مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

تکنولوژی و مجله ای برای آن

شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۳۴ ب.ظ | | ۰ نظر

همه علاقه داریم گاهی از روال خستهکنندۀ زندگی روزمره فاصله گرفته و کمی هم وقت بگذاریم ببینیم دنیا دست کیست! از این پس با “آسمان و تلسکوپ” به تماشای آسمان شب بنشینید. حقیقتاً محبوبترین شاخههای علمی را برای علاقمندان پوشش داده است. علاقمندان به اسرار فسیل، استخوان و سایر کشفیات باستانشناسی توجه داشته باشند. این مجله که در سال ۱۹۴۱ آغاز به کار کرد، دروازهای است ایدهآل به سوی شگفتیهای کیهان؛ هم برای حرفهای و هم برای مبتدیها. خب، اگر میخواهید بدانید دنیا واقعاً دست کیست، این فهرست را فراموش نکنید. اسم این مجله گویای همه چیز است. تازههای تکنولوژی و پیشرفتهای نوین علمی، چیزی است که همگی بدان علاقه داریم. Ideas & Discoveries مجلهای است که همه چیز را پوشش میدهد؛ تاریخ باستان، فناوری آیندهنگر، ساختار درونی بدن انسان، انجمنهای سری، اشتباهات تاریخ، حقایق و افسانهها و شگفتیهای دنیایمان. اگر میخواهید از جدیدترین کشفیات صورت گرفته در دنیای علم جا نمانید، Discover را دنبال کنید. Archaeology بهترین گزینهای است که در این زمینه میتوانید پیدا کنید.

مجله تکنولوژی امن ترین کیف پول

قیمت لپ تاپ ایسوس بخش ROG Aura برای تغییرات رنگهای صفحهکلید، Sonic Studio II برای تنظیمات صدا و Sonic Radar II برای ردیابی بهتر و دقیقتر مواضع دشمن در بازیها مواردی هستند که کاربر میتواند آنها را مدیریت کند. ایسوس بلندگوهای این لپتاپ را در چپ و راست بدنه و در واقع کنار کیبورد قرار داده است. صدا در حجمهای متوسط و بالا خوب است ولی همچنان با صداهای عمیق و باس مشکل داریم. میزان بلندی صدا برای یک اتاق کوچک یا متوسط کافی است. مهمترین قسمت، Turbo Gear نام دارد و امکان کلاک دستی پردازنده را فراهم میکند. در حالیکه حالت استاندارد برای GX501 از کلاک پیشفرض استفاده میکند، کلاک پردازنده گرافیکی میتواند تا حدود ۵درصد تغییر کند که البته تغییر چشمگیری در عملکرد دستگاه ایجاد نخواهد کرد. کیفیت و بلندی صدای این لپتاپ متوسط است و نکتهی حائز اهمیت و برجستهای ندارد. تمام این تمهیدات برای این است که کار سیستم سرمایش ذرهای مختل نشود.

بهتر است کمی بیشتر این مورد را بررسی کنیم.

برخی از ویژگی ها باعث شده که کیف پول های تحت وب کمی محبوب تر بین افراد مبتدی در ارز دیجیتال باشد. عدم نیاز به بارگیری کیف پول، دسترسی بسیار راحت از کامپیوتر و حتی تلفن همراه و انجام سریع تراکنش ها؛ در کمتر از چند دقیقه. صفر. درست است؛ امنیت کیف پول های تحت وب اینقدر کم است که هکرها به راحتی می تواند وارد کیف پول شما بشنود و تمامی داراییتان را در کمتر از یک دقیقه جا به جا کنند. اما آیا این موارد برای ذخیره سرماهی ما کافی است؟ اما یک تفاوت فاحش با کیف پول های نرم افزاری دارد آن هم اینکه کلید خصوصی را در خود نگاه می دارد. یکی از دلایل افراد برای استفاده از کیف پول های تحت وب، شباهت این کیف پول ها با کیف پول های نرم افزاری است. بهتر است کمی بیشتر این مورد را بررسی کنیم. بدین ترتیب؛ زمانی که قصد واریز ارز دیجیتال یا برداشت آن را دارید؛ چون کیف پول های تحت وب در یک فضای آنلاین در دسترس شما قرار می گیرند؛ نیازی به درج کلید خصوصی ندارید.

خرید هیتر بخاری برقی هوشمند شیائومی

مِدیُوم یا میدیِم (به انگلیسی: Medium) یک پلتفرم نشر الکترونیک آنلاین است که در اوت ۲۰۱۲ توسط بنیانگذار توییتر اوان ویلیامز بنیان نهاده شد. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. Takes Backseat As Ev Williams, Biz Stone, And Jason Goldman Shift Focus To Individual Startups». ویلیامز مدیوم را با توجه به ایده تشویق کاربران به نوشتن بیش از استاندارد محدودیت ۱۴۰ کاراکتری موجود در توییتر ساخت. ↑ «The New Rules of Social Journalism: A Proposal». ↑ Panzarino، Matthew. «Twitter Co-Founder Evan Williams' Blogging Platform Medium Opens Signups To All». از نظر قانونی این پایگاه متعلق به شرکت مدیوم است. TechCrunch. دریافتشده در ۲۰۱۶-۱۲-۲۱. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است. ↑ Olanoff، Drew. «Ev Williams Takes To Medium To Discuss The True Purpose Of His New Publishing Tool». TechCrunch. دریافتشده در ۲۰۱۶-۱۲-۲۱. TechCrunch. دریافتشده در ۲۰۱۶-۱۲-۲۱. ↑ Taylor، Colleen. «The Obvious Corp. این صفحه آخرینبار در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۹:۵۸ ویرایش شدهاست. Pando. ۲۰۱۴-۰۳-۲۹. دریافتشده در ۲۰۱۶-۱۲-۲۱. این پلتفرم یک مثال تکامل یافته از روزنامهنگاری اجتماعی است که در عمل به عنوان یک سرویس میزبانی وبلاگ شناخته میشود و ترکیبی از مجموعه افراد آماتور، حرفهای، ناشران، نشریات و وبلاگهای رسمی را در بر میگیرد. با توجه به محدودیت ۱۴۰ کاراکتری (در حال حاضر ۲۸۰ کاراکتری) در توییتر، ویلیامز مدیوم را راهی برای نوشتن مطالب بلندتر توسعه داد و در نهایت به عنوان یک برند مستقل رشد کرد و از توییتر جدا شد. مدیوم همچنین دارای چند نشریه متعلق به خود است، از جمله: مجله موسیقی Cuepoint (به قلم Jonathan Shecter)؛ مجله NewCo Shift (به قلم کارآفرین، نویسنده و ژورنالیست John Battelle)؛ و مجله تکنولوژی Backchannel (به قلم Steven Levy).

شب چله در بروجرد همچون دیگر مناطق ایران، نزد خانواده ها با اهمیت بوده و مردم نیز از هفته قبل در تدارک میهمانی هر چند کوچک و خرید مایحتاج و تنقلات مخصوص این شب هستند. در بعضی از منازل، اقوام نزدیک و صمیمی دور هم جمع میشوند و تا آخر شب به گفت و گو میپردازند و با گرفتن فال و گفتن افسانههای کهن و محلی اوقات خوشی را سپری میکنند. آجیل، گندم برشته، میوههای فصلی، انواع تخمه و بادامزمینی، شیرینی، انار، کدو حلوایی و پشمک از جمله تنقلات بروجردیها در شب یلدا می باشد. مردم بروجرد به رسم گذشته برای شب یلدا آجیلی از گندم برشته یا (گندم شیر) و کشمش، کنجد، شاهدانه، گردو و فندق تهیه نموده و در کنار سایر تنقلات مصرف مینمایند. انواع میوه ها نظیر هندوانه، آجیل و شیرینی درکنار تفال به دیوان حافظ، از دیرباز زینت بخش سفرههای شب یلدای ایرانیان بوده و هست و همدلی و همنشینی اعضای خانواده و خویشاوندان نیز پای ثابت این جشن بوده است.

مجله تکنولوژی جست و جوی پیشرفته گوگل

امروزه تقریباً در هر جایی، از مقالات و کتابهای علمی و تخصصی تا اخبار شبانگاهی و حتی تبلیغ وسایل دستفروشان مترو، با واژه «نانو» برخورد میکنیم؛ اما این واژه به چه معنایی است و چرا فناوری نانو از اهمیت خاصی برخوردار است؟ چیزی که دانش نوین نانو را از آنها متمایز میکند به کارگیری فناوریهای پیشرفته برای ایجاد تغییرات در حد نانومتر است. چرا وسایلی که با استفاده از این فناوری ساخته شدهاند دارای ویژگیهای متمایزی نسبت به همنوعان معمولی خود هستند؟ تعریف و توضیح فناوری نانو کمی دشوار است. از نگاه شیمی دانش نانو دانش جدیدی نیست. با این حساب هم شیشهگران باستان و هم اینشتین دانشمندان علم نانو بودند. انیشتین در قسمتی از دانشنامه دکترای خود اندازه مولکول قند را یک نانومتر محاسبه کرده بود. از صدها سال پیش با وارد کردن ذرات نانو در ساختار شیشه، شیشههایی به رنگ نارنجی، قرمز، بنفش، یا سبز ساخته شده است.

ایمیل یکی از راه های موثر برای برندها در زمینه دسترسی به مشتریان و هدف قرار دادن آن ها است. با استفاده از این فناوری در زمینه بازاریابی می توان هم وب سایت و هم وبلاگ برند تجاری را ارتقا داد. بنابراین سرمایه گذاری بر روی یک وب سایت با کیفیت اهمیت زیادی در بازاریابی دارد. بازار موبایل نرم افزاها و فناوری های زیادی در زمینه استفاده از این تکنولوژی بازاریابی وجود دارد. وب سایت شما ستون فقرات بقیه استراتژی دیجیتال شما محسوب می شود. ۸۸ درصد از مصرف کنندگان، پیش از خرید محصولات محتوای منتشر شده درباره آن را به صورت آنلاین بررسی می کنند. استفاده از تکنولوژی های بازاریابی یا مارتک در زمینه سیستم مدیریت محتوا بسیار تاثیرگذار است. چرا که مشتریان بازاریابی و تبلیغات به سمت آن سوق داده می شوند. ایمیل مارکتینگ و استفاده از فناوری های مرتبط با آن یکی از موضوعات مهم در فناوری بازاریابی مارتک محسوب می شود.

زمانی یک اثر گرافیکی به درستی درک میشود که بتوان زبان آن را فهمید. طراحی گرافیک عبارت از انتقال تصویری یک مفهوم، پیام یا اطلاعات به مخاطبی خاص است. طراح گرافیک (به صورت منفرد یا در جایگاه مدیر هنری) با مشاوره متخصصان، هنرمندان و هنروران سایر هنرها و صنایع مرتبط به خلق اثری میپردازد که از ماهوی شکل جدیدی از جلوههای دیداری یا حتی شنیداری (گاه تلفیقی از هر دو) را به نمایش میگذارد. طراحی گرافیک از هنرهای دیگر در فرایند آفرینندگی و تولید اثر هنری مدد میگیرد. امروز طراحان گرافیک با بنگاهها و آتلیهها همکاری دارند و نه فقط تبلیغات و آگهیها، بلکه مجلات و روزنامههایی را که این آگهیها در آن چاپ میشود طراحی میکنند. این تعامل و تبادل چند سویه بین هنرهایی چون سینما، نقاشی، عکاسی، معماری و… به علاوه طراحی مستقل به بخشی از گروه مرتبط با صنعت ارتباطات بدل شد. طراحی گرافیک از درک و بررسی اطلاعات و پیام آغاز میشود، سپس به بررسی مخاطب پیام و اطلاعات میپردازد، و دست آخر راه حلی تصویری برای ارائه پیام مییابد.

مجله تکنولوژی خالی شدن باتری گوشی

آنها عقیده داشتند هرکس شب عید باید حتما در منزل خودش بسر ببرد و بر این باور بودند که اگر در موقع سال تحویل در خانه خودشان نباشند تا آخر سال مرتبا این طرف و آن طرف خواهند بود. صدای نوروز و نجوای آمدنش را به نوعی می توان از تکاپو و شور و شوق زنان برای تر و تمیز کردن خانه و خریدهای نوروزی استشمام کرد. برخی از شهر بابکیها روز ۱۳ بدر ۱۴ سنگ جمع میکنند و در سوراخی قرار میدهند سپس در آن را میبندند و باور دارند با این کار تمامی بلاها از آنها دور میشود. دخترهای دم بخت نیز به هنگام سبزه گره زدن از روی شیطنت و برای شگون میگفتند: امسال اومدم کلیتو (مقنعه) به سر، سال دیگه بچه بغل، خونه شوهر. از جمله رسم های زیبای ایام نوروز که در آذربایجان غربی به فراموشی سپرده شده، رسم " تکم چی " ها نام دارد. غوغا و ولوله کودکان و نوجوانان در پیرامون تکم چی ها جنب و جوش خاصی به این آیین می داد. وسعت این رسم که در منطقه به " هیس آلماق " موسوم است آن چنان در یکی دو هفته مانده به عید بیشتر می شود که گاهی مشکل کمبود و قطع آب آشامیدنی شهری را در پی می آورد. در آذربایجان غربی از اواسط اسفندماه، خانه ها گرد و غبار یک ساله را با آیین خانه تکانی از رخسار می زدایند و رنگ و بوی تازه ای می گیرند.

سپس باید روی دکمه Next کلیک کند. ۷. اکنون از کاربر خواسته میشود که کلمات کلیدی خود را وارد کند. پس از وارد کردن کلمات کلیدی باید به مرحله بعد رفت. ۱۰. اکنون کاربر باید دکمه Next را بزند. در صورتی که کاربر تمایل دارد در کیف پول خود به دریافت رمزارز بپردازد باید به سربرگ Receive برود و برای ارسال رمزارز به دیگران باید به سربرگ Send برود. در صورتی که این اولین کیف پولی است که کاربر دارد و یا برای اولین بار است که از کیف پول الکتروم استفاده میکند، پیشنهاد میشود که گزینه Auto Connect را بزند. برای مشاهده تاریخچه تراکنشها نیز باید به سربرگ History مراجعه کند. ۹. در این مرحله از کاربر خواسته میشود تا سروری که تمایل دارد به آن وصل شود را انتخاب کند. ۸. اکنون کاربر باید رمز عبور انتخابی خود را وارد و آن را تایید کند سپس، دکمه Next را بزند. اکنون، کیف پول الکتروم ساخته شده و آماده استفاده است.

 

با مجله تکنو لوژی پی سی وبلاگ همراه شوید تا شمارو با دنیای تکنولوژی آشنا کند.کاربرد تکنولوژی در زندگی و دوره های مختلف تاثیر گذاری تکنولوژی بر زندگی ، که می توان آن را به سه دسته کشاورزی، صنعتی و فرا صنعتی تقسیم کرد مطرح شده است. در تمام دوران زندگی انسان، آدمی برای رسیدن به کمال در جستجوی دانش و معرفت بوده است. از این روی فناوری در همه زمینه های علمی و معرفتی به وجود آمد که موجب شکوفایی زندگی انسان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و هنری و حتی اعتقادی شده است. با نگاهی به تکنولوژی عصر حاضر در قلمرو زندگی فردی و تعمق در اثرات مثبت و منفی تکنولوژی در این زمینه ، می توان روند تغییرات رو به رشد نحوه زندگی انسان را احساس کرد. محصولات تکنولوژی که هر روز به بازار مصرف وارد می شود، فرهنگی جدید نیز با خود به ارمغان می آورند و انسان به عنوان یک مصرف کننده صرف تولیدات مادی و معنوی تکنولوژی، آن را می پذیرد و خود را بدان وابسته می داند. وابستگی که گهگاه موجب پایمال شدن ارزشهای انسانی نیز گشته است. برخی اندیشمندان همچون هربرت مارکوزه، نظریه عمومی خویش را در باب سلطه تکنولوژی چنین بیان می کند: تمامی جوامع صنعتی به واسطه اعتقادشان به علوم و تکنولوژی خود را با عقلانیت ابزاری تولید سازگار ساخته اند، عقلانیت ابزاری تمامی بخشهای فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه را ناگزیر می سازد تا به اصل مهم بهرهوری مادی وفادار بمانند. لیکن در اینجا مقوله ای به نام استفاده صحیح از تکنولوژی مطرح می گردد مبنی بر اینکه می توان از تکنولوژی به گونه ای صحیح بهره برد تا ارزشهای انسانی را تحت الشعاع قرار ندهد.

منبع:

https://p30weblog.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی