مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

دکوراسیون داخلی خانه

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۳۸ ق.ظ | | ۰ نظر

Five تازه کار دکوراسیون خانه خطا احتمالاً می‌توانید رفع در حال حاضر

kitchen decorationنیازی نیست نگران کوچک شدن فضای نشیمن باشید. یک باکس ( جعبه مانند ) مستطیلی با عرض کم جای زیادی از فضای نشیمن شما نخواهد گرفت مخصوصا اگر این باکس را با میز تلویزیون ترکیب کنید. کمدهای دیواری خیلی مهم تر از آن چیزی هستند که تصورش را بکنید! می توانید یک کمد دیواری بزرگ در دیوار روبروی تلویزیون و جایی که دقیقا پشت مبلمان ها واقع می شود طراحی کنید. یک دیوار چوبی به ضخامت حدود نیم متر که جای بسیاری از خورده ریزهای خانه شماست، ارزش این را دارد که نشیمن کمی کوچکتر به نظر برسد! در عوض اتاق خواب ها مرتب می شوند و خانه منظم تر به چشم می آید! این همه کمد کوچک برای خورده ریزها را هیچ جای دیگر خانه نمی توانید به این خوبی جای بدهید… یک نکته مثبت این کمد این است که اگر تصمیم به تغییر خانه گرفتید، می توانید آن را هم همراه خود ببرید! البته لازم است از روز اول و هنگام نصب به آقای نجار حتما ذکر کنید که قطعات را طوری روی هم و به دیوار سوار کند که بتوان بعداً آنها را جدا کرد و همراه برد…

  • انتخاب مبلمان
  • اجاق گاز: برند کن، ۱.۹ میلیون تومان
  • فهرست نیازها و سلایق اعضای خانواده
  • مرتب کردن اتاق با جعبههای تزئینی

kitchen decorationاین بخش، از خانهای به خانه دیگر و فردی به فرد متفاوت است و هرکسی بنابر سلیقه خودش میتواند از وسایل دکوری استفاده کند. جنبش طراحی معاصر در سالهای 1933 تا 1965 شکل گرفته است. خواستگاه طراحی معاصر ایالات متحده آمریکا است. نه تنها در معماری، طراحی معاصر در زمینه صنعت، طراحی داخلی و طراحی گرافیکی تغییر ایجاد کرد. طراحانی نظیر کارلوس و رایان ایمز، هری برتویا، آرنه جکوبسن و جورج نلسون طراحی ویژهای در زمینه انواع مبلمان کلاسیک و لامپهای روشنایی انجام دادند. مبل کلاسیک راحتی و مبلمان استیل و لامپهای طراحی شده هنوز که هنوزه طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند. معماران معروفی همچون ریچارد نوترا و رادولف شیندلر طرحهای ویژهای در زمینه معماری خلق کردند. این ویژگیها عبارت است از استفاده از شیشه زیاد، نقشه ساده و ارتباط موثر با طبیعت. چه تفکری در پشت طراحی به سبک معاصر بوده است؟ برای اینکه راحتتر بدانید که منشا شروع طراحیهای کلاسیک کجا است ابتدا بهتر است تفکرات پنهان این سبک بررسی شود.

اما عکس این مورد امکان پذیر نیست.

kitchen decorationبه طور معمول این دو واژه نباید به صورت متعارف در کنار همقرار گرفته شوند. مگر اینکه منظور، انجام هر دو این اقدامات در کنار هم باشد. طراح داخلی با اشراف کامل بر اصول معماری داخلیمی تواند در فضاها و فرم های داخلی منزل تغییر ایجاد کند. طراح داخلی منزل درصورت دارا بودن درک هنری و تجربه لازم توانایی ارائه خدمات دکوراسیون داخلیمنزل را نیز دارد. اما عکس این مورد امکان پذیر نیست. درواقع دیزاینر به عنوان مجری نمی تواند به بخش طراحی داخلی منزل ورودکند. زیرا طراحی داخلی منزل نیاز به دانش مهندسی و معماریداخلی ساختمان دارد. اولین قدم صحبت بامشتری است. به این صورت طراح داخلی یا دیزاینر با نیاز و خواسته مشتری آشنا خواهدشد. معمولا مشتریان و مالکان منزل می توانند ایده های خوبی در ارتباط با کمبودها،نقاط ضعف و قوت خانه در اختیار طراحان قرار دهند. اما نتیجه نهایی بر اساس نیازمشتری و علم طراح باید ارائه شود.

kitchen decorationدر چیدمان داخلی آشپزخانه میتوانید مدلها و رنگهای متنوع را اجرا کنید. فقط باید بدانید که کدام برای فضای شما مناسبتر هستند. مقاله "12 طراحی داخلی آشپزخانه که شما هم به آن علاقه دارید!" بهترین اصول و ایدههایی را به شما نشان میدهد که با چند راهکار ساده، این بخش را هم طراحی خواهید کرد. سوال اول: بهترین رنگ برای مبلمان سالن نشیمن چیست؟ از آنجائیکه دکوراسیون سالن نشیمن یا سالن پذیرایی در هر منزل مسکونی، ویلا یا آپارتمان از اهمیت فوقالعادهای برخوردار است، یکی از مهمترین سوالاتی که مشتریان خدمات طراحی دکوراسیون داخلی سوال میکنند انتخاب بهترین رنگ مبلمان است. در مشاوره دکوراسیون منزل به شما توضیح داده میشود که کدام رنگ برای چه نوع فضای مناسب است. به طور مثال، اگر سالن پذیرایی، متراژ کوچکتری داشته باشد، قطعاً باید مبلمانهایی را انتخاب کنید که رنگهای درخشان و روشنتری دارند. اگرچه خرید مبلمان کاملاً سلیقهای است اما اگر ترفندهای کوچک را اجرا کنید فضای زیباتری خواهید داشت. رنگهای نقرهای، سفید و خاکستری به همراه رنگهای مکمل تند نظیر سبز، آبی، نارنجی و قهوهای، متداولترین رنگها برای مبلمان سالن نشیمن هستند.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationوقتی نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی منزل میرسد، چیزی بیش از آنچه بهچشم میآید وجود دارد. جمع کردن یک اتاق و تغییر دادن ویژگیها برای اینکه آن را کاربردی و در عین حال شیک کند، اغلب کار آسانی نیست و چیزی که متقابلا در برابر آن از اهمیت زیادی برخوردار است هزینه دکوراسیون داخلی میباشد. گروه آسال سازه پرگاس با دادن دیدگاه مناسب در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین الویتهای آن دکوراسیون داخلی شما را با مناسبترین قیمت انجام میدهد. اتاقها میتوانند سنتی یا مدرن، رسمی یا آرام و از نظر بصری گرم یا خنک باشند. در حالی که طراحی خانه شما بدون شک هیجانانگیز است، این روند نیز میتواند طاقتفرسا باشد. تلاش برای دستیابی به تعادل مناسب شکل و عملکرد چالشهای خود را دارد. صرف نظر از سبک شما، تصویر بزرگ و جزئیات کوچک به یک اندازه مهم هستند. از انتخاب مبلمان مناسب گرفته تا پیدا کردن پالت رنگی عالی ، در اینجا ایده دکور خانه مورد تایید طراحان وجود دارد تا در ساخت خانه رویایی خود الهامبخش شما باشد.

دکوراسیون خانه و چاک نوریس Impact

منزل دوبلکس از دو بخش مجزا تشکیل شده است. قسمت حال و پذیرایی و آشپزخانه و قسمت اتاق خوابها. در خانههای دوبلکس بیشتر تمرکز روی وسایل تزئینی و تابلوهای نقاشی است. نحوه چیدمان درون این خانهها بستگی به بودجه و سلیقه شما دارد. خیلی از افراد ترجیح میدهند دکوراسیون منزل دوبلکس از مبلمان کلاسیک و طرحهای سنتی استفاده کنند. از طرف دیگر طراحی مدرن و به قول امروزیها شیک نیز طرفداران بیشمار خود را دارند. دکوراسیون منزل اسپرت نیز همانند شیک به طراحی مدرن دلالت میکند. با اینکه در طراحی روز دنیا کلمهای به نام طراحی اسپرت وجود ندارد ولی در ایران از این کلمه بسیار استفاده میشود. شاید اگر بخواهیم تعریف دیگری از دکوراسیون منزل اسپرت داشته باشیم آن را باید سبک جوان پسندانه بدانیم. مثل لباس پوشیدن اسپرت که طرفداران آن بیشتر جوانان هستند. پس در نتیجه به معماری مدرن جوان پسندانه دکوراسیون منزل اسپورت میگویند. دکوراسیون منزل با وسایل ارزان در اول شاید نشدنی و سخت به نظر بیاید ولی با رعایت بعضی نکات و تکنیکها و وسایل میتوانید آن را عملیاتی کنید.

kitchen decorationهر چند شما می توانید ابتدا سقف را طراحی کنید، سپس چراغ ها را روی آن تنظیم کنید. در هر صورت اطمینان حاصل کنید که محل قرارگیری چراغ ها و نوری که از آن ها ساطع می شود با طرح کلی سقف هماهنگ باشند. 4- ارتفاع سقف را در نظر بگیرید. اگر ارتفاع سقف منزل شما کم باشد، نمی توانید از سقف کاذب استفاده کنید. در این حالت بهتر است از رنگ های روشن یا حتی رنگ های براق برای سقف استفاده کنید. استفاده از آینه یا آینه تراش خورده (آینه های دکوراتیو که در ابعاد و طرح های مختلف برش داده می شوند) در طراحی سقف، یکی دیگر از راه هایی است که کمک می کند ارتفاع اتاق بلندتر به نظر بیاید. علاوه بر این می توانید با استفاده از مصالح مختلف بافت ایجاد کنید، اما بهتر است بافت مورد نظر بیش از حد شلوغ و پرنقش نباشد. برای سقف هایی که ارتفاع بیشتری دارند، می توانید راهکارها و ایده های متنوع تری را به کار بگیرید.

برای مثال سبک مدرن و معاصر یا سنتی و کلاسیک را میپسندید؟ امروزه سبکی که بیشتر در دیزاین دکوراسیون داخلی منزل مشاهده میشود، تلفیقی از سبک مدرن و معاصر است. معمولا در این مدل از خانهها یا از رنگهای سفید و سرد استفاده میشود، یا از رنگهای شاد و گرم. علاوه بر ترکیبهای رنگی گفته شده، آن چه که در یک خانه با دکوراسیون داخلی شیک و زیبا خودنمایی میکند استفاده از المانها و عناصر بسیار خاص در دکوراسیون است که فضایی کاملا امروزی و مدرن به خانه شما میبخشد. برای مثال تابلوهای نقاشی به سبک مدرن، میز یا صندلی با طراحی خاص یا حتی آشپزخانههای جزیرهای میتوانند از عناصر پرکاربرد و نشان دکوراسیون معاصر باشند. با وجود سبکهای مختلف و ایدههای نو، اما هنوز کسانی هستند که مشتاقانه به دنبال دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک هستند. در طراحی داخلی شیک به سبک کلاسیک معمولا از رنگهای کرم، قهوهای، زرد، استخوانی و طلایی استفاده میشود. در این مدل دکوراسیون همه وسایل و اجزا، حال و هوای لوکس و کلاسیک داشته و معمولا در این سبک جزییات پر زرق و برق و شلوغ بیشتر به کار میروند.

چه دکوراسیونی برای منزل ترند است؟ در یک جملهی کلی میتوان گفت که ترندهای دکوراسیون داخلی جدید بر روی ایجاد خانهای راحت، کاربردی و از همه مهمتر بازتابی از سلایق فرد تمرکز کرده است. نخستین نکته انتخاب تم یا موضوع است که نقطه کانونی انجام دکوراسیون داخلی خانه شخص است. افراد دارای حالات روحی و شخصیت های گوناگونی هستند و انتخاب تم و موضوع مورد نظر کمک می کند به بهترین شکل تمایلات خود را انعکاس دهند. به عنوان مثال برخی از افراد محیط کلاسیک را می پسندند در حالی که بعضی محیط معاصر و برخی دیگر رترو (Retro) را در ارجحیت قرار می دهند. هنگامی که تم خاصی مد نظر باشد، رنگ به کمک آمده تا به طور قابل ملاحظه ای در تکمیل آن فضای داخلی کمک کند. مشکل اصلی این است که بیشتر افراد این عنصر را تنها به رنگ کف، سقف و دیوار منحصر می کنند در حالی که رنگ به راحتی متحول کننده کلیت ظاهر و حس اتاق است.

  1. اندازهگیری دقیق فضاها
  2. انتخاب سبک مدنظر
  3. خانهای همانند گالری
  4. استفاده از رنگهای پر رنگ
  5. ظروف و قابلمه: ۵ میلیون تومان، خرید از مکانهای مختلف
  6. مبلمان خراطی شده
  7. موقعیت شهر: رشت/ محله: بلوار انصاری
  8. دکوراسیون داخلی سنتی

تطبیق سبک طراحی تمام اتاق های خانه یک افسانه طراحی است. اگر تصمیم گرفتید که یک اتاق را به سبک انتقالی اما اتاق نشیمن را به سبک مدرن بچینید، به دنبال آن بروید و آن را انجام دهید! یکی از مزایای به کار بردن سبک های مختلف در اتاق های خانه این است که منزل شما شخصیت های زیادی پیدا می کند. نکته در زمینه تزیین: مطمئن نیستید از کدام اتاق ها شروع کنید؟ به این فکر کنید که بیشترین وقت را در چه اتاق هایی می گذرانید. بنابراین بهتر است ابتدا طراحی و چیدمان این اتاق ها را انجام دهید. همیشه می توانید بعداً اتاق مهمان را انجام دهید. درب اتاق مهمان را ببندید و مدتی آن را فراموش کنید. اکنون که انجام عملیات دکوراسیون منزل خود را در یک اتاق انجام داده اید، همان مفهوم را در نظر بگیرید و بر یافتن مهم ترین قطعه در اتاق تمرکز کنید. بزرگ ترین قطعه در اتاق معمولاً مهم ترین و گران ترین قطعه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی