مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

مجله اینترنتی ایران لپ به کمک تیم قدرتمند خود، می کوشد تا محتواهای باکیفیتی را برای شما عزیزان فراهم کند. تیم تحریریه ایران لپ با تحقیق کامل و بررسی تخصصی انواع لپ تاپ های برتر بازار و مشخص کردن کاربری هر کدام تلاش دارد تا راهنما خریدهای متنوع و کاربردی برای شما همراهان عزیز فراهم کند.

لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ فقط مخصوص بازی نیست. افراد با مشاغل مختلف از این دستگاه‌ها برای کسب‌وکار یا حتی کارهای شخصی‌شان استفاده می‌کنند. استفاده از این لپ‌تاپ‌ها به جای نمونه معمولی مزایای بسیار زیادی دارد. این غول‌های قدرتمند با سرعت بالا، امکان ارتقا آسان، اجزای با کیفیت و قدرتمند، سهولت استفاده، قابلیت جابجایی و طول عمر خود شناخته شده‌اند.دستگاه‌های مذکور به دلیل اینکه پردازنده مرکزی و گرافیکی بالایی دارند قیمت‌شان به مراتب بیشتر از لپ‌تاپ‌های عادی است. این دستگاه‌ها ظاهری خشن با خطوطی تیز و شکسته دارند و نقوش روی آن‌ها معمولا برگرفته از حیوانات یا نقوش نظامی است.

بیشتر لپ تا‌پ های گیمینگ از نور‌آبی یا ترکیبی از نورهای RGB (مدل رنگی آرجی‌بی برای ایجاد تصویر در تلویزیون و مانیتورها به کار گرفته می‌شود. در این مدل، تمام رنگ‌ها از ترکیب سه رنگ، قرمز، سبز و آبی تشکیل می‌شود) برای نورپردازی استفاده می‌کنند. لپ‌تاپ‌های معمولی از نظر قیمتی گران قیمت هستند و شرکت‌های سازنده از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها در ساخت آن‌ها استفاده می‌کنند.

بازی های رایانه ای روز به روز در حال رشد هستند. شاید تا 10 سال پیش کمتر کسی کیفیت حال حاضر بازی های ویدئویی مانند Cyberpunk، Death Stranding و یا Ghost of Tsushima را تصور می کرد. باز هایی که قهرمانان آنها قادر به سفر به هر نقطه از دنیای بازی هستند. اما این کیفیت بالا، دنیای وسیع بازی ها و از همه مهمتر هیجان و حس و حال بازی ها نیازمند چه چیزی در لپ تاپ گیمینگ هاست؟ مشخصاً لپ تاپی که برای بازی انتخاب می کنید باید از به روزترین سخت افزار و البته ظاهری متناسب با روحیات هیجان طلب گیمرها بهره مند باشد. حالا این ویژگی ها را در برابر نیاز های کاربری قرار دهید که قرار است از لپ تاپ خود برای انجام امور روزمره کاری و خانگی مانند ارسال ایمیل، استفاده از خدمات الکترونیک آنلاین و یا تماشای فیلم استفاده کند. حتما مقالات موجود در این بخش را بخوانید تا با انواع و کاربری های مختلف لپ تاپ گیمینگ آشنا شوید.

لپ تاپ لمسی

اگر از شما بپرسند که لپ تاپ لمسی بهتر است یا لپ تاپ معمولی؟ بی‌شک پاسخ شما این است که لپتاپ لمسی بهتر است. البته شنیدن این پاسخ از اکثر کاربران بدیهی است چراکه همه ما بیشتر روزمان را با دیوایس‌هایی مانند گوشی و تبلت می‌گذارنیم که دارای صفحه نمایش لمسی هستند. از آن جایی که وجود صفحه نمایش لمسی در این دیوایس‌ها موجب راحتی استفاده از آن‌ها شده است، فکر می‌کنیم هر دستگاهی که دارای صفحه نمایش لمسی باشد، خوب است. درصورتی که هر دستگاهی با صفحه نمایش لمسی، یک گزینه ایده‌آل نیست. در ادامه این مطلب قصد داریم وجود صفحه نمایش لمسی را در لپ تاپ مورد بررسی قرار دهیم و با بررسی معایب و مزایای لپ تاپ لمسی به این نتیجه برسیم که لپ تاپ لمسی بهتر است یا لپ تاپ معمولی؟

بهترین لپتاپ های لمسی به کاربر این امکان را می دهد که بتواند به عنوان تبلت نیز از آن استفاده کند. با آن بازی های لمسی انجام دهد و بعد از مدرسه یا کار، به تماشای فیلم بنشیند. به عبارت دیگر، لپتاپ های لمسی دیدگاه ما نسبت به این دستگاه را تغییر داده اند. کارایی لمسی آن ها، بسیاری از نیازهای افراد را برآورده می کند. در عین حال، بسیاری از لپ تاپ های لمسی، همان میزان قدرت و قابلیت حمل را نسبت به لپ تاپ های عادی ارائه می دهند. بسیاری از این لپتاپ ها به سیستم عامل ویندوز 10 و کروم مجهز هستند که برای صفحات لمسی، به خوبی بهینه شده اند و کارایی یک کامپیوتر تمام عیار را به کاربر ارائه می دهند.

اکثر تولیدکنندگان اکنون بر تولید رایانه‌های شخصی یا لپ‌تاپ‌های لمسی با کیفیت عالی تمرکز کرده‌اند تا در بازار رایانه پیشرو باشند. توسعه لپ تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی با صفحه نمایش لمسی با مایکروسافت شروع می‌شود که سیستم عامل ویندوز 8 و اخیراً سیستم عامل ویندوز 10 را منتشر کرده است. اگر گرافیست هستید، صفحه نمایش لمسی انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود تا بتوانید طرح‌های خود را به راحتی انجام دهید. نمایشگرهای لمسی برای کارهای خاصی مانند یادداشت برداری و انجام طراحی بسیار راحت هستند.

اگر خانه دار، دانشجوی کالج یا تاجر هستید، قبل از خرید آن باید فکر کنید. افرادی که از لپ‌تاپ‌های نمایشگر لمسی استفاده می‌کنند می‌گویند که صفحه نمایش لمسی باعث بهره‌وری بیشتر می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا کارها را سریع‌تر انجام دهند. جدای از آن، مدل‌های لمسی دارای دقت رنگ و روشنایی عالی هستند. ویژگی صفحه نمایش لمسی اکنون در بازار فعلی با مدل‌های قابل تبدیل (لپ تاپ 2 در یک) و مدل‌های غیر قابل تبدیل در دسترس است. مانند سایر ویژگی‌های لپ تاپ، صفحه نمایش لمسی نیز مزایا و معایب خود را دارد. برای اطمینان از اینکه واقعاً به این ویژگی نیاز دارید، این مقاله را بخوانید تا در مورد مزایا و معایب لپ تاپ لمسی بیشتر بدانید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی