8pr

https://plink.ir/W2Ngs

yun.ir/lae

http://yon.pw/yLDCl

http://urly.ir/1gGMO

lish.ir/1tDC

https://bitu.ir/6nJSdP

http://llli.ir/5186

https://ushort.ir/xu

https://2ad.ir/Rym6i

http://bextyar.rozblog.com/

https://tinyurl.com/t65r2px

http://tiny.cc/pndukz

https://cutt.ly/Wteju6o

shorturl.at/lwIOR

https://bit.ly/2PMkKfj

https://ushort.ir/xv

http://llli.ir/1343

http://urly.ir/XMBKa

https://2ad.ir/6Tvyna

https://rizy.ir/owREW

https://bitu.ir/qyLdCD

lish.ir/1tDE

http://yon.pw/gCwOS

yun.ir/nae

https://plink.ir/Lm9g2

http://alexander123soso.blogfa.com/

https://tinyurl.com/u8xn9qu

http://tiny.cc/7qdukz

https://cutt.ly/ktejo3Q

shorturl.at/qHQ14

https://bit.ly/2VKKFYS

https://plink.ir/HnIjM

yun.ir/pae

http://yon.pw/j8KHt

lish.ir/1tDG

https://bitu.ir/q7p2Yd

https://rizy.ir/dUcT

http://urly.ir/eX71e

https://2ad.ir/DpMEVzwv

http://llli.ir/4657

https://ushort.ir/xw

https://irantems.blogsky.com/

https://tinyurl.com/ts3hdqa

http://tiny.cc/9sdukz

https://cutt.ly/btejaAi

shorturl.at/xBJNT

https://bit.ly/39qmVNm

https://ushort.ir/xx

http://llli.ir/7612

http://urly.ir/6AVKW

https://2ad.ir/Lb8SRh3

https://rizy.ir/ErYp

https://bitu.ir/qV3KCY

lish.ir/1tDH

http://yon.pw/DffpZ

yun.ir/qae

https://plink.ir/j1AiU

ایران تمز

آموزش Actix بصورت فارسی 

 

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آنالیز جلسه ها برای یافتن مشکلات و زمان و مکان دسترسی ها به ویژگی های شبکه، دیکد کردن لایه های IP و آنالیز جلسه ها برای ساختن KPI، اعتبار سنجی شبکه های داخلی و تعامل آن با شبکه های کلان، اعتبار سنجی دستگاه های جدید و مقایسه عملکرد آن ها با دستگاه های قدیمی اشاره نمود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Actix Analyzer

 

– قابلیت مدیریت شبکه های موبایل شامل ۲G، ۳G ،LTE و VoLTE

– استفاده شده توسط بیش از ۳۰۰ آنالیزور شبکه در سرتاسر دنیا

– نرمال سازی و آنالیز داده ها از منابع و دستگا های مختلف

– پشتیبانی از تمامی ابزار ها و وسایل تست شبکه

– مانیتور خودکار خطا ها و اشتباهات موجود در شبکه و رفع آن ها

– ثبت زمان و مکان دسترسی ها به ویژگی های شبکه

– اعتبار سنجی شبکه های داخلی و تعامل آن با شبکه های کلان

– اعتبار سنجی دستگاه های جدید و مقایسه عملکرد آن ها با دستگاه های قدیمی

– و …

 

Actix Analyzer Screenshot 1 Actix Analyzer Screenshot 2 Actix Analyzer Screenshot 3 Actix Analyzer Screenshot 4 Actix Analyzer Screenshot 5

The industry leading desktop solution, Actix Analyzer provides advanced drive test survey analytics. It supports network optimization, network acceptance and validation, and is used in 2G, 3G, LTE and VoLTE rollouts.

 

Global leader

In use at over 300 operators Analyzer is the most widely used tool in its class.

Multi-vendor & multi-technology

Analyzer supports all drive test equipment available. This unique position means engineers can analyze their data wherever it comes from. The data is normalized, so the same analysis works across different data sources.

Automated troubleshooting

Analyzer is the most reliable and trusted tool on the market for helping operators troubleshoot problems. It automates identification, analysis and diagnosis of common issues and provides detailed ad hoc analysis capabilities of the uncommon ones.

Flexibility of KPI reporting

Defines and measures any KPI. Quickly creates validation and acceptance reports that establish coverage, quality and capacity for acceptance of network improvements.

Data services analysis

Enables session analysis for finding the cause of service performance problems and understanding when and where network features were available and used. Provides full IP layer decode and session analysis for building tailored KPIs.

Indoor analysis

Enables validation of the indoor network and its interaction with the macro network. Geo-references RF measurements and events and visualizes venue layout. Generates KPI reports to evaluate the readiness of the in-building network ahead of launch.

Device and chipset validation

The world’s leading chipset and handset manufacturers use Analyzer to validate the performance of new devices against a reference device. Also to automate the creation of complex KPI reports and investigate performance issues in detail.