مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

آموزشگاه زبان انگلیسی سنندج

سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴ ق.ظ | | ۰ نظر

آموزشگاه زبان انگلیسی سنندج

 

آموزشگاه زبان انگلیسی سنندج

https://aroacademy.ir/

 

برای شروع یادگیری کلیک کنید!

 

درخواست مشاوره رایگان!

 

کتاب‌های آموزش حروف انگلیسی

 

The alphabet

 

کتاب The alphabet این کتاب مصور رنگی به آموزش الفبای زبان انگلیسی برای کودکان به ساده ترین و جذاب ترین شکل ممکن پرداخته است. مطلب مرتبط: معرفی بهترین کتاب‌های خودآموز زبان انگلیسی

 

Write erase

 

در هر یک از صفحات سه حرف انگلیسی آورده شده است و برای هر کدام یک مثال با یک شکل کارتونی رنگی وجود دارد.هم چنین یک خط برای تمرین هر یک از حروف قرار داده شده است.

 

همچنین در مقاله ” بهترین روش آموزش حروف انگلیسی به کودکان” بهترین روش‌های را که به کودکان می‌توانید حروف انگلیسی را یاد بدهید به شما گفته‌ایم که رایگان می‌توانید از این مطلب آموزشی استفاده کنید.

 

پیشنهاد ما به شما برای یادگیری حروف انگلیسی

 

تیم آموزشی آکادمی روان یک بسته آموزشی تحت عنوان پکیج الفبت پلاس را تهیه کرده‌ است که علاوه بر حروف انگلیسی تمام تلفظ‌های به خصوص را به شما آموزش می‌دهد. هرکسی که بخواهد آموزش زبان انگلیسی را شروع کند قطعا به چنین آموزشی نیاز دارد. قسمت اول این آموزش را در زیر مشاده کنید.

 

ثبت نام در دوره الفبت پلاس

 

شروع گرامر پایه زبان انگلیسی

تعیین سطح رایگان

 

اپلیکیشن همیارزبان داری شش سطح است: A1, A2 , B1 , B2 ,C1 ,C2 (A1 به عنوان مبتدی ترین و C2 به عنوان پیشرفته ترین سطح) به محض ورود در اپلیکیشن همیارزبان از شما تعیین سطح رایگان میگیریم تا سطح تان را طبق استاندارد جهانی CEFR تعیین کنیم. پس از تعیین سطح، شما وارد یکی از سطح های آموزشی می شوید و یادگیری زبان را شروع می کنید.

 

test

test

یادگیری (روش آموزش و آزمون)

آموزش های موجود در اپلیکیشن همیارزبان بر اساس روش نوین آموزش و آزمون هستند. در این روش شما بلافاصله پس از یادگیری با دادن آزمون،آن مطلب را در ذهن خودتون تثبیت می کنید.

مهارت ها: لغت (Vocabulary) ، دستور زبان (Grammar) ، خواندن (Reading) ، شنیدن (Listening)

 

test

test

کتاب داستان

آیا آموزش های همیارزبان صرفاً در آن 4 مهارت و آموزش و آزمون خلاصه می شود؟ قطعا خیر. ما پرطرفدار ترین و پرفروش ترین کتاب های دنیا را برای علاقه مندان به کتاب داستان های انگلیسی بطور اختصاصی ترجمه کردیم. تا زبان آموزان عزیز با ترجمه ای ساده ، خودمانی و روان در کنار لذت از داستان ، سطح مهارت خواندن خودشان را ارتقا بدهند.

معرفی ۱۰ تا از بهترین موسسه های آیلتس در تهران (آپدیت ۱۴۰۱)

 

 دوشنبه, ژانویه 17th

 

معرفی ۱۰ از بهترین برگزار کننده های آزمون ماک آیلتس

 

پنج‌شنبه, اکتبر 21st

 

معرفی ۱۰ تا از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی تهران

 

یکشنبه, جولای 4th

 

آموزش زبان انگلیسی

 

امروزه وجود یک مرکز آموزشی یا آموزشگاه معتبر که بتواند نیازهای آموزشی طیف وسیعی از علاقه مندان زبان انگلیسی را پوشش دهد کمی دشوار است. شاید عمده دلیل آن هم به نبود ملاک و معیار مشخصی بدین منظور بستگی دارد. با این وجود وبسایت آموزشی همیار زبان با بهره گیری از تجارب نوین و متدهای آموزشی منطبق با استانداردهای آموزشی در دوران فعالیت خود به یک مرجع قابل اطمینان و معتبر در زمینه آموزش زبان های مختلف از جمله آموزش زبان انگلیسی تبدیل شده است. زمانی که ما از یک دپارتمان تخصصی در حوزه زبان آموزی صحبت می کنیم بدون شک اعتبار و رتبه علمی یک موسسه و نیز وب سایت آموزشی از جمله فاکتورهای ارزیابی آن به شمار می رود. خوشبختانه همیار زبان نه تنها یک وبسایت آموزشی منحصر به فرد بلکه از هر نظر دارای تفاوت های چشمگیری با سایر موسسات می باشد. بخشی از این تفاوت ها به نوع ارائه مطالب آموزشی مربوط می شود. در واقع همیار زبان سعی کرده است تا همواره در ارائه و انتشار جدیدترین مطالب و مقالات آموزشی پیشتاز باشد و بدین منظور مجموعه ای از بهترین مطالب آموزشی را به ویژه در زمینه آموزش زبان انگلیسی ترجمه کرده و به علاقه مندان این زبان جهانی تقدیم کند. همیار زبان آموزش زبان انگلیسی را نه تنها از طریق دوره های مختلفی که بدین منظور برگزار می کند ارائه نموده است. بلکه بیشتر مطالب مرتبط با آموزش زبان انگلیسی را از طریق فیلم های کوتاه آموزشی و چند دقیقه ای منتشر کرده است. بنابراین همیار زبان برای هر سلیقه و هر ذائقه ای برنامه های خاصی را ترتیب داده است که می توانید با خیال راحت آنها را مشاهده نمایید و بر دایره واژگان و دانش خودتان در این زمینه بیفزایید.

 

 

جستجو...

 

آموزش زبان انگلیسی؛صفر تا صد یادگیری زبان | آموزش جامع مکالمه(0 تا 100)

 

 

زبان انگلیسی در تمامی کشورهای دنیا، به عنوان یک زبان بین المللی شناخته می‎‌شود. و به عنوان یک زبان رسمی برای برقرار کردن ارتباط، میان مردمان سراسر جهان است.این روزها اهمیت آموزش زبان انگلیسی به حدی است که ندانستن آن در قرن 21 به معنای بی‌سوادی است.

 

 

 

آنچه در این مطلب خواهید آموخت [نمایش سر فصل‌ها]  کلیک کنید! 

 

آموزش‌های رایگان زبان انگلیسی:

 

 

آموزش مکالمه انگلیسی

 

بخش مکالمه، از طریق داشتن نمونه‌های دسته‌بندی شده از مکالمات در سطوح مختلف به شما در بهبود مهارت مکالمه در زبان انگلیسی کمک می‌کند.

 

شروع کنید!

 

 

یادگیری لغات انگلیسی

 

بخش لغت‌های انگلیسی شامل دسته بندی  متفاوت از واژه‌های مختلف انگلیسی است، همینطور نحوه یادگیری لغات نیز در این بخش توضیح داده شده است. 

 

شروع کنید!

 

 

آموزش گرامر انگلیسی

 

کتابخانه گرامری وبسایت، دارای یک مجموعه بزرگ از درس‌های گرامری مرتبط با زبان انگلیسی است که به صورت موضوعی دسته بندی شده اند. این درس‌ها تقریبا تمام مباحث اصلی گرامری را پوشش می‌دهند.

 

شروع کنید!

 

 

یادگیری الفبای انگلیسی

 

در بخش الفبا و تلفظ شما با حروف الفبای زبان انگلیسی و نحوه تلفظ آنها آشنا می‌شوید. این بخش همچنین دارای یک بخش برای یادگیری تلفظ حروف فونتیک مورد استفاده در زبان انگلیسی است.

 

شروع کنید!

 

 

آموزش‌های عمومی

 

در این بخش یک سری آموزش‌هایی که هر کسی که بخواهد زبان انگلیسی را یاد بگیرد، وجود دارد. یعنی لازمه‌ی هر زبان آموز است که این بخش را بداند تا بتواند بخش‌های دیگر را به خوبی بیاموزد.

 

شروع کنید!

 

 

بخش کودکان

 

در این بخش نحوه‌ی آموزش زبان انگلیسی به کودکان با روش‌های مختلف گفته شده، و همچنین دوره‌هایی که برای کودکان نیز مناسب است نیز معرفی شده است. به همراه ویدیوهای رایگان 

 

شروع کنید!

 

بهترین دوره برای شروع آموزش زبان انگلیسی از صفر :

 

دوره استپ آپ، این دوره شامل ۷ مرحله است که در هر مرحله مفاهیم پایه و بسیار مهم زبان انگلیسی توسط استاد کریمی آموزش داده می‌شود. در این دوره شما به اندازه 9 ترم زبان انگلیسی را یاد میگیرید! توجه داشته باشید که این دوره به مدت محدودی شامل 80 درصد تخفیف است  پس هرچه زودتر ثبت نام کنید. 

 

شروع قدم اول یادگیری!

 

 

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

 

همه روزه افراد بیشتری تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی می‌گیرند، امروزه نیز تمامی خانواده‌ها به مهم بودن یادگیری زبان انگلیسی پی برده‌اند و به کودکان خود نیز از سنین پایین شروع به آموزش زبان انگلیسی می‌کنند. انگلیسی دومین زبان رایج در جهان و زبان رسمی پنجاه و سه کشور است.

 

مدرس‌های ما در آکادمی روان روزانه ده‌ها تماس مبنی بر اینکه چگونه به “کودکان خود زبان انگلیسی را یاد بدهیم” پاسخ می‌دهند، اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا باید بخواهیم با صرف وقت وهزینه زیاد زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ آیا آموزش زبان انگلیسی به کودکان اثر بخش است؟

 

چرا زبان انگلیسی تا این حد مهم شده است؟

 

اگر نگاهی به دنیای اطراف خود یا تاریخچه زبان انگلیسی بیندازیم به اهمیت آموزش زبان انگلیسی را می بینیم. بسیاری از فعالیت های اقتصادی و ملاقات‌های تجاری به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند، خیلی از دانشگاه‌ها به زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند و توریست‌ها هم از زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند.  

 

 

 

ده دلیل قانع کننده آموزش زبان انگلیسی را می‌رسانند:

 

انگلیسی زبان جهانی است

 

ارتقا شغلی یا پیدا کردن کار مناسب

 

شناخت آدم‌های جدید و ساخت ارتباطات جدید

 

بسیاری از مقالات علمی به زبان انگلیسی هستند

 

امکان دسترسی به دنیایی از سرگرمی‌ها!

 

انگلیسی زبان رایج در سطح وب و اینترنت است

 

برای سفر کردن به خارج از کشور 

 

درخواست برای تحصیل در دانشگاه‌های سراسر جهان

 

افزایش اعتماد به نفس شما در خانواده

 

تقویت مغز و حافظه

 

 

نقشه راه یادگیری زبان انگلیسی

 

قطعا شما فرصت‌هایی را که در بالا گفتم ممکن است به خاطر بلد نبودن زبان انگلیسی از دست داده باشید، بگذارید از اینجا شروع کنیم که چرا افراد زیادی در ابتدای مسیر یادگیری، با وجود هوش و استعداد کافی از ادامه مسیر یادگیری باز می‌مانند؟ این پرسش تنها یک پاسخ دارد:

 

“شیوه‌ی نادرست یادگیری زبان و نقشه‌ی راه نامناسب” 

 

قدم صفر یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ 

 

هدف شما از آموزش زبان چیست؟ کدام یک از دلایلی که بالا ذکر شد جز اهداف شما برای یادگیری هست؟ چون مسیر یادگیری شما با توجه به هدف شما متفاوت است. مسیر یادگیری شخصی که قصد گرفتن مدرک آیلتس را دارد با کسی صرفا برای کارش نیاز به یادگیری زبان دارد کاملا متفاوت است. التبه در ابتدای مسیر ممکنه مسیر مشترک باشه اما در ادامه قطعا متفاوت خواهد بود!

 

یادگیری زبان انگلیسی از صفر

 

در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، ممکن است شما خیلی اشتباه گرامری داشته باشید، جمله بندی درستی نداشته باشید یا خیلی از لغات رو بلد نباشید! این‌ اشتباهات کاملا طبیعی است و نباید مانع حرف زدن شما شود.

 

شروع کنید به آموزش دیدن و تمرین کردن. نگران نباشید، تمام اشتباهاتتون بعد از مدت کوتاهی درست میشه. به شرطی که شما به خودتون سخت نگیرید و بپذیرید که این اشتباهات کاملا طبیعی است.

 

برنامه ریزی برای آموزش زبان انگلیسی

 

برنامه ریزی کنید و هدف بگذارید، مطلب پیشنهادی: چگونه برای یادگیری زبان انگلیسی برنامه ریزی کنیم؟ فراموش نکنید که تدوام داشتن در یک موضوع و ادامه دادن برای شما نتیجه بخش است.

 

قدم بعدی تعیین سطح زبان انگلیسی

 

برای تعیین سطح می‌توانید با شماره دفتر آکادمی تماس بگیرید و به صورت رایگان تعیین سطح شوید، و یا در واتساپ در به شماره زیر پیام بدین.

 

مشاوره رایگان

 

آنلاین

 

من برازنده هستم برای مشاوره بهم پیام بده!

 

اعتماد به نفس داشته باشید

 

هرچه بیشتر تمرین و تکرار کنید به همان اندازه اعتماد به نفس شما در صحبت کردن بیشتر می‌شود. موقع صحبت کردن به هیچ عنوان مکث نکنید. حتما ادامه بدید و جمله را به  اتمام برسانید. سعی کنید منظور خودتان را حتی با کلمات یا گرامر اشتباه به طرف مقابل برسانید.

 

 اگر شریکی برای مکالمه ندارید پیشنهاد می‌کنم مقاله replika چیست را مطالعه کنید.

 

آموزش حروف انگلیسی

 

اگر شما در یادگیری زبان انگلیسی صفر صفر هستید باید از یادگیری حروف انگلیسی شروع کنید. برای یادگیری حروف چه برای کودکان و چه برای بزرگسالان چندین راه حل داریم که به شما معرفی می‌کنم.

 

آموزش تلفظ‌ها و حروف‌های خاص انگلیسی

 

بعد از اینکه شما حروف زبان انگلیسی را کامل یا گرفتید قدم بعدی یادگیری حروف‌های خاص است مانند حروف Kh و Sh و بعضی از قوانین تلفظ‌ها اینکه مثلا حرف c در کجا صدای «س» می‌دهد و در کجا صدای «ک» می‌دهد. مطلب مرتبط: یادگیری حروف صدادار زبان انگلیسی

 

پخش ویدیو

 

کامل‌ترین دوره جامع آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد

 

این دوره برای شما طراحی شده است برای هرکسی که بخواهد یادگیری زبان انگلیسی را شروع کند! دوره جامع آموزش زبان انگلیسی شامل ساختاری است که در هر سن و یا در هر شغلی که باشید می‌توانید با آن به راحتی زبان را یاد بگیرید فقط کافیه، شش ماه طبق متدی که داخل دوره به شما آموزش داده می‌شود پیش بروید. در این دوره از بهترین روش تدریس زبان انگلیسی یعنی روش موازی ترکیبی استفاده شده است.

 

می‌توانید فراتر از حد انتظارتان، به‌صورت حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن مکالمه کنید. ما ادعا می‌کنیم، این دوره بهترین و کامل‌ترین دوره‌ در ایران است که می‌توانید برای یادگیری زبان انگلیسی از آن استفاده کنید و درواقع شما دیگر نیاز به هیچ کلاس و کتاب دیگه‌ای نداشته باشید!

 

تمام چیزی که برای یادگیری انگلیسی نیاز دارید:

 

یادگیری ۷۰۰ قالب مکالمه واقعی

 

تقویت چهار مهارت اصلی

 

 یادگیری مهارت ترجمه کردن

 

 افزایش دامنه واژگان

 

مشاوره رایگان

 

آنلاین

 

من برازنده هستم برای مشاوره بهم پیام بده!

 

همه ما برای شروع آموزش زبان انگلیسی یک سری گرامرهای پایه هست که باید یاد بگیریم. در این قسمت به مهم‌ترین اون‌ها اشاره می‌کنم. یک جمله از قسمت‌های زیر ساخته شده است:

 

Nouns: در فارسی به معنای اسم است. می‌تواند اسم یک فرد باشد،یک حیوان،مکان یا حتی یک احساس باشد. 

 

pronouns: چیزی است که جایگزین اسم می‌شود کلماتی مثل I- You-They  مثال: Please light their fire به معنای: آتش آن‌ها را روشن کن در این جمله their نقش pronoun را دارد.

 

Verbs: افعال مهم‌ترین بخش‌های جمله هستند، افعال فرم‌ها و مدل‌های مختلفی دارند. مطلب مرتبط‌: فعل‌های پرکاربرد زبان انگلیسی

 

adjective: در زبان فارسی به معنای صفت هست، صفت معمولا قبل از اسم می‌آید در واقع صفت اسم ما را تعریف می‌کند.

 

Adverbs: در زبان فارسی به معنای قید است. نقش قیدها توضیح دادن افعال هست. حالت یک جمله را برای ما نشان می‌دهد که مثالا با خوشحالی رفت.

 

prepositions: به معنای حرف‌های اضافه است. که برای جهت، جای یک شی ،یک حرکت و یا یک سبک رفتاری است. 

 

برای شروع یادگیری گرامر انگلیسی به صورت رایگان اینجا کلیک کنید. 

 

کتاب یادگیری گرامر

 

.English Grammar in Use یک کتاب جامع است و به معرفی قواعد و ساختاری های زبان انگلیسی می‌پردازد. این کتاب یکی از کتاب‌های شناخته شده از انتشارات کمبریج است و در سری in Use این انتشارات که شامل کتاب لغت، اصطلاحات و گرامر است، بسیار پرطرفدار است.

 

مطالعه کنید: بهترین انیمیشن‌های انگلیسی برای یادگیری زبان

 

مشاوره رایگان

 

آنلاین

 

من برازنده هستم برای مشاوره بهم پیام بده!

 

   درخواست مشاوره رایگان!

 

نام و نام خانوادگی:*

 

شماره تماس:*

 

سایر دوره‌های آموزشی در آکادمی روان: 

 

دوره یادگیری حروف انگلیسی

 

یادگیری حروف انگلیسی!

 

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

 

با انیمیشن یادگیری انگلیسی جذاب‌تر از قبل میشه!

 

پکیج فونتیک پلاس

 

یادگیری تلفظ‌های دقیق انگلیسی

 

50% تخفیف

 

جزوه Similar word

 

اگه تفاوت Home و house نمیدونی این جزوه برای تو هست!

 

برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی

 

برای شروع یادگیری نیاز به برنامه ریزی دارید!

 

پکیج موزیکال استوری یادگیری زبان با آهنگ انگلیسی

 

میدونی با موزیک قدرت یادگیری چندین برابر میشه!

 

روش آموزش زبان آکادمی روان به چه صورت هست؟ 👨🏻‍💻

 

نحوه‌ی آموزش با استفاده از روش موازی ترکیبی و اسفتاده از هفتصد قالب طلایی زبان انگلیسی است که به روزترین متد یادگیری زبان انگلیسی در دنیا است

 

مرجع آکادمی روان در این دوره چیست؟ 📚

 

منبع این دوره بررسی نیاز 32 هزار زبان آموز و ترکیب آن با کتاب تاپ ناچ است

 

چه مهارت‌هایی از زبان را در این دوره کسب می‌کنم؟ 🧏🏻‍♂️

 

تقویت سه مهارت مهارت لیسنینگ، اسپیکلینگ، رایتینگ به همراه مهارت مکالمه کردن و ترجمه کردن با استفاده از فیلم‌های زبان اصلی