مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

درباره مایکروسافت

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ب.ظ | | ۰ نظر

مایکروسافت

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اجرای یک بازی سنگین و گرافیکی در یک دستگاه کوچک و همراه نظیر سورفیس ها تا چه اندازه لذت بخش است؟ مایکروسافت تصمیم دارد تا این رؤیا را به حقیقت تبدیل کند!

فیل اسپنسر، مدیر ارشد بخش ایکس باکس در مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ اعلام کرده که این شرکت تا سه سال دیگر از سرویس استریم بازی‌های خود رونمایی خواهد کرد.

اسپنسر اعلام کرده که مایکروسافت بهترین سرفیس استوک تصمیم دارد تا روی بازی‌های اختصاصی برای ایکس باکس تمرکز و سرمایه گذاری ویژه‌ای کند علاوه بر اینکه در آینده‌ای نزدیک سرویس‌های استریم بازی می‌توانند محتوای بازی را حتی بدون وجود کنسول به گیمر ها ارسال کنند.

ایده اصلی استریم بازی در سال ۲۰۱۲ توسط یک کمپانی کوچک مطرح شد. مایکروسافت در همان زمان تصمیم به تصاحب این استارت آپ گرفت و تلاش کرد تا این ایده را اساس و بنیاد اصلی آینده ایکس باکس قرار دهد.

ایده اصلی که فیل اسپنسر در مورد آن صحبت می‌کند دقیقا همان دلیلی است که مایکروسافت را مجاب به قدم نهادن در پروژه‌های رایانش ابری نظیر Azure کرده است. به عبارت دیگر Azure اولین گامی است که شرکت بزرگ ردموند برای توسعه استریم بازی‌های سنگین در دستگاه‌های همراه با استفاده از تکنولوژی رایانش ابری برداشته است.

در صورت به حقیقت پیوستن این ایده، مایکروسافت می‌تواند روی هر دستگاهی که به نحوی امکان اتصال به اینترنت و اتصال یک کنترلر را دارد، قابلیت اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی را موجود کند.

در سرویس استریم بازی‌ها به صورت گرافیکی، پردازش اجرای بازی‌ها در سرور و اصطلاحاً «فضای ابری» انجام می‌شود و به دستگاه کاربر از طریق اینترنت فرستاده می‌شود. در نهایت دستگاه کاربر کافی است با دریافت فید صدا و تصویر، به صورت هم‌زمان فرمان‌های کنترلی را به سرور انتقال دهد.

رایانش ابری و سرویس استریم بازی‌ها می‌تواند امکان اجرای قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین بازی‌ها را در دستگاه‌هایی نظیر تبلت های ویندوزی سرفیس و حتی دستگاه‌هایی که مبتنی بر پردازنده ARM هستند بیاورد.

محصولات

چند سالی است که مایکروسافت با عرضه کامپیوترهای سرفیس تلاش کرده تا تجربه ای کاملا خاص و متفاوت را از کامپیوترهای ویندوزی ارائه دهد. مایکروسافت به تازگی نیز با معرفی محصولات متنوع از این سری کامپیوترهای فوق سبک، توجه اکثر کاربران را به خود جلب کند.

سرفیس ها درحقیقت مجموعه دستگاه هایی هستند که می توانند جایگزین لپ تاپ شما شوند. سرفیس بوک یک لپ تاپ با قابلیت جدا شدن نمایشگر است و سرفیس پرو تبلتی است که با کیک استند یکپارچه ساخته شده است و سرفیس لپ تاپ نیز به عنوان یک الترابوک فوق سبک اخیرا به این جمع اضافه شده است.

تمامی محصولات سرفیس به لطف سیستم عامل ویندوز و پردازنده های قدرتمند Core i و Core m ساخت اینتل، توانایی اجرای تمامی وظایف یک کامپیوتر قدرتمند را دارند.

با وجود این کامپیوتهای قابل حمل شاید این سوال در ذهن بوجود بیاید که کدام یک از این محصولات می تواند مناسب کار شما باشد. در ادامه این مطلب سعی داریم تا شما را در انتخاب این سری کامپیوترها راهنمایی کنیم.

خرید سرفیس استوک لپ تاپی است که می تواند در مواقع ضروری جایگزین تبلت شما نیز باشد. این لپ تاپ سبک در اولین نگاه بیشتر مناسب کارهای روزمره به حساب میاید. در کنار اینکه نمایشگر جداشونده آن می تواند جایگزین یک تبلت ویندوزی کارآمد باشد. البته این مسئله را نباید فراموش کرد که بیشترین استفاده ممکن از سرفیس بوک را در زمان اتصال به بخش کیبورد آن تجربه خواهید کرد.

سرفیس بوک به گونه ای ساخته شده که با فشار یک دکمه از کیبورد جدا شود و به همین راحتی تبدیل به یک تبلت ویندوزی کامل با پردازنده و بازدهی بسیار عالی خواهد شد. با این وجود استفاده روزمره از سرفیس بوک به جای تبلت شاید آنقدرها هم ایده آل نباشد. با این وجود حالت تبلت برای تماشای فیلم یا نشان دادن یک کلیپ به دوستان بسیار عالی خواهد بود.

در حقیقت قدرت اصلی باتری و پردازش گرافیک سرفیس بوک در بخش کیبورد آن نهفته است. سرفیس بوک در حالت تبلت امکان اتصال درگاه USB را ندارد و تنها یک جک ۳٫۵ میلی متری خروجی صدا در بخش نمایشگر آن تعبیه شده است. در بخش کیبورد علاوه بر باتری قدرتمندتر، پردازنده گرافیکی Nvidia نیز تعبیه شده تا کارهای گرافیکی و اجرای بازی ها بهتر شوند.

به طور کل سرفیس بوک را می توان به کسانی که بیشتر به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و فوق سبک برای کار های روزمره میگردند و میخواهند از داشتن یک تبلت بی نیاز باشند، پیشنهاد کرد. علاوه بر اینکه سری پرفورمنس سرفیس بوک ها برای بازی کردن نیز مناسب است.

منبع : https://abidarstok.com/microsoft-products-and-surface/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی