مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مایکروسافت سرفیس و انواع آن

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ | | ۱ نظر

سرفیس چیست ؟

سرفیس چیست ؟ این سوالی است که اغلب در زمینه تکنولوژی پرسیده می شود. برای پاسخ به این سوال باید گفت مایکروسافت سرفیس از گذشته در زمینه ساخت سیستم عامل ها و نرم افزار ها فعال بوده است، به گونه ای که سیستم عامل های ساخت آن یعنی ویندوز توانسته حجم عظیمی از عملیات کامپیوتری جهان را پوشش دهد و در طول سالها بسیار فراگیر شده است. از طرفی مایکروسافت نرم افزار هایی حرفه ای و بسیار کارآمدی میسازد که شاید اگر نبودند زندگی به شکلی که امروزه میشناختیم جریان نداشت. نمونه بارز آن نرم افزار آفیس است که به واقع تحولی شگرف در حوزه استفاده از کامپیوتر پدید آورد. اما مایکروسافت با اندیشیدن به اینکه به دستگاهی نیاز دارد که بتواند این نرم افزار های فوق العاده را اجرا کند به ساخت سرفیس ها روی آورد. سرفیس های مایکروسافت در واقع شامل خانواده ای بزرگ است که از تبلت ها تا لپ تاپ معمولی ، لپ تاپ لمسی و کامپیوتر های آل این وان را در بر می گیرد. برای اینکه بدانیم سرفیس چیست بهتر است یکی از معروف ترین اعضای این خانواده یعنی سرفیس پرو را به شما معرفی کنیم تا به بهترین نحو بدانید سرفیس چیست و به چه کاری می آید.

مشاوره خرید سرفیس استوک

Surface

پس از اینکه مایکروسافت بازخورد های مثبت سرفیس را مشاهده کرد تصمیم گرفت یک نسخه حرفه ای تر از آن را نیز تولید کند. در ادامه پاسخ به این سوال که سرفیس چیست، خوب است انواع سرفیس پرو ها را معرفی کنیم این نسخه که به نام سرفیس پرو شناخته می شود در سال 2013 معرفی شد.  این نسخه از ویندوز 8پرو استفاده می کرد. نسخه بعدی مایکروسافت سرفیس پرو2 بود که آنهم در 2013 معرفی شد و از ویندوز 8.1 استفاده میکرد. سرفیس پرو3 در سال 2014 به بازار آمد و در آن از ویندوز 8.1 پرو استفاده شد. سرفیس پرو4 در سال 2015 معرفی شد و در آن از ویندوز 10پرو استفاده شد. در سال 2017 نیز نسخه ای با نام سرفیس پرو2017 معرفی شد. سرفیس پرو6 نیز در سال 2018 معرفی شد و از ویندوز10 پرو یا هوم استفاده میکند. اما در سال 2019 مایکروسافت با دستی پر تر از همیشه آمد و در کمتر از دو هفته، دو نمونه از برترین سرفیس های خود به نام سرفیس پرو7 و سرفیس پرو ایکس را معرفی کرد. در ادامه برای روشن شدن این مطلب که سرفیس چیست به معرفی سرفیس پرو 7 میپردازیم که برآیندی از تمام سرفیس های گذشته است.تفاوت سرفیس بوک با سرفیس لپ تاپ چیست ؟
سرفیس بوک همان لپ تاپ تبلتی های جداشدنی هستند که همگی میشناسیم. اما سرفیس لپ تاپ ها، دیگر به شکل تبلتی نبوده و تبدیل شونده محسوب نمی شوند. سرفیس لپ تاپ ها معمولا در بسیاری از موارد مشابه سرفیس بوک ها هستند اما گزینه هایی مانند، صفحه لمسی، قلم در مدل های لپ تاپی دیده نمی شود.

سرفیس پرو7 ساخت و صفحه نمایش بی نظیر


https://abidarstok.com/product-category/laptop/

 

معرفی سرفیس پرو7 را با بررسی ابعاد و صفحه نمایش آن آغاز میکنیم. سرفیس جدید مایکروسافت دارای ابعادی برابر با 292 در 201 در 8.5 میلی متر است. با این سایز، دارای وزنی بین 775 تا 790گرم (بر حسب نوع سخت افزار) است. سرفیس پرو 7 دارای صفحه نمایشی 12.3 اینچی و از نوع پیکسل سنس است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1824×2736 پیکسل است که با این رزولوشن و سایز صفحه، دارای تراکم پیکسلی برابر با 267PPI می باشد. این صفحه نمایش توانایی درک همزمان 10 لمس را دارد.
سخت افزار سرفیس پرو 7
برای اینکه بدانیم سرفیس چیست بهتر است بدانیم یک سرفیس خوب مانند سرفیس پرو 7 چه توانیی های سخت افزاری دارد. مایکروسافت برای پرچمدار سرفیس پرو های خود از سخت افزار هیچ کمبودی نگذاشته است. برای انتخاب پردازنده سرفیس پرو7 با سه گزینه روبرو هستید. نسخه پایه از نوع Core™ i3-1005G1 دو هسته ای است که اگر وظایف سبکی را بر عهده سرفیس خود بگذارید این پردازنده با توانایی مناسب و مصرف کم انرژی، کاملا پاسخ گوی شما خواهد بود. گزینه دوم برای پردازنده Core™ i5-1035G4 است که از نوع چهار هسته ای بوده و برای کاربرد ها و وظایف متوسط طراحی شده است. اما اگر به فکر انجام وظایف سنگین و حرفه ای هستید باید گزینه سوم را انتخاب کنید که یک پردازنده چهار هسته ای از نوع Core™ i7-1065G7 است و برای این طراحی شده تا هر برنامه و بازی را که بخواهید بر روی تبلت خود با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید.
برای رم این محصول سه انتخاب وجود دارد که شامل: 4 و 8 و 16 گیگ از نوع LPDDR4 هستند و با توجه به نیازتان می توانید یکی را انتخاب کنید. اینتل برای پردازنده گرافیکی سرفیس پرو7 از دو کارت گرافیک ساخت خود استفاده کرده است. انتخاب اول از نوع Intel® UHD  است که با پردازنده نسخه پایه عرضه می شود. انتخاب دوم که حرفه ای تر است و با پردازنده های دوم و سوم عرضه می شود از نوع Intel® Iris™ Plus است که برای کار های سنگین تر مناسب تر است. با وجود پردازنده گرافیکی قوی می توانید تمامی برنامه ها و بازی هایی که برای تبلت ها عرضه می شود را به بهترین نحو ممکن بازی کنید.


سرفیس پرو 7، حافظه، دوربین و سیستم صوتی
امروزه که افراد علاقه بسیار بیشتری به عکاسی و فیلمبردای پیدا کرده اند و با افزایش کیفیت عکس ها و فیلم ها، حجم آنها نیز بسیار بیشتر شده است، طبیعتا نیاز به یک حافظه کافی و مناسب برای وسایل الکترونیکی دارید. مایکروسافت از این قضیه غافل نبوده و با ارائه انتخاب های متنوع به کاربران توانسته است رضایت آنها را جلب کند. تمامی حافظه های ارائه شده برای سرفیس پرو7 از نوع SSD بوده که این موضوع تضمینی برای سرعت انتقال و خواندن فایل هاست. سرفیس پرو 7 در چهار حجم حافظه عرضه می شود که شامل حافظه های 128گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی می شود. همانطور که از افزایش اقبال به عکاسی گفته شد باید در مورد دوربین های مایکروسافت سرفیس پرو7 نیز صحبت کنیم. مایکروسافت برای سرفیس پرو7 از دو دوربین استفاده کرده است.

دوربین نخست که دوربین اصلی است از نوع 8 مگاپیکسلی بوده و علاوه بر عکاسی، توانایی فیلمبرداری فول اچ دی را نیز دارد. دوربین جلویی نیز از نوع 5 مگاپیکلسی است و توانایی فیلمبرداری فول اچ دی دارد. همچنین مایکروسافت برای سیستم صوتی تبلت خود از اسپیکر های 1.6 واتی استفاده کرده است..
سرفیس پرو7، صفحه کلید پن و ماوس حرفه ای
چیزی که سرفیس پرو ها را از سایر تبلت ها متمایز می کند، چند کاره بودن آنهاست. شما میتوانید آسانی حمل و نقل یک تبلت و کارایی یک لپ تاپ را با استفاده از سرفیس پرو با هم تجربه کنید. نکته اصلی در این خصوص استفاده از کیبورد جدا شونده است. این کیبورد ها که بسیار نازک هستند را میتوانید در کنار تبلت حمل کرده و هر وقت نیاز باشد از آن استفاده کنید. این کیبورد ها که با نام کاور معروف هستند از نور پس زمینه و تاچ پد و همچنین تاچ آیدی استفاده میکنند و همچنین می توانید آنها را در رنگ ها و طرح های مختلف سفارش دهید اما باید هزینه اضافی (بین 130 تا 160 دلار) بابت آن بپردازید. دیگر امکانات سرفیس پرو7، استفاده از قلم مخصوص خود است که با نام سرفیس پن شناخته می شود. همچنین موس مخصوصی برای سرفیس پرو7 در نظر گرفته شده است که با نام سرفیس آرک موس شناخته می شود.

جمع بندی و قیمت surface pro 7
سرفیس ها همواره به چندکاره بودن شناخته می شوند. شما با داشتن یک سرفیس پرو می توانید اغلب کار های روزانه خود که به دستگاه های دیجیتالی نیاز دارند را به راحتی انجام دهید. سرفیس پرو7 در قیمت های متفاوتی عرضه می شود که قیمت آن بستگی به سخت افزار انتخابی و همچنین لوازم جانبی انتخابی دارد اما در حالت ساده ترین نسخه در سخت افزار، یک سرفیس پرو7 دارای قیمت پایه 750 دلار است. و در بالاترین نسخه دارای قیمت پایه 2100 دلاری است و چنانچه آپشن ها و لوازم جانبی همراه آن را نیز سفارش دهید این مبلغ به 2800 دلار میرسد.
مایکروسافت  Surface چیست ؟
در این مقاله از استوک شاپ می خواهیم به معرفی مایکروسافت سرفیس بپردازیم . اگر علاقه مند به دنیای تکنولوژی و فناوری باشید حتما نام سرفیس را شنیده اید .  سرفیس تبلت شرکت مایکروسافت است که کمی با دیگر تبلت ها تفاوت دارد . از نظر طراحی، سرفیس با تبلت هایی که تا به حال مشاهده کرده ایم متفاوت است. بدنه این تبلت از منیزیم فوق سبک ساخته شده و صفحه نمایش آن مجهز به شیشه های مقاوم گوریلا گلاس می باشد. لبه های دستگاه هم دارای زاویه ی 22 درجه هستند که باعث احساس راحتی در دست می شود. سرفیس یک پایه در پشت دارد که اجازه می دهد تا دستگاه را برای دیدن فیلم یا کلیپ در حالت ایستاده قرار دهیم. اما مهمترین و بهترین ویژگی سرفیس، کاور یا پوشش آن است که بصورت مغناطیسی صفحه نمایش را می پوشاند. این پوشش که تایپ کاور Type Cover نام دارد، سه میلیمتر بیشتر قطر ندارد. در حالت باز هم می توانید با این پوشش تایپ کنید. تایپ کاور این تبلت را تبدیل به نت بوک یا یک اولترابوک می کند.

مایکروسافت طی مراسمی در شهر نیویورک، از سرفیس پرو 3 رونمایی کرد. این تبلت حقیقتا تنه به تنه لپتاپ های امروزی می‌زند. سرفیس پرو 3 از نمایشگری 12 اینچی با رزولوشن  2160 در 1440 بهره می‌برد. این محصول بی نظیر با ضخامتی معادل 9.1 میلی متر، باریک‌ترین محصول دنیا با پردازشگر Core اینتل لقب گرفته است. سرفیس پرو 3 در واقع نسل سوم و به نوعی پرچمدار سرفیس های مایکروسافت به حساب می‌آید. این تبلت نسبت به نسل دوم سرفیس پرو از طراحی منطقی‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر، قدرت پردازشی بالاتر و شارژدهی بهتری برخوردار است.

مدیران مایکروسافت قبل از این سرفیس پرو را به عنوان محصولی معرفی می‌کردند که می‌تواند همه تبلت های رده بالا و گران قیمت بازار نظیر آیپد را پشت سر بگذارد. اما این بار آن‌ها دست از سر تبلت ها برداشته و مستقیم سلاح خود را به سمت بازار لپتاپ ها و به خصوص مک بوک ایر نشانه رفته‌اند.

یکی از شکایت های عمده خریداران سرفیس این است که چرا کیبورد مخصوص این محصول در پکیج اصلی دستگاه گنجانده نمی‌شود و چرا کاربران باید آن را به عنوان یک وسیله جانبی به صورت جداگانه خریداری کنند. در اکثر بازارها سرفیس پرو 3 در 2 نسخه با کیبورد و بدون کیبورد با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد. این مسئله نشان دهنده این است که مایکروسافت همچنان تصمیم ندارد سیاست خود را در این زمینه تغییر دهد.

کیبورد اختصاصی سرفیس موسوم به کاور (Cover)، هم یک کیبورد کامل است و هم از نمایشگر محافظت می‌کند. کیبورد (تایپ کاور) جدید مایکروسافت از نسخه های قبلی‌اش بزرگ‌تر است. این کاور از یک لولای اضافه بهره می‌برد که باعث تا شدن لبه بالایی کاور و اتصال آن به بدنه تبلت می‌شود. این طراحی با وجود ساده بودن، از لحاظ ارگونومیک پیشرفت چشمگیری محسوب می‌گردد؛ زیرا برای تایپ کردن زاویه بسیار مناسب‌تری را به کاربر می‌دهد. در سرفیس پرو 3 نیز می‌توان از نسخه های قبلی تایپ کاور استفاده کرد.

سیستم عامل سرفیس ویندوز 8.1 می باشد . همچنین سیستم‌عامل ویندوز 8.1 کامل مایکروسافت بر روی سرفیس بیش تر از گذشته برای صفحات لمسی بهینه شده است و قابلیت split-screen برای استفاده هم زمان از دو نرم افزار کنار یکدیگر شبیه به مالتی‌ویندو سامسونگ بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

مدل اولیه ی این دستگاه با معماری پردازنده آرم با سیستم عامل «ویندوز آر.تی»، و مدل حرفه‌ای آن با پردازنده اینتل و سیستم عامل ویندوز ۸ به بازار خواهد آمد. صفحه ی نمایش دستکاه ۱۰٫۶ اینچ با نسبت تصویر ۱۶:۹ و کیفیت وضوح بالا (HD) در مدل آر.تی و کیفیت وضوح بالای کامل (Full HD) در نسخه حرفه‌ای خواهد بود. مدل نخست با دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایت، با درگاه (پورت) microSD و USB 2.0 به وزن ۶۷۶ گرم، و دستگاه مدل حرفه‌ای (Pro) در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت دارای درگاه (پورت) microSDXC و USB 3.0 به وزن ۹۰۳ گرم به بازار عرضه شد ، بهتر است بدانید نسخه جدید این محصول در سایز 12 اینچی با سخت افزار قوی تر به بازار عرضه شده است .

نتیجه گیری :
سرفیس بر خلاف تبلت یک کامپیوتر کوچک و قابل حمل با همان کارایی کامپیوتر رومیزی می باشد البته با قیمت گران تر که این موضوع هم به تکنولوژی ساخت این محصول بر می گردد .
سرفیس چیست ؟
مایکروسافت سرفیس (Microsoft Surface) خانواده ای از محصولات شرکت مایکروسافت هستند که از تبلت و کامپیوترهای شخصی تا کامپیوتر های هوشمند سازمانی (تخته هوشمند) را در بر می گیرد. این محصولات توسط شرکت مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده و به کمک شرکت تایوانی پگاترون (Pegatron) تولید می­شوند. تمامی محصولات نسل جدید سرفیس از صفحات نمایش لمسی استفاده می کنند.

انواع سرفیس
خانواده محصولات سرفیس مایکروسافت از 8 گروه تشکیل می­ شوند:
1- تبلت های هیبریدی «سرفیس» به همراه لوازم جانبی اختیاری؛ صفحه کلید جدا شونده و قلم استایلوس. آخرین مدل از این سری یعنی Surface Go مجهز به پردازنده Intel Pentium Gold 4415Y است.

2- تبلت های هیبریدی «سرفیس پرو» با امکانات مشابه اما با سیستم و کانفیگ های بسیار قوی تر. مدل اخیر از این سری Surface Pro 7 با پردازنده نسل دهم اینتل به بازار عرضه شده است.

3- لپ تاپ «سرفیس لپ تاپ»، با اندازه صفحه نمایش 13.5 اینچ یا 15 اینچی. از زمان عرضه سرفیس لپ تاپ 2، این سری مجهز به ویندوز 10 پرو شده است در حالی که مدل های اولیه با ویندوز 10 اس عرضه شده بودند.

4- لپ تاپ «سرفیس بوک»، با صفحه نمایش جدا شونده و تبدیل به تبلت مستقل. سخت افزار متنوع و امکان انتخاب پردازنده گرافیکی مستقل از دیگر ویژگی های این سری است.

5- کامپیوتر رومیزی بدون کیس «سرفیس استودیو» که یک کامپیوتر all-in-one 28 اینچی است.

6- کامپیوتر سازمانی «سرفیس هاب»، صفحه نمایش بزرگ و لمسی تعاملی است که برای همکاری و ارائه مطالب استفاده می شود.

7- محصول آتی مایکروسافت «سرفیس نئو»، دستگاهی با دو صفحه نمایش 9 اینچی در هر دو وجه.

8- گوشی با نمایشگر دوگانه مایکروسافت «سرفیس دوئو» و مجهز به سیستم عامل اندروید از محصولات آتی مایکروسافت.

 

سرفیس بوک
ماه اکتبر سال 2015 اولین بار مایکروسافت لپ تاپ تبدیل شونده سرفیس بوک را معرفی کرد. این اولین محصول مایکروسافت بود که به جای تبلت با عنوان لپ تاپ عرضه شد.

از ویژگی های خاص این سری باید به ماژول گرافیک مستقل اشاره کرد چرا که مانند کیبورد به لپ تاپ متصل شده و در هنگام جداسازی سیستم به طور اتوماتیک به استفاده از پردازنده گرافیکی داخلی اینتل سوئیچ می کند.
نسل دوم سرفیس بوک در اکتبر 2017 با لولا سرامیکی بروز شده جهت ثبات بیشتر و توزیع وزن مناسب تر دستگاه به همراه سری 15 اینچی این لپ تاپ معرفی شد. مدل 15 اینچی این لپ تاپ از پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7-8650U، 16 گیگابایت رم با قابلیت انتخاب حافظه SSD از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت به همراه پردازنده گرافیکی مجزا Geforce GTX 1060 بهره می برد.

سرفیس لپ تاپ
در ماه می 2017 مایکروسافت سرفیس لپ تاپ را معرفی کرد که صفحه نمایش آن بر خلاف سرفیس بوک قابل جدا سازی نیست. مایکروسافت ادعا می کند این لپ تاپ دارای باریک ترین صفحه نمایش لمسی در نوع خود است. صفحه کلید سخت افزاری آن در چهار رنگ متنوع عرضه شده و همان کیفیت و جنس صفحه کلید جداشونده سایر مدل ها را ارائه می کند.
سرفیس لپ تاپ 3 که در سال 2019 عرضه شد، در پیکره بندی های 16 یا 32 گیگابایت رم به همراه پردازنده نسل دهمی اینتل یا پردازنده های رایزن با معماری Zen2 و حافظه SSD از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

 

سرفیس استودیو
سرفیس استودیو اولین بار در اکتیر 2016 معرفی شد. این کامپیوتر رومیزی all-in-one دارای صفحه نمایش 28 اینچی LCD است که باریک ترین صفحه نمایش موجود در بازار کامپیوترهای بدون کیس all-in-one است. تمام اجزای سخت افزاری آن از قبیل پردازنده و سیستم صوتی فراگیر در پایه قرار گرفته که صفحه نمایش نیز از طریق یک لولای منعطف به آن متصل شده است. طراحی این آل این وان به گونه ای است که امکان تغییر زاویه نمایشگر آن تا 20 درجه برای تعامل بهتر کاربر پایین آید.
نرم افزار
به جز مدل های مجهز به پردازنده های ARM که با سیستم عامل ویندوز RT به بازار عرضه شده اند، تمامی مدل های محصولات سرفیس مجهز به ویندوز 10 هستند. حتی مدل های اولیه که با ویندوز 8 به بازار عرضه شده بودند، بروزرسانی رایگان به ویندوز 10 دریافت کردند.

رابط کاربری ویندوز 10 دو حالت دسکتاپ و تبلت دارد. هنگام اتصال کیبورد به دستگاه، ویندوز 10 در حالت دسکتاپ به نمایش در می آید. هنگام جدا سازی کیبورد یا برگرداندن آن به پشت دستگاه، حالت تبلت در ویندوز 10 فعال می شود. در حالت تبلت، تمامی برنامه ها و استارت منو به حالت تمام صفحه نمایش داده می شوند.
از زمان عرضه سرفیس پرو 4 به بعد، تمامی محصولات این خانواده از احراز هویت بایومتریک مایکروسافت موسوم به Windows Hello پشتیبانی می کنند. این احراز هویت از طریق دوربین ها و سنسور مادون قرمز انجام می شود. در سرفیس پرو 3 با استفاده از کیبورد نسل های جدیدتر و سنسور اثر انگشت موجود بر آن، احراز هویت قابل انجام است.

 

کلام پایانی
با معرفی خانواده سرفیس، مایکروسافت برای اولین بار به طور جدی و مستقیم به بازار گجت های سخت افزاری به مانند رقیب سنتی اش اپل وارد شد. نسل های اول این خانواده موفق نبودند و در فروش انتظارات مدیران مایکروسافت را برآورده نکردند. اما از سال 2015 و بخصوص بعد از عرضه سرفیس پرو 3 تلاش های مایکروسافت نتیجه داد و به یکی از گزینه های خرید در اکثر لیست های پیشنهادی تبدیل شد. مایکروسافت با عرضه این محصولات، برای سلایق متنوع و نیازهای متفاوت، گزینه های مختلفی در پیش روی مشتریان و علاقمندان قرار داده است.

tems pocket phone

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۳ ب.ظ | | ۰ نظر

درایو تست VOLTE Drive Test

https://tele-tools.com/

tems pocket phone

 

TEMS Pocket is our premium portable mobile application network testing solution with support for 5G scanners and a number of 5G devices. TEMS Pocket ...

 

TEMS Pocket is a phone-based test tool developed for measuring the performance and quality parameters of wireless networks. The tool collects measurement ...

You've visited this page 2 times. Last visit: 4/26/20

 

TEMS Pocket is a licensed* phone-based test tool developed for measuring the performance and quality parameters of wireless networks. The tool collects ...

 No information is available for this page.

Learn wh

tems 1 - 15 of 55 — tems|tems investigation |tems discovery |tems pocket| tems download |nemo | nemo handy|nemo outdoor|nemo analyze| nemo tools| nemo test ...

Items 1 - 9 of 57 — Tems pocket phones. TEMS Handset is our premium portable testing solution. TEMS Handset allows you to verify, optimize and troubleshoot ...

 

Free shipping DHL +Original W995a TEMS Pocket phone ,support WCDMA 850/1900/2100 MHZ and tems pocket & nemo & nemo handy from Electronics on ...

 

Controller option is not included in Professional. ▫ Add-ons are movable between phones in the. Global License Server. 9. TEMS POCKET PACKAGES (1 OF 5).

 

Tems Pocket Samasung S8 SM-G9500. prev ... on-device client software, like high-speed data testing and voice calling while controlling the phone behavior.

 

Tems Packet Phones - تلکام تولزtele-tools.com › Hardware

Translate this page

Tems Pocket license , Tems Pocket phones , Tems Pocket phones drive test , Tems Pocket volte , Tems Pocket 2G,3G,4G,5G.

Searches related to tems pocket phone

tems pocket license

 

tems pocket user manual

 

tems pocket license crack

 

tems software price

 

tems mobile

 

infovista tems

 

• tems kit

 

tems drive test

 

 

 

 

 

1 .ارائه خدمات سرویس درایوتست شامل انجام درایوتست به همراه تامین نیروی درایوتست، تجهیزات درایوتست (VOLTE ،(

خودرو و راننده و گزارشات آن میباشد.

2 .خدمات درایوتست به صورت تعداد تیم مورد نیاز به همراه تمامی تجهیزات اعلام شده برای هر تیم در ماه مورد نظر

میباشد.

3 .محدوده اجرای خدمات فوق در استان های ایران مطابق دسته بندی ارائه شده در ضمیمه برای هر تیم میباشد که

میتواند به درخواست پیمانکار محترم و تایید مدیر پروژه تغییر نماید.

4 .پیمانکار میبایست تجهیزات و نفرات مورد نظر را مستقیماً دراختیار داشته باشد و پس از دریافت ارجاع کار حداکثر سه

روز کاری، تیم ها را به شرکت معرفی نماید.

5 .هر تیم در یک مرکز استان اصلی مقیم مستقر میگردد و در صورت درخواست درایوتست در شهر و یا استان دیگر

میبایست در اولین فرصت خود را به محل مورد نظر رسانده و بر اساس درخواست هر چند روز که مد نظر باشد در شهر

6 .حجم کار روزانه درایوتست به طور میانگین 150 کیلومتر می باشد. یا استان مورد نظر مستقر و اقدام به درایوتست مطابق درخواست نماید.

7 .در هر ماه ممکن است به طور کل 25 درصد تیم ها در خارج از استان مقیم خود و استان های دیگر مطابق جدول انتهای

این مدرک اقدام به درایوتست نمایند که این میزان در تیم ها مشترک است و اگر تیمی ماموریت های خارج استان ندارد

25 درصد آن در تیم های دیگر لحاظ میگردد.

8 .درایوتست فوق به منظور بهینه سازی شبکه VOLTE میباشد لذا حجم کار در هر روز مطابق با درخواست و برنامه تیم

متغیر است و تیم میبایست در هر زمانی در اختیار باشد و درخواستهای مورد نظر را در اولین فرصت با توجه به برنامه

خواسته شده اجرا نماید.

9 .هرگونه تغییر در استان های دراختیار و دسته بندی شده میبایست با تایید مدیر پروژه انجام گیرد.

10 .در پایان هر ماه براساس تعداد تیم دراختیار و مورد تایید پرداخت ریالی پس از اخد تاییدیه مدیر پروژه انجام میگیرد.

11 .حجم کار مورد نیار در هر روز به صورت مورد در هر استان و شهر تعیین میگردد که ممکن است کل شهر و یا قسمتی

از آن را در بر گیرد.

12 .درایوتست فوق شامل اندازه گیری در تکنولوژی 2G,3G,LTE, VOLTE می باشد.

13 .ابزار NEMO مورد استفاده میبایست قابلیت استخراج MOS) Quality Speech (را داشته باشد.

14 .ابزار جهت انجام درایوتست NEMO با قابلیت انجام تست های 2G,3G,LTE, VOLTE Unlocked می باشد.

15 .تیم درایوتست میبایست تجربه در درایو تست نسل دوم و سوم و چهارم ( بیش از دو سال سابقه کار مفید) را داشته

باشد.

شرح خدمات سرویس درایوتست VOLTE کشور

2 محل مهر و امضای اصل صاحبان امضا

16 .تیم گزارشدهی میبایست دانش کافی علمی و عملی در زمینه تهیه گزارشات درایوتست تکنولوژی نسل دوم، سوم و

چهارم و VOLTE موبایل داشته باشد.

17 .گزارشات مورد نیاز با استناد بر شاخص های مورد نیاز و نحوه ارائه آن توسط تیم کارشناسی شرکت نقش اول کیفیت و

تایید مدیر پروژه با استفاده از ابزار Analyzer NEMO ویا Discovery TEMS تهیه و ارائه گردد.

18 .تیم درایوتست میبایست مهارت کار با تجهیزات Handy NEMO و Outdoor NEMO را جهت انجام درایوتست

VOLTE داشته باشد.

19 .آغاز به کار تیم و تجهیزات معرفی شده پس از اخذ تائیدیه از مدیر پروژه و تیم فنی پروژه مجاز میباشد و در صورت

نقص و عدم تایید در هر یک از موارد عنوان شده می بایست سریعاً نسبت به رفع و بهبود آن اقدام لازم از سوی پیمانکار

محترم صورت پذیرد.

20 .تعداد تیم هایی که به لحاظ تجهیزات مورد نیار تست دچار کمبود تجهیزات باشند مورد تایید نمی باشد و به عنوان تیم

کامل در نظر گرفته نمیشود لذا در پرداخت ماهانه نیز تیم های مورد نیاز به صورت کامل در تمام استان ها میبایست

تامین شود تا بتوانند کل استان ها پوشش داده شود و در صورت نقص در هر تیم پروژه با شرکت فوق متوقف میگردد.

21 .جابجایی و یا تغییر نیروهای معرفی شده از سوی پیمانکار محترم می بایست با هماهنگی و تایید مدیر پروژه صورت

پذیرد.

22 .تعداد تیم های مورد نیاز با توجه به حجم کار تعیین شده 5 تیم مجزا با همراه تجهیزات کامل خواسته شده برای هر تیم

می باشد.

23 .هر تیم می بایست حداقل سه گوشی تلفن همراه کاملا مشابه به منظور انجام تست VoLTE و یک گوشی تلفن همراه

برای تست های 4 3 2 مکالمه و دیتا در اختیار داشته باشد و پیشنهاد می شود که به منظور جلوگیری از تاخیر

احتمالی در صورت بروز ایراد در هر سیستم تست، تجهیزات اضافی و یدکی نیز به منظور جلوگیری از تاخیر در اختیار

باشد.

24 .تمامی هزینه های مربوط به شارژ سیم کارت در مکالمه و دیتا و همچنین هزینه های اقامت و هزینه های مرتبط با آن،

ایاب و ذهاب برعهده پیمانکارمحترم می باشد.

25 .تمامی هزینه های جابجایی هر تیم از استان اصلی به استان های تخصیص یافته و همچنین هزینه های اقامت و معاش

بر عهده پیمانکار محترم میباشد.

26 .ساعات ارائه سرویس درایو تست 8 صبح لغایت 10 شب می باشد ولی در روز های تعطیل و ساعات غیر کاری اعلام شده

نیز می بایست جهت انجام درایو تست در دسترس باشند ( درایو تست ممکن است در شب نیز انجام پذیرد که میبایست

در دسترس باشد).

27 .تمامی تجهیزات مورد نیاز می بایست توسط پیمانکار محترم تهیه و تامین می گردد و پس از تایید کارشناسان فنی

شرکت نقش اول کیفیت قابل استفاده می باشد.

28 .اندازه گیری هر شهر مطابق با روت و مسیر تعیین شده انجام می شود لیکن در صورت نیاز چند نقطه به صورت

Stationary نیز مورد نیاز می باشد.

شرح خدمات سرویس درایوتست VOLTE کشور

3 محل مهر و امضای اصل صاحبان امضا

29 .کلیه هزینه ها شامل ولی نه محدود به بیمه ،حق ماموریت و اضافه کار افراد بر عهده طرف دوم می باشد.

30 .پیمانکار موظف است یک نیروی انسانی جهت انجام هماهنگی ها و و تحویل لاگ فایل و گزارش برنامه روزانه در محل

شرکت نقش اول کیفیت و پروژه درایوتست به صورت تمام وقت در طول انجام هر دوره مستقر نماید.

31 .تحویل لاگ فایل و گزارش آن حداکثر یک روز پس از پایان تست می بایست از طریق مسئول هماهنگی معرفی شده و

مستقر در شرکت به تیم پروژه تحویل گردد.

32 .عدم تامین خدمات فنی مناسب توسط تیم های درایوتست و مسئول هماهنگی و اشکالات در لاگ اندازه گیری شده که

به دلیل عدم تجربه و تخصص مناسب تیم مستقیماً به شرکت پیمانکار محترم مربوط می باشد و به هیچ عنوان قابل

قبول نمی باشد و در صورت بروز، عدم بهبود و تکرار، جریمه و خاتمه قرارداد را به دنبال خواهد داشت.

33 .با توجه به بحث فنی و جدیت در برنامه تیم های درایوتست و تیم تهیه گزارشات می بایست متناسب با شرایط فوق،

تجربه و تخصص کافی انجام پروژه فوق را داشته باشند.

34 .پرداخت کار انجام شده در صورت تایید هر تیم درایوتست توسط تیم فنی و در نهایت مدیر پروژه به صورت تعداد تیم

درایوتست در اختیار در هر ماه قابل پرداخت در انتهای هر ماه می باشد.

35 .گزارشات هر تیم با توجه به اینکه ممکن است روزانه به گزارشات آن نیاز باشد می بایست توسط تیم فنی با تجربه مستقر

تهیه گردد.

36 .تیم گزارشات شامل یک نفر متخصص تهیه گزارشات و یک نفر هماهنگ کننده می بایست در محل شرکت نقش اول

کیفیت مستقر گردد و گزارشات نیز در اولین فرصت پس از پایان هر درایوتست توسط تیم گزارشات تهیه و ارسال گردد.

37 .هزینه تیم گزارش جداگانه به صورت نفر در ماه محاسبه و پرداخت می گردد.

38 .هزینه ای بابت مسئول هماهنگ کننده به صورت جداگانه پرداخت نمیگردد و پیمانکار محترم می بایست به منظور

هماهنگی تیم های خود و تیم فنی نقش اول کیفیت و ارائه خدمات منظم و روزانه مسئول هماهنگی آشنا به امور فوق

را در محل شرکت نقش اول کیفیت مستقر نماید.

39 .در صورت عدم رضایت از هریک از نیرو های معرفی شده و اعلام کارفرما طرف دوم می بایست ظرف مدت دو روز نیرو/تیم/

تجهیزات جایگزین با همان شرایط مورد نیاز را تامین و عملیاتی نماید و در صورت عدم تحقق شرایط فوق و تاخیر شامل

جریمه و یا احتمالاً خاتمه قرارداد می گردد.

40 .طرف دوم متعهد به تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار دادن نیروهای خود می باشد. بدیهی است هرگونه رفتار فرد و یا

بروز حادثه ای در صورت عدم رعایت نکات ایمنی راساً متوجه طرف دوم خواهد بود.

41 .قیمت هر تیم درایوتست می بایست به ازای یک تیم کامل به همراه تجهزات اعلام شده، خودرو مناسب و راننده در ماه

اعلام شود و تعداد تیم مورد نیاز 5 تیم کامل می باشد.

42 .قیمت تیم/نفر کارشناس گزارش می بایست به صورت جداگانه به صورت نفر در ماه به همراه تمامی ابزار مورد نیاز تهیه

گزارشات و لایسنس های مورد نیاز آن اعلام گردد.

43 .نفر هماهنگ کننده بین تیم های بهینه سازی و درایوتست و تیم گزارشات توسط شرکت محترم پیمانکار تامین می

گردد و هزینه ای بابت این نفر پرداخت نمی گردد.

شرح خدمات سرویس درایوتست VOLTE کشور

4 محل مهر و امضای اصل صاحبان امضا

44 .محل استقرار تیم گزارش و همچنین مسئول هماهنگ کننده تیم ها در محل شرکت نقش اول کیفیت می باشد.

45 .تهیه مجوز درایوتست در هر استان بر عهده شرکت نقش اول کیفیت می باشد.

46 .شرکت پیمانکار محترم می بایست شرایط احراز صلاحیت را به منظور اخد مجوز درایوتست از حراست همراه اول داشته

باشد و پرسنل معرفی شده نیز دو هفته قبل از شروع پروژه به این شرکت به همراه مشخصات تجهیزات و خودرو معرفی

نماید.

47 .برنامه زمانبندی و تحویل لاگ فایل ها قبل از شروع پروژه توسط پیمانکار محترم تهیه و می بایست به تایید مدیر پروژه