مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

لب تاپ های استوک و لب تاپ استوک لنوو

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹ ب.ظ | | ۰ نظر

• آیدی پد 300: اگر تصور میکنید یک پردازنده 5 هستهای برای کارهای روزمره شما کافی نیست، سری 300 با پردازنده 7 هستهای و مانتیورعای سایز 14،15 و 17 اینچی قطعا شما را راضی خواهد کرد. • آیدی پد 500: مشابه سری 300 هستند و تنها تفاوت، محدود بودن سایز مانیتور آنهاست که در دو سایز 14 و 15 اینچ به بازار عرضه شده است. • آیدی پد 700: لپ تاپهای میان ردهای که صفحه نمایش چند لمسی آنها توجه شما را جلب خواهد کرد. دارای پردازنده هفت هستهای و مانیتورهایی با سایز 13،14 و 15 اینچ هستند. • سری s: اگر کار زیاد و تخصصی با لپ تاپ ندارید و یک لپ تاپ ارزان قیمت میخواهید سری s مناسب است. • سری C: لپ تاپهای میان رده با پردازنده 5 هستهای اینتل که مصرف کمی دارند و برای کارهای روزمره مناسب هستند. • سری L: برای کاربردهای عمومی و کارهای سبک بسیار مناسب هستند. • سری گیمینگ: این مجموعه قوی ترین سختافزارهای گرافیکی و پردازشی را دارد. پردازندههای نسل 10 اینتل که آنها را به قویترین لپتاپهای گیمینگ مشهور کرده است. • محصولات لنوو عموما با پردازنده Celeron از شرکت اینتل عرضه میشوند که یک امتیاز است. لپ تاپ لنوو یکی از برندهایی است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد. • اول از همه انتظارات خود را لیست کنید. • اگر قصد انجام کارهایی مانند ویرایش فایل متنی، تماشای فیلم و بالا پایین کردن اینترنت را دارید یک پردازنده 2 الی 4 هستهای کافی است. • انتخاب RAM یکی دیگر از نکات مهم است زیرا در سرعت کامپیوتر اثرگذار است. • انتخاب هارد،حافظهی دستگاه شما میتواند SSD یا HDD باشد، که طبیعتا حافظههای SSD سرعت بیشتری را برایتان به ارمغان میآورند. • وزن و اندازه صفحه نمایش را نیز کاملا بررسی کنید.

  • وزن کم و بدنه کوچک ۱۳ اینچی
  • ذخیره سازی: 1 ترابایت HDD و 120 گیگابایت SSD
  • لپ تاپ استوک ایسوس
  • سری پردازنده: Celeron

ضخامتی که بدنه ی لپ تاپ دارد ، استحکام و مقاومت لپ تاپ ار در برابر هر نوع ضربه ای افزایش داده است. در نگاه روبرو یک دکمه ی نقره ای بر روی لبه ی لپتاپ طراحی شده که برای باز کردن لپتاپ استفاده می شود. این لپ تاپ دست دوم دل برای آن که تعلقش به برند dell را یادآوری کند بر روی بدنه ی خود برند و لوگوی dell را حک کرده است. لب تاپ های استوک حاشیه های اطراف صفحه نمایش زیاد بوده و همین موضوع ظرافت را از لپ تاپ گرفته است. ابعادی که این لپ تاپ دارد برابر 37x 417x 271 میلیمتر می باشد و چنانچه مشخص است لپ تاپ باریکی نیست و به دلیل استفاده از درایو نوری dvd ضخامت بیشضتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارد. صفحه نمایش توسط لولا به بدنه ی لپ تاپ وصل شده است و از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. وزن 3.8 کیلوگرمی لپ تاپ کمی زیاد بوده و در دسته ی لپ تاپ های سنگین قرار خواهد گرفت و جابجایی را کمی مشکل خواهد کرد.

  • رم: 32GB DDR5
  • وزن بالا
  • ۲ کیلوگرم وزن
  • کارت گرافیک: RTX 3070 8GB DDR6 85W
  • صفحه نمایش کم نور غیر لمسی
  • فضای ذخیره سازی: هارد دیسک 500 گیگابایتی
  • تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم ؟
  • صفحه نمایش: ال ای دی 1366 * 768 با نور پشتی

وزن متناسب: لپتاپ hp از نوع لپتاپهای خوش دست با وزن کم است. این نکته میتواند برای کاربرانی که دائم در حال حرکت هستند، رضایتبخش باشد. کیبورد مناسب: افرادی که دائماً در حال تایپ کردن هستند، لپ تاپ اچ پی به دردتان خواهد خورد. زیرا کیبورد این لپتاپ بسیار مناسب بوده و به مرور زمان دستتان خسته نمیشود. لپ تاپ hp مانند سایر برندها، دارای مدلها و سریهای مختلفی است که هر کدام از آنها برای برطرف کردن نیازهای کاربران طراحی و تولید شدهاند. لپ تاپهای اچ پی به 10 سری مختلف Spectre، Envy، Omen، ZBook، EliteBook، ProBook، Pavilion، Essential، Chromebook و Stream تقسیم میشوند. هر کدام از این سری لپ تاپها جزو بهترین لپ تاپهای اچ پی هستند و در نسخههای مختلف در بازار عرضه میشوند. این سری لپ تاپ hp علاوه بر مشخصات فنی، قیمت مناسب، پردازنده قدرتمند و باتری قوی برای هر سلیقه و کاربری بهترین گزینه است. لپ تاپهای اچ پی سری Pavilion 15، Essential و Probook برای انجام کارهای روزمره دانشجویان یک انتخاب عالی است.

البته این لپ تاپ ها به درد کارهای گرافیکی و پردازشی خیلی سنگین نمیخورن و بیشتر میتونید استفاده های معمولی ازشون داشته باشید. در ضمن MacBook Air رو میتونید با کمترین میزان حافظه توی این بازه قیمتی خریداری کنید و مشکلات مربوط به نرم افزار های اختصاصی اپل رو هم باید به جون بخرید! توی این بازه قیمتی هم نماینده ایسوس خودنمایی میکنه. TUF F15 FX506LH-HN210 یکی از بهترین لپ تاپ های موجود توی این بازه قیمتی محسوب میشه! مهم ترین خاصیت این لپ تاپ پردازنده به شدت قوی به همراه پردازنده گرافیکی بی نظیره! لپ تاپی که جز سری گیمینگ ایسوس محسوب میشه و طراحی خاص و جذابی داره. درسته که این لپ تاپ سری گیمینگه اما وزن مناسبی داره و شما میتونید به راحتنی این لپ تاپ رو هر جایی که بخواید همراه خودتون ببرید! پردازنده این لپ تاپ خیال شما رو از بابت کار های سنگین پردازشی و گرافیکی به طور کامل راحت میکنه و احتمالا از نظر سخت افزاری هیچ وقت با این لپ تاپ به مشکل بر نخواهید خورد.

256SSD و قیمت حدود 30 میلیون تومان میتونه یک گزینه فوق العاده عالی برای کار شما باشه. اما اگر کارتون گرافیک و انیمیشن سازی سه بعدی هست یعنی با نرم افزارهای مثل 3ds Max, Maya, Cinema 4D, Blender و… سر و کار دارید چون با رندنیگ سنگین و محاسبات پیچیده رو برو هستید هرچقدر سیستم شما قوی تر باشد بهتر هست و کاملا این رو در کار متوجه میشید. 256SSD که نزدیک 40 میلیون نیز قیمت دارد یکی از فوق العاده ترین لپ تاپ در این بودجه برای کارهای گرافیکی دو یا سه بعدی است. باز سوالی بود بفرمایید. سلام دمتون گرم بابت سایت مفید و کاربردیتون. من یه لپ تاپ میخوام برای کارای روزمره و کار سنگینی هم باهاش ندارم اما باتریش برام مهمه و اینکه 5.6 سال اگه بشه برام کار کنه و کم نیاره. خودم zenbook 14 um433lq ryzen5 4500U رو تو سقف قیمتی مدنظرمه. لب تاپ استوک لنوو شما پیشنهادی ارزون تر یا بهتر دارید؟

  • Swift 3
  • لپ تاپ HP Zbook15/G1
  • صفحه نمایش: 13.3″ Full HD (1920 x 1080) 16:9 IPS
  • لپ تاپ HP 8570w
  • بالا بودن طول عمر دستگاه ها
  • صفحه کلید بسیار راحت
  • سخت افزار به کار رفته در Toshiba Portege PRT12U
  • آیا لپ تاپ های بازسازی شده کندتر هستند؟

توجه کنید که استفادهی شما از باتری، با نوع پردازنده و کاری که انجام میدهید ارتباط مستقیمی دارد. روشنایی صفحه نمایش را با واحد Nit میسنجند. هر اندازه تعداد آن بیشتر باشد نوری هم که از نمایشگر بیرون میآید بیشتر میشود و بهرهگیری از آن در محیطهای باز و نوردار آسانتر است، البته نور بیشتر باعث استفاده بیشتر باتری نیز میشود. حد وسط مقدار نور در لپتاپها 180Nit است که در برخی مدلها این رقم به 400 میرسد. حالاتی مثل تعداد USB، درگاه HDMI، پورت شبکه (LAN)، وبکم ، خروجی VGA و درایو نوری از مواردی هستند که در برگزیدن لپ تاپ خود باید به آنها توجه داشته باشید. بعضی از آن ها همچون درایو نوری یا وبکم را میتوانید با کمک دستگاههای اکسترنال خریداری کنید. امکانات دیگر لپ تاپها شامل حسگر اثر انگشت و کارت خوان میباشد. همچنین ورودی و خروجیهای متنوع برای یک دستگاه مزیت به حساب میآید.

لپتاپ ایسوس TUF FX506 مانند تمام محصولات گیمینگ، لپتاپ ارزانقیمتی نیست اما امکانات عالی را در کنار قیمت رقابتی عرضه میکند. این لپتاپ در مقایسه با محصولات عمومی بازار قیمت بالاتری دارد اما بین لپتاپهای گیمینگ یک گزینه «مقرون به صرفه» محسوب میشود. در ادامه مشخصات این لپتاپ را مرور میکنیم. بهترین لپتاپ گیمینگ سال ۲۰۲۱ را اینجا ببینید. برای خرید لپ تاپ ایسوس TUF FX506 مانند دیگر لپتاپهای گیمینگ، یک محصول نسبتاً بزرگ است که شباهت زیادی به سری لپتاپهای گیمینگ حرفهای ایسوس یعنی ROG Zephyrus دارد. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالاست و طراحی متفاوتی دارد تا با سلیقه گیمرها همخوانی داشته باشد. ابعاد این محصول برای یک لپتاپ گیمینگ، کاملاً مناسب است و اگرچه ظرافت زیادی ندارد، اما بهراحتی در کولهپشتی جا میگیرد. همچنین نیازی نیست که مانند اولترابوکها یا لپتاپهای گیمینگ باریک، مراقبت زیادی از آن بهعمل بیاورید. در واقع طراحی لپتاپ گیمینگ ایسوس TUF FX506 شما را یاد ماشینهای جنگی میاندازد که بسیار خشن و در عین حال، محکم هستند.

نوت بوک ها تقریباً بهطور کامل به SSD محدود میشوند، زیرا نوع ذخیرهسازی بسیار کوچکتری دارند و برق کمتری مصرف میکنند. به این ترتیب، می توانید از نظر سرعت و نویز انتظار مزایای زیادی داشته باشید. ظرفیت ممکن است ۶۴ گیگابایت باشد اما به لطف مزیت اندازه ای که ذکر کردیم ممکن است به ۱ ترابایت نیز برسد. این یک تفاوت دیگر است که توضیح آن دشوار است. معمولاً لپ تاپ ها عمر باتری کمی بهتری دارند که ممکن است به ۱۷ ساعت برسد. اما، این مدلها بهعنوان واحدهای سطح بالا در نظر گرفته میشوند، بنابراین مقرون به صرفه نیستند. علاوه بر این، اکثر مدل های محبوب امروزه می توانند عمر باتری بین ۴ تا ۱۲ ساعت را تامین کنند.توضیح نوت بوک ها حتی سخت تر است. باتری های آنها انرژی کمتری مصرف می کنند، بنابراین باید بیشتر دوام بیاورند. اما به دلیل اندازه کوچک، باید بین ۵ تا ۱۱۴ ساعت انتظار داشته باشید. برای خلاصه کردن حقایق عمر باتری، لپ تاپ های رده بالا عمر باتری طولانیتری دارند، در حالی که لپتاپهای استاندارد کوتاه تر از نوت بوک ها هستند.

  • لپ تاپ استوک dell e5570 I5 11,400,000 تومان 9,500,000 تومان
  • برد شارژ
  • بودجه و هزینه مد نظر
  • حافظه ذخیره سازی: ۲۵۶GB SSD - ۲۵۶GB SSD+1TB HDD

لپ تاپ های گیمینگ برای اینکه بازیها را به خوبی اجرا کنند دارای قطعاتی با کیفیت بالاتر است. این موضوع شامل گرافیک و پردازنده قوی، حافظه بیشتر، کیفیت صدا و تصویر بهتر میشود. همچنین یکی از ویژگیهای بسیار خوب این لپ تاپها وجود خنککنندههای بسیار پر قدرت است که از آسیب دیدن لپ تاپ جلوگیری میکند. دوام باتری لپ تاپ های معمولی در هنگام اجرای بازی های کامپیوتری کم می باشد . زیرا برای این کار طراحی و ساخته نشده اند. بازیهای رایانهای مصرف باتری بالایی دارند و در ساخت لپ تاپ گیمینگ به این مورد نیز توجه شده است. خرید لپ تاپ hp یکی از ویژگیهای بارز لپ تاپ گیمینگ باتری قوی آن می باشد. این باتریها دوام بیشتری دارند و برای ساعات بیشتری کار میکنند. یعنی چنین باتریهایی با انجام کار ها و برنامههای عادی تا ساعت ها ماندگاری دارند و میتوان بدون نیاز به شارژ با آنها کار کرد . کیبورد لپ تاپ های گیمینگ دارای تفاوت هایی نسبت به لپ تاپ های معمولی می باشد . گیمرها برای بازی با لپ تاپ نیاز به صفحه کیبوردی دارند که کلیدهای آن راحت و نرم باشند و استفاده طولانی مدت از آنها خسته کننده نباشد. طراحی کیبورد لپ تاپ گیمینگ علاوه بر ایجاد راحتی برای کاربر خود دارای طراحی ویژه و متفاوتی است که آن را کاملا از دیگر کیبوردها متمایز میکند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی