مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

آشنایی با ساز و کار انواع اسکوتر برقی

سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹ ق.ظ | | ۰ نظر

آشنایی با ساز و کار انواع اسکوتر برقی

xiaomi scooterآنها برای مبتدیان و بچه ها مناسب هستند. این مدل سرعت زیاد ندارند. میانگین قیمتی که یک اسکوتر مناسب میتوانید تهیه کنید تا ۳۰۰ هزار kalinab تومان است. هر چند اگر نوع کارایی بالا را در نظر بگیرید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. اسکوتر مخصوص بزرگسالان، اسکوتر با اسکوتر کودک تفاوت هایی دارد. این اسکوتر ها از لحاظ طراحی به شیوهای است تا بتواند وزن یک فرد بزرگسال را به راحتی تحمل کند. جدیداً این اسکوترها بسیار محبوب شدهاند. شاید شبها در پارک دیده باشید افراد با اسکوتر از کنار شما رد میشوند. این اسکوترهای بسیار سنگین نیز هستند ، بنابراین قابل حمل نیستند. موتورها و باتریهای آنها بسیار قدرتمند بوده و توانایی دستیابی به تا 64 کیلومتر در ساعت را دارند. از آنها می توان برای رفت و آمد و جاده های خارج از شهر استفاده کرد. اگر می خواهید حمل و نقل شهری مانند اتوبوس، قطار یا حتی ماشین را جایگزین کنید، احتمالاً به یک اسکوتر برقی با کارایی بالا و سنگین نیاز دارید. میانگین هزینهای که برای یک اسکوتر برقی مخصوص بزرگسالان می توانید در نظر بگیرید ۵۰۰ هزار تومان است. این مبلغ می تواند به ازای امکانات پیشرفتهتر بالا برود. این بستگی به شما دارد چقدر میخواهید هزینه کنید و چه انتظاری از یک اسکوتر دارید. این اسکوترها برای همه قابل استفاده هستند. هزینه این نوع به نسبت دو نوع قبلی بالاتر میباشد. میانگین هزینه ای که برای این نوع اسکوتر میتوانید در نظر بگیرید ۲ میلیون تومان است.

  1. وزن اسکوتر برقی: ۱۲ کیلو گرم
  2. بخوانید: راهنمای خرید کاکتوس سخنگو
  3. قیمت بالا
  4. ارتفاع فرمان اسکوتر
  5. وزن بسته بندی: ۱۴ کیلو گرم
  6. وزن قابل تحمل: ۱۲۰ کیلوگرم
  7. موتورسیکلت هوندا CB150R Streetster: رقیب یاماها XSR155

xiaomi scooterبااینحال اگر در حال خرید اسکوتر برای سرگرمی هستید میتوانید یک مدل با قیمت پایین را خریداری کنید. مطمئناً شما نمیخواهید بیشتر ازآنچه لازم است هزینه کنید! بااینوجود کیفیت بسیاری از اسکوترها را میتوان از طریق قیمت تشخیص داد. هر چه قیمت بالاتر باشد بهاحتمالزیاد اسکوتر باکیفیتتر خواهید بود. درمقابل هر چه قیمت کمتر باشد کیفیت اسکوتر پایین میآید. بسیاری از والدین برای شروع، خرید اسکوترهای ارزانتر را ترجیح میدهند. هنگام خرید اسکوتر برقی باید به چه نکاتی بیشتر توجه کنیم؟ آیا اسکوتر برقی ارزش خرید دارد؟ آیا استفاده از اسکوتر برقی در جادهها قانونی است؟ توجه کنید که هنگام سوارشدن بر اسکوتر برقی همیشه باید از محافظ و کلاه ایمنی استفاده کنید. لطفاً پیش از استفاده از اسکوترهای برقی حتماً با قوانین روز کشور آشنا باشید زیرا استفاده از آنها در جادههای عمومی در بعضی مناطق محدودشده است. همچنین برای مدلهای منتخب لوازم جانبی ویژهای ارائه میشود که میتوانند سوارشدن بر اسکوتر برقی را سرگرمکنندهتر کنند. بهعنوانمثال میتوانید صندلی را به اسکوتر خود متصل کنید یا کیسهای را روی دسته خود قرار دهید تا تمام وسایل لازم را در آن نگهدارید. بااینحال همیشه سازگاری اسکوتر خود را با چنین لوازم جانبی بررسی کنید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقعشده باشد. شما میتوانید با مراجعه به وبلاگ واسط کالا سایر مقالات مرتبط را مطالعه کنید. فراموش نکنید که بهترین گزینه برای خریدوفروش وسایل دستدوم شما با مناسبترین قیمتها، اپلیکیشن واسط کالاست. از اینکه با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

آیا اسکوتر برقی برای کودکان ایمن است؟

اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی از بزرگ ترین اسکوترهای موجود در بازار هستند که تفاوت بسیاری با اسکوترهای ۴.۵ تا ۶.۵ اینچی دارند. بزرگ ترین تفاوت این اسکوتر با سایر اسکوترها، اندازه بزرگ چرخ های آن است، که اسکوتر سواری بسیار راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد و با آن احساس اطمینان و امنیت می کنید بیشتری دارید. برقی قادر است تا برای مسافت های طولانی و رفت و آمدهای داخل شهری این سایز اسکوتر بهترین گزینه است. این اسکوتر شارژی قادر است وزنی تا 110 کیلوگرم را تحمل کند بنابراین یک اسکوتر ایده آل برای نوجوانان و بزرگسالان به حساب می آید. آیا اسکوتر برقی برای کودکان ایمن است؟ امروزه اسکوترهای برقی به یکی از پر طرفدارترین وسایل سرگرم کننده جوانان تبدیل شده است. اسکوترهای برقی جدیدی نیز مناسب برای کودکان طراحی شده است که ایمنی کودک را تضمین میکند و استفاده از آن بسیار راجت بوده، شما می توانید فقط با صرف چند ساعت اسکوتر سواری را به کودکان خود بیاموزید.

موقع خرید حتما از این موضوع مطمئن شوید.

xiaomi scooterتوجه داشته باشید اسکوترهای برقی برای حمل یک نفر طراحی شده اند و سوار شدن دو نفر تعادل و کنترل اسکوتر رو دچار مشکل می کند. اکثر اسکوترهای برقی برای استفاده در باران طراحی نشده اند. موقع خرید حتما از این موضوع مطمئن شوید. جهت مشاهده انواع هواپیما اسباب بازی کلیک کنید. اسکوترهای سه چرخ تعادل و ثبات بسیار بیشتری نسبت به اسکوترهای دو چرخ دارند. برای بچه هایی که دوست دارند روی اسکوتر احساس تعادل و ثبات کنند، اسکوترهای سه چرخ بهترین انتخاب هستند. از طرفی اسکوترهای دو چرخ برای کودکانی است که دنبال هیجان بیشتر هستند. پیشنهاد می شود برای کودکان زیر هفت سال اسکوتر سه چرخ تهیه گردد و برای کودکان بزرگ تر از هفت سال اسکوتر دو چرخ. چرخش با اسکوترهای سه چرخ کمی دشوارتر از اسکوتر های دو چرخ می باشد. در اسکوترهای سه چرخ، کودک می بایست به سمتی که می خواهد برود خم شود و سپس چرخ ها را بچرخاند.

اندازه اسکوترها به صورت کلی براساس قطر چرخ ها اندازه گیری می شود. برای بچه ها در سنین پایین بهتر است تا از اسکوترهای برقی با اندازه نهایت ۶.۵ اینچ انتخاب کنید. اسکوترهای برقی ۸.۵ اینچ برای کودکان 8 سال و به بالا مناسب است. استانداردترین اندازه اسکوتر شارژی، اسکوترهای ۶.۵ اینچی است. این نوع اسکوتر ها می توانند حدود ۳۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند. در نتیجه این نوع اسکوترها برای افراد 8 سال به بالا و حتی بزرگسالان مناسب است. اسکوترهای ۶.۵ اینچی برای اسکوتر سواری در مسیر صاف آسفالت شده مناسب است ولی اگر قصد دارید تا در زمین های ناهموار و سنگی از آن استفاده کنید، این سایز اسکوتر چندان برای شما مناسب نخواهد بود. سرعت اسکوترهای ۸ اینچی نسبت به اسکوترهای ۶ اینچی کمتر است ولی تفاوت اصلی اسکوتر ۸ اینچی با ۶ اینچی در پایه های قوی تر، اطمینان بیشتر و فاصله بیشتر از زمین است.

فراموش نکنید که هنگام استفاده از اسکوتر، از خود و اسکوترتان مراقبت کنید و وقتی که از اسکوتر استفاده میکنید، کلاه ایمنی را از یاد نبرید. با استفاده از قفل کابلی 23 سانتی متری Halfords و قفل کابلی 115سانتی متری، اسکوتر شما همیشه ایمن خواهد ماند. اسکوترهای برقی چگونه کار میکنند؟ اسکوترهای برقی مجهز به یک موتور الکتریکی کوچک هستند که از باتری قابل شارژ تغذیه میکنند. اکثر اسکوترهای برقی برای اینکه موتورشان کار کند به حرکت شما نیاز دارند. با اولین حرکت شما، موتور شروع به کار کردن میکند. در مسیرهایی که به سمت تپههای ناهموار میرود و یا در زمینهای ناهموار، ممکن است لازم باشد با لگد زدن به زمین، به اسکوتر الکترونیکی کمک کنید تا به حرکت خود ادامه دهد. از جمله مشخصات ظاهری اسکوتر برقی Pro 2 رنگ مشکی آن است. ارتفاع این اسکوتر 1.18 متر و عرض آن 1.13 متر است که وقتی جمع میشود ارتفاع اسکوتر به 0.49 متر کاهش مییابد. در قسمت داشبورد اسکوتر، دکمهای برای گاز دستی تعبیه شده است و همچنین یک صفحه که میزان سرعت اسکوتر را با واحد کیلومتر بر ساعت نشان میدهد.

اسکوتر بچهگانه و یا اسکوتر کودک بهعنوان یک اسباب بازی و سرگرمی جذاب برای کودکان بهحساب میآید. وقتی قصدخرید اسکوتر کودک را دارید چه اطلاعاتی در خصوص اسکوتر کودک برای شما مهم است؟ اسکوتر دخترانه و پسرانه ارزان یا با قیمت مناسب؟ اسکوتر با کیفیت؟ بهترین مارک اسکوتر کودک چیست؟ اسکوتر بچه گانه با ایمنی بالا؟ در بین انواع اسباب بازی ورزشی کودک همیشه اسکوتر بچه گانه و سه چرخه کودک جزو معروف ترین ها و پرفروش ترین ها هستند. اسکوتر یک هدیه عالی برای کودکان می باشد، از کودکان نوپا گرفته تا پسران و دختران نوجوان. اسکوتر کودک می تواند به رشد مهارت های حرکتی و تعادل کودک شما کمک کند. اگر به دنبال این هستید که کودک شما از بازی های کامپیوتری فاصله بگیره و در فضای باز با دوستان خود هم بازی کنه و هم ورزش، اسکوتر بهترین گزینه هست. یکی از اسباب بازیهایی که حس هیجان و نشاط را برای کودکان به ارمغان میآورد، اسکوتر (Scooter) است.

امروز پنجشنبه ۱۶ مه یک اپراتور جدید در پاریس اسکوترهای برقیاش را رونمایی کرد. این شرکت عنوان کرده که برای رفاه حال مشتریان سیستم پاسخگویی ۲۴ ساعته در نظر گرفته است. این شرکت همچنین به مساله قابل تعویض بودن باطریها، بهبود امنیت و طراحی پایههای بهتر برای حفظ تعادل اسکوتر به عنوان مزایای اسکوترهای این شرکت اشاره داشته است. در حال حاضر ۱۵ هزار اسکوتر برقی در پاریس فعالیت میکند و بر اساس تخمین شهرداری این آمار میتواند تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۴۰ هزار اسکوتر برقی افزایش یابد. مسوولان شهرداری پاریس ماه گذشته اعلام کردند که قصد دارند برای آن دسته از افرادی که از اسکوتر الکتریکی در پیاده روها استفاده میکنند جریمهای در نظر بگیرند. همچنین پیشنهاد شد تا شرکتهای اسکوتر برای تعبیه اسکوترها در سطح شهر پارکینکهایی در نظر بگیرند و سالانه نیز مبلغی از این شرکتها دریافت شود. در حال حاضر ۹ شرکت با اسکوترهای برقی مختلف در شهر پاریس فعال هستند. آغاز به کار شرکت تازهای که امروز از اسکوترهایش در پایتخت فرانسه رونمایی کرده این عدد را به ۱۰ رسانده است. شرکتهای فعال در حوزه حملونقل اسکوتری در پاریس در حال حاضر موظف اند برای هر اسکوتر سالانه ۵۰ یورو هزینه به شهرداری بپردازند. این هزینه برای ۴۹۹ اسکوتر نخستی است که شرکتها ثبت میکنند. شرکتهایی که بیش از ۳ هزار اسکوتر دارند باید برای هرکدام از این دستگاهها سالانه ۶۵ یورو به شهرداری پرداخت کنند.

  1. مدت زمان شارژ باتری: ۳ ساعت
  2. محدودیت وزن اسکوتر
  3. بازه وزن قابل تحمل:۷۵-۱۰۰
  4. بازه قدرت: ۷۵-۱۰۰ وات
  5. بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات

در اسکوترهای معمولی، اسکوتر با انرژی پای کودک حرکت می کند ولی در اسکوترهای برقی به وسیله انرژی الکتریکی ذخیره شده در باتری های اسکوتر. در اسکوتر برقی کودک تلاشی در جهت حرکت اسکوتر انجام نمی دهد. اسکوتر های برقی معمولا به دلیل داشتن باتری و سایر قطعات الکتریکی از اسکوترهای معمولی سنگین تر هستند. اگر در آپارتمان زندگی می کنید و قصد جا به جایی اسکوتر در راه پله را دارید حتما به این نکته توجه کنید. شیب های تند برای اسکوترهای برقی مشکل ایجاد می کنند. بسیاری از اسکوترهای برقی از شیب های بیش از 25% نمی توانند عبور کنند و ممکن است کودک مجبور شود از نیروی پای خود برای هل دادن اسکوتر استفاده کند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دارای شیب های تند می باشد حتما به این نکته توجه کنید. حرکت با اسکوترهای برقی بسیار اسان می باشد و همین موضوع ممکن است باعث شود کودکان بخواهند دوستان خود را هم سوار اسکوتر کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی