مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

لپتاپهای معمولی Dell هم قدرتمند هستند؟

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱ ق.ظ | | ۰ نظر

Need a Progressive Business؟ توجه به کامپیوتر!

laptopبیایید آن ها را با هم بررسی کنیم. با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن! پردازنده مغز یک لپ تاپ است و سطح عملکرد یک کامپیوتر را نشان می دهد. بنابراین، باید عامل اصلی در لیست مشخصات لپ تاپ باشد. از آنجا که پردازنده یک لپ تاپ قدرتمند است، سریع تر اجرا می شود و به کاربر اجازه می دهد برنامه های بزرگی مانند ویرایش عکس و نرم افزار طراحی گرافیک را اجرا کند. سعی کنید از پردازنده های اینتل استفاده کنید. اینتل طیفی از پردازنده ها مانند Core i3 ، Core i5 ، Core i7 و … را ارائه می دهد. اکنون زمان پردازنده Core i7 فرا رسیده است. Core i7 برای اهداف بازی و حرفه ای باورنکردنی است. حافظه رایانه با نام RAM شناخته می شود.

لپ تاپ مرور شد: از اشتباهات دیگر چه چیزی می‌توان مطالعه کرد

laptopلپتاپهای معمولی Dell به همان اندازه قدرتمند هستند که شیک هستند و کروم بوک های سبک وزن آن می توانند محاسبات روزمره شما را انجام دهند. شما حتی مجبور نیستید از یک نوت بوک ممتاز استفاده کنید زیرا حتی مدل های ارزان قیمت نیز فوق العاده عمل می کنند. افزاری شما را برطرف کنند. اگر به دنبال خرید یک لپتاپ جدید هستید، سرمایهگذاری در Dell را در نظر بگیرید. آنها معمولاً یک پکیج کامل هستند و بهترین ارزش را برای پول شما نسبت به رقبا به شما میدهند. همچنین گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین می توانید لپ تاپی را پیدا کنید که مناسب با نیازهای شما باشد. لپ تاپ های تولید شده توسط Dell بسیار سبک وزن هستند و عمر باتری بسیار خوبی دارند. ایسر برندی است که به قدرت و کیفیت و رضایت مشتریان خود می اندیشد. بهترین لپ تاپ های ایسر معمولاً با مقرون به صرفه بودن همراه هستند.

این اطلاعات به سادگی می شما را به تغییر می‌رساند رایانه استراتژی|این چیزی است که من درباره رایانه می دانم|برنامه های ضروری رایانه گوشی های هوشمند}

laptopمادربردها در اندازه ها و ساختارهای مختلفی ارائه می شوند و اگرچه ممکن است تفاوت هایی داشته باشند، اما کارکرد اصلی آن ها یکسان است. ASUS ROG Strix B450-Fبرای ساخت یک رایانه مخصوص بازی که برای بازی های 1080p طراحی شده است، از این مادربرد استفاده کنید. MSI MPG Z490 این مورد با پردازنده های اینتل سازگار بوده و برای به کار بردن در رایانه های میان رده عالی است. MSI Prestige X570 Creation اگر قصد تهیه رایانه حرفه ای دارید، به سراغ مدل X570 Creation بروید. به راحتی می توان گفت سی پی یو مغز رایانه شماست. مستقیماً با سوکت به مادربرد متصل می شود و مهمترین قطعه به کار رفته در رایانه شماست. اما این بدان معنی نیست که گران ترین قطعه است. AMD Ryzen 3 3200G 4-Core 3.6 گیگاهرتز: از آنجا که بازی های 1080p به طور خاص CPU محور نیستند، این مدل یک انتخاب پرکاربرد مناسب است. با خنک کننده Wraith نیز منطبق می شود، اما CoolerMaster Hyper 212 انتخاب بهتری است.

  • نیاز همیشگی به اتصال به برق
  • حافظه داخلی: یک ترابایت HDD
  • صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی
  • تفاوت پردازنده های سری M و U اینتل
  • نیاز به کابلها و سیمهای متعدد برای اتصال
  • سیستم عالی و شایسته پشتیبانی از مشتری
  • مشخصات فنی: 7.5 از 10
  • درآمد سالانه: 21.9 میلیارد دلار

laptopرایانه کمک برای مساعدت مشتریان خود، سیستم خرید اعتبار راه اندازی کرده است تا کارابران عزیز بتوانند بدون هیچ مشکلی مستقیما با کارشناسان در ارتباط باشند. زمانی که با یک مشکل کامپیوتر کوچک روبرو میشوید میتوانید از بسته های عادی استفاده کنید، زیرا همین زمان کوتاه میتواند برای تشریح ایراد و پاسخ از طرف کارشناسان کافی باشد. همان طور که میدانید بخشی از سرویس های رایانه کمک، پشتیبانی و خدمات از راه دور برای شرکت های و کمپانی های بزرگ داخلی و خارجی است. در محل کسب و کار خود روبرو شدید، بسته مخصوص خدمات کامپیوتری بصرفه شرکت ها گزینه مناسبی است. با وارد کردن شماره موبایل و انتخاب بسته دلخواه ، اعتبار تماس با رایانه کمک برای شما به صورت لحظه ای فعال میگردد. سپس می توانید از طریق همان شماره با سامانه 7129-021 تماس حاصل نموده و با کارشناسان مکالمه نمایید. همچنین می توانید سایر شماره هایتان را نیز به سامانه معرفی نمایید. از طریق وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید و شماره هایتان را در سیستم اضافه کنید . به همراه شماره مورد نظر خود را به 0217129 پیامک کنید. به همین ترتیب از علامت "-" برای حذف یک شماره از لیست استفاده نمایید.

9 ایده‌های شیک برای لپ تاپ شما

laptopیعنی به طور ناگهانی جریان را قطع کرده و لپتاپ خود به خود خاموش میشود. در چنین شرایطی باید حتما اقدام به تعویض باتریتان کنید. چرا که خاموش شدن ناگهانی و پیاپی لپتاپتان دردسرهای زیادی برایتان ایجاد خواهد کرد. اگر شما هم قصد خرید یک سیستم جدید را داشته باشید، حتما این سوال برایتان مطرح خواهد شد که لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد و چگونه میتوان جلوی فرسودگی باتری را گرفت؟ در واقع پاسخ به این سوالها کاملا متفاوت است. یعنی پاسخ به این سوال مستلزم رعایت کردن موارد بسیار زیاد است که به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. در بالا راجع به این قضیه اشاره کردیم که لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد. حالا قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چه موارد منجر به فاسد شدن باتری لپتاپ ایسوس شده و چگونه میتوانیم جلوی این اتفاق را بگیریم. اولین و مهمترین موردی که میتوان به آن اشاره کرد، همان بحث چرخههای زیاد است. یعنی هر چقدر که باتری را بیشتر شارژ کنید و شارژ آن به پایان برسد و این چرخه را تکرار کنید، عمر آن را زودتر تمام خواهید کرد.

laptopوقتی صفحه سیاهی ظاهر شد، تمام دستگاه های جانبی متصل به لپ تاپ را بردارید. سی ثانیه تا چند دقیقه صبر کنید. دکمه پاور را فشار دهید و آن را به مدت 40 ثانیه نگه دارید تا هارد ریست انجام شود. دکمه را رها کرده و باتری را به لپ تاپ برگردانید. آداپتور یا سیم برق را دوباره وصل کنید. دکمه پاور را فشار دهید تا لپ تاپ ASUS را روشن کنید. لطفا اگر روشن می شود آن را رها کنید. در ادامه Start Windows Normally را انتخاب کنید و اگر در منوی راه اندازی بوت شد، Enter را فشار دهید. ویندوز را به طور معمولی راه اندازی کنیدو امیدوارم با طی این مراحل مشکل تصویر نداشتن لپ تاپ ایسوس شما رفع شده باشد. یک مانیتور خارجی را به لپ تاپ ASUS خود وصل کنید. F8 را لپ تاپ استوک یعنی چه فشار دهید. بررسی کنید که آیا صفحه نمایش در مانیتور خارجی که به آن متصل شده اید عادی است یا خیر.

{این {حقایق|جزئیات|اطلاعات|اطلاعات} {فقط|به سادگی} {ممکن است|می|احتمالا} شما را به {تغییر|تغییر|تغییر} می‌رساند} لپ تاپ تکنیک|Where لپ تاپ 6 ماه دیگر خواهد بود؟|نابغه! چگونه برای فهمیدن اگر باید واقعا لپ تاپ را انجام دهید}

laptopوقتی کدهای لازم در طی فرایند برنامه نویسی در نرم افزار ویژوال استودیو دیباک ارسال میشود اگر پردازنده سیستم از قدرت مناسبی برخوردار نباشد سیستم قطعا با کندی مواجه خواهد شد. امروزه به دلیل گسترش فعالیت ها گرافیکی برای تولید برنامه در فضای مجازی تقاضا برای خرید و استفاده از لپ تاپهای رندر لب تاب استوک بیشتر شده است. لپ تاپ های گرافیکی برای داشتن سرعت بالا باید دارای رم با ظرفیت بالا باشند تا سرعت کار افزایش پیدا کند. لپ تاپ استوک مناسب گرافیست یا نو نیازمند ویژگی های خاصی است. علاوه بر این سی پی یو و کارت گرافیکی با ظرفیت مناسب میتواند باعث بالا رفتن کیفیت کار گرافیست شود. معمولا هزینه خرید لپ تاپ های گرافیکی به دلیل شرایط خاصی که دارند نسبت به لپ تاپهای دیگر سنگین تر است به همین دلیل شاید خرید نوع آکبند آن برای همه افراد مقدور نباشد. در این شرایط بهترین انتخاب برای افرادی که کار های گرافیکی انجام میدهند و از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار نیستند.

اطلاعات پیشرفته به کامپیوتر

laptopافرادی که قصد ویرایش عکس یا فیلم را دارند، باید به تفاوت رنگ، زاویه دید، کنتراست و روشنایی توجه داشته باشند. دسکتاپها معمولاً دارای پورت اترنت برای اتصال به اینترنت هستند که به شما امکان میدهد کابلی بین دسکتاپ و روتر اجرا کنید. اگر یک دسکتاپ بدون درگاه اترنت داخلی خریداری کردهاید، میتوانید پورت جدا را با قیمت مناسب خریداری و آن را به پورت USB وصل کنید. اگر موس بیسیم دارید، باید هر چند ماه یک بار باتریها را شارژ یا تعویض کنید. برای خرید کامپیوتر چقدر باید خرج کنیم؟ زمانی که در مورد خرید کامپیوتر خانگی تصمیم گرفتید، باید ببینید چقدر میخواهید هزینه کنید. بحث هزینه یکی از مهمترین نکات در راهنمای خرید کامپیوتر است؛ چون گزینههایی را در طیف وسیعی از قیمتها پیدا خواهید کرد. قیمتهای اعلامشده بیشتر براساس اجزای داخلی کامپیوتر مانند میزان فضای هارد، حافظه، قدرت پردازش و غیره متغیر هستند. خرابی همین قطعات اصلی کامپیوتر بزرگترین دلیل از رده خارج شدن آنها پس از چند سال استفاده محسوب میشود.

  • محاسبات زیستی
  • طراحی خوب و مقاوم برای شرایط سخت
  • مناسب برای کارهای مهندسی و برنامه نویسی
  • امکان دو ماژول SSD M.2
  • دفاع از حقوق و حیثیت آحاد صنف

ترک کردن رایانه (روشن نگهداشتن آن) برای یک مدت طولانی، نسبت به اینکه چندبار آن را خاموش و روشن نماییم، استرس کمتری دارد؛ (این) یک استرس ثابت است. واضح است که این خطرات هرچه سیستم شما قدیمیتر باشد، بیشتر کامپیوترتان را تهدید خواهند کرد. همچنین روشن نگهداشتن رایانه یا لپتاپتان برای یک مدت طولانی، میتواند باعث ایجاد حرارت در بین قطعات سختافزای گردد و گرما، دشمن مشترک همه آنهاست. آیا تمامی قطعات سختافزاری همواره میتوانند روشن بمانند؟ برخی از قطعات دارای سیکل عمر محدودی هستند. برای مثال، اگر پانل نمایشگر (LCD) خود را همواره روشن نگهدارید، تنها به مدت ۱۵۰۰۰ ساعت یا حدود ۲ سال دوام خواهد داشت. برای همین، بهتر است اجازه دهید نمایشگر، هنگامیکه استفاده نمیشود، خاموش بماند. باتری و هارد درایو نیز عمر محدودی دارند. اگر آنها را هنگامیکه استفاده نمیکنید، خاموش نمایید، عمر و ماندگاری این قطعات افزایش خواهد یافت. هنوز بسیاری از متخصصان در مورد اثرات خاموش یا روشن نگهداشتن کامپیوتر برروی قطعات سختافزاری، با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی