مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

انواع تلویزیون های ال جی 2023

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۳۹ ق.ظ | | ۰ نظر

انواع تلویزیون های ال جی

lg tvتلویزیون ال جی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت، کاربرد تلویزیون ها را در استفاده از امکانات متنوع بیش از پیش افزایش داده است. منظور از تلویزیون هوشمند یا Smart TV تلویزیون هایی هستند که قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس های مختلف اینترنتی را دارا می باشند. شرکت ال جی از NetCast Plus برای ایجاد قابلیت های متنوع هوشمند خود استفاده می کند. ابزار My apps: این ها ابزارهایی هستند که به شما امکان استفاده متنوع از تلویزیون ال جی هوشمند خود را می دهند. این ابزارها را می توانید از فروشگاه نرم افزاری ال جی یعنی com دانلود و راه اندازی کنید. ابزار Media link: این ابزار بخشی از یک مدیاپلیر پیشرفته بوده و با اتصال به سرورهای Plex media امکان پخش فرمت های مختلف صوتی و تصویری را در تلویزیون ال جی هوشمند فراهم می کند. ابزار مرورگر وب: تلویزیون LG هوشمند با دارا بودن ابزار مرورگر وب، قابلیت جست و جو در موتورهای جستجوی مختلف را دارا بوده و تلویزیون شما را به یک کامپیوتر تبدیل می کند.

خرید Lg Tv

lg tvاگر سامسونگ پروژه عرضه QD-OLED را با موفقیت به پایان برساند، برای پنل های ال جی که نزدیک به ۷ سال با همان ویژگی های ثابت در بازار فعالیت کرده اند، جایی نخواهد بود. این شرکت از سال 2012 با تولید اولدهای سایز بزرگ فعالیت خودش را در این حوزه آغاز کرد و توانست در آن زمان سونی را به حاشیه ببرد. البته سوختن پیکسل ها یکی از اصلی ترین مشکلات این سری پنل ها بود که ال جی از همان ابتدا با آن دست و پنجه نرم می کرد. در سال 2014 سامسونگ به جای ساخت و تولید پنل اولد، پروژه QD-LCD را آغاز کرد و توانست آن را با موفقیت عملی کند. سامسونگ در آن زمان بر این عقیده بود که استفاده از اولد با اندازه بزرگ برای تلویزیون ها روی سوختن پیکسل ها اثر می گذارد؛ به همین دلیل هم آن ها را فقط برای تلفن های همراه مناسب می دانست.

نرخ کنتراست فوقالعادهی C2 برای مشاهدهی محتوای HDR خارقالعاده است؛ چرا که نقاط روشن در پسزمینههای تاریک نمایش داده شده و تجربهی HDR بینظیری را رقم میزنند. از دیگر نقاط قوت این مدل میتوان به طیف رنگی HDR عالی آن اشاره کرد که با جدیدترین محتوای HDR، نمایش رنگهای واقعیتر را تضمین میکند. C2 از جهات زیادی با مدل قبلی شباهت دارد؛ اما به اندازهی آن روشن نیست؛ در نتیجه نقاط روشن آن طور که باید در نمایش محتوای HDR روشن مشخص نمیشوند. اگر در فهرست بهترین تلویزیون lg، به دنبال یک گزینهی اقتصادی هستید؛ LG UP8000 را خرید تلویزیون 32 اینچ با بهترین قیمت در نظر بگیرید. کمپانی LG معمولاً به خاطر مدلهای مقرونبهصرفه شناخته نمیشود و بیشتر تمایل دارد که روی مدلهای OLED باکیفیت تمرکز کند. اما این مدل همچنان از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. متأسفانه مدلهای دارای پنل IPS مانند برای استفاده در اتاقهای تاریک چندان مناسب نیستند. البته این اتفاق در بیشتر مدلهای الجی رایج است چرا که نرخ کنتراست پایینی دارند و رنگ مشکی در آنها خاکستری به نظر میرسد.

برای انجام کانالی یابی وارد منوی دستگاه شوید.

۳٫۷- صرفه جویی برق: عملکرد این ویژگی در بخش ۲ توضیح داده شد. ۳٫۸- حالت AV: عملکرد این ویژگی در بخش ۲ توضیح داده شد. ۳٫۹- حالت پرش: در صورت روشن بودن حالت پرش روی هر کانال، هنگام تغییر کانالها، کانال مربوطه نمایش داده نمیشود. دکمه ۳D را بزنید. صفحه ای مانند صفحه زیر نمایان می شود. گزینه مناسب را انتخاب کنید. می توانید تنظیمات تصویر و صدا را انجام دهید. برای خروج از حالت سه بعدی دکمه ۳D را مجدد فشار دهید و گزینه ۳ بعدی خاموش را بزنید. برای انجام کانالی یابی وارد منوی دستگاه شوید. وارد قسمت کانال یابی دستی شوید. سپس عدد مربوط به پهنای باند کانال را در قسمت VHF/UHF CH وارد کنید. پس از آن، گزینهی افزودن «Add»، یا به روزرسانی «Update» را انتخاب کنید. با هر یک از کدها، تعدادی از شبکهها دریافت میشود. این کدها برای استان تهران عدد 37، 43 و 34 است. برای استان البرز نیز این عددها 29، 35 و 23 است.

۲۰- تایید (OK): برای ورود یا تایید گزینه های انتخابی استفاده میشود. ۲۱- BACK : برای بازگشت به منوی قبلی استفاده میشود. ۲۲- GUIDE: جدول زمانبندی پخش برنامه های کانال های دیجیتال را نمایش میدهد. در حال حاضر این امکان در کانالهای ایران وجود ندارد. ۲۳- EXIT: برای خروج از منوها استفاده می شود. ۲۴- دکمه های رنگی: در بخشهای مختلف مانند پیام نما و ورودیها و … برای انتخاب برخی گزینه ها از این دکمه ها استفاده می شود. به این صورت که گزینه های قابل انتخاب به رنگ این دکمه هستند و با زدن دکمه همرنگ هر گزینه، گزینه مورد نظر انتخاب میشود. ۲۵- پیام نما (TEXT): با زدن این دکمه وارد برنامه پیام نما می شوید. صفحات پیام نما از ۱۰۰ الی ۹۰۰ میباشند و فهرست صفحات در اولین صفحه ی پیام نما موجود است. در حال حاضر شبکه های ۲ و ۳ و ۴ ایران ویژگی پیام نما را دارند.

به گفته ال جی، تصویر و امکانات مشابه W7 را بهمراه دارد.

در این مقاله تلویزیون های 2018 ال جی را مورد بررسی قرار می دهیم. آغاز 2018 شروعی عالی حداقل برای دوستداران تلویزیون های ال جی است. تمامی اطلاعات ذکر شده در مورد تلویزیون های 2018 ال جی که ادامه آمده، مستقیما توسط ال جی ارائه شده است. تولید کننده ی کره جنوبی اولین دیدگاهش به تکنولوژی های آینده را برای برخی از رسانه ها در CES 2018 و در رویداد خبری دیگر که در مارس 2018 در در کره جنوبی برگزار شد، ارائه داد. M16 به پرادزشگری است که ال جی آنرا “آلفا 9” را می خواند. تلویزیون اولد W8 ال جی: در بالای لیست تلویزیون های 2018 ال جی، W8 OLED قرار گرفته است. که ارتقا کلی نسبت به OLED 2017 W7 داشته است. به گفته ال جی، تصویر و امکانات مشابه W7 را بهمراه دارد. علاوه بر آن از پردازنده جدید آلفا 9، سینمای 4K HDR و HFR در آن استفاده می شود.

lg tvکیفیت تصویر 4K تلویزیون الجی : یک وضوح تصویری استاندارد در فیلم برداری و کارت گرافیک رایانه است. تعداد پیکسل ها در وضوح 4k چهار برابر فرمت 1080p است. در استاندارد های قبلی QHD که 2560×1440 بود، 4k دقیقا از سایز و عمقی دو برابر برخوردار است. به نحوی دیگر می توان گفت تعداد پیکسل های تمام HD در یک چهارم یک صفحه نمایش 4k جایی داد. و همچنین تلویزیون الجی با دارا بودن فناوری 4k بهترین تصاویر را به نمایش می گذارد. فناوری 4k از بهترین امکانات برای یک تلویزیون الجی بوده و با این ویژگی می توان تصاویر را زنده سازی کرد. به بیان دیگر از طریق به کار گیری تعداد پیکسل های بیشتر برای ایجاد تصاویری واضح و با جزئیات در مقایسه با نمونه های تمام HD فراهم شده است. بعد از تولید نمایشگر های LED,3d نسل جدید تلویزیون الجی ها با صفحه نمایش نوین به بازار عرضه شد، علاوه بر این امروزه برند های معتبر مانند توشیبا، الجی از تلویزیون های 4k خود رو نمایی کردند، و با ورود برند های دیگر مانند، پاناسونیک، سامسونگ، اسنوا، سونی به این عرصه رقابت در ساختار تلویزیون الجی و صفحه نمایش 4k بیشتر از قبل داغ تر شد.

تلویزیون ال جی

کنترل هوشمند یا کنترل ماوس زمانی مهم و کلیدی است که تلویزیون شما هوشمند باشد زیرا عدم استفاده از آن کار را برای شما بسیار سخت می کند. تلویزیون های هوشمند ال جی دارای کنترل های جادویی هستند. تلویزیون های جی پلاس از سری دوم به بعد نیز دارای دو کنترل یکی معمولی و دیگری هوشمند هستند. صدای خروجی اکثر تلویزیون های جدید خیلی بلند نیست، زیرا درگاه خروجی صدا روی تلویزیون ها قرار دارد تا صدا را از تلویزیون به دستگاه صوتی منتقل کند. تلویزیون های ال جی در مدل های جدید تر از نظر قدرت خروجی صدا اکثرا ۲۰ وات هستند. تلویزیون های جی پلاس نیز در اکثر مدل ها دارای بلندگو های ۲۰ یا ۱۶ واتی هستند. برخی از تلویزیون های جی پلاس دارای پورت RG هستند، اما اکثر تلویزیون های ال جی اینگونه نیستند. برای افرادی که می خواهند کامپیوتر را به تلویزیون متصل کنند و از تلویزیون به عنوان مانیتور استفاده کنند، تجهیز تلویزیون به پورت RG می تواند بسیار مهم باشد.

قیمت تلویزیون ال جی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UP7550.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی