مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi M365 Pro Electric Scooter

پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴ ق.ظ | | ۰ نظر

اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi M365 Pro Electric Scooter

xiaomi scooterشما به راحتی می توانید سلامت باتری را از طریق برنامه تلفن همراه بررسی کنید. سیستم ترمز دوگانه، با یک ترمز E-ABS جلو و ترمز دیسکی در عقب، ایمنی بیشتری را در هنگام توقف به همراه خواهد داشت. اسکوتر برقی شیائومی به چراغ فوق العاده نورانی مجهز شده است که باعث تردد ایمن در شب می شود. هنگام ترمز چراغ قرمز پشت دستگاه چشمک میزند تا عابران پیاده و وسایل نقلیه دیگر در جاده را مطلع کند. تایرهای جلو و عقب 8.5 اینچی از لاستیک ساخته شده اند، مواد به کار رفته در ساخت لاستیک های پنوماتیک باعث می شود در سطوح آسفالت و سیمانی حرکت روان و بی صدا داشته باشد. اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi M365 Pro Electric Scooter تاشو بوده و فقط در 3 ثانیه آن را تا کنید، در صندوف عقب ماشین قرار داده به سفر بروید. وزن سبک 14.2 کیلوگرم به لطف بدنه آلومینیومی امکان جا به جایی آسان را فراهم کرده است.

  1. مجهز به سیستم هشدار صوتی یا همان بوق
  2. یک عدد آداپتور برق
  3. جنس چرخ
  4. برد با هر بار شارژ ۲۲ کیلومتر
  5. حداکثر شیب قابل حرکت: 15 الی 20 درجه (بسته به وزن راننده)

xiaomi scooterعلاوه بر این، قدرتی که توسط موتور تامین میشود برای بالا رفتن از شیب ۱۰ درجهای مناسب خواهد بود. اسکوتر ۳ مود سرعت را در دسترس کاربر قرار میدهد که به ترتیب سرعت ۵، ۱۵ و ۲۰ کیلومتر بر ساعتی را فراهم میکنند. این اسکوتر برقی تاشو قابلیت اتصال به اپلیکیشن Mi Home شیائومی را دارد. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن میتواند وضعیت شارژ باتری و وضعیت رانندگی را تحت کنترل داشته باشد و فرمویر اسکوتر را ارتقاء دهد. علاوه بر این امکان قفل کردن اسکوتر به صورت از راه دور نیز وجود دارد. باتری لیتیوم یونی به کار رفته در این اسکوتر برقی تاشو از ظرفیت ۵۱۰۰ میلیآمپر یا ۱۸۳ واتساعتی بهره میبرد و ۱٫۱ کیلوگرم وزن دارد. این باتری دوام بسیار خوبی دارد و در تستهای انجام شده، پس از ۵۰۰ سیکل شارژ، سلامت باتری بیش از ۷۰ درصد گزارش شده است. به لطف موتور الکتریکی بهینه و رعایت اصول ارگونومی در طراحی اسکوتر، این باتری میتواند تا ۲۰ کیلومتر شارژدهی داشته باشد. سیستم ریکاوری انرژی جنبشی یا KERS نیز در این اسکوتر به طور کامل ارتقا یافته است. این سیستم هنگام ترمز گرفتن و یا رها کردن دکمه افزایش سرعت، مصرف باتری را به حداقل میرساند.

این اسکوتر دارای لاستیکهای 10 اینچی بدون تیوب است.

xiaomi scooterیکی از تغییرات جذابی که اسکوتر 4 پرو در طراحی داشته، طراحی یک درپوش مغناطیستی برای درپوش شارژ است. با این تغییر دیگر نیازی نیست که برای باز و بسته کردن، درپوش را به صورت دستی بکشید یا فشار دهید. این اسکوتر دارای لاستیکهای 10 اینچی بدون تیوب است. افزایش سایز لاستیکها باعث شده تا چرخها قابلیت ضربهگیری بیشتری در جادههای پر دستانداز داشته باشند و در نتیجه سواری نرمتر و راحتتری داشته باشید. همچنین شیائومی برای اولین بار در ساخت اسکوتر جدیدش از تکنولوژی DuraGel استفاده کرده است. علت به کارگیری این تکنولوژی در اسکوتر 4 Pro این است که لاستیکها در برابر سوراخ شدن مقاوم باشند و دیگر نگران پنچری لاستیک نباشید. اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو اندازه بزرگتری نسبت به نمونههای قبلی مثل اسکوتر 3 پرو دارد. ارتفاع اسکوتر 60 میلیمتر، قسمت حمل افراد و وسایل 68 میلیمتر و دسته فرمان 54 میلیمتر بزرگتر شده است که میتواند وسایل سنگینتر و افراد با وزن بیشتری را جابه جا کند.

اسکوتر شیائمی

این گجت هوشمند دارای سه حالت سرعت متفاوت است. برای جابجایی این حالت ها کافی است دکمه پاور را دوبار فشار دهید تا بین سه حالت جابجا شود. هنگامی که عجله دارید، برای سریعتر حرکت کردن اسکوتر حالت S را فشار دهید. هنگام گردش و گذار در اطراف پارک و تفریح کردن، دکمه D را فشار دهید و در مناطق شلوغ می توانید حالت عابر پیاده را روشن کرده تا در کنار آن قدم بزنید. وجود سه چراغ LED در اطراف این اسکوتر شما را در هر محیطی ایمن نگه می دارد. هنگامی که شارژ باتری زیر 30 درصد باشد، اسکوتر برای حدود 10 روز متوالی روشن نمی شود و باتری وارد حالت خواب می شود تا عمر آن افزایش یابد. به علاوه سیستم مدیریت هوشمند باتری نسل پنجم BMS باتری شما را ایمن نگه می دارد. بدنه Mi Electric Scooter 3 از آلیاژی آلومینیومی سری 6 با درجه حرارت بالا ساخته شده و مجهز به لاستیک های پنوماتیک می باشد. وزن کل تنها آن 13 کیلوگرم است که قابلیت تا شدن و جمع شدن نیز دارد. وجود ترمز دیسکی که دو لنت ترمز موثر را برای واکنش سریع ارائه می دهد و عمر مفید لنت های ترمز را افزایش داده و رانندگی را ایمن تر می سازد. به کمک برنامه Mi Home، می توانید با استفاده از بلوتوث، سیستم عامل و باز کردن قفل اسکوتر را انجام دهید. را در هر زمانی که بخواهید مشاهده کنید و تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.

xiaomi scooterاسکوتر برقی Mi Electric Scooter 1S شیائومی از اپلیکیشن Zhilian Mijia نیز پشتیبانی میکند؛ با راه اندازی این اپلیکیشن، استفاده از راهنما برای کار با این دستگاه امکانپذیر میشود. همچنین اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد تا وضعیت سواری خود را کنترل کنید. این اسکوتر در مسیرهای هموار و بدون شیب و مانع، با سرعتی معادل 25 کیلومتر بر ساعت راه میرود. شما با یک بار شارژ کردن باتری دستگاه میتوانید مسافتی حدود 30 کیلومتر حرکت کنید؛ شارژ کامل باتری حدود 5 ساعت و 30 دقیقه زمان لازم دارد. همچنین میزان مصرف انرژی اسکوتر برقی شیائومی نیز به میزان قابل ملاحظهای پایین است. باتری این دستگاه از نوع باتری لیتیوم یونی و ظرفیت آن نیز معادل 7650 میلیآمپر ساعت است. باتری لیتیوم یون مدل پیشرفتهای از باتری است که در واقع یون لیتیوم از عناصر اصلی تشکیلدهنده آن است. باتریهای لیتیوم یونی مزایای بسیاری نسبت به دیگر باتریها دارند؛ به عنوان مثال این نوع از باتری چندان نیاز به تعمیر پیدا نمیکند و همچنین میزان طول عمر و مصرف انرژی آنها نیز بهینه است. موتور تولید برق DC؛ این موتور با جریان برق 250 وات کار میکند و همچنین به هنگام ضرورت، کارایی آن به 500 وات هم میرسد. مجهز به سیستم انرژی جنبشی؛ این قابلیت فنی به شما اجازه میدهد تا بتوانید مسافتهای طولانیتری را به وسیله اسکوتر طی کنید. در واقع با چرخش چرخها و استفاده از دسته ترمز، انرژی جنبشی به شکل انرژی الکتریکی تبدیل میشود و در مصرف باتری نیز صرفهجویی شده و به طول عمر مفید باتری اضافه میشود. سایز و اندازه تایرهای اسکوتر الکتریک اس وان شیائومی 8.5 اینچ است. برخورداری از شتاب روان و پیشرونده که از حرکات ناگهانی و تصادفی جلوگیری میکند.

دریافت بهترین نرم افزار برای افزایش انرژی اسکوتر شیائمی شما

اسکوتر برقی شیائومی Mi electric scooter s1 از جمله وسایل جدید و بسیار کاربردی می باشد که نوجوانان از رده ی سنی 16 سال تا بزرگسالان و رده ی سنی 50 سال می توانند از آن استفاده بکنند. حداکثر سرعت این اسکوتر برابر با 25 کیلومتر بر ساعت است که میزان بسیار بالایی است. موجب می شود تا شما بتوانید در کم ترین زمان ممکن، مسافت بسیار بالایی را به وسیله ی این اسکوتر طی کنید. این محصول دارای تنوع رنگی بوده و در دو رنگ مختلف سفید و مشکی تولید و به بازار عرضه شده است که هردوی این رنگ ها دارای جذابیت بسیار بالایی هستند. این محصول مجهز به ترمز دو گانه ی دیسکی و ترمز E-ABS می باشد. به همین منظور امنیت آن در هنگام استفاده، بسیار بالا می باشد. در قسمت جلوی این اسکوتر چراغ های دو واتی قرار گرفته است تا بتوانید در طول ساعات شب نیز با خیالی راحت از آن استفاده داشته باشید و مسافت های مختلف را با امنیت بالا و نور کافی طی کنید. این محصول ضد آب نیز هست و به همین علت از دوام و طول عمر فوق العاده بالایی برخوردار می باشد و در معرض قطرات باران نیز هرگز آسیبی نمی بیند. فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

اسکوتر برقی شیائومی در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است. این اسکوتر برقی تاشو با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت حرکت میکند و تا قدرت تحمل وزن ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد. تایرهای این اسکوتر، لاستیکی و بادشونده هستند. اسکوتر مدل M365S دارای باتری لیتیومی 18650 280 وات است و یک کاربر با وزن حدود ۷۵ کیلوگرم میتواند تا ۳۰ کیلومتر را با آن طی کند. همچنین کاربر میتواند با فشردن دکمهای که روی فرمان قرار دارد، سرعت اسکوتر را افزایش دهد. این اسکوتر دارای ترمز ضدقفل و دیسکی است و برای توقف به آهستگی سرعت را کم میکند. مسافت ترمز حدود ۴ متر روی آسفالت خشک است. این اسکوتر چراغ جلو و عقب نیز دارد؛ چراغ LED آن تا ۶ متر جلوتر را روشن میکند و چراغ عقب آن در هنگام ترمز فعال kalinab میشود. یک کاربر با وزن حدود ۷۵ کیلوگرم میتواند تا ۳۰ کیلومتر را با این اسکوتر طی کند.

اگر مسافتی را روی شیبهای تند سپری کنید و موتور اسکوتر به خنک شدن نیاز داشته باشد؛ علامت هشدار را بر روی نمایشگر مشاهده میکنید. ترمزهای به کار رفته در اسکوتر برقی نقش اصلی در حفظ ایمنی دارند. ترمز عقب از نوع دیسک فلزی و ترمز جلو از نوع ضد قفل ABS است. این دو ترمز در ترمزگیرهای شدید به کمک هم سرعت را به میزان قابلتوجهی کاهش میدهند و اسکوتر را متوقف میکنند. وجود چراغ در جلو و عقب دستگاه، از دیگر سیاستهایی است که طراحان این محصول برای حفظ امنیت بیشتر پیش گرفتهاند. چراغهای جلو به منظور دید بهتر در شب در نظر گرفته شدهاند و تا ۱۰ متر جلوتر از خود را برای شما اسکوتر برقی شیائومی پرو قابل رویت میکنند. این گزینه در اسکوتر برقی Mi Pro 2 شیائومی کمک میکند که در مسافتهای طولانی، سرعت اسکوتر در وضعیتی ثابت باقی بماند. به این ترتیب در مواقعی که از این سیستم استفاده میکنید نیازی به کنترل سرعت اسکوتر ندارید. این ویژگی نیز باعث متمایز شدن Mi Pro 2 از سایر اسکوترهای برقی شده است.

  • دارای LED آبی رنگ جلو دستگاه
  • قدرت لحظه ای بالاتر از ۱۸۰۰ وات
  • مدت زمان شارژ باتری
  • استفاده از باتری لیتیوم ۴۴۰۰mah,36V
  • دفترچه راهنما فارسی
  • دو چراغ جلو نورافکنی سفید برای دید بهتر در شب

به این معنی میباشد که این سیستم میتواند انرژی جنبشی هرترمز و ترمز بدون موتور را بازیابی کند و آن را به انرژی الکتریکی قابل استفاده برای بهبود بیشتر محدوده کروز تبدیل کند. همچنین راندمان بازیابی انرژی را میتوان از طریق Mi Home تنظیم کرد تا نیازهای سواری فردی شما را برآورده کند. Mi Electric Scooter 1S شامل طراحی کنترل های مرکزی برای تجربه بهتر سواری میباشد! Mi Scooter 1S دارای یک داشبورد چند کاره میباشد که همزمان میتواند ۸ نوع داده ازجمله: سرعت، حالت سرعت، قدرت، وضعیت قفل و سایر اطلاعات رانندگی را نشان دهد. فرمان اسکوتر1S از مواد TPR برای گرفتن راحت تر ساخته شده است که میتواند به طور موثر تجربه رانندگی را بهبود بخشد. مقاومت متوسط دریچه گاز دستی و بازخورد به موقع، کنترل سرعت رانندگی را آسان تر و شتاب را نرم تر میکند. چراغ جلوی 1S فوقالعاده و بدون خیره کننده است! روشنایی چراغ جلو اسکوتر ۲وات میباشد که باعث ایمنی بودن سواری درشب میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی