مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

دوباره برمی گردد و به «تنظیم خودکار» بروید. ما "کابل" را به عنوان منبع سیگنال انتخاب می کنیم. ما انتخاب را در "دیجیتال" متوقف می کنیم. مهم! اگر هنوز تلویزیون آنالوگ خود را راه اندازی نکرده اید، به بخش آنالوگ و دیجیتال بروید. به "شبکه" بروید و با استفاده از مورد "ورود" تنظیمات را شروع کنید. چگونه می توانم کانال های دیجیتال را روی تلویزیون سامسونگ خود نصب کنم اگر جدید است؟ 1. به منو بروید، به تب "پخش" بروید. 2. ما فقط "تنظیم خودکار" را انتخاب می کنیم. 3. در منویی که باز می شود، دوباره "Auto-tuning" را انتخاب کنید. 4. دکمه شروع را فشار دهید. 5. در یک پنجره جدید، حالت جستجوی کامل را فعال کنید، به بخش "اسکنر" بروید. 6. صبر کنید تا همه کانال های موجود پیدا شوند،فروشگاه تخصصی بانه ال ای دی   در پایان فرآیند روی «بستن» کلیک کنید. اکنون هیچ کس نمی تواند شما را از لذت بردن از تماشای تلویزیون باز دارد. در کنار تجهیزات شرکت مشهور سامسونگ، سیستم های ال جی نیز محبوب هستند.

  1. درای تکنولوژی Screen reader ّرای افراد نابینا یا کم بینا
  2. دارای قابلیت HDR
  3. بهره گیری از گیرنده ی دیجیتال DVB-T2/C/S2
  4. مجهز به ریموت کنترل هوشمند
  5. در زیر بخش TV گزینه App را انتخاب کنید
  6. قابلیت هوشمند
  7. Simplink : دارد
  8. ضخامت زیاد

چند سالیست که بزرگ ترین تولید کننده تلویزیون در دنیا یعنی سامسونگ از نام SUHD برای معرفی دستگاه های رده بالایش استفاده می کند. می دانیم که UHD مخفف عبارت Ultra High Definition است که به زبان خودمان می شود رزولوشن 4K یا همان 2160×3840 پیکسل. خب، چرا سامسونگ حرف S را به ابتدای این فناوری اضافه کرده؟ ما حرف S را برای شناساندن برترین تولیداتمان به کار می گیریم. همچون موبایل های سری S که پرچمدار اسمارت فون های بازار هستند، تلویزیون های SUHD نیز قواعد بازی در این حوزه را تغییر خواهند داد. محصولی که امروز در اختیار داریم KS8500 Curved 4K SUHD TV سامسونگ است که البته در کشور ما با نام 49KS8985 شناخته می شود. این تلویزیون 49 اینچی هوشمند و خمیده از نسل هشتم، رزولوشن 2160p را ارائه کرده و از تکنولوژی Quantum Dot بهره می گیرد. البته همه موارد فوق روی کاغذ بی معنی هستند و آنچه اهمیت دارد، عملکرد نهایی محصول است، چیزی که ما در این بررسی مد نظر قرار داده ایم.

را برعهده دارد و با از بین بردن نویز ، محتوایی روان و بی عیب را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین OLED Motion جزو ویژگی هایی است که Black Frame Insertion را قادر می سازد تا تاری را کاهش دهد. در کنار این فناوری کم نظیر ، ال جی برای تلویزیون ال جی 48 اینچ 48C1 از 120 هرتز ، نرخ تازه سازی صفحه استفاده کرده است. در تلویزیون این میزان رفرش ریت ، بین 60 تا 120 هرتز می باشد و هرچه این میزان بالاتر باشد ، می تواند تصاویر روان تری را ارائه دهد. تلویزیون های قدیمی با کمترین کاربرد ممکن و کیفیت تصویر ضعیف تولید می شدند و تنها مقصر این موضوع را می توان به نبود فناوری مناسب ربط داد. خوشبختانه با پیشرفت علم و گرایش سیستم های الکترونیکی به سمت مدرنیته شدن ، امروزه تکنولوژی های بسیار متعددی در سیستم ها پیاده سازی می شوند که هرکدام می توانند امکانات منحصر به فردی را در اختیار ما قرار دهند.

  • بررسی تی کان یا برد اینورتر
  • پنل OLED
  • دارای تقویت کننده کنتراست HDR1500
  • مجهز به 3 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • تلویزیون شهری و کاربردهای آن در تبلیغات محیطی
  • نوع صفحه
  • LG OLED65C1 (65 اینچی HDR) در آمازون به قیمت 2,498.41 یورو
  • تلویزیون های بانه از چه گارانتی هایی برخوردار هستند؟

به این صورت که در تلویزیون های سونی ابتدا برای لحظهای لوگوی سونی نمایش داده شده و سپس تصویر و صدای تلویزیون قطع میشود و در ادامه چراغ پاور شروع به چشمک زدن میکند. در چنین حالتی، با شمارش تعداد چشمکهای چراغ پاور و درصورتی که 6 بار چشمک زد، متوجه خواهید شد که بک لایت تلویزیون خراب است. ایکس ویژن (X-Vision) / اسنوا (SNOWA) / شارپ (SHARP) / پایونیر (Pioneer) / جی وی سی (jvc) / فیلیپس (PHILIPS) / دوو (DAEWOO) / پاناسونیک (Panasonic) / توشیبا (Toshiba) / صنام (SANAM) / هاردستون (Hardstone) / هایسنس (Hisense) / وستل (VESTEL) / تی سی ال ( tcl ) / بلست (Blest) / شیائومی (xiaomi) / اکسنت (accent) / سونیا (Suniya) / مارشال (Marshal) / جی پلاس (Gplus) / ایوولی (Evvoli) / پانورامیک (Panoramic) و … زمانی که تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد نشان دهندهی این است که مین برد یا همان برد اصلی بهدرستی کار میکند و مشکل در خرابی پنل و بک لایت یا نور پسزمینه است.

تیم ژیان مارکت با برسی کلی در مورد تلویزیون سونی مدل X80J فقط در اندازه های 43 و 50 از لحاظ ظاهری فرق میکنند. و از لحاظ کارای و کیفیت هیچ فرقی ندارد. تلویزیون سونی مدل X80J دارای کیفیت 4K و طیف رنگی گسترده ای است.پس اگر شما به دنبال کیفیت و رنگ برندی واقعی هستید تلویزیون X8000J گذینه خوبی برای شما میباشد. پنل این تلویزیون زاویه دید گسترده ای دارد و روشنای خوبی تولید میکند. پس شما میتوانید در هر جای هال و پزیرایی خود که میخواهید تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید. ظاهر تلویزیون : بدنع تلویزیون از پلاستیک درجه یک ساخته شده است . که این باعث میشود وزن کمی داشته باشد. ظخامت تلویزیون X80J کم است و هنگام نصب روی دیوار عالی بنظر میرسد. قطعا یکی از مشکلات امروز در خرید کالا این است که مطمئن شویم کالایی که میخریم اورجینال باشد و کپی یا تقلبی نباشه.

در این فناوری تمام قسمتهای نمایشگر، حتی حاشیهها و گوشهها، از بک لایت بهرهمند شدهاند. Direct FullArray با گسترده کردن و افزایش تعداد بک لایت، تصاویری سریع و درخشان با بهترین رنگها را به اجرا خواهد گذاشت. افزایش تعداد بکلایتها سبب شده، انتقال سرعت نور و تصویر به نهایت خود برسد و کاربر همیشه و در هر لحظه، تصاویری دقیق و باکیفیت را مشاهده نماید. جدیدترین تلویزیون سونی در سال 2021 مدل X9500J از فناوری 4K بهره گرفته است. فورکا به معنی 4 برابر بیشتر است. چهار برابر پیکسل بیشتر به نسبت تلویزیونهای FullHD، سبب شده کاربر تصاویری با سرعت 4 برابر بیشتر را مشاهده نماید. به هر اندازه که تعداد پیکسلها بیشتر باشند، سرعت انتقال تصویر در میان آنها بیشتر خواهد شد. 3840 پیکسل است. این فرایند به معنی بیش از 8 میلیون پیکسل در نمایشگر است که موجب شده، تصاویر تلویزیون کاملاً روان، بدون لرزش و سریع را به نمایش خواهد گذاشت.

به طور کلی کیفیت صدای این تلویزیون بسیار خوب است و صدای هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون سامسونگ Samsung Q900R QLED Q900R در مکان های شلوغ از جمله مهمان ها و محیط های کار شلوغ ، صدا را به گونه ای تنظیم می کند. که به شکل عالی و بی نظیر از صدای متن محتوای سینمای و ویژه و موزیک بهره می برد. و نور و روشنای را برای شریط محیط تنظیم می کند. که به صورت هوشمندانه صدا و تصویر را با شرایط مکانی و محیط مطابق می دهد و تصاویر را پخش می کند. اورجینال کده یک آنلاین شاپ است در واقع بهتر است که بگویم یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کشور می باشد بهترین اجناس در بهترین کیفیت از شرکت های معتبر کشور من جمله سامسونگ و الجی و … در این انلاین شاپ موجود میباشد . آنقدر محصولات و تنوع انها زیاد است که احساس نمیکنید که در یک آنلاین شاپ هستید.

  • وارد تنظیمات شوید
  • درای قابلیت بزرگ نمایی متون Text Magnification
  • کیفیت صدای واضح و بدون نویز
  • دارای خروجی صدا از نوع اپتیکال
  • Q HDR 1500 توسط HDR 10+ پشتیبانی می شود
  • وزن بسیار بالا

سامسونگ گوی رقابت را از سایر برندهای معتبر در این زمینه ربوده و چندین سال است که به عنوان برترین برند در جهان شناخته شدهاست. اگر قصد خرید تلویزیون از محصولات سامسونگ را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ تلویزیونهای QLED بروید. محصولات QLED کیفیت تصویری بسیار خوبی دارند و حسن دیگرشان ضخامت بسیار کم آنهاست. برند LG از اولین تولید کنندگان تلویزیونهای OLED است. این محصول در تلویزیونهای هوشمند انقلابی عظیم تولید کرد. میتوان به راحتی این ادعا را داشت که برند ال جی تنها برندی است که با سامسونگ توانسته در زمینه تلویزیونهای OLED رقابت کند. این محصولات به دلیل ظاهر زیباتر و ظریفتر قیمت بالاتری نسبت به محصولات سامسونگ دارند. تلویزیونهای ال جی، در زمان پاسخدهی بسیار سریع بوده و تاخیر ورودی بسیار کمی دارند. بنابراین اگر اهل بازی هستید و به قول معروف یک پا گیمر حرفهای هستید، بهتر است که به سراغ تلویزیونهای ال جی بروید.

ال جی در سال 2016 همانطور که به سایر بخشهای تلویزیون ال جی 65E6V اهمیت داده، از نظر طراحی زبیا و کیفیت هیچ گونه کمی برای آن نگذاشته است . که این تلویزیون با بدنه زیبا و مدرن دارای طراحی هنرمندانه می باشد. داری کیفیت ساخت عالی و بی نظیری است. ابعاد بزرگ نمایشگر، این تلویزیون را برای منازل بزرگ و سالنهای کنفرانس مناسب است . و از زوایای مختلف دیدن برنامههای تلویزیونی را امکان پذیر میکند. حال با نگاه به پایه تلویزیون ال جی متوجه یک نوع پایه خوابیده خواهیم شد. که بدون هیچ گونه جدا انداختن، صفحه تلویزیون را تنها نگذاشته است. از بحث و بررسیهای بالا به این نتیجه میرسیم تلویزیون 65 اینچ و OLED ال جی مدل 65E6V محصولی ساده ای است . که با امکانات اولیه ای که دارد نیازهای روزانه کاربران معمولی را برطرف می کند .که با توجه به سایز 65 اینچی، مناسب برای فضا و سالنهای بزرگ می باشد. تکنولوژی که نمایشگر این تلویزیون با آن ساخته شده OLED نام دارد.

  1. موتور پردازشگر تصویر Triple XD
  2. دارای آمبی لایت سه طرفه
  3. اسمارت و مبتنی بر سیستم عامل webOS 2.0
  4. فناوری Total DBX برای کیفیت صدای بینظیر
  5. نقص نور در پسزمینهی مشکی
  6. اتصال به اینترنت به روش های LAN و Wi-Fi

به طور مثال در زمینه نمایشگرهای تجاری، شرکت apple ،صفحات AMOLED گوشی موبایل را از طریق سامسونگ تامین میکند .در زمینه صنعتی نیز نمایشگرهای Samsung، روی بسیاری از تولیدات پزشکی زیمنس،همانند دستگاه MRI قرار دارد. نمایشگرهای خانگی سامسونگ همانند تلویزیون های مرسوم هستند که درهر خانه ای یافت میشود.عمده تولید نمایشگر،مربوط به ساخت تلویزیون های خانگی،با کاربردهای فراوان امروزیست. نمایشگرهای تجاری سامسونگ طیف بسیار گسترده ای دارد .به طور مثال محصولاتی همانند مانیتور،صفحه گوشی،نمایشگر دوربین،ساعت های هوشمند و … تنها بخش ناچیزی از تولید نمایشگرهای تجاری این برند است . زمانی که درمورد نمایشگر سامسونگ صحبت میشود،ذهن همه به صورت ناخوداگاه معطوف تلویزیون های خانگی میشود.سامسونگ در زمینه تولید تلویزیون،پیشینه بالایی دارد و در مدت زمان فعالیتش،انواع و اقسام طرح و مدل را روانه بازار کرده است. خود تلویزیون های خانگی samsung در طرح ها و قابلیتهای متعدد برای تمام اقشار ساخته میشود.یکی از دلایل محبوبیت سامسونگ نیز دقیقا همین توجه به اقشار مختلف است. تلویزیون میان رده،پرفروش ترین و پرطرفدارترین تولید سامسونگ،در این بخش هستند .تلویزیون میان رده،مخصوص قشر متوسط جامعه طراحی میشود و در آنها بسیاری از امکاناتی را خواهیم دید که نمونه های پایین رده،وجود ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی