مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

دکوراسیون خانه شیک

شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲ ق.ظ | | ۰ نظر

دکوراسیون خانه شیک

kitchen decorationنمی دانید که دقیقا باید چه کنید تا دکوراسیون خانه طراحی ورودی راهرو اتاق خواب شیک داشته باشید؟ مطمئن نیستید که از اتاقی سراسر سفید خوشتان بیاید یا نه؟ رشته دکوراسیون داخلی به شما می گوید که ب­توانید در همه جا از رنگ سفید استفاده کرده و با گذاشتن اشیاء قدیمی به آن هویت ببخشید. یک میز کوچک، یک شمعدان بازسازی شده و اشیاء و کوسن­های رنگارنگ، به فضای سر تا پا سفید پیرامونتان شور و حیاتی داده و اتاقی را که ممکن بود بی­روح باشد زنده می­کند. شنیدهاید که اگر بدانیم افراد چه چیزهایی گردآوری می­کنند، می­توانیم به خیلی از خصوصیاتشان پی ببریم؟ اگر چنین چیزی صحت دارد، کلکسیون شما بیانگر کدام ویژگیتان هستند؟ آیا فردی ویری و هوسی هستید؟ راحت؟ دنیا دیده؟ یا پیچیده؟ آیا از سبک خاص، رنگ معیّن یا موضوع بهخصوصی خوشتان می ­آید؟ آیا وسایل مجلّل و مدرن را برای ساختمان میپسندید یا ساده و روستایی؟ آیا مجموعه­ ی اشیاء خود را رسمی و با چینشی قرینه و بی عیب و نقص به نمایش گذاشته ­اید یا در شلوغی خانه روی هم تلنبار کردهاید؟

و یا از غم از دست دادن یکی از عزیزان خود رنج می برید.

kitchen decorationیا شاید با یکی از اعضای خانواده دعوا کرده اید. شاید در یک رویداد مهم شکست خورده باشید. و یا از غم از دست دادن یکی از عزیزان خود رنج می برید. پس از یک شوک یا ناراحتی، غریزه ما به ما می گوید که به خانه برویم و به فضاهای خصوصی خود عقب نشینی کنیم. بنابراین بسیار مهم است که فضاهای شخصی شما آرامش، حمایت ، امنیت و انرژی مثبت را فراهم کند. در کتاب Environmental Interiors، نویسندگان مری جو ویل (Mary Jo Weale)، جیمز دبلیو کروک (James W. Croake) و دبلیو بروس ویل (W. وجود فاکتور های الگو، رنگ، نور و نحوه چیدمان در دکوراسیون داخلی برای هر بیننده ای جذاب است. به طور مثال، عطر گل ها برای بینی، بافت وسایل از جمله فرش برای حس لامسه، موسیقی و مکالمه برای گوش، غذاها و نوشیدنی ها برای زبان، نور شمع برای چشم ها جذاب هستند. یک خانه راحت دارای عناصری است که برای خشنود کردن تمام حواس طراحی شده است.

kitchen decorationفرش؛ این بافته اصیل و زیبا با نقش و نگارهای بدیع و شگفت انگیز، مثل یک قاب نقاشی در دکوراسیون شما خواهد درخشید. چنین فرشهایی با سبک دکوراسیون کلاسیک و ایرانی همخوانی دارند. اگر دکوراسیون شما مدرن بوده، فرش مراکشی یا فرش ترک بهترین گزینه برای انتخاب هستند. چگونه برای طراحی دکوراسیون ایده بگیریم؟ فوت و فن طراحی دکوراسیون، پیچیده اما جذاب است؛ این دانش را باید آموخت و نکات آن را آویزه گوش کرد تا در مواقع ضرورت به کار بیاید. هدف از طراحی دکوراسیون تنها زیبا کردن خانه نیست، بلکه ایجاد تغییر مثبت در ظاهر خانه مطابق با نیاز ساکنین مقصود یک طراح حرفهای است. در یک دکوراسیون ایده آل و جامع همه چیز با هم هماهنگ و متحد است. درست مثل یک پازل که هر قطعه در جای خود قرار میگیرد و در نهایت طرحی اصیل و زیبا را شکل میدهد. هماهنگ کردن دکوراسیون اصلاً سخت نیست.

بنابراین آیتم های اضافه و غیر ضروری مانند تعداد زیادی گلدان، اشیا دکوری و … اگر می خواهید فضای کوچک شما بزرگتر به نظر برسد؛ رنگ دیوار و مبلمان را یکی انتخاب کنید. رنگ های متضاد در اتاق کوچک ایده خوبی نیستند. رنگ های خنثی و بی روح بهترین انتخاب برای شما می باشد و بسیار جدید، به روز و شیک هستند. رنگ های تیره نور را جذب می کنند و گوشه ها را محو می کند از این رو برای اتاق کوچک مناسب نیستند. دیوارهای سفید شاید یه کم کسل کننده بنظر برسن، اما واقعا می تونن آرامش بخش باشن. ست کردن دیوارهای سفید با مبلمان های کمرنگ میتونه خیلی زیبا و شیک باشه و از طرف دیگه سرراست ترین راهیه که با اون میشه خانه های کوچک رو بزرگ تر و روشن تر نشون داد. گلها به خونه روح و زندگی می بخشن، انرژی های منفی رو میگیرن و باعث میشن از نشستن در یک جای کوچک هم لذت ببرید و احساس آرامش داشته باشید.

استفاده از وسایل دکوری هم رنگ با رنگ اصلی خانه، می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی، از میزان شلوغی خانه نیز، بکاهد. سعی کنید زمانی که از خواب بیدار می شوید، لحاف روی تخت و روتختی خود را مرتب کنید، پنجره ها را باز کرده و به فضای اتاق خواب خود اهمیت دهید. سعی کنید اتاق خواب خود را به یک پناهگاه آرام و امن و بهشتی برای استراحت پس از یک روز سخت تبدیل کنید. اتاق خواب یکی از مهم ترین فضاهای موجود در خانه است. با داشتن یک اتاق خواب آرام و راحت می توانید کیفیت خواب شب خود را تضمین کرده و در طور روز انرژی بیشتری داشته باشید. طراحی داخلی اتاق خواب را با خرید چند کوسن با رنگ های زیبا و لوکس برای تخت خواب شروع کنید. اگر هم دوست دارید هزینه ای برای کوسن ها نکنید، می توانید با استفاده از چند تکه پارچهی رنگی و پنبه، بالشتک ها و کوسن های زیبایی درست کنید.

  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  • سبک کلاسیک
  • صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان
  • فضا را با استفاده از بافت و انواع اکسسوری شلوغ نکنید
  • مؤسسه طراحی داخلی بریتانیا
  • برای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید
  • مبلمانی با ارتفاع کم
  • سبک آرت دکو

kitchen decorationآیا تا به حال به ذهن شما خطور کرده است که می توانید از بهترین ایده های تزیین اتاق نوزاد برای ایجاد فضای زندگی راحت برای کودک خود استفاده کنید؟ گاهی اوقات، مادران تا زمانی که اولین فرزند خود را باردار نشوند نمی دانند چقدر می توانند خلاق باشند. غریزه پرستاری در مادران جنبه خلاق آنها را آشکار می کند و باعث می شود دکوراسیون اتاق کودک آسان به نظر برسد. یکی از مزایای ایده های دست ساز این است که شما طرح هایی ایجاد می کنید که سبک و شخصیت شما را تجسم می بخشد. این برخلاف زمانی است که شما یک طراح یا نجار حرفه ای را برای انجام کار استخدام می کنید. همچنین با رشد کودک، پول زیادی را برای بازسازی اتاق پس انداز خواهید کرد. بسیاری از مواد مورد نیاز برای تکمیل ایدههای دکوراسیون به راحتی در خانه و نزدیکترین فروشگاهها در دسترس هستند. بنابراین، چگونه می توانید یک فضای خواب عالی برای نوزاد جدید خود ایجاد کنید؟

برای مثال گل پتوس و سنسوریا نمونههای خوبی هستند.

این وسایل را میتوانید به موسسات خیریه هدیه دهید و یا در اپلیکیشنهایی که وجود داد، به حراج بگذارید. اگر در خانهای زندگی میکنید که از وجود آفتاب و نور بهره میبرد، فرصت را غنیمت شمرده و محیط خود را با انواع گلهای آپارتمانی زیباتر کنید. برای اینکار میتوانید گلهایی را تهیه کنید که مقاومت نسبتا خوبی دارند و به راحتی پژمرده نمیشوند. برای مثال گل پتوس و سنسوریا نمونههای خوبی هستند. پس از اینکه به خوبی با نحوه نگهداری از انواع گلها آشنا شدید، به سراغ تهیه گلهای حساستر بروید. حتی میتوانید آنها را روی استندهای چوبی قرار دهید و یا از دیوارها آویزان کنید. البته اگر خانه شما بهره بسیار کمی از آفتاب میبرد، ناامید نشوید، گلهای بسیاری وجود دارند که در محیط کم نور نیز به خوبی رشد میکنند و به خانه شما زندگی میبخشند. در این مقاله میتوانید با آنها آشنا شوید. علاوه بر انواع آویزهایی که پیشتر به آنها اشاره شد، بسته به سلیقه و نوع اسباب و اثاثیه، از قرار دادن دکوریهای ساده و زیبا غافل نشوید. یکی از راههای نسبتا ساده و کمهزینه تغییر ملافهها و روتختی است. اینکار را میتوانید با کوسن مبل و یا حتی پارچه مبل هم انجام دهید. برای مثال تهیه روکش مبل، علاوه بر تمیز نگاه داشتن آنها، طرح و رنگ متفاوتی به ظاهر خانه میدهد.

است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که تمامی خانه ها با هرمتراژی دارای یکسری مراکز پرت و غیرقابل استفاده هستند. خانه هایی که دارای سقف بلند و فضای عمودی بلند هستند، به راحتی می توان با استفاده از کاغذ دیواری و نصب پرده های بلند، دل باز تر و بزرگ نشان داد. در قدم اول از کاغذ دیواری مناسب برای بزرگتر نشان دادن محیط اسـتفاده کنید. برای نمونه میتوانید کاغذ دیواریهای راه راه بـه صورت تلفیقی اسـتفاده کنید. توجه بـه هارمونی رنگ بین دیوار و مبلمان در زیباسازی فضا نقش زیادی دارد. همچنین در صورتی که میخواهید از کاغذ دیواریهای طرحدار اسـتفاده کنید، پیشنهاد میشود از کاغذ دیواریهایی با گل ریز اسـتفاده شود. زیرا گل درشت برای خانههایی با سقف بلند پیشنهاد میشود. همچنین در انتخاب کاغذ دیواری و یا در کل در انتخاب رنگ دیوارها، حتما سعی کنید از رنگهای روشن اسـتفاده کنید. چرا که رنگهای تیره فضا را کوچکتر نشان میدهند و برای خانههای کوچک پیشنهاد نمیشوند.

راهای مختلفی را بدین منظور میتوان در پیش گرفت و آموخت.

چگونه دکوراسیون منزل را تغییر دهیم ؟ امروزه چیدمان خانه یکی از هنرهای بانوان خانه دار محسوب می شود که سرمنشا آرامش و سلامت خانواده است . راهای مختلفی را بدین منظور میتوان در پیش گرفت و آموخت. دفت و شناسایی سبک چیدمان در کشور های مختلف جهان راهنمای خوبی دراین زمینه است . می گویند دیگر دوره و زمانه مرزبندی های جغرافیایی تمام شده. می گویند دیگر به مدد فناوری های تازه و دنیای مجازی که به موازات دنیای واقعی آدم ها رشد می کند، دیگر محدودیت ها برداشت شده اما هنوز مردم هر گوشه از دنیا سبک و سیاق خودشان را دارند. این وسط حالا شاید خیلی از ما دوست داشته باشیم مرزها را کنار بزنیم و در گوشه ای پرت از دنیا رسم و رسوم خانه ساختن مردم جایی دیگر را امتحان کنیم. یک تجربه تازه برای متفاوت بودن. بیایید با هم همراه با چیدانه از مشخصه های خانه های مردم باقی کشورهای دنیا سر در بیاوریم. شاید این طوری خانه هایی با دکوراسیون داخلی متفاوت از قبل و بدون هیچ حدو مرزی داشته باشیم!

دکوراسیون خانه

kitchen decorationاستفاده از رنگهای ساده، چرم و چوب، استفاده از نور طبیعی، اتاقخوابهایی با تختهای شخصیسازیشده و ایجاد فضای باز جزو چارچوب طراحی امسال بهشمار میآید. از سبکهای دکوراسیون داخلی برتر میتوان به سبک دکوراسیون داخلی مدرن، سبک دکوراسیون داخلی مینیمال، سبک دکوراسیون داخلی صنعتی، سبک دکوراسیون داخلی انتقالی و سبک دکوراسیون داخلی روستایی اشاره کرد. سالن پذیرایی اولین منظرهای است که هرکس در زمان ورود خود به منزل با آن مواجه میشود. دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل شما میتواند تاثیرات بهسزایی در نحوه برخورد اولیه دیگران با شما داشته باشد. هرچند منظور از هماهنگی رنگ یکپارچگی نیست بلکه استفاده صحیح برای ایجاد جلوهای موثر و زیبا میباشد. استفاده از دو و یا سه رنگ شاد در کنار یک یا دو رنگ مات و آرام میتواند یک تعادل خوبی ایجاد کند که علاوه بر داشتن جلوهی زیبا باعث ایجاد انرژی مثبت و شادابی در روحیه میشود. استفاده از دو یا سه وسیله تزیینی برای در آوردن خانه از حس یکنواختی استفاده از گیاهان با رنگهای متفاوت گاهی استفاده از یک ظرف با رنگ جیغ کاملا متضاد میتواند بسیار به جلوه سالن پذیرایی شما کمک کند.

  • این سبک به کمک رنگهای گرم و تیره به فضا جلوه میدهد
  • مدل دکوراسیون و چیدمان منزل و خانه: طراحی داخلی صنعتی
  • حتما فضایی برای بازی بچهها در نظر بگیرید
  • طراح: ملیسا

اینها نمونه کاملی از معماری گذشته ما هستند که به سبک ایرانی معروف است. البته قدمت معماری داخلی ایرانی به سالهای خیلی دوری برمیگردد که به ایرانی کهن معروف است. اگر آدمی هستید که نظم، تعادل، تقارن و جزئیات برایتان مهم است سبک کلاسیک، سبک شماست. معمولا فضاهایی که به سبک کلاسیک دکور میشوند، مجلل هستند و به عنوان فضاهای لوکس شمرده میشوند. رنگهای طلایی، بژ، کرم و رنگهای غنی برگرفته از جواهرات نمادی از سبک کلاسیک محسوب میشوند. نقوش و طرحهای تزئینی در همه جا از کاغذدیواری گرفته تا پرده و روکش مبلمان دیده میشود. چوب معمولا حرف اول را در این دکور میزند و همه چیز در نهایت ظرافت طراحی میشود. سبک سنتی شباهتهای زیادی به سبک کلاسیک دارد اما شاید تنها تفاوت آن کمتر تجملی بودن این سبک باشد. تزئینات کمی سادهتر میشوند و کیفیت متریالهای مورد استفاده کمی پایینتر میآید تا افرادی که به سبک کلاسیک علاقه دارند اما نمیتوانند هزینههای آن را تامین کنند هم بتوانند خانه خودشان را مشابه کلاسیک دکور کنند.

نه ایده‌ها برای شروع ساختمان یک دکوراسیون خانه شما همیشه نیازمند

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دکوراسیون راهرو.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی