مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

همه چی در باره محصولات سرفیس(Surface)

شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۰۳ ب.ظ | | ۰ نظر

کمتر کسی هست که اسم مایکروسافت را نشنیده باشد و از محصولات این شرکت استفاده نکند. در این مقاله به معرفی کوتاه از شرکت مایکرو سافت می پردازیم و بعد از آن به معرفی محصولات سرفیس استوک مایکروسافت می پردازیم.

 

شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در سال 1975 توسط بیل گیتس و یکی از دوست‌های دبیرستانش یعنی پل آلن تاسیس شد و شرکت را در شهر ردم وند از شهرهای ایالت واشینگتن آمریکا مستقر کردند. شرکت Microsoft اولین محصول خود را یک نسخه فشرده از زبان برنامه‌نویسی بیسیک برای ابتدایی‌ترین کامپیوترهای شخصی بود. بعد از گذشت چند سالی، شرکت مایکروسافت با ارائه نسخه‌های از زبان‌های برنامه‌نویسی تبدیل به اولین شرکت توزیع کننده ابزارهای توسعه نرم‌افزار شد.

 

سرفیس (Surface) چیست ؟

سرفیس (Surface)

مایکروسافت سرفیس (Microsoft Surface) خانواده ای از محصولات شرکت مایکروسافت هستند که از تبلت و کامپیوترهای شخصی تا کامپیوتر های هوشمند سازمانی (تخته هوشمند) را در بر می گیرد. این محصولات توسط شرکت مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده و به کمک شرکت تایوانی پگاترون (Pegatron) تولید می­شوند. تمامی محصولات نسل جدید سرفیس از صفحات نمایش لمسی استفاده می کنند.

 

انواع سرفیس های مایکروسافت

انواع سرفیس های مایکروسافت

انواع سرفیس هایی که مایکروسافت تولید کرده عبارتند از:

  1. سرفیس بوک (Surface Book)

  2. سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop)

  3. سرفیس پرو (Surface Pro)

  4. سرفیس استودیو (Surface Studio)

  5. سرفیس گو (Surface Go)

  6. سرفیس هاب (Surface Hub)

هر یک از این دستگاه‌ها کاربرد متفاوتی دارند و برای شرایط خاصی ساخته شده‌اند که به طور خلاصه بیان‌شان می‌کنیم:

 

سرفیس بوک (Surface Book)

سرفیس بوک

اگر به دنبال یک لپ تاپ با گرافیک قدرتمند هستید، لپ تاپ مایکروسافت سری سرفیس بوک Surface book از میان انواع لپ تاپ های سری مایکروسافت microsoft می‌تواند بهترین انتخاب برای انجام کارهای گرافیکی باشد. این لپ تاپ به دلیل داشتن کارت گرافیک قوی، می‌تواند لذت انجام بازی‌ها را دوچندان کند. این لپ تاپ در سه مدل 1و 2 و 3 در بازار وجود دارد.

  • لپ تاپ سرفیس بوک 2 با داشتن یک باتری قوی، امکان استفاده 17 ساعت بی‌وقفه را برای شما فراهم کرده است.

  • لپ تاپ سرفیس بوک 3 با دو صفحه نمایش 13.5 اینچی و 15 اینچی تولید و به بازار عرضه شده است.

 

سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop)

سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop)

این سرفیس جزو سرفیس های گران قیمت است. با صفحه کلید سرفیس لپ تاپ خیلی خوب و سریع می‌شود تایپ کرد. پس می‌توان گفت که این سرفیس مناسب کسانی است که سروکار زیادی با صفحه کلید لپ تاپ خو دارند مثل برنامه نویس ها و تولیدکنندگان محتوا.اگر به دنبال یک لپ تاپ با گرافیک قدرتمند هستید، لپ تاپ مایکروسافت سری سرفیس بوک Surface book از میان انواع لپ تاپ های سری مایکروسافت microsoft می‌تواند بهترین انتخاب برای انجام کارهای گرافیکی باشد. این لپ تاپ به دلیل داشتن کارت گرافیک قوی، می‌تواند لذت انجام بازی‌ها را دوچندان کند. این لپ تاپ در سه مدل 1و 2 و 3 در بازار وجود دارد.

  • لپ تاپ سرفیس بوک 2 با داشتن یک باتری قوی، امکان استفاده 17 ساعت بی‌وقفه را برای شما فراهم کرده است.

  • لپ تاپ سرفیس بوک 3 با دو صفحه نمایش 13.5 اینچی و 15 اینچی تولید و به بازار عرضه شده است.

 

سرفیس پرو (Surface Pro)

سرفیس پرو (Surface Pro)

لپ تاپ سرفیس پرو Microsoft : این لپ تاپ از سری سرفیس پرو Surface Pro یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌های موجود در بازار است که با قابلیت جدا شدن از کیبورد، لذت استفاده همزمان از لپ تاپ و تبلت را فراهم کرده است. این لپ تاپ نیز با استفاده از پردازنده نسل 11 اینتل، کامپیوتر همراهی قدرتمند، در اجرا و پردازش نرم‌افزاها است. لازم به ذکراست که سیستم عامل این لپ تاپ، ویندوز 11 است، به این ترتیب یک امکان عالی برای کاربران فراهم شده است. علاوه بر این، امکان استفاده از قلم دیجیتالی نیز، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد لپ تاپ سرفیس پرو است. باتری این مدل از انواع لپ تاپ سرفیس با یک بار شارژ، در طول روز به مدت 15 ساعت، شما را در انجام کارهایتان همراهی خواهد کرد.

لپ تاپ سرفیس پرو X

لپ تاپ سرفیس پرو X: این نوع از انواع لپ تاپ های سری مایکروسافت Microsoft، بهترین انتخاب برای انجام کارهای اداری و تجاری است. با داشتن باتری با طول عمر بالای 15 ساعت در روز جوابگوی نیاز شما برای انجام کارهای روزانه در محیط کار خواهد بود. هارد درایور قابل حمل و جدا شونده از خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل است. این ویژگی علاوه بر اینکه به شما در ایجاد حفاظت و امنیت بالای داده‌ها کمک می‌کند، امکان جابه‌جایی و حمل داده‌ها از مکانی به مکان دیگر را فراهم می‌کند.

 

سرفیس استودیو (Surface Studio)

سرفیس استودیو (Surface Studio)

این سرفیس هم یک کامپیوتر رومیزی عالی است که می‌تواند تبدیل به تبلت هم بشود و یک گزینه عالی برای طراحان و ادیتورهای ویدئو است. سرفیس استودیو یک صفحه نمایش ۲۸ اینچی دارد که از تکنولوژی PixelSense™ بهره برده است و پردازنده‌ای Core i5 با ۲ گیگابایت رم دارد. البته شما می‌توانید با پرداخت بهای بیشتر سرفیس استودیو را با پردازنده Core i7 هم داشته باشید. البته مایکروسافت سرفیس استودیو ۲ را هم به بازار عرضه کرده است که می‌تواند با دسته کنترلر Xbox One ارتباط بی‌سیم داشته باشد یا صفحه کلید مجازی داشته باشد.

 

سرفیس گو (Surface Go)

سرفیس گو (Surface Go)

لپ تاپ سرفیس گو 3 مناسب برای انجام کارهای روزمره، تکالیف و بازی است. Surface Go 3 قابلیت تطبیق پذیری تبلت و لپ تاپ را دارد و شرکت مایکروسافت توانسته است در این مدل امنیت را ارتقا دهد. استفاده از قلم دیجیتال و صفحه لمسی و پردازشگر اینتل، موجب افزایش سرعت وقدرت در پردازش عملیات شده است. به دلیل داشتن صفحه نمایش 10.5 اینچی، این لپ تاپ قابل حمل‌ترین نوع لپ تاپ در میان انواع لپ تاپ های سری مایکروسافت Microsoft است که با داشتن آن می‌توانید لذت تماشای فیلم، بازی کردن، یادگیری و کار با نرم افزارهای مختلف را در هر زمان و مکان تجربه کنید. باتری این لپ تاپ به مدت 10 ساعت قادر خواهد بود سیستم را برای شما فعال نگه دارد و در صورت تمام شدن شارژ، به سرعت قابل شارژ شدن است. این مدل با قیمت مناسب و با توجه به کارایی که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان می‌تواند باشد.

 

سرفیس هاب (Surface Hub)

سرفیس هاب (Surface Hub)

محصول جدیدی دیگر از مایکروسافت که در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۵ رونمایی شد. سورفیس هاب در واقع یک تبلت بزرگ است که توانایی های بسیاری در زمینه انجام کارهای گروهی دارد. از جمله توانایی های Surface Hub می توان به:

  • پشتیبانی از انواع روش اتصال از جمله wireless projection, HDMI, NFC, Bluetooth

  • مانیتور در دو سایز ۵۵ و ۸۴ اینچ لمسی با کیفیت عالی ۴K (بیش از دو برابر FullHD)

  • دو قلم نوری بسیار عالی با قابلیت شارژ مجدد با چسبیدن به گوشه دستگاه

  • وجود میکروفون و اسپیکرهای بسیار با کیفیت بروی دستگاه

  • دارای آخرین نسخه آفیس با قابلیت لمسی

  • ویندوز ۱۰

  • پشتیبانی از کلیه برنامه های یونیورسال اشاره کرد. سورفیس هاب به همراه ویندوز ۱۰ راهی بازار می شود.

 

سخن آخر

با توجه به پیشرفت افزون مایکروساف و محصولات سرفیس (surface) و امکانات این محصولات شاهد این هستیم که هرچه بیشتر در بازار جایگاه مصولات سرفیس (surface) بهتر و بیشتر میشود.

در بازار ایران نیز این محصولات جایگاه ویژه ایی پیدا کرده اند. بنا بر این در این مطلب سعی کردم این محصولات رو به شما مخاطبان عزیز معرفی کنم و هر کدام رو بهتر و بیشتر معرفی کنم.

سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت خریداران را جلب کنیم. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ تازه با مشخصاتی مشابه است.در حال حاضر لپ تاپ‌هایی که امکان تامین آنها وجود دارد عموما شامل برندهای HP، Dell، Lenovo، Asus می‌باشند. این برندها از جمله برندهای معتبر و باکیفیت جهانی هستند. همچنین در این مدت به صورت تخصصی و حرفه‌ای در حال تامین محصولات مایکروسافت بوده‌ایم.

با تشکر اگر نظر و انتقادی داشتین ممنون میشم در کامنت اعلام کنید.