مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

قیمت انواع لپتاپ در بازار امروز/جدول

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷ ق.ظ | | ۰ نظر

قیمت انواع لپتاپ در بازار امروز/جدول

laptopاز جمله مزایای کامپیوتر رومیزی در مقایسه با لپ تاپ می توان گزینه های زیر را نام lenovo yoga خرید برد. کامپیوترهای رومیزی از سخت افزارهای متنوعی با طیف گسترده ای از قیمت ها برخوردار هستند. کاربر می تواند از سخت افزارهای نسبتا ارزان گرفته تا سخت افزارهای قدرتمند گرانقیمت بر روی سیستم خود استفاده نماید. هزینه معقولی که برای خرید کامپیوتر در نظر می گیرید در مقایسه با لپ تاپ ها می تواند یک سیستم قدرتمندتر در اختیار شما قرار دهد. بدون تردید بررسی قیمت کامپیوتر و لپ تاپ نشان می دهد با پرداخت هزینه ای خاص برای خرید کامپیوتر رومیزی، تنها قادر هستید که یک لپ تاپ سطح پایین تر انتخاب نمایید. کامپیوترهای رومیزی سطح بالا با قدرت فوق العاده برای انجام بازی، قیمتی بالاتر خواهند داشت. در این بین فراموش نکنید بسته به بودجه ای که در اختیار دارید، در آینده قادر هستید که روی به ارتقا سخت افزار مختلف کامپیوتر رومیزی بیاورید.

laptopلپ تاپ dell 5510 و لپ تاپ dell inspiron n5110 از جمله بهترین مدلهای دل است که عمدتاً به شکل دست دوم به فروش میرسد. در صورتی که قدیمی بودن و کارکرده بودن لپ تاپ برای شما اهمیتی ندارد، گزینههای زیادی پیش روی شماست. لپ تاپ dell inspiron از جمله سریهای محبوب و جذاب شرکت دل است است که میتواند برای انجام کارهای روزمره و سنگین مورد استفاده قرار بگیرد. لپ تاپ dell m6800 و لپ تاپ dell m4800 نیز میتواند گزینههای خوبی برای خرید لپ تاپ دست دوم باشد. لپ تاپ hp اگرچه اکنون به اندازه گذشته شناخته شده نیست و این شرکت را عمدتاً با پرینتر و چاپگرهای خانگی و اداری میشناسند اما همچنان مدلهای قدرتمند و خوبی را میسازد. لپ تاپ hp envy x360 و لپ تاپ hp spectre x360 به همه کسانی پیشنهاد میشود که به دنبال خرید لپ تاپ قوی با مشخصات فنی بالا هستند.

  • تعداد ترد و هستههای پردازنده: ۴ ترد / ۴ هسته
  • اچ پی (HP)
  • سخت افزار بهینه
  • پردازنده هسته مرکزی هشت هستهای 6500 U Core i7
  • دارای درایو DVD/RW

نوآوری و تنوع محصولات ایسوس نیز از کلیدیترین ویژگیهای آنها به شمار میرود. در کشور ایران نیز این برند جزء برندهای محبوب لپ تاپ بوده و فروش آن هم زیاد است. کمپانی Dell یک برند آمریکایی است که در سال 1984 تأسیس شد. محصولات این برند بسیار پر قدرت، زیبا و باریک هستند که در ابتدای فعالیت خود در زمرهی ارزانترین لپ تاپ قرار میگرفت. برند Lenovo نیز سال 1984 در چین بنا نهاده شد و در مدت زمان خاصی لپتاپهای لنوو طرفداران بسیاری داشت. این برند نیز موقعیت زیادی در طی سالهای اخیر داشته، به این دلیل که با تنوع محصولات خود طیف وسیعی از کاربران با سلایق مختلف را پوشش دهد. شرکت Acer در سال 1976 در تایوان تأسیس شد و در عرصهی کامپیوتر و الکترونیک فعالیت میکرد. این شرکت با تولید لپ تاپ Acer Swift 7 کمی عقب گرد داشت و مورد انتقاد قرار گرفت. شرکت Huawei در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد. برند اپل در سال 1976 بنا نهاده شد. این برند با ارائهی صفحه نمایش Retina MacBook Air نقشی اساسی در این حوزه داشت، اما لپ تاپهایش به دلیل عدم بهرهمندی از تنوع و نوآوری زیاد مورد توجه قرار نگرفت. برندهای سامسونگ و MSI نیز از سازندگان لپ تاپ بودند که به دلیل نداشتن خلاقیت و تنوع، پیشرفت چندانی در این زمینه نداشتند. لپ تاپ گیمینگ مخصوص بازی کردن طراحی شده و گیمرها مخاطبین مخصوص آنها هستند. این لپ تاپها دارای ویژگیهایی متفاوت از دیگر لپ تاپها به خصوص تراشه و پردازندهی گرافیکی قویتر بوده و همین طور قیمت بیشتری نسبت به دیگر لپ تاپها دارند. نیز سعی کردهاند که در این زمینه نیز مدلهایی را تولید کنند.

یاد بگیرید برای (انجام) لپ تاپ مانند یک متخصص

اینتل Core i7 نامی است که شرکت اینتل برای پردازندههای کامپیوتری که برای کامپیوترهای رومیزی و لپتاپ و تبلت استفاده میکند. اینتل از این نام برای سریعترین پردازندهها استفاده میکند که فکر میکنند برای ساخت قویترین لپ تاپ سری Intel Core i7 مصرفکننده مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بخش اصلی این نام، که به هسته پردازنده اشاره دارد، از سال ۲۰۰۶ توسط اینتل استفاده شدهاست، اما اولین پردازنده Core i7 سه سال بعد در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. انواع مختلفی از پردازنده Core i7 وجود دارد. ک سالانه جدیترین سری آن معرفی می شود . تا سال 2020 دهمین نسل از پردازنده های Intel Core i7 تولید و معرفی گشته است. همچنین لپ تاپ سری Intel Core i7 دارای قدرت فوق العاده در پردازش و محاسبات برای مهندسین کامپیوتر ، مهندسین شبکه و مهندسی معماری ، مکانیک بسیار مناسب خواهد بود . اینتل از نام دیگری به نام Xeon برای پردازنده هایی که اینتل برای کامپیوترهای “سرور” برای کسب و کارها (و برخی از لپتاپهای نادر)میسازد، استفاده میکند. لپ تاپ سری Intel Core i7 علی رغم داشتن قدرت بسیار در برخی موارد توانایی لپ تاپ با پردازنده Xeon را نخواهند داشت . لپ تاپ سری Intel Core i7 نسبت به پردازنده های سری Xeon بسیار ارزان قیمت تر هستند و مناسب خرید کاربران حرفه ای می باشد . اینتل همچنین پردازندههای “Xeon” دیگر را میسازد که مشابه هیچ پردازنده “Core i7” نیستند و کاملا دارای معماری ساخت و توانایی های بسیار و بالا و خاص هستند . برخلاف Core i7، پردازندههای Xeon حافظه ECC (تصحیح خطا)و چندین CPU در یک مادربورد را پشتیبانی میکنند.

علائم هشدار در لپ تاپ که باید بدانید

laptopدر این راهنمای خرید لپ تاپ شما را با انواع مارکهای لپ تاپ در سال ۲۰۲۳ آشنا میکنیم و به نکاتی که پیش از خرید لپ تاپ باید به آنها توجه کنید هم اشارهای میکنیم. بدون شک شناخت کافی از مارکهای لپ تاپ کمک بسیاری به خریداران خواهد کرد. دلیل این امر هم این است که هرکدام از شرکتهای تولید کننده لپ تاپ نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. برخی شرکتها در تولید لپ تاپهای گیمینگ تخصص دارند و برخی دیگر لپ تاپهایی که مناسب کارهای مهندسی است تولید میکنند. پس آشنایی نسبی با مارکهای لپ تاپ برای کسانی که میخواهند همچین محصولی را خریداری کنند امر بسیار مهمی است. با ما همراه باشید تا در این راهنمای خرید لپ تاپ شما را با معروفترین این مارکها آشنا کنیم. یکی از شرکتهایی که تمرکزش را بر روی تولید لپ تاپهای گیمینگ گذاشته است شرکت ایسوس ASUS است. لپ تاپهای ایسوس با بهترین کارت گرافیکهای موجود در بازار و قویترین انواع آنها عرضه میشوند.

8 مکان برای دریافت معاملات در رایانه

laptopسیستمهای رایانهای در انواع محیطها وجود دارند چه یک کامپیوتر رومیزی، چه یک سیستم All In One و یا یک لپ تاپ سیستمهایی هستند که اکثر افراد در مکانهای متفاوت استفاده میکنند. به توصیفی اگر بگوییم همه افراد به سیستمهای رایانهای نیاز ندارند توصیف اشتباهی انجام دادهایم. در بین سیستمهای رایانهای یکی از انواع پرکاربرد آن لپ تاپ میباشد که دلایل زیادی برای پرطرفدار بودن آن وجود دارد. نکاتی نظیر راحت بودن افراد در هنگام جابه جایی، اشغال فضای کمتر و کمهزینه بودن از مزایای لپ تاپها میباشد که باعث شده که این وسیله پرطرفدار شود. وقتی میخواهیم لپ تاپ بخریم نگرانیهای متفاوتی دربارهی قیمت، کیفیت، اعتبار فروشنده و گارانتی، کاربردی بودن آن لپ تاپ و موارد دیگری را در خاطر خود داریم و میخواهیم که خریدی بینقص را تجربه کنیم. یکی از سوالات مهم در خریدن یک لپ تاپ این میباشد که بهترین زمان برای خرید لپتاپ کی است؟ و ما در چه زمانی میتوانیم یک خرید خوب داشته باشیم؟

کاری که می توانید در مورد لپ تاپ انجام دهید که در ده دقیقه آینده شروع می شود

شما می توانید انواع لپ تاپ، نوت بوک و لپ تاپ های گیمینگ را در برندهای مطرح لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو، هوآوی و … با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه آیتی سیتی تهیه کنید. خرید لپ تاپ یکی از کارهایی است که برای بسیاری از کاربران و مشتریان امری استرس آور و سخت عنوان می شود. این موضوع می تواند چندین دلیل مختلف را با خود همراه داشته باشد. یکی از این دلایل نبود دانش فنی کافی و مناسب است. همچنین دلیل بعدی این موضوع، بحث اطمینان و اعتماد است. شما می توانید انواع لپ تاپ، نوت بوک و لپ تاپ های گیمینگ را در برندهای مطرح لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لنوو، هوآوی و … با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه آیتی سیتی تهیه کنید. هنگام انتخاب لپ تاب یا اولترابوک چه چیزی مهم است؟ لپ تاپ مناسب برای هرکسی با توجه به نیازهای فردی و شغل و حرفه آنها متفاوت است. درحالی که برخی دنبال بهترین عملکرد در لپ تاپ برای گیم هستند، عده ای دیگر ممکن است لپ تاپی برای استفاده در دفتر نیاز داشته باشند.

با شاب 360 همراه باشید.

laptopاگر در حال خرید یک رایانه رومیزی جدید هستید، ممکن است اصطلاح «همه در یک» (AiO) را برای توصیف یک سری از محصولاتی که دیدهاید، شنیده باشید. چه چیزی یک کامپیوتر را به AiO تبدیل می کند؟ مزایای این نوع PC چیست؟ و در کل کامپیوتر All In One به چه کامپیوتر هایی گفته می شود؟ اگر از علاقمندان دنیای تکنولوژی هستید و یا قصد خرید یکی از کامپیوتر همه کاره های موجود در بازار را دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. این مقاله را بخوانید تا در مورد خرید یک کامپیوتر همه کاره بیشتر بدانید. با شاب 360 همراه باشید. کامپیوتر های همه کاره All In One چیست؟ کامپیوتر AIO به کامپیوتری گفته می شود که تمامی قطعات موجود در یک کیس کامپیوتر، در پشت این دستگاه قرار دارد. این نوع کامپیوترها از نظر ظاهری زیباتر از سیستم های کامپیوتری رومیزی می باشند زیرا دیگر لازم نیست از کابل سیم برای برقراری ارتباط بین کیس و صفحه نمایش استفاده شود.

  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات
  • System را انتخاب کنید تا مشخصات نمایش داده شوند
  • پردازنده هسته مرکزی Core i7 11370H
  • دارای نمایشگر IPS با بروزرسانی ۶۰ هرتز
  • عدم محدودیت در استفاده از اجزای سخت افزاری
  • با وزن ۲.۰ کیلوگرم
  • پشتیبانی از ویندوز 11

ابر رایانه ها (super computer): رایانه هایی با سرعت، توانایی و قدرت پردازش بسیار بالا و در اندازه های بسیار بزرگ که می توانند در حد یک ساختمان باشند و کاربرد انها در امور نظامی و فضایی می باشد. رایانه های بزرگ (mainframe computer): برای محاسبات بسیار پیچیده و سنگین ساخته شده و کاربرد ان در موسسات بسیار بزرگ کشورها است و دسترسی به ان از طریق شبکه است. رایانه های کوچک (mini computer ): رایانه هایی با قدرت پردازش وتوانایی نسبتا زیاد است و می توان از ان در شبکه به عنوان سرور استفاده کرد. ریز رایانه ها (mini computer): کوچکترین و ارزان ترین نوع کامپیوتر است و برای مصرف شخصی و در منازل طراحی شده است که به اصطلاح به ان ( PC (personal computer یا کامپیوتر های شخصی گفته می شود. جالب است بدانید که قدرت ریز رایانه های امروزی با رایانه های برزگ نسل پیش برابری می کند. رایانه های رومیزی (desktop): رایانه هایی که ثابت بوده و قابل حمل نمی باشد و قابلیت توسعه بیشتر و اسان تری نسبت به لپ تاب دارند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لبتاپ استوک وب سایت خود باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی