مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

 

به طور کلی آرمان بزرگ کمپانی شیائومی و زیرمجموعه های آن آسان کردن زندگی انسان ها است. این مجموعه با تولید محصولات هوشمندی همچون جارو رباتیک به این مهم جامه عمل پوشانده اند. بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S نیز یکی از لوازم خانگی هوشمند است که توسط شرکت بزرگ میجیا ساخته شده است.

این محصول علاوه بر بهره‌مندی از ایمنی بیشتر ، آلودگی های ناشی از مصرف سوخت های فسیلی را ندارد.مشخصات آن در مقاله پیشرو مورد بحث قرار گرفته است.

 بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوخت های فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدل های بخاری گازی یا نفتی دارد. این بخاری برقی برای نقاطی که امکان استفاده از سوخت های فسیلی نیست مناسب بوده که ممکن است هزینه برق بیشتری به همراه داشته باشد اما با تهیه یک نمونه مناسب مانند محصول فوق، می‌توان یک بخاری برقی با قدرت گرمایش مناسب و مصرف بهینه انتخاب کنید.

 

تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به عنوان گرمایش الکتریکی تلقی می‌شود. این گرمایش در بخاری های برقی یا به اصطلاح هیتر برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درون بخاری های برقی یک المنت قرار دارد و همانطور که گفته شد، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت، این وسیله دستگاهی است که باعث تبدیل نیروی برق به گرما شده و در نتیجه محیط را گرم می‌کند. با توجه به سرد شدن هوا و از راه رسیدن فصل زمستان، نیاز به این وسیله در هر خانه ای احساس می‌شود. ویژگی هایی از قبیل: جا به جایی راحت، اندازه کوچک، سادگی در طراحی ساخت و . . . باعث شده است که این بخاری برقی شیائومی جایگزین مناسبی برای بخاری های گازی باشد.

 

طراحی و ظاهر

بخاری برقی Heater S محصولی مرغوب با راندمان کاری بالا بوده که توسط یکی از اصلی ترین زیر مجموعه های شرکت چینی شیائومی به نام میجیا تولید می‌شود. این کمپانی تا به حال محصولات متعدد و بسیار متنوعی را با توجه به نیاز کاربران خود طراحی کرده و ساخته است که این بار به سراغ سیستم های گرمایشی رفته است. در نظر اول، شکل و شمایل این محصول بسیار تداعی گر سوفاژ های خانگی بوده که بر روی دیوار نصب می‌شوند. با این تفاوت که این بخاری برقی شامل دو پایه پلاستیکی ضد لغزش، سرسخت و محکم بوده تا بتوان آن را روی هر سطح صافی قرار داد.

Mi Space Heater S در اندازه 52.6 × 21.6 × 78 سانتی متر به تولید رسیده تا علاوه بر جایگیری مناسب، حمل و نقل آن نیز آسان تر شود. با توجه به این که محصول نام برده قابل حمل بوده، شیائومی در ساخت محصول تماماً از آلومینیوم استفاده کرده تا علاوه بر پایین آوردن وزن دستگاه، استحکام و ضربه پذیری بدنه را ارتقاء ببخشد. البته آلومینیوم در انتقال گرما به محیط نیز عملکرد خوبی داشته و میزان هدر رفت گرمایی بسیار کمی دارد. یک دسته برای آویز لباس و یا حوله نیز با قابلیت جا به جایی بر روی محصول طراحی شده که تحمل وزن تا 1.5 کیلوگرم را دارد.

 

امکانات و ویژگی ها

در هنگام خرید بخاری هوشمند شیائومی باید به امکانان بخاری توجه ویژه کرد هیتر برقی شیائومی مدل KRDNQ03ZM با توان ۲۲۰۰ وات قادر به گرم کردن اتاق و محیط مورد نظر در مدت زمان بسیار کوتاه است. به لطف سیستم همرفتی محیطی، گرما هنگام پایین آمدن هوای سرد از طریق منافذ خارج می‌شود. برای صرفه جویی در مصرف هرچه بیشتر انرژی، این بخاری برقی دارای یک ترموستات دیجیتال است. به محض رسیدن دما ، برق خاموش یا کاهش می یابد تا دما حفظ شود. در سمت چپ محصول علاوه بر دکمه اتصال برق دستگاه، یک پنل کنترلی نیز تعبیه شده که توان آن را در سه سطح قابل تنظیم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سطح حداکثر 2200 وات بوده که توان ایجاد گرمای بسیار فوق العاده ای دارد. در سطح 2000 وات دما پایین آمده و مناسب گرمایش محیط های کوچک تر است. در سطح آخر توان تا 1800 وات پایین آمده و برای ایجاد گرمایش در فاصله نزدیک به دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دما ایجاد شده توسط Mi Smart Heater S در 6 سطح قابل تنظیم است. دمای 18 ، 20 ، 22 ، 24 ، 26 و 28 درجه سانتی گراد را می‌توان به صورت دستی از کنار بخاری یا از طریق گوشی های هوشمند انجام داد. صحبت از امکان کنترل ار طریق گوشی های هوشمند به میان آمد. باید ذکر کرد که Mijia Smart Space Heater S همان طور که از نامش پیداست، توانایی وصل شدن به گوشی های اپل و اندرویدی از طریق وای فای را داشته تا بتوان از راه دور نیز قابلیت های دستگاه تنظیم کرد.

Mijia Heater S KRDNQ03ZM را می‌توانید به وسیله اپلیکیشن Mi Home به گجت های هوشمند خود با سیستم عامل های Android و iOS جفت کرده، توان و دمای دستگاه را تغییر داده و حتی تایمری در فواصل زمانی 1 ، 3 ، 5 و 9 ساعت برای آن برنامه ریزی کنید. بخاری برقی مذکور مجهز به سیستم گرمایش همرفتی است. این فناوری اتاق را به خوبی گرم نگه می‌دارد و به یک عدد فن بسیار کم صدا هم مجهز است.

در بخاری هوشمند شیائومی Mijia Space Heater S برای گرمایش بهتر از المنت سرامیکی PTC با راندمان بالا استفاده شده است. این المنت می‌تواند با عبور جریان هوا سریعاً گرم شود. این بخاری هوشمند می‌تواند در عرض ۱۰ ثانیه پس از روشن شدن به دمای ثابت گرمایش دست پیدا کند. طراحی ایستاده این بخاری و قدرت تأمین ۹۰ درجه ای خود به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در هر گوشه اتاق به هوای گرم یکنواخت دست پیدا کنید. یک قفل کودک برای Xiaomi KRDNQ03ZM Heater S لحاظ شده تا با لمس دکمه های کناری قادر به تغییر دما نباشند. همچنین این سیستم دارای یک سیستم ایمنی مضاعف بوده که به وسیله آن به طور خودکار خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S با سیستم گرمایش همرفتی خود می‌تواند محیط کوچک و بزرگ منزل، محل کار و یا هر فضای دیگری را در زمانی بسیار کوتاه گرم کند. در صورت مقایسه با سایر محصولات شرکت های رقیب، متوجه خواهید شد که قیمت آن، علی رغم داشتن ویژگی های مشابه، به میزان قابل توجهی پایین تر است که آن را به محصولی بسیار مناسب و با کیفیت جهت گرمایش های خانگی تبدیل کرده است.برای اطلاعات بیشتر در مورد بخاری هوشمند شیائومی و همه محصولات هوشمند شیائومی به این وبسایت مراجعه فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی