مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

در هنگام خرید لپ تاپ استوک به این موارد توجه کنید

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۳۹ ب.ظ | | ۰ نظر

استوک چیست ؟

عمده ترین دلیلی که باعث می شود تا به خرید لپ تاپ استوک روی بیاورید، قیمت و کیفیت فوق العاده آن ها است. حتما تا حالا واژه استوک به گوشتان خورده است مطمئنا شما با شنیدن واژه استوک معانی مختلفی از آن برداشت میکنید. در ایران به کالاهایی که کارکرده یا به عبارتی دست دوم هستند کالای استوک گفته میشود اما در واقع همیشه این طور نیست! در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته میشود. بنا به سیاست های جالبی در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود. با نگاهی به جدول قیمت روز لپ تاپ و بررسی مشخصات آن ها، مقرون به صرفه بودن لپ تاپ استوک از لحاظ کارایی برای شما به اثبات می رسد.

بعد از انبار کردن، کالاها درجه بندی شده و در گرید های A,B,C و D به صورت عمده به فروش میرسند. بدین ترتیب ممکن است شما کالای استوکی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست نخورده و کاملا نو باقی مانده باشد! البته بدیهی است که این کالا از درجه ی A است. با توجه به این مطالب از این پس می توانید اجناس استوک دارای درجه A و با اطمینان از نو بودن، اصل بودن با خیال راحت خریداری نمایید.

انواع دسته بندی های محبوب در این زمینه عبارت اند از :

 

لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ های گیمینگ از سخت افزار ویژه و بالایی برخوردار هستند. کارت گرافیک های انویدیا و AMD، نقش تعیین کننده ای در این محصولات دارند و نیازهای گیمرها را پوشش می دهند و حتی افرادی که لپ تاپ مهندسی نیز نیاز دارند، اغلب به سراغ لپ تاپ گیمینگ می روند. اچ پی، ایسوس، ریزر، MSI و حتی ایسر از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات به شمار می روند. یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ گیمینگ، قیمت مقرون به صرفه آن نسب به مدل های نسل جدید و آکبند می باشد.

لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ استوک اروپایی

بنا به سیاست های جالبی در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.این لپ تاپ ها تحت سفارش کشورهای مختلف اروپایی ساخته می شوند. کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله دبی، مهمترین مرکز واردات لپ تاپ استوک اروپایی به خاورمیانه است.

لپ تاپ استوک لنوو

کمپانی لنوو، یک شرکت چند ملیتی فعال در زمینه تولیدات کامپیوتری از سال 1984 در آمریکا می باشد. این کمپانی همواره در زمینه ی آی تی فعالیت داشته و در زمینه هایی همچون، لپ تاپ، موبایل و تبلت نقش داشته است. لپ تاپ های ساخت این کمپانی، دارای تنوع بسیار زیادی در ویژگی و سخت افزار می باشند و طیف گسترده ای از کاربران با کاربری های متفاوت را پوشش می دهند. از مهمترین لپ تاپ های لنوو، سری تیکنپدهای خوش ساخت و حرفه ای این شرکت به عنوان استوک در بازار به فروش می روند. این کمپانی چینی، هر ساله محصولات جدید خود را در نمایشگاه و رویدادهای فناوری در سراسر جهان معرفی می کند. 

لپ تاپ نوو

لپ تاپ استوک HP

شرکت آمریکایی HP، از مشهورترین تولیدکنندگان لپ تاپ، پرینتر و سرور در جهان است. ساختمان مرکزی این شرکت در کالیفرنیا واقع در آمریکا قرار دارد. نام اچ پی، مخفف کلمات Hewlett-Packard که نام دو سرمایه گذار اولیه آن است. محصولات این شرکت در دسته لپ تاپ ها، شامل سری های EliteBook، ProBook، Pavilion ، Envvy ... بوده و این شرکت، همواره در صدر پرفروش ترین برندهای بازار قرار دارد.لپ تاپ گیمینگ اچ پی در این سال ها، بیشتر تحت عنوان Omen با سخت افزار قدرتمند روانه بازار شده اند. لپ تاپ استوک HP، بیشتر در مدل های الایت بوک و پروبوک به دلیل طراحی مقاوم و صنعتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه تر، وارد بازارهای خاورمیانه می شوند. این شرکت همواره در تولید لپ تاپ صنعتی نیز از بهترین و پرطرفدارترین برندهای بازار بوده است.

لپ تاپ استوک hp

لپ تاپ استوک ایسوس

ایسوس از مشهورترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ و تجهیزات رایانه ای در جهان است. این شرکت در سال 1990 در کشور تایوان آغاز به کار کرد. لپ تاپ گیمینگ ایسوس، از محبوب ترین گزینه ها در بین گیمرها و علاقه مندان به دنیای بازی های ویدئویی است. لپ تاپ های ایسوس در سری های N,K,U,H,S,X,Rog و .. هرکدام برای کاربری های مختلفی از جمله مالتی مدیا، باریک و سبک، گیمینگ، روزمره و گران قیمت در بازار عرضه می شوند.

لپ تاپ استوک ایسوس

 

تست لپ تاپ هنگام خرید

تست لپ تاپ هنگام خرید

در صورتی که میخواهید خرید حضوری از یک فروشگاه فیزیکی را تجربه کنید و یا یک خرید آنلاین دارید و تنها یک هفته مهلت برای تست کامل لپ تاپ دارید، پیشنهاد میکنیم، چک لیست زیر را به همراه نرم افزارهای پیشنهادی آن اجرا کنید.

تست هارد لپ تاپ

از مهمترین علائم خرابی هارد لپ تاپ، صدای دیوانه کننده و کندی غیرمعمول ویندوز است. برای تست هارد، نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro یکی از بهترین گزینه ها می باشد و گزینه هایی از جمله درصد سلامت هارد و هشدار و خطاهای مربوطه را به شما نمایش می دهد.

تست باتری لپ تاپ

باتری یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ به خصوص برای کسانی است که نیاز به کامپیوتر قابل حمل دارند. برای تست این بخش پیشنهاد تیم نرم افزاری کِی لپ، استفاده از BatteryInfoView و نمایش اطلاعات باتری است. همچنین با کارکردن چندساعته با لپ تاپ به آسانی متوجه سالم بودن باتری آن خواهید شد.

تست صفحه نمایش لپ تاپ

وجود نقطه های ریز و هاله در صفحه نمایش برای بسیاری از ما ممکن است ناخوشایند باشد، پیشنهاد میکنیم با برنامه DFX در چندین رنگ مختلف از وجود عیب و ایراد در صفحه مطلع شوید. تشخیص این هاله در صفحه نمایش های مات و براق کمی متفاوت است.

تست رم و گرافیک لپ تاپ

برای تست این دو بخش سخت افزاری نرم افزار حرفه ای PassMark BurnInTest را به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر بخش های لپ تاپ را نیز به طور همزمان تست کرده و به طور کلی سیستم را زیر فشار می گذارد تا کارایی آن را سنجش کند.

نکات مهم...

بسیاری از مشتریان در هنگام خرید، بخش هایی از جمله اتصالات برق، ورودی ها و دستگاه های اتصالی از جمله وای فای و بلوتوث یا HDMI را بررسی نمی کنند. خرابی این بخش ها که عمدتا بخش های متصل به برد لپ تاپ شما هستند، ممکن است در آینده هزینه های زیادی برای شما محتمل شوند. اما کار نکردن یکی از پورت های USB  یا درایو نوری، مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی کند و با هزینه کمی قابل رفع می باشد. همچنین با دنبال کردن آموزش تعمیرات لپ تاپ در مجله کِی لپ، تا حد بسیار زیادی با نحوه باز و بسته کردن، ارتقا قطعات و تعویض بخش های مختلف لپ تاپ آشنا می شوید.

بهتر است بدانید که...

در چندسال اخیر شاهد افزایش واردات و خرید و فروش کالاهای استوک بوده ایم. فروشگاه های اینترنتی، کانال ها و حتی انجمن های بزرگ اینترنتی محلی برای فروش کالاهای استوک بخصوص لپ تاپ بوده است. مهترین مسئله ای که به پیش از خرید به ذهن خریداران می آید، این است که لپ تاپ استوک بخریم یا نه ؟ باید توجه داشته باشید، در صورتی که فروشنده خدمات مناسبی از جمله قیمت به صرفه و گارانتی را در خدمات خود داشت، به راحتی می توانید یک خرید لذت بخش را تجربه کنید. فروشگاه کِی لپ به عنوان وارد کننده لپ تاپ استوک در انواع مدل های متنوع و جدید، امکان فروش به تمام نقاط ایران از جمله تهران، اصفهان، کرج، تبریز، اهواز، بانه، گناوه، اراک، همدان، شیراز، کرمانشاه، کیش، کاشان و.... را با 6 ماه ضمانت و یک هفته مهلت تست مهیا نموده است.

لپ تاپ استوک چیست؟

برای مشاهده جدیدترین و پرفروشترین محصولات موجود در بانه به کانال تلگرام فروشگاه بانه 90 بپیوندید

همانطور که مستحضر هستید کارخانه های سازنده لپ تاپ از قبیل DELL، HP، TOSHIBA، SONY، LENOVO و …. انواع مختلفی از لپ تاپها را براساس نیاز و نوع استفاده برای کاربران مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند.

لپ تاپ استوک چیست ؟

لپ تاپهای صنعتی (Industrial laptop) : لپ تاپهای صنعتی یک رده خاص از لپ تاپهای موجود در بازار می باشند که این لپ تاپها می توانند براساس نوع سفارش مشتری در یک مدل اما با کانفینگهای مختلف تولید و عرضه شود. شرکتها و مراکز صنعتی اروپایی و آمریکایی براساس نیاز خود مدلهای مورد نیاز خود را به کارخانه های تولید لپ تاپ سفارش می دهند.

با توجه به پیشرفت سریع و روز افزون علم و تکنولوژی در کشورهای اروپایی این شرکتها و مراکز صنعتی برای بهره وری بهتر به صورت پیوسته اقدام به جایگزینی مدلهای قدیمی با مدلهای به روز می نمایند. در بسیاری از موارد عمر لپ تاپهایی که جای خود را به لپ تاپهای جدید می دهند کمتر از 2-3 سال است. این لپ تاپها از طریق مزایده به فروش می رسند و راهی بازارهای آسیایی می شوند و در بازار به عنوان لپ تاپهای استوک (کارکرده) اروپایی با قیمتی به مراتب پایین تر نسبت به نمونه های آکبد مشابه و با کیفیتی در حد و اندازه های نمونه های آکبند به فروش می رسند.

با توجه به مطالب فوق خرید لپ تاپهای استوک اروپایی در صورت اطمینان از سلامت کامل دستگاه بسیار به صرفه تر از خرید لپ تاپهای نو خواهد بود و با توجه به کیفیت بسیار بهتر لپ تاپهای صنعتی نسبت به لپ تاپهای خانگی، خرید لپ تاپهای استوک صنعتی می تواند یک انتخاب عالی و هوشمندانه باشد

لپ تاپ استوک چیست؟

    

در شرایط فعلی بازار دیجیتال یکی از گران قیمت ترین محصولات لپ تاپ می باشد، در روزهای گذشته نیز به دلیل کمبود جنس در بازار و بسته شدن مرزها قیمتها چند برابر شده است. این موضوع باعث گرم شدن بازار لپ تاپ دست دوم شده است. هرچند همیشه اولویت با لپ تاپ نو هست ولی با شرایط فعلی اولویت با لپ تاپ استوک اروپایی بوده و دلیل آن هم این است که لپ تاپ های stock اروپایی دارای کارکردی کم و قیمت مناسب هستند.

   

laptop stok baneh

     

یکی از مزایای خرید لپ تاپ قابل حمل بودن آن است، چون دارای بدنه ای باریک و وزنی کم هستند. کامپیوتر شامل یک عدد کیس، مانیتور، کیبورد، موس می باشد و فضای بسیار زیادی را اشغال می کند، اما لپ تاپ ( laptop ) فضای بسیار کمی را اشغال می کند و نگهداری از آن بسیار راحت می باشد.

لپ تاپ استوک اروپایی ( laptop stok ) همیشه به لپ تاپ های دست دوم و کارکرده گفته نمی شود، در فروشگاه های بزرگ آمریکایی و اروپایی گارانتی بازگشت و تعویض کالا به مدت های 1 ماهه و حتی تا 3 ماه وجود دارد، با وجود چنین امکانی برخی به دلایل خاص خود از جمله مورد پسند نبودن کالا از نظر ظاهری و ... کالای خریداری شده خود را به فروشگاه پس می دهند، در این بین امکان دارد برخی از کالاها دست نخورده و بدون کوچکترین خط و خشی باشند. فروشگاه های اروپایی و آمریکایی اجازه قرار دادن دوباره کالاها را در ویترین و قفسه های خود ندارند چون کارتون آها باز شده است، پس با جمع کردن این کالاها، آنها را به قیمتهای پایین تر و به صورت عمده به فروشنده های کالاهای استوک می دهند. این کالاها قبل از فروش به خریداران کالای استوک گرید بندی می شوند و بسته به زمان مصرفی از گرید A شروع می شوند. لپ تاپ "laptop" نیز یکی از کالاهای پر مصرف بازار دیجیتال می باشد و استوک آن وجود دارد.

    

لپ تاپ های استوک در چه مارک هایی وجود دارد؟

   

لپ تاپ استوک  لنوو "Lenovo"

لپ تاپ استوک ایسوس "Asus"

لپ تاپ استوک  اچ پی "HP"

لپ تاپ استوک  دل "Dell"

    

laptop stok

       

مزایای خرید لپ تاپ استوک "laptop stock" چیست؟

 

یکی از بهترین مزایای خرید لپ تاپ های استوک اروپایی نسبت به لپ تاپ آکبند قیمت بسیار مناسب آنها می باشد. در بعضی موارد اختلاف قیمت بین لپ تاپ های استوک با لپ تاپ صفر به سه برابر و چهار برابر هم می رسد.

لپ تاپ استوک اروپایی گرید +++A : لپ تاپ با این گرید بندی ظاهری بسیار تمیز و بدون خط خش دارند و در کل در حد آکبند می باشند.

لپ تاپ استوک اروپایی گرید +A : لپ تاپ با این گرید بندی ظاهری خوب و بدون خط خش دارند و در کل در حد 1 تا 6 ماه کار می باشند.

لپ تاپ استوک اروپایی گرید A : لپ تاپ با این گرید بندی ظاهری مناسب و با خط خش بسیار جزئی دارند.

لپ تاپ استوک اروپایی گرید B : لپ تاپ با این گرید بندی ظاهری صنعتی و مقداری خط خش دارند.

 

 

لپ تاپ استوک Dell

لپ تاپ های استوک دل که عموما ساخت خود شرکت dell در کشور آمریکاست و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. عموما از پلاستیک و فلزهای با کیفیت برای ساخت بدنه آن استفاده می شود. مادر برد و قطعات داخلی آن کاملا همخوانی دارند. بە طوری که تا سالها دچار مشکلات سخت افزاری نخواهند شد. لپ تاپ های استوک دل دارای مدل های مختلفی هستند. از بهترین انتخاب ها می تواند دسته بندی Inspiron باشد. این مدل با طراحی جذاب و سخت افزار گوناگون نیاز کاربران را برطرف خواهد کرد. از دیگر مدل های جذاب می توان Latitude ها را نام برد. با قدرت های مختلف. مناسب کارهای اداری ، حسابداری ، کاربردهای صنعتی و گیمینگ.

مدل های لپ تاپ دل

١. مدل latitude
از مدل های کاربردی در خرید لپ تاپ استوک دل محسوب می شود.

٢. مدل Inspiron
مدلی کاربردی و حرفه ای با سخت افزار مناسب و با کیفیت.

٣. مدل Precision
مدلی مناسب برای کار های اداری و حسابداری با تنوع بالا.

٤. مدل Alienware
مدلی طراحی شده مخصوص بازی یا لپ تاپ گیمینگ.

خرید لپ تاپ استوک دل یا لپ تاپ استوک Dell از آبیدر استوک بسیار آسان است.

لپ تاپ استوک Lenovo – لپ تاپ استوک لنوو

لپ تاپ استوک Lenovo ساخته کشور چین هستند. از نقاط قوت این لپ تاپ مدل های متنوع با قیمت مناسب است. اغلب مدل های آن در مقایسه با برندهای دیگر با قطعات مشابه ارزان ترند. کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارند. اما اکثرا از پلاسیک فشرده ساخته شده اند. طراحی آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. از نکات قابل توجه این است که قابلیت ارتقای قطعات آنهاست.

از سری های لپ تاپ لنوو می توان به ThinkPad، Ideapad و Essential اشاره نمود. هر چند مدل های متنوع ری نیز موجود است. اما مدل thinkpad محبوبیت بیشتری دارد به دلیل ارتقا قطعات و همچنین داک های پیشرفته کە برای آن طراحی شده است تا قابلیت های دیگری را به دستگاه بیافزاید.

لپ تاپ استوک Lenovo

لپ تاپ لنوو با بهره مندی از کیفیت بالا در ساخت و در نظر گرفتن نیاز افراد، توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.
کمپانی Lenovo، مدل های متنوعی را برای مصارف خانگی و کارهای روزمره طراحی نموده.
از سری های لپ تاپ لنوو می توان به ThinkPad، Ideapad و Essential اشاره نمود.
محدوده قیمت لپ تاپ لنوو بسیار گسترده بوده و کاربران می توانند لپ تاپ مناسب را انتخاب نمایند.

مایکروسافت Surface چیست ؟

لپ تاپ استوک مایکروسافت  Surface چیست ؟

در این مقاله از استوک شاپ می خواهیم به معرفی مایکروسافت سرفیس بپردازیم . اگر علاقه مند به دنیای تکنولوژی و فناوری باشید حتما نام سرفیس را شنیده اید .  سرفیس تبلت شرکت مایکروسافت است که کمی با دیگر تبلت ها تفاوت دارد . از نظر طراحی، سرفیس با تبلت هایی که تا به حال مشاهده کرده ایم متفاوت است. بدنه این تبلت از منیزیم فوق سبک ساخته شده و صفحه نمایش آن مجهز به شیشه های مقاوم گوریلا گلاس می باشد. لبه های دستگاه هم دارای زاویه ی 22 درجه هستند که باعث احساس راحتی در دست می شود. سرفیس یک پایه در پشت دارد که اجازه می دهد تا دستگاه را برای دیدن فیلم یا کلیپ در حالت ایستاده قرار دهیم. اما مهمترین و بهترین ویژگی سرفیس، کاور یا پوشش آن است که بصورت مغناطیسی صفحه نمایش را می پوشاند. این پوشش که تایپ کاور Type Cover نام دارد، سه میلیمتر بیشتر قطر ندارد. در حالت باز هم می توانید با این پوشش تایپ کنید. تایپ کاور این تبلت را تبدیل به نت بوک یا یک اولترابوک می کند.

مایکروسافت طی مراسمی در شهر نیویورک، از سرفیس پرو 3 رونمایی کرد. این تبلت حقیقتا تنه به تنه لپتاپ های امروزی می‌زند. سرفیس پرو 3 از نمایشگری 12 اینچی با رزولوشن  2160 در 1440 بهره می‌برد. این محصول بی نظیر با ضخامتی معادل 9.1 میلی متر، باریک‌ترین محصول دنیا با پردازشگر Core اینتل لقب گرفته است. سرفیس پرو 3 در واقع نسل سوم و به نوعی پرچمدار سرفیس های مایکروسافت به حساب می‌آید. این تبلت نسبت به نسل دوم سرفیس پرو از طراحی منطقی‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر، قدرت پردازشی بالاتر و شارژدهی بهتری برخوردار است.

مدیران مایکروسافت قبل از این سرفیس پرو را به عنوان محصولی معرفی می‌کردند که می‌تواند همه تبلت های رده بالا و گران قیمت بازار نظیر آیپد را پشت سر بگذارد. اما این بار آن‌ها دست از سر تبلت ها برداشته و مستقیم سلاح خود را به سمت بازار لپتاپ ها و به خصوص مک بوک ایر نشانه رفته‌اند.

یکی از شکایت های عمده خریداران سرفیس این است که چرا کیبورد مخصوص این محصول در پکیج اصلی دستگاه گنجانده نمی‌شود و چرا کاربران باید آن را به عنوان یک وسیله جانبی به صورت جداگانه خریداری کنند. در اکثر بازارها سرفیس پرو 3 در 2 نسخه با کیبورد و بدون کیبورد با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد. این مسئله نشان دهنده این است که مایکروسافت همچنان تصمیم ندارد سیاست خود را در این زمینه تغییر دهد.

کیبورد اختصاصی سرفیس موسوم به کاور (Cover)، هم یک کیبورد کامل است و هم از نمایشگر محافظت می‌کند. کیبورد (تایپ کاور) جدید مایکروسافت از نسخه های قبلی‌اش بزرگ‌تر است. این کاور از یک لولای اضافه بهره می‌برد که باعث تا شدن لبه بالایی کاور و اتصال آن به بدنه تبلت می‌شود. این طراحی با وجود ساده بودن، از لحاظ ارگونومیک پیشرفت چشمگیری محسوب می‌گردد؛ زیرا برای تایپ کردن زاویه بسیار مناسب‌تری را به کاربر می‌دهد. در سرفیس پرو 3 نیز می‌توان از نسخه های قبلی تایپ کاور استفاده کرد.

سیستم عامل سرفیس ویندوز 8.1 می باشد . همچنین سیستم‌عامل ویندوز 8.1 کامل مایکروسافت بر روی سرفیس بیش تر از گذشته برای صفحات لمسی بهینه شده است و قابلیت split-screen برای استفاده هم زمان از دو نرم افزار کنار یکدیگر شبیه به مالتی‌ویندو سامسونگ بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی