مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ لنوو

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۱۸ ب.ظ | | ۰ نظر

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ لنوو

سال ۲۰۰۸- لنوو با اسم جدید Idea توانست وارد بازار جهانی کامپیوترهای شخصی شود. لپ تاپ ThinkPad X300 شرکت لنوو در مجله بیزینس ویک “بهترین لپ تاپ” نام گذاری شد. سال ۲۰۱۰- معرفی اولین گوشی هوشمند لنوو به نام LePhone و تعداد فروش ThinkPad به ۶۰ میلیون رسانده شد. در همین سال با هدف توسعه اولین دستگاه تلفن همراه با قابلیت ردیابی حرکت سه بعدی و سنجش عمق، همکاری خود را با شرکت گوگل شروع نمود و در فهرست فورچن رتبه ۲۰۲ را کسب کرد. سال ۲۰۱۶- لنوو در این سال همکاری با SAP را بیشتر نمود و برای ایجاد زیر ساخت های محرمانه برای مراکز داده در سراسر جهان، توانست با شرکت Nutanix همکاری نماید. سال ۲۰۱۲- با هدف فروش سرور در چین، لنوو توانست سرمایه گذاری مشترک با EMC را انجام نماید. سال ۲۰۱۷- گوشی هوشمندLenovo P2 در همین سال به عنوان گوشی هوشمند با بهترین طول عمر باطری معروف شد. سال ۲۰۱۴- اعلام لنوو مبنی بر تصمیم خریداری شرکت System x از IBM و بعد از یک هفته نیز تصمیم خود برای خرید شرکت Motorola Mobility از گوگل را، پخش نمود. سال ۲۰۰۹- در نمایشگاه جهانی ۲۰۱۰ در شانگهای، لنوو از حامیان فناوری محسوب می شد و همچنین تعداد محصول تولیدی Idea به حدود یک میلیون عدد رسانده شد. همچنین لنوو توانست رتبه سه را در بین شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند را کسب نماید. سال ۲۰۱۳- در این سال لنوو توانست رتبه اول را در بین شرکت های تولید کننده کامپیوتر شخصی به دست بیاورد و بتواند در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ در فهرست فورچن، رتبه ۳۲۹ را کسب کند. با خرید این دو شرکت و تکمیل آن توانست رتبه ۳ جهانی را در زمینه های سرور و گوشی هوشمند را از آن خود کند. لنوو در این سال روش خود را برعکس نمود و تصمیم خود برای اینکه تمام محصولات آینده ی این شرکت از نام تجاری Motorola استفاده خواهند کرد، را اعلام نمود.  درباره بهترین لپ تاپ برای تریدر و نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ ایسوس بیشتر بخوانید.

به طوری که تقریبا 90 درصد برندهای گوشی سازی از ترکیب شیشه و فلز برای گوشی های خود بهره می برند. البته شاید این موضوع در ذهن شما شکل بگیرد که شیشه مقاومت کمتری نسبت به فلز دارد و ممکن است در برخوردهای کوچک با اجسام و یا سقوط روی زمین به راحتی شکسته شود! آخرین محصول این کمپانی Corning Gorilla Glass 6 نام دارد. ایده ای که شاید تا چند سال پیش بیشتر شبیه به داستانهای علمی تخیلی بود، امروز به واقعیت بدل گردیده است. معتبرترین و صاحب نام ترین شرکت در حوزه محافظ صفحه Corning نام دارد و احتمالا شما هم تاکنون اسم محصولات این شرکت یعنی Gorilla Glass را شنیده اید. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند همانطور که در گذشته از محافظ صفحه برای نمایشگر گوشی بهره می بردند، این بار هم برای حل کردن این مشکل، در بخش شیشه ای پشت گوشی، از محافظ استفاده می کنند. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی شاهد پیدایش گوشی های تا شدنی هستیم.

این تبلت گرچه برای بازی کردن توصیه نمیشود، اما همانطور که اشاره کردیم برای فیلم دیدن و مطالعه کردن، یکی از بهترین گزینههاست. همچین خالی از لطف نیست که بگویم شکل ساده و پلاستیکی این تبلت بر خلاف انتظار، حس خوبی را به کاربر القا میکند. گرچه کیفیت آن فاصله زیادی با بهترین دوربین گوشیهای هوشمند دارد. با این حال این تبلت با کیفیت با لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. “Tab M10” یک مدل مقرونبهصرفهاست که برای همه اعضای خانواده گزینه مناسبیست. هیچگاه نباید از تبلتها در قسمت دوربین انتظار بالایی داشت. این تبلت میان رده در حال حاضر قیمتی زیر ۶ میلیون تومان داشته به طوریکه رقبای کمی در این کلاس برای آن پیدا میشود. در کل اگر دنبال یکی از بهترین تبلت های بازار از نظر قیمت و نمایشگری بزرگ برای فیلم دیدن هستید، این گزینه بهترین تبلت در کلاس خودش است. لنوو از نظر خیلی از کاربران بهترین مارک تبلت در نظر گرفته میشود.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ"

نمیتوان گفت که با این قیمت گزینههای زیادی پیش روی شماست. به لطف Android Go، این دستگاه هیچ نرمافزار غیرضروری نداشته و با قیمتی کاملاً اقتصادی، تقریباً هر قابلیتی که از دستگاهی در این کلاس انتظار دارید را ارائه میدهد. تبلت لنوو مدل “TAB M8 8505X” با توجه به قیمت مناسبش یک گزینه بسیار خوب برای خرید محسوب میشود. تبلت لنوو مدل TAB M7 یک تبلت ارزان قیمتست که با وجود سختافزار نه چندان قوی، باز هم ارزش خرید بالایی دارد. اگر نمیخواهید پول زیادی خرج کنید و دنبال یک تبلت ۸ اینچی و قوی برای وبگردی، تماشای یوتیوب و انجام کارهای ساده هستید، این مدل انتخاب جالبیست. اگر طرفدار برندهای ایرانی هستید، تبلت جی ال ایکس مدل F8 و مدل F8 پلاس نیز در این بازه قیمتی گزینههای مناسبی هستند و میتوان به عنوان بهترین تبلت جی ال ایکس از آنها یاد کرد. اگرچه دوربینها و بلندگوهای آن چندان عالی نیستند، اما صفحه نمایش و عملکرد آن نسبت به قیمتش رضایت بخش است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیکی

چند روش دیگر وجود دارد که می توانید برای تامین شارژ لپ تاپ خود امتحان کنید. راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا قیمت ۳میلیون تومان در بازار ایران۱۴۰۰؛ عجیب اما واقعی! روش اول : استفاده از کابل USB-C 1- لپ تاپ خود را از نظر سخت افزار سازگار بررسی کنید. قیمت لپ تاپ اداری و خانگی رابطه مستقیم با امکانات آن دارد و حقیقتا برای بسیاری از کاربریهای عادی کافی است. لپتاپ خانگی نیز در همین دسته قرار میگیرد؛ اما اگر قصد انجام امور طراحی یا بازی کردن را دارید، این دسته از لپتاپها پیشنهاد نمیشوند. در طراحی لپتاپ اداری و خانگی سعی بر آن است تا محصول نهایی زیبا، سبک و شکیل باشد. بهطور کلی لپتاپهای اداری، سبک و قابل حمل هستند و از حیث عملکرد و کارایی در ردهی میانرده و پایینرده قرار میگیرند. لپتاپ اداری به دستهای از لپتاپها گفته میشود که کاربری عمومی دارند. پیکربندی این نوع لپتاپ با توجه به هدف استفاده میتواند تا حدودی متنوع باشد.

وقتی شما قصد خرید یک لپ تاپ را دارید همواره نام برندهای تولیدکننده بیش از مشخصات و ویژگیهای آن ذهن شما را مشغول میکند. برای اینکه دید مناسبی نسبت به خرید یک لپ تاپ داشته باشید، مجله اینترنتی آفر ۱۰ برند بزرگ تولید لپ تاپ را از نظر نوآوری در ساخت، پشتیبانی و خدمات، قیمت و طراحی مورد بررسی قرار داده است. قطعا شگفتزده شدهاید، برند Apple علیرغم ۴ سال صدر نشینی به دلیل قیمت بسیار گران و نقدهای منفیای که از طرف کارشناسان دریافت کرده است به ۵ رتبه پایینتر نزول کرده است. به نمودار زیر خوب دقت کنید! بنابراین در این مطلب قصد داریم به صورت اجمالی بهترین و بدترین برند لپ تاپ در سال ۲۰۱۷ را معرفی کنیم. اگر به دنبال انتخاب این برند هستید باید به شما بگوییم که بهترین راه را در پیش گرفتهاید زیرا در سال ۲۰۱۷ لپ تاپهای لنوو ۴ امتیاز از ۵ امتیاز را از آن خود کردند.

در این مطلب مروری مختصر بر قابلیتهای سخت افزاری و نرم افزاری بهترین لپ تاپهای لنوو داریم. برای اطلاع از   لپ تاپ مخصوص حسابداری و asus rog strix g513 روی لینک های رنگی کلیک کنید این محصول از گران قیمتترین مدلهایی است که اواخر 2017 توسط لنوو عرضه شد. لپ تاپهایی که در عین تنوع، با امکانات کافی انتظارات کاربران را برآورده میکنند. سری گیمینگ لنوو با سی پی یو قدرتمند نسل دهم و گرافیک قویتر طراحی شده است. در این قسمت به معرفی 5 مورد از بهترین لپ تاپ های Core i7 لنوو خواهیم پرداخت. رم و پردازنده قدرتمند این دستگاه برای بارگذاری سنگینترین نرم افزارهای موجود ایده آل هستند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری به مجله اینترنتی پلازامگ مراجعه نمایید. مدل IdeaPad 330 یکی از میان ردههای خوش قیمت بازار است که تمام امکانات ایده آل برای استفاده حرفهای و نیمه حرفهای را دارد. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ با دقت Full HD طراحی شده و کیفیت بالایی دارد. این محصول پردازنده مرکزی CORE I7 8550U اینتل، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظهی داخلی دارد.

نسبت به حافظه داخلی و میزان ساپورت دستگاهتان برای تقویت حافظه خارجی آن نیز بی تفاوت نباشید و در این زمینه نیز با در نظر گرفتن زمینه کاری خود و انتظاراتی که از دستگاه هوشمندتان دارید، اقدام نمایید. منتهای مراتب چنانچه شما نیاز به نمایشگری با وضوح و کیفیت بیشتر داشته باشید، بایستی اقدام به خرید مدل هایی کنید که رزولوشن صفحه آن ها از میزان گفته شده بیشتر باشد. بهترین نوه حافظه های خارجی نیز مدل های SSD می باشند. کیفیت صفحه نمایش یک لپ تاپ نیز از دیگر نکات مهمی است که هنگام خرید آن بایستی از سوی شما کاربران عزیز مورد توجه قرار بگیرد. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ باکیفیت هستید حتما باید به مشخصات باتری آن نیز گوشه چشمی داشته باشید. بطور کلی اغلب لپ تاپ های تولید شده در بازار از رزولوشن صفحه ۷۶۸×۱۳۶۶ برخوردار هستند که برای انجام کارهای عادی و روزانه بسیار مناسب است. توجه به صفحه کلید لپ تاپ ایسوس از دیگر موارد مهم در هنگام خرید آن بحساب می آید. ناگفته نماند بهترین مدل حافظه داخلی برای یک لپ تاپ مدل DDR است که هرچه عدد جلوی آن بیشتر باشد، یقینا حافظه شما از سرعت و قدرت بیشتری نیز برخوردار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی