مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

نحوه پیدا کردن شماره سریال تلویزیون سامسونگ

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۳۴ ب.ظ | | ۰ نظر

نحوه پیدا کردن شماره سریال تلویزیون سامسونگ

در این مرحله مشخصات نمایش داده شده باید با مشخصات تلویزیون شما کاملا یکسان باشد در غیر این صورت احتمال اصل نبودن دستگاه به شدت افزایش پیدا تلویزیون سامسونگ ال ای دی میکند. دیگر عاملی که تلویزیونهای اصلی را نسبت به تلویزیونهای تقلبی مجزا میکند، رابط کاربری تلویزیونهای اصلی است. لازم به ذکر است که در بسیاری از شرایطها، بررسی ظاهر جعبه تلویزیون و نحوه بستهبندی آن هم به شما در راستای تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ کمک خواهد کرد اما نمیتوان آن را یک روند قطعی در خرید تلویزیون سامسونگ سری Q70A نظر گرفت. در این مقاله از مجله آچاره تلاش کردیم که علاوه بر مرور راهکارهای پیدا کردن شماره سریال تلویزیون سامسونگ و بررسی جداگانه هر کدام از آنها، نحوه تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ را نیز شرح دهیم. فراموش نکنید که تلویزیون سامسونگ را حتما از مراکز معتبر تهیه کرده و خدمات پس از فروش آن را به افراد دارای صلاحیت بسپارید. در غیر این صورت احتمال اصل نبودن دستگاه و یا خارج شدن آن از شرایط گارانتی شرکت سازنده، وجود خواهد داشت. همچنین شما میتوانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان گذاشته و پاسخ آن را در زمانی کوتاه از کارشناسان مجرب آچاره دریافت کنید. امیدواریم که مطالب ذکر شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

  • پورت های HDMI و USB تلویزیون از کار افتاده است
  • از Screen Mirroring استفاده کنید
  • خطوط سفید در تصویر مشاهده می شود
  • پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby سامسونگ

در حال حاضر مدرنترین و پیشرفتهترین مدل تلویزیونهای سامسونک در سری Q و سری R رده بندی میشوند که همگی محصول سال 2019 هستند. سایز نمایشگر بزرگ، کنتراست بالای تصویر، سیاه عمیق، کیفیت تصویر بالا، فناوری Ultra Viewing Angleو افزایش زاویه دید دستاوردهای برتر و وسوسه کننده سری Q و R محسوب میشوند. با اینکه تلویزیونهای سری Q و R از ویژگیهای هیجان انگیز و پیشرفتهای برخوردار هستند اما کماکان مدل تلویزیونهای سال 2018 کمپانی سامسونگ از تعداد بالایی درخواست و متقاضیان خرید وسیعی برخوردار است. سری Q و سری Nتلویزیون SAMSUNG ، محصول سال 2018 هستند که شاید مشهورترین گزینه بین آنها تلویزیون سامسونگ Q9FN تحت این برند باشد. تلویزیون سامسونگ با توجه به ویژگیهای خاصی که دارد، توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. از بالاترین کیفیت تصویر در محتواهای تصویری، کیفیت 8K است که نه تنها اغلب تولیدکنندگان پنلهای نمایشگر، بلکه بینندگان بسیاری را به سمت خود وضوح و شفافیت نمایشی خود جذب کرده است. پیکسلهای تلویزیونهای 8K چهار برابر بیشتر از 4K خواهد بود که جزییات دقیقتری را به تصویر میکشد. تلویزیونهای نسل جدید سامسونگ توانایی ارائه چنین کیفیت نمایشی را دارا است. مهندسان کمپانی سامسونگ برای بهبود بخش نرم افزاری تلویزیونهای خود از هوش مصنوعی استفاده کرده و با پیشرفت قابل توجهی روبرو شدهاند. حتی یکی از پر هیاهوترین مدلهای این برند (سامسونگ Q9S) با تکیه بر الگوریتم خاصی از هوش مصنوعی، توانایی افزایش کیفیت محتوای تصویری معمولی را ارائه داده است. یکی از ویژگیهای کلیدی برای همه تلویزیونها که خوشبختانه در تلویزیون سامسونگ تاکید جدی روی آن شده است، تجهیز دستگاه به کلکسیون کاملی از درگاههای ارتباطی و اتصالات است. پورت USB، درگاه HDMI، Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring ،DLNA و گیرنده DVB-T2مشهورترین اتصالات بکار رفته در تلویزیون های سامسونگ است.

دریابیم که چگونه مقابله با( الف) خیلی ناسالم تلویزیون سامسونگ

دلیل چشمک زدن تلویزیون سامسونگ چیست؟ یکی از مشکلاتی که ممکن است در تصویر تلویزیون سامسونگ به وجود آید مشکل چشمک زدن یا همان سو سو زدن تصویر است. توصیه کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ برای رفع این مشکل یک ریبوت سرد cold reboot یا همان راهاندازی مجدد تلویزیون است. راه اندازی سرد cold reboot به تلویزیون شما کمک می کند تا از عملکرد بهتری داشته و از مشکل سنگینی در عملکرد به دلیل پردازشهای بسیار رها شود. برای cold reboot میتوانید به دو روش اقدام کنید. روش نخست این است که با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون، دکمه پاور را نگه دارید تا تلویزیون خاموش و دوباره روشن شود. راه دیگر این است که تلویزیون را از منبع برق جدا کنید و قبل از وصل کردن مجدد آن 30 ثانیه صبر کنید. اگر مشکل چشمک زدن تصویر یا همان سوسو زدن تلویزیون ادامه یابد، به احتمال زیاد یک جامپر معیوب در منبع تغذیه تلویزیون وجود دارد.

برای تصمیم گیری و خرید تلویزیون سامسونگ مناسب نیاز به مقایسه محصولات سامسونگ داریم و برای مقایسه نیاز به معیار. وقتی حرف از خرید تلویزیون سامسونگ جدید به میان می آید، اولین نکته ای که به ذهن خریداران رجوع می کند، اندازه تلویزیون است. انتخاب درست اندازه تلویزیون می تواند نقش مهمی هم در دکوراسیون منزل و همچنین تجربه شما از تماشای فیلم و تلویزیون داشته باشد. اما قبل از هر چیزی بهتر است به مفهوم اندازه مورب و همچنین ابعاد واقعی تلویزیون بپردازیم. اندازه صفحه نمایش در تلویزیون با یک نسبت ثابت افزایش پیدا می کند. تصویر زیر به مقایسه و درک بهتر این اندازه ها کمک می کند. پس اگر در دکوراسیون محل نصب فضای محدودی برای نصب دارید، باید ابعاد واقعی تلویزیون سامسونگ خود را در سایت و یا کاتالوگ موجود بررسی کنید. جدول زیر می تواند تا حدی به تصور شما از ابعاد و اندازه تلویزیون کمک کند.

نحوه بازیابی تلویزیون سامسونگ

سامسونگ جزو برترین کمپانیهای در زمینهی ساخت و تولید تلویزیون محسوب میشود و در حال تاریخسازی تلویزیون میباشد هنوز هم به این کار ادامه میدهد. کمپانی سامسونگ هر ساله تلویزیونهای خود را به فناوریهای نوین تصویری مجهز میسازد به همین خاطر است که مخاطبان خرید تلویزیون سامسونگ را در اولویت قرار مولودیمال میدهند. کمپانیهای سامسونگ و سونی جزو دو کمپانیهای سازندهی تصویری و صوتی محسوب میشوند و کمتر کسی وجود دارد که نام ایت دو برند را نشنیده باشد. به صورت کلی تلویزیون سامسونگ دارای تنوع بسیار بالایی هستند که قادر میباشند کیفیت تصویر بسیار مطلوبی را ارائه دهند و به دلیل آنکه دارای تاخیر ورودی بسیار ناچیزی هستند میتوانند گزینهی مناسبی برای بازیهای ویدیویی باشند. به صورت کلی تلویزیون های سامسونگ در رنج قیمتهای متنوع و در سایزهای متفاوتی نیز وجود دارند. تلویزیون سامسونگ میتوانند تصاویر را با کیفیت Full HD و 4K و HD به نمایش بگذارند. در واقع این تلویزیونها به نمایشگرهای کوانتومی و پنلها مجهز هستند که سبب ارائه دادن وضوح تصویر بسیار عالی میشوند.

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

از Google Chromecast به عنوان مرورگر استفاده نمایید. مرورگر وب Google Chrome در فروشگاه Google Play موجود است. همچنین میتوانید از مرورگر Puffin TV یا موزیلا فایرفاکس “FIREFOX” استفاده نمایید. همچنین میتوانید لپ تاپ یا کامپیوتر خود را با استفاده از کابل HDMI به تلویزیون سامسونگ وصل نمایید. برای فعال کردن آن، به منوی تنظیمات بروید، شبکه را انتخاب کنید و روی Screen Mirroring ضربه بزنید. پس از این، میتوانید دستگاهی را که میخواهید استریم کنید انتخاب کنید و آن را با تلویزیون خود جفت کنید. اگر می خواهید از هر برنامه ای در تلویزیون سامسونگ خود استفاده کنید، می توانید آن را از فروشگاه Google play یا App Samsung یا Samsung Smart Hub دانلود کنید. کاربران گرامی سایت آی پی امداد، ممکن است به دلیل قدیمی بودن نسخه مرورگر تلویزیون سامسونگ، نتوانید سایتی را باز کنید یا فیلمی را تماشا کنید. اکثر تلویزیون های هوشمند سامسونگ دارای یک مرورگر وب پیش فرض هستند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ تایزن از سری Q6OA و کلاس 8000 برخی از مدل های محبوب با مرورگرهای وب هستند.

  • برخورداری از فناوری Digital Clean View
  • پشتیبانی از نرم افزار SmartThings سامسونگ روی موبایل
  • یک USB
  • فناوری PurColor
  • به بخش sound بروید
  • قاب تلویزیون
  • پشتیبانی از فناوری SmartThings

تلویزیون سامسونگ 55AU7000 جزء تلویزیون های 2021 شرکت سامسونگ که با پسوند A معرفی شدند هست، و به نسبت مدل 2020 یا همان سری T پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. 3840 و صفحه نمایش Crystal Display ال ای دی می باشد که با بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویری شگفت انگیز با نمایش ریزترین نقاط تصویر را به اجرا در می آورد. تلویزیون سامسونگ 55AU7000 با پشتیبانی از برنامه ی Smart Things امکان اتصال به سایر وسایل دارای این قابلیت را به شما می دهد تا لوازم منزلتان را از راه دور کنترل کرده و خانه ی هوشمندی برای خود بسازید. همچنین این نمایشگر امکان اتصال به اینترنت و لذت بردن از صفحات اجتماعی بر روی نمایشگر خود را به شما می دهد که این قابلیت توسط اتصال به اینترنت از طریق شبکه ی وای فای یا پورت LAN امکان پذیر می باشد. با استفاده از قابلیت جدید Tap View می توانید به راحتی صفحه گوشی خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید و از فیلم و موسیقی های گوشی تان در تلویزیون لذت ببرید. از امکانات بی نظیر تلویزیون سامسونگ 55AU7000 دستیار صوتی گوگل Google Assistant و دستیار صوتی Amazon Alexa طراحی شده در آن است که این دستگاه به راحتی فرامین صوتی شما را مانند انجام بعضی از کارها نظیر تغییر کانالها، کنترل حجم صدا و …

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مولودی مال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی