مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

شش اطلاعات همه باید دکوراسیون خانه

شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۵۱ ق.ظ | | ۰ نظر

شش اطلاعات همه باید دکوراسیون خانه

kitchen decorationمطمئناً اتاقهای کاملاً شیک و پر از وسایل گران قیمت دکوراسیون منزل بسیار جذاب هستند. اما اگر بودجه کمی دارید، می توانید راه های زیادی برای تزئین خانه خود داشته باشید. این چند ایده، ایده آل برای دکوراسیون خانه مقرون به صرفه است. در اطراف خانه خود به دنبال اقلام زیبایی باشید که آن ها را دوست دارید. میتوانید از قفسه های کتاب در زیر پله ها یا در اطراف ستون خانه استفاده کنید، چراکه باعث زیبایی و مرتب بودن دکور خانه میشود. قفسه های مرتب منظم همیشه از نظر زیبایی بیشتر از قفسه های درهم و برهم خوشایند خواهند بود. سعی کنید کتابهای خود را بر اساس رنگ مرتب کنید نه اینکه آنها را به طور تصادفی در قفسه کتاب خود بیندازید. از فروشگاه های دکوراسیون منزل که مقرون به صرفه هستند خرید کنید. اگر به دنبال برخی از وسایل جدید طراحی داخلی هستید، از فروشگاه های دکوراسیون مقرون به صرفه شروع کنید. دقت و توجه به هماهنگی بین رنگ ها باعث ایجاد فضای آرامش بخش در محیط خانه میشود.

  • مایکروفر: ۱.۸ میلیون تومان
  • مدت زمان طراحی داخلی خانه: سه ماه
  • تلویزیون:۴ میلیون تومان
  • آباژور:۱.۳ میلیون تومان، خرید از رشت

kitchen decorationهنگام تزئین با آینه، عناصر زیادی باید در نظر گرفته شود. علاوه بر اینکه به نوع قاب و نحوه قرارگیری آن فکر میکنید، به ظاهر شیشه نیز توجه داشته باشید. افزودن آینه به آشپزخانه میتواند فضا را روشنتر کند. این ایده به خصوص برای آشپزخانههای کوچک که فضا و نور در اولویت هستند مناسب است. گزینههای مختلفی برای استفاده از آینه در دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد، پوشش کامل دیوار با استفاده از آینه تا ایدههای کابینت آینهدار آشپزخانه. البته بک اسپلش نیز گزینه بسیار خوبی برای افزودن سطح بازتابنده به آشپزخانه ایجاد میکند. بک اسپلش آینهای ساده افزودنی عالی برای آشپزخانههای مدرن و بک اسپلش رنگ شده و کلاسیک برای آشپزخانههای سنتی ایده آل است. اگرچه نصب هر دوی اینها پیچیده است و نیاز به تمیز کردن منظم دارد، اما بک اسپلش یک آینه بسیار خاص است. آینهها عنصری از زرق و برق را به هر فضایی میافزایند بدون اینکه بیش از حد احساس شود.

اصول مختلف دکوراسیون منزل شامل چه مواردی است؟

kitchen decorationدکوراسیون منزل تأثیر به سزایی در زیباسازی منزل و محیط زندگی دارد و احساس و انرژی مثبتی را به همه القا می کند. آشنایی با اصول دکوراسیون داخلی منزل برای داشتن محیط زندگی زیبا، ضروری است. همچنین شناخت دقیق نسبت به اصول دکوراسیون برای ایجاد دکوراسیون جدید منزل هم مفید است. در این مقاله به بررسی اهمیت دکوراسیون منزل و اصول مختلف آن می پردازیم. دکوراسیون داخلی چیست و چگونه در زیبا شدن محیط زندگی اثر می گذارد؟ اصول مختلف دکوراسیون منزل شامل چه مواردی است؟ منظور از دکوراسیون داخلی منزل، ایجاد هماهنگی میان عناصر مختلف منزل اعم از رنگ دیوارها، وسایل و اتاق ها است. این هماهنگی صرفاً معطوف به انتخاب رنگ، نوع و مدل وسایل و… نیست بلکه جنبه های دیگری از جمله چیدمان را هم در بر می گیرد. بسیاری از مردم معمولاً به چیدمان لوازم خانه خود توجهی ندارند و بدون هیچ گونه ذوق هنری و طراحی خاص، صرفاً به صورت بداهه لوازم را می چینند. چنین چیدمانی هم بر روحیه فرد اثر منفی می گذارد و هم جلوه بسیار نامطلوبی را به وجود می آورد.

kitchen decorationرنگها در بزرگ یا کوچک نشان دادن فضایی که در اختیار دارید تاثیرگذار هستند. اگر خانهای کوچک دارید، میتوانید با بهره مندی از رنگهای خنثی و روشن و با دیزاین صحیح عناصر، فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید. ۱۰ استفاده کنید. طبق این قانون، یک رنگ اصلی باید ۶۰ درصد دکوراسیون شما را به خود اختصاص داده باشد. در کنار آن رنگ فرعی ۳۰ درصد محیط را تحت پوشش قرار داده و سومین رنگ، ۱۰ درصد باقی مانده از دکوراسیون را در بر میگیرد. این سه رنگ مهم را در فهرستی یادداشت کنید و بر اساس آن رنگ وسایل خویش را انتخاب کنید. برای مثال میتوان رنگ مبلمان و پردهها را از میان رنگ اصلی یا همان ۶۰ درصدی انتخاب کرد و رنگ فرش را از میان رنگهای ثانویه. بدین ترتیب یک ترکیب رنگی دیدنی در دکوراسیون خلق میگردد. در سال های اخیر استفاده از رنگ های خنثی دوباره رواج یافته است.

نکات زیر به داشتن یک طراحی بی نقص کمک می کنه.

kitchen decorationدر این صورت می توانید دیزاین و طراحی خانه را با یک هارمونی خاص و رعایت اصول، برنامه ربزی کنید. تضاد و تنوع در تمام سبک ها ، جذابیت خاصی به اتاق ها می بخشد. • گروه اول زوج های جوانی هستند که می خواهند از ابتدا همه چیز را خودشان طرح ریزی کنند و اثاثیه محل زندگی شان را بر اساس سبک مورد علاقه شان خریداری نمایند. • گروه دوم افرادی هستند که مدت هاست در یک منزل سکونت دارند و قصد رنگ آمیزی مجدد و خرید لوازم جدید برای خانه دارند. طراحی یک خانه به منظور داشتن یک محیط دلنشین چندان پیجیده نیست. در واقع اگر این کار به شکل اصولی انجام شود، علاوه بر فراهم آوردن زیبایی ، تاثیرگذاری بیشتری هم خواهد داشت. نکات زیر به داشتن یک طراحی بی نقص کمک می کنه. انتخاب صحیح رنگ یکی از بخش های مهم در دیزاین داخلی خانه است.

kitchen decorationهرچه تناژ رنگ ملایمتر باشد این آرامش بیشتر و بیشتر میشود. از دیگر روشهایی که برای اضافه کردن هر چه بیشتر رنگ در دکوراسیون و دیزاین منزل میتوان کمک گرفت استفاده از اشیاء و وسایل گوناگون در فضای خانه است. وسایل هنری اضافه کردن رنگ به محیط خانه را بسیار راحت کرده است. از تبلوهای نقاشی گرفته تا وسایل دکوری هر کدام توانایی اضافه کردن رنگ به محیط خانه را دارند. ایجاد فضای خالی در یک دیوار تک رنگ تاثیر مستقیمی در دکوراسیون و دیزاین منزل دارد. مورد قابل اشاره بعدی استفاده از چوب در چیدمان خانه برای پخش کردن رنگ در محیط است. فضاسازی در خانه و استفاده از عناصر دکوراسیون داخلی فقط برای زیباسازی نیست. چیدمان داخلی درست و حسابشده به ما کمک میکند بهترین استفاده را از فضای محدود و کوچکمان بکنیم. بسیاری از افراد علاقه دارند تا به صورت شخصی و با سلیقه خودشان مدل دکوراسیون و دیزان منزل خود را بچینند. دکوراسیون ایرانی و استفاده از دستبافتههای سنتی، پارچههای سنتی و صنایع دستی یکی از انتخابهای افراد برای دکوراسیون منزل است.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationاین نوع فضا بیشتر برای اتاق نشیمن و جایی که به گفتگوهای خانوادگی یا دوستانه میپردازیم مناسب است که فاصله مبلها از یکدیگر برای این شرایط نباید بیشتراز ۴۰.۲ سانتیمتر باشد. یکی از قواعد و اصول چیدمان منزل این است که اصل ترددها را در چیدمان مبلها لحاظ کنید. مبلها را باید با توجه به فضای خانه خود انتخاب کنید که معمولا دوسوم فضای شما را باید پوشش دهد تا به راحتی بین آنها حرکت کنید. انتخاب میز گرد برای فضای تنگ و مربعی مناسب است و باعث میشود که همه دور میز یکدیگر را ببینند و بیشتر با هم ارتباط داشته باشند. میز مستطیلی فضای اتاق را محدود میکند اما اگر فضای شما مستطیلی است این میز و میز بیضی مناسب خواهد بود و انعطافپذیری بیشتری برای پذیرایی از مهمانان را دارد. اگر فضا مستطیلی است یک کنسول برای داشتن قفسه در این فضا پشت میز قرار دهید و روی آن را با تابلو و دکوریها چیدمان کنید.

همه اینها تداعیکننده سبک مدیترانهای هستند.

kitchen decorationپالت رنگی خنثی و رنگهای مکملی مثل یاسی، سبز و آبی بیشترین استفاده را در این سبک دارند. سبک اسکاندیناوی بیشتر در کشورهای دانمارک، سوئد، فنلاند، نروژ و ایسلند مورد استفاده قرار میگیرد. مواد طبیعی، تزئینات و جزئیات حداقلی، پالت رنگی سیاه وسفید و نهایتا رنگهای آبی و خاکستری، خطوط منحنی و طرحهای ارگانیک ویژگیهای بارز سبک اسکاندیناوی است. تا حالا به دکوراسیون داخلی کشورهای ایتالیا، یونان و اسپانیا دقت کردهاید؟ ترکیب آبی و سفید یونانی، در کنار طرحهای الهام گرفته از سبک مراکشی و طاق و قوسهای ایتالیایی فضایی صمیمی و دلنشین ایجاد میکنند. همه اینها تداعیکننده سبک مدیترانهای هستند. آرتدکو در قرن بیستم غوغایی به پا کرد و انقلابی بود در زمانی که سبک ویکتوریایی میدان داری میکرد. اشکال هندسی در این سبک دکوراسیون بیشتر استفاده میشود و اغلب از فلزات و شیشه و آینه ساخته میشوند. فضاهای آرتدکو پر است از زرق و برق و ظرافت که در کنار نقاشیهای جذاب هنر خاص خودش را رقم میزند.

ست کردن دیوارهای سفید با مبلمان های کمرنگ میتونه خیلی زیبا و شیک باشه و از طرف دیگه سرراست ترین راهیه که با اون میشه خانه های کوچک رو بزرگ تر و روشن تر نشون داد. گلها به خونه روح و زندگی می بخشن، انرژی های منفی رو میگیرن و باعث میشن از نشستن در یک جای کوچک هم لذت ببرید و احساس آرامش داشته باشید. پس حتما این گزینه را برای دیزاین خانه های کوچک در نظر بگیرین. معمولا برای دیزاین خانه های کوچک تمرکز اصلی روی دیزاین پذیرایی است. اگر در سالن نشیمن شما جزییات معماری در نظر گرفته نشده، براحتی می توانید بدون اینکه هزینه زیادی برای تعمیرات متقبل شوید، یک تغییر منحصر به فرد و مقرون به صرفه ایجاد کنید. طراحی یک دیوار با ویژگی های خاص مثل دیوار های برجسته چوبی، کاغذ دیواری های هندسی، پنل های چوبی عمودی، دیوارهای تخته گچی، کاغذ دیواری متفاوت و …

  • کلوزت روم
  • صندلی راک: ۴۲۰ هزار تومان، خرید از رشت
  • امتیازات آشپزخانه های اوپن برای خانه های بچه دار
  • لوازم دکوری خاص
  • مبلمان خراطی شده
  • مبل مدرن: ۳.۳ میلیون تومان
  • این فضا را هرگز بدون فرش رها نکنید
  • برای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید

گل و گیاه یکی از بهترین عناصر طبیعت محسوب می شوند که می توانید آن را در خانه به کار ببرید. رنگ سبز گیاهان به طراوت و جریان زندگی در فضا میافزاید و رشد آنان به طور مستقیم در روحیه افراد تاثیرگذار خواهد بود. استفاده از گل و گیاه در سبکهای مدیترانه ای بیشتر به چشم میخورد ولی در دیگر سبک ها نیز میتوان از زیبایی آن بهرهمند شد. لازم به ذکر است که هر گیاهی برای نوع خاصی از سبک دکوراسیون داخلی مناسب خواهد بود پس بهتر است در انتخاب آن ها دقت لازم انجام شود. از طرفی هم لازم است به نگهداری گلها و میزان نوری که در فضا نیاز دارند، توجه کرد. استفاده از گیاهان تنها جنبه ی زیبایی و روحیه بخشی را به همراه نخواهد داشت، بلکه علاوه بر زیبا شدن فضا با گیاهان، میتوان به بهبود کیفیت هوایی که موجود است نیز کمک کرد. اگر دوست دارید منزل تان بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و هیچوقت تکراری و خسته کننده نشود باید از رنگ سفید در آن زیاد استفاده کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مدل آشپزخانه بدون اپن.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی