مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

 

حتما با طرز تهیه آبمیوه‌های صنعتی و مواد نگهدارنده‌ای که به منظور ماندگاری طولانی مدت به آن‌ها اضافه می‌کنند آشنا هستید. بنابراین ضرورت مصرف آبمیوه سالم و طبیعی نیازی به توضیح و تاکید ندارد.

برای تهیه آبمیوه تازه در ابتدا نیاز به یک آبمیوه گیری خوب دارید، ولی انواع گوناگون آبمیوه گیری‌ها در بازار انتخاب را سخت می‌کند.

بنابراین تصمیم گرفتیم یک راهنمای جامع برای خرید آبمیوه گیری تهیه کنیم، پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

آبمیوه گیری‌ها در دو دسته کلی آبمیوه گیری برقی و آبمیوه گیری دستی قرار می‌گیرند و هرکدام نیز انواع مختلفی دارند.

انتخاب نوع آبمیوه‌گیری، به هدف و سبک زندگی افراد بستگی دارد. به عنوان مثال، ممکن است یک فرد شاغل با وقت کم باشید، پس به یک آبمیوه گیری با سرعت بالا نیاز دارید که حتی تمیز کردن آن آسان باشد.

همچنین ممکن است یک فرد خانه‌دار باشید که قدرت آبمیوه گیری برای او مهم است، پس سراغ خرید آبمیوه گیری‌های چندکاره می‌روید.

فروشگاه اینترنتی خانگی لند به عنوان ویترینی جذاب از هر آنچه که نیاز دارید، با ارائه ی محصولات با کیفیت و با اصالت، با ارسال به موقع، کمترین نوسانات قیمت و خدمات پس از فروش، آماده است که در دنیای خرید هوشمندانه همراه شما باشد.

در هر صورت، برای تعیین کیفیت آبمیوه گیری‌ها فاکتورهای زیادی وجود دارد. با خانگی لند همراه باشید تا به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سرعت دستگاه

هر اندازه سرعت دستگاه آبمیوه گیری بیشتر باشد، کیفیت آبمیوه نیز بهتر است. در بسیاری از آبمیوه گیری‌ها علاوه بر دکمه روشن و خاموش، دکمه تنظیم سرعت نیز وجود دارد و آن را می‌توانید به دلخواه خود و با توجه به نوع میوه، تغییر دهید.

کیفیت و قدرت موتور

موتورهای آبمیوه گیری قدرت‌های متفاوتی دارند و زمان خرید آب میوه گیری باید به نیاز خود دقت کنید. ولی آبمیوه گیری با قدرت موتور بیشتر، سرعت چرخش بالاتری دارد و حتی به دلیل بالا بودن قدرت له کردن میوه‌ها حجم آبمیوه‌ای که می‌گیرد نیز بیشتر است.

جنس بدنه و قطعات آبمیوه گیری

بهترین جنس برای بدنه و قطعات داخلی آبمیوه گیری، استیل ضد‌زنگ است. البته بیشتر مدل‌هایی که قیمت پایین دارند از پلاستیک ساخته شده‌اند و بدون شک عمر و ماندگاری آن‌ها نیز کمتر است.

بنابراین بهتر است بودجه‌تان را برای خرید یک دستگاه آبمیوه گیری با جنس استیل ضد‌زنگ تنظیم کنید.

اندازه مخزن آبمیوه گیری نیز از جمله مواردی است که بستگی به هدف شما از انتخاب آن دارد. ولی به طور کلی، هر اندازه مخزن آبمیوه گیری بزرگ‌تر باشد کار شما ساده‌تر است زیرا دفعات ریختن میوه در مخزن کمتر می‌شود.

قسمت‌های قابل شستشو

یک آبمیوه گیری خوب قابلیت شستشوی قطعات را زیر آب گرم دارد. حتما می‌دانید که بیشتر آبمیوه گیری‌های چندکاره فقط مخزن قابل شستشو دارند و این امر به سلامت شما ضرر می‌رساند. بنابراین بهتر است در خرید آبمیوه گیری به قسمت‌های قابل شستشوی آن نیز توجه کنید.

اندازه دهانه ورود مواد

اندازه دهانه ورود مواد به آبمیوه گیری باید بزرگ باشد. بزرگ بودن دهانه آبمیوه گیری باعث می‌شود نیاز کمتری به خرد کردن میوه‌ها داشته باشید.

مقاومت تیغه

تیغه‌های آبمیوه گیری جنس‌های مختلفی دارند. بعضی از تیغه‌ها پلاستکی و بعضی دیگر از جنس استیل هستند. بدون شک تیغه استیل مقاومت و قدرت برندگی بیشتری دارد و بهتر است از نوع ضد‌زنگ باشد.

 

تا به اینجا سعی شد راهنمای کوتاه و مفید برای خرید و معرفی مشخصه های بهترین آب میوه گیری چیست را به شما ارائه دهیم تا یک خرید خوب  انجام دهید. در ادامه به معرفی سه برند پر فروش و با کیفیت آبمیوه گیری در بازار ایران می پردازیم:

آبمیوه گیری بوش

شرکت بوش صاحب برند مشهور بوش شرکتی آلمانی است که از ۱۸۸۶ (۱۳۵ سال پیش) تا امروز مشغول فعالیت است و از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی است. نخستین تولید این شرکت در همان سال ۱۸۸۶ ژنراتور برق مخصوص موتورهای گازسوز بود. به تدریج اقلام زیادی در حوزه تخصصی بوش قرار گرفتند، به‌نحوی که امروزه کمتر دستگاه و لوازم خانگی هست که بوش آن را تولید نکرده باشد و در آن سررشته نداشته باشد. 

تمام محصولات بوش آلمان مانند اغلب کالاهای آلمانی، کیفیت بسیار بالایی دارند و آبمیوه گیری بوش از جمله بهترین برندهای در دنیاست. در برند بوش قدرت و دوام حرف نخست را می‌زند

آبمیوه‌گیری پاناسونیک (ناسیونال سابق)

شرکت صنایع الکتریک ماتسوشیتا که امروزه با نام شرکت پاناسونیک (Panasonic) فعالیت می‌کند از سال ۱۹۲۵ در ژاپن شروع به کار کرد. برند این شرکت از ابتدا ناسیونال بود و تولید آن را هم در آغاز لامپ دوچرخه تشکیل می‌داد. به تدریج این شرکت بزرگتر و بزرگتر شد تا به جایی رسید که امروزه تقریباً هر لوازم خانگی را تولید می‌کند. 

برند ناسیونال از سال ۲۰۰۴ به طور کامل نام خود را به برند پاناسونیک داد. به طور قطع در هر خانه‌ای زمانی از برند ناسیونال جاروبرقی، آبمیوه‌گیری و یا بسیاری لوازم دیگر با نام ناسیونال موجود بوده و گاه هنوز هم هست و این نشانه دوام بالای محصولات این شرکت است. 

پاناسونیک هم که ادامه دهنده برند ناسیونال است با همان دوام و کیفیتی بسیار بالا تولید می‌شود. یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای آبمیوه گیری موجود در بازار دستگاه‌های آب میوه گیری پاناسونیک هستند. 

آبمیوه گیری براون

شاید تا به حال نام براون به گوشتان نخورده باشد در واقع براون (Braun) نام یک شرکت معروف که در زمینه تولیدات لوازم آشپزخانه فعالیت می کند ، این نوع برند در کشور آلمان تاسیس شده است ، آب میوه گیری براون جزو پرفروش ترین مارک آب میوه گیری در بازار هستند .

مقایسه قیمت آبمیوه گیری تک کاره و آبمیوه گیری چند کاره

اگر فارغ از هر نکته ای به دنبال خرید محصولی مقرون به صرفه هستید و میخواهید هزینه ی کمتری بابت خرید آبمیوه گیری پرداخت کنید ما به شما خرید آب میوه گیر تک کاره را توصیه می کنیم چرا که این محصول نسبت به آبمیوه گیری چند کاره قیمت کمتری دارد. قیمت خرید آبمیوه گیری تک کاره کمتر از نوع چند کاره می باشد

مقایسه آبمیوه گیری تک کاره و آبمیوه گیری چند کاره در تعویض قطعه

یکی از نکاتی که در مورد آبمیوه گیری چند کاره باید بدان اشاره کرد تعدد بالای قطعات در این دستگاه می باشد به نحوی که برای تعویض قطعات آن گاهی اوقات دچار مشکل خواهید شد. باز و بسته کردن قطعات بالای این دستگاه بسیار زمان بر و پیچیده می باشد در حالی که با خرید آبمیوه گیری تک کاره با این چالش روبرو نخواهید بود.

 

مقایسه آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره از لحاظ طول عمر

صادقانه بگوییم؛ اغلب آبمیوه گیری های چند کاره بعد از مدتی کیفیت روز اول خود را از دست می دهند و باید آن ها را تعمیر یا تعویض نمایید به ویژه اگر تعداد دفعات مصرف شما از این دستگاه بالا باشد. این در حالی ست که آب میوه گیر تک کاره دارای کیفیت تولید بالاتری هستند و طول عمر مفید آن ها بسیار بیشتر از نوع چند کاره می باشد. بنابراین اگر فردی آینده نگر هستید و می خواهید از هزینه های پنهان جلوگیری کنید خرید آبمیوه گیری تک کاره به نفع شما خواهد بود.

کارایی کدام یک بهتر است؟ آبمیوه گیری تک کاره یا آبمیوه گیری چند کاره؟

واضح و بدیهی است که آبمیوه گیری چند کاره چندی فعالیت مختلف مانند مخلوط کردن، پوست گرفتن میوه، رنده کردن، آسیاب کردن و آبمیوه گیری را انجام می دهند در حالی که آبمیوه گیری تک کاره تنها یک کاربرد و کارایی دارد. بنابراین اگر می خواهید پکیجی از قابلیت های مختلف را در یک دستگاه داشته باشید خرید آبمیوه گیری چهار کاره برای شما بهتر خواهد بود.

 

آیا در آشپزخانه خود محدودیت فضا دارید؟

افرادی که در آشپزخانه خود محدودیت فضا دارند و نمی توانند چندین وسیله را در کنار هم جای دهند بهتر است دست به خرید محصولات چند کاره مانند آبمیوه گیری چند کاره بزنند تا از فضای موجود بهترین استفاده را داشته باشند.

دستگاه آبمیوه گیری چند کاره باعث صرفه جویی در فضای آشپزخانه می شود

نتیجه گیری

با توجه به مواردی که در این مطلب عنوان شد باید گفت که خرید و قیمت آب میوه گیری سه کاره یا چند کاره به شرطی که خرید خود را از یک برند اصیل و معتبر صورت دهید به شما توصیه می شود. خرید آبمیوه گیری چند کاره برای شما صرفه اقتصادی کوتاه مدتی را خواهد داشت و به شما در بهینه سازی فضای موجود کمک می کند در حالی که دوام و طول عمر آبمیوه گیری تک کاره بسیار بیشتر است و صرفه اقتصادی آن در بلندمدت خود را نمایان می سازد. همچنین می توان قدرت موتور این محصول را نیز بسیار بیشتر از نوع چند کاره ارزیابی کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی