مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

بهترین اسکوتر برقی تابستان 1402

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ | | ۰ نظر

اسکوتر برقی شیائومی

 

، یکی از محبوب‌ترین محصولات برند شیائومی بوده که باتوجه به نیاز و خواست بازار اقدام به تولید این اسکوترهای باکیفیت با ویژگی‌های منحصر بفردی کرده است. اسکوتر برقی شیائومی باتوجه به خاص بودن و داشتن امکانات ویژه‌ای که در طراحی آن وجود دارد، در بازار جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

اسکوتر های شیائومی امکانات نسبتا فراوانی دارند. همچنین از لحاظ امنیت سواری، نسبت به مدل های مشابه، در رده بالاتری حضور دارند. ترمزهای ABS ضد قفل، چراغ های هشدار مختلف باعث شده است تا بتوانید بدون نگرانی از اسکوتر های شیائومی استفاده کنید.

شیائومی Mi M365 دارای سواری راحت است که حتی مادربزرگ شما نیز از رانندگی راحت با این اسکوتر لذت خواهد برد. شتاب گیری سریع و ترمزهای محکم آن باعث می شود بدون دردسر زیاد بپرید و سوار شوید. علاوه بر این، M365 دارای یک صفحه نمایش فوق العاده با یک دکمه است که کنترل آن را آسان می کند.


یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه اسکوتر برقی شیائومی Mi M365 سیستم ترمز آن است. این خودرو دارای یک سیستم ترمز اضافی دوگانه است که شامل ترمز دیسکی عقب و ترمز احیا کننده جلو است که سیستم ترمز ضد قفل احیاکننده eABS را راه‌اندازی می‌کند.

قیمت اسکوتر برقی شیائومی مدل Pro 4
علاوه بر این، سیستم ترمز احیا کننده به صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کند و هنگامی که افراد پشت سر شما هستند با چراغ های عقب قرمز به شما هشدار می دهد.

برای راحتی، دستگیره‌های اسکوتر به اندازه کافی بزرگ هستند و دارای نوک‌های لاستیکی هستند که هر مسافری دوست دارد روی اسکوتر برقی مورد علاقه‌اش داشته باشد. همچنین مکانیزم تاشو و وزن 12 کیلوگرمی شیائومی Mi M365 را به اندازه کافی سبک می کند تا بتواند حمل شود و به راحتی در صندوق عقب خودرو جا شود.

خوشبختانه Xiaomi Mi M365 دارای استاندارد IP54 است که از پاشش آب به خصوص درگاه باتری محافظت می کند. این به این معنی است که وقتی سوار اسکوتر هستید، وقتی باران شروع به باریدن می‌کند، دیگر نباید از آسیب دیدن بترسید. همچنین، توصیه می شود اسکوتر را با آب تماشا نکنید، بلکه یک پاک کردن ساده این کار را انجام می دهد.


برنامه رایگان شیائومی هوم در هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است و به راحتی از طریق بلوتوث با اسکوتر شما جفت می شود. از طریق برنامه، می توانید چراغ عقب اسکوتر را فعال و کنترل کنید و سایر اطلاعات مرتبط مانند درصد باتری، مسافت پیموده شده در سفر و سرعت متوسط ​​را مشاهده کنید.

همچنین، برنامه Xiaomi Mi M365 مزایای بزرگ دیگری مانند توانایی بالا بردن اسکوتر از خوب به عالی را پنهان می کند: کروز کنترل و قفل موتور. کروز کنترل به‌طور خودکار سرعت شما را تشخیص می‌دهد و با آن سرعت به حرکت خود ادامه می‌دهد و به این ترتیب به شست شما اجازه می‌دهد بعد از اینکه برای چند ثانیه با سرعت ثابت رانندگی کردید استراحت کند. از طرف دیگر ویژگی Motor Lock دقیقاً همانطور که از نامش پیداست موتور شما را قفل می کند تا هنگام پارک کردن در خارج از خانه چرخانده نشود. همچنین، به طور خودکار زمانی که اسکوتر در حال حرکت است را حس می کند و به شما هشدار می دهد.


یک باتری لیتیوم یونی 18650 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که شارژ کامل آن تقریباً 5.5 ساعت طول می کشد. این به شما ضمانت می کند که تا 18 مایل (30 کیلومتر) در حالت Eco حرکت کنید


در همین حال، با مشاهده چهار LED کوچک سفید روی کنترل پنل به راحتی می توانید درصد باتری را مشاهده کنید. برای صرفه جویی در مصرف باتری، Mi M365 دارای حالت ذخیره انرژی است که حداکثر سرعت را به 11.2 مایل در ساعت محدود می کند.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی با ظاهری مدرن تنها ۱۲٫۵ کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم می‌کند تا با فشار دکمه‌ای در مدت زمان ۳ ثانیه باز و یا بسته شود. همچنین اسکوتر تاشو شیائومی این قابلیت را دارد که به هنگام ترمز میتواند باتری را شارژ کند، به این ترتیب شما به کمک این قابلیت میتوانید مسافت‌های طولانی تری را به کمک اسکوتر طی کنید. موتور این اسکوتر برقی با جریان برق ۲۵۰W کار می‌کند و در حالت فوری و اضطرار به ۵۰۰W می‌رسد. دو چرخ جلو و عقب آن از نوع لاستیک بادی بوده که باعث ایجاد حالت ثبات فوق‌العاده در مواقع پیش آمدن دست‌انداز می‌شود.


 قابلیت‌ دیگر اسکوتر برقی تاشوی شیائومی عبارت از عملکرد پیمایش در سرعت ثابت است که از الگوریتمی مشخص برای خ
واندن سیگنال حسگر سرعت بهره می‌گیرد تا تنظیمات مربوط به سرعت را انجام دهد. بنابراین این وسیله نقلیه دارای حالت دوچرخه‌سواری هوشمند است که در زمان خستگی کاربر به کمک او می‌آید و هدایت اسکوتر را بر عهده می‌گیرد. از دیگر نکات برجسته اسکوتر برقی شیائومی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: بدنه آلومینیوم از جنس بدنه هواپیما، طراحی تاشوی قابل حمل، حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت، چراغ ال یی دی ۱٫۱W برای جلو که تا ۶ متر جلوتر را روشن می‌کند و چراغ خطر قرمز برای عقب، چهار چراغ راهنمای LED، ترمز ضد قفل E-ABS به علاوه دیسک دوتایی ترمز برای واکنش سریع در زمان سرعت بالا، باتری لیتیومی از نوع 18650 280Wh که تا ۳۰ کیلومتر با احتساب وزن ۷۵ کیلوگرمی جواب می‌دهد. همچنین سامانه مدیریت باتری BMS که می‌تواند حالت سلامت باتری‌ها را نشان دهد. همچنین اسکوتر تاشو شیائومی مجهز به یک اپلیکیشن هست که به کمک آن میتوانید، اطلاعات مختلف اسکوتر مانند شارژ را مشاهده کنید. همچنین به کمک این اپلیکیشن میتوانید قابلیت‌های مختلف اسکوتر مانند کروز کنترل را فعال نمایید.


اسکوتر برقی هوشمند شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite، یکی از جدید ترین و قدرتمند ترین اسکوترهای برند شیائومی است که با قدرت موتور 600 وات و قیمتی بسیار مناسبی که دارد در رده های برتر قرار می گیرد. این محصول با وزن 13 کیلوگرم حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت را با یکبار شارژ باتری طی می کند. همچنین طراحی زیبای آن از مزایای این نسل جدید اسکوتر های شیائومی می باشد.

قاب نازک‌تر همان عملکرد قوی را ارائه می‌کند اما با بار کمتری روی بدنه، سرعت و توانایی بالا رفتن را برای سفر سریع، پایدار و سبک به اسکوتر می‌دهد. وجود 3 تنظیمات دنده آزادانه قابل تنظیم برای رفع نیازهای مختلف سواری برای برآوردن نیازهای مختلف، مانند سرعت سریع سفر یا عمر باتری بیشتر، بین 3 حالت برق – عابر پیاده، استاندارد و اسپرت – جابه‌جا شوید.

باتری لیتیومی اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite، با کیفیت بالا 36 آزمایش سخت را پشت سر گذاشته است و در صورت شارژ کامل دارای برد 20 کیلومتری است که به راحتی برای تمام نیازهای سفر در مسافت های کوتاه کافی است. در عین حال، BMS به طور هوشمندانه حفاظت همه جانبه باتری را فراهم می کند.

اسکوتر برقی شیائومی 3 lite، برای جوانانی که سبک زندگی سبک و سریعی را دنبال می‌کنند مناسب است، این محصول از آلیاژ آلومینیوم سبک وزن و با استحکام بالا ساخته شده است که باعث می‌شود آن را سبک‌تر، آسان‌تر بلند کنید و حمل آن را در هنگام بیرون رفتن راحت‌تر می‌کند.

اسکوتر برقی شیائومی پرو مدل Mi Electric Scooter Pro 2
اسکوتر برقی شیائومی مدل 2 Pro نسبت به نسل قبلی خود با تغییراتی همراه بوده است. بنابر شعار شیائومی ترکیبی عالی از کاربرد و زیبایی، شما را به مکان بعدی می برد.

سه حالت سرعت، سوئیچ آسان برای اسکوتر شیائومی مدل pro 2: هنگام رفت و آمد به محل کار، S را فشار دهید تا سریعتر بروید. هنگام گشت و گذار در اطراف پارک، دکمه D را فشار دهید و در مناطق شلوغ، می توانید حالت عابر پیاده را روشن کنید تا آهسته تر حرکت کنید. به سادگی دکمه پاور را دو بار فشار دهید تا بین حالت ها جابجا شوید و به راحتی سرعت را با محیط اطراف خود تنظیم کنید. شتاب سریع به حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت می رسد. همچنین شارژ کامل می تواند شما را 45 کیلومتر طی کند.

فقط 3 ثانیه طول می کشد تا اسکوتر شیائومی پرو 2 روی هم جمع شود. پس از تا شدن، اسکوتر جمع و جور است و فضای کمتری را اشغال می کند و به راحتی در صندوق عقب جا می شود. بدنه از مواد آلیاژ آلومینیوم با چگالی کم و با استحکام بالا ساخته شده است و می تواند تا 100 کیلوگرم بار را حمل کند.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter Pro 4
معمولا برای تردد و انجام کارهای روزانه در کلان شهرها با مشکلات ترافیک روبه رو خواهید شد. پس به شما عزیزان توصیه می کنیم که از اسکوترهای برقی که مناسب نوجوانان و بزرگسالان است استفاده کنید. اسکوتر برقی شیائومی وسیله ای هوشمند و کارآمد می باشد برای حمل و نقل های راحت و سبک.

در میان مدل های مختلف موجود در بازار، اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter Pro 4 از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ادامه سعی می کنیم تا شما را با ویژگی های این اسکوتر شیائومی مدل 4 پرو آشنا کنیم.
اسکوتر الکتریک شیائومی 4 پرو از مواد آلیاژ آلومینیوم فوق العاده قوی در درجه هوافضا برای قاب استفاده کرده است که باعث می شود اسکوتر بسیار بادوام و سبک وزن شود.

لاستیک کاملاً جدید شیائومی DuraGel ارتقا یافته است که از ساختار بدون لوله و ژل خود آب بندی استفاده می کند تا نگران پنچری لاستیک نباشید. همچنین سایز لاستیک ارتقا یافته به 10 اینچ عملکرد جذب ضربه بهتری را در جاده های پر دست انداز به شما می دهد و سواری شما را نرم تر و راحت تر می کند.

اسکوتر شیائومی Pro 4 که به باتری قدرتمند با ظرفیت فوق العاده 446 وات ساعت مجهز شده است، با یک بار شارژ شما را تا 55 کیلومتر مسافت طی می کند.

سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KERS) به طور کامل ارتقا یافته است و راندمان تبدیل انرژی بیشتر بهبود یافته است. این می تواند انرژی جنبشی هر ترمز و ترمز بدون موتور را بازیابی کند و آن را به انرژی الکتریکی قابل استفاده برای بهبود بیشتر محدوده کروز تبدیل کند. راندمان بازیابی انرژی را می توان از طریق برنامه خانگی شیائومی تنظیم کرد تا نیازهای سواری فردی شما را برآورده کند.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter M365

اسکوتر برقی شیائومی M365 با باتری لیتیوم یونی ۷۶۰۰ میلی‌آمپری و تا ۳۰ کیلومتر شارژدهی، بدنه‌ای سبک و قابل جمع شدن از پرطرفدارترین اسکوترهای شیائومی شده است.

طراحی ظاهری اسکوتر به گونه ای است که به شما اجازه می دهد آن را داخل خودروهای سواری خود قرار دهید. همچنین وزن کمی دارد و اندازه آن استاندارد طراحی شده است. به اصطلاح موبیلیتی بالایی دارد.

این اسکوتر قابلیت تاشدن دارد تا هنگام قرار دادن داخل خودرو، فضای کمتری اشغال کند. همچنین وزن آن به شدت کم است. به گونه‌ای که می توانید آن را با یک دست بلند کنید!

یکی از ویژگی های بارز اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 امکان اتصال آن به اپلیکیشن است که بااعث می شود به آسانی دستگاه را کنترل کنید. اما این قابلیت تنها برای گوشی ها شرکت شیائومی عرضه شده است.

امنیت وسیله نقلیه یکی از دغدغه های اصلی طراحان بوده است. هنگام طراحی اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter M365 روی سیستم تعلیق و ترمز آن حساسیت بالایی خرج شده است. به گونه ای که برای کاربر امنیت بیشتری را به همراه داشته باشد.

قیمت اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite

برای حرکت در شب یا زمانی که نور کم است. این قابلیت باعث می شود تا سایر افراد و جودروها از وجود اسکوتر باخبر شوند و احتمال برخورد به حداقل برسد.

همچنین سیستم مدیریت باتری هوشمند به کار رفته در Mi Electric Scooter M365 در صورتی که شارژ باتری به زیر 30 درصد برسد. یا اسکوتر برای 10 روز متوالی روشن نشده باشد، به صورت خودکار باتری را در حالت خواب قرار می‌دهد. علاوه بر این مکانیزم‌های محافظتی مختلفی برای حفظ ایمنی باتری و کاربر در هنگام شارژ باتری در نظر گرفته شده است. شارژ مجدد باتری تقریبا 5.5 ساعت زمان می‌برد.

سخن پایانی
کالی ناب در تلاش است تا برای شما عزیزان بهترین و جدیدترین اسکوترهای شیائومی را تامین کند. می توانید جهت مشاهده محصولات بیشتر به سایت کالی ناب مراجعه فرمایید.

منبع : kalinab.com