مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

لپ تاپ استوک Dell Precision 7510

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۵۵ ب.ظ | | ۰ نظر

لپ تاپ استوک Dell Precision 7510 

https://abidarstok.com/product/dell-precision-7510/

لپ تاپ Dell Precision 7510 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل بوده و به پردازنده مرکزی Intel Core i7-6820HQ مجهز شده است. همچنین لپ تاپ Dell Precision 7510 دارای 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مدل SSD می باشد.

بدون شک dell جزء پنج کمپانی برتر تولیدکننده لپ تاپ در دنیا می باشد، همچنین در زمان عرضه محصولات این کمپانی همیشه با فروش بالای محصولاتش همه را غافلگیر می کند. لپ تاپ های این کمپانی ضمن بهره بردن از طراحی ظاهری بسیار زیبا از کارایی بسیار خوبی هم برخوردار هستند. لپ تاپ dell precision 7510 یکی از همین لپ تاپ های بسیار خوش ساخت و با کیفیتی است که توسط کمپانی معتبر dell ساخته و به بازار عرضه شده است، این لپ تاپ در تمام زمینه ها حرف های زیادی برای گفتن دارد و خودش را به خوبی به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند معرفی کرده است.

 

مشخصات لپ تاب Dell precision 7510 :  
پردازنده مرکزی    INTEL CORE i7 6820hq
حافضه RAM    8GB
 حافظه داخلی    256GB SSD
پردازنده گرافیکی    2G AMD radeon R9-M375x
صفحه نمایش     15.6inch fullHD
وزن    2.8کیلوگرم
اقلام همراه    شارژر و کابل برق
 

اگر دنبال لپ تاپی هستید که بتوانید سال ها از کار کردن با آن لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم که لپ تاپ استوک Dell Precision 7510 را بخرید. لپ تاپی با ظاهری ساده و آراسته در عین حال قوی و با کیفیت.

مقدمه

چند سال پیش شرکت دل با معرفی سری Precision در زمینه لپ تاپ های صنعتی وارد بازار شد. سال ٢٠١۶ با معرفی مدل ٧۵١٠ یک طراحی زیبا با سختی افزاری قدرتمند را به کاربران معرفی کرد. در ادامه به بررسی جزئی این دستگاه پرداخته شده است. این مدل جز بهترین لپ تاپ استوک Dell می باشد.

 

.

٢. طراحی ظاهری لپ تاپ استوک Dell Precision 7510

سایز این لپ تاپ ١۵.۶ اینچ می باشد. اندازه آن ٣٣×٣٨٠×٢۶٠ بر حسب میلی متر می باشد. حدود ٢.٧ کیلوگرم وزن دارد. با توجه به مشخصات این لپ تاپ می توان گفت که حمل و نقل آن بسیار آسان و راحت است.

٢.١. نمایشگر

نمایشگر لپ تاپ ١۵.۶ اینچ است. بسیار باکیفیت است. کیفیت تصویری که ارائه می کند FullHD است. معادل ١٠٨٠×١٩٢٠ با نسبت ابعاد ١۶:٩ می باشد. این نمایشگر با تکنولوژی IPS ساخته شده است. به علاوه صفحه نمایش مات است. به علاوه این نمایشگر این کیفیت مطلوبی دارد.

لپ تاپ استوک Dell Precision 7510

٢.٢. بدنه

بدنه این مدل از جنس پلاستیک فشرده است. در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. گرد و غبار زیادی به خود نمی گیرد. تمیز کردن دستگاه کار آسانی است. لولا از حالت طبیعی کمی بزرگ تر هستند. این امر باعث افزایش زیبایی دستگاه شده است.

٢.٣. کیبورد

کیبورد به صورت جزیره ای طراحی شده است. این طراحی باعث می شود تا دست‌ها بدون احساس خستگی تایپ کنید. در میانه کیبورد با رنگ آبی کلید های عملیاتی مشخص شده اند. در میان کلیدها نیز به سبک لپ تاپ های صنعتی پوینتر قرار دارد.

تاچ پد به صورت یک پارچه طراحی شده است. در بالا و پایین تاچ پد کلیک ها قرار گرفته اند. هنگام کار با پوینتر می توان از کلیک های بالای پوینتر کمک گرفت. تاچ پد عملکرد مطلوبی دارد و بسیار حساس است.

.

٣. سخت افزار لپ تاپ استوک Dell Precision 7510

با توجه به مشخصات این دل می توان گفت که بسیار مناسب کارهای رندرگیری و پردازش تصاویر است. پردازنده قوی و گرافیک عالی باعث می شود تا به راحتی پردازش های سنگین را انجا دهد. همچنین مناسب گیمرها و کارهای مهندسی نیز می باشد.

٣.١. CPU

پردازنده مرکزی ساخته شرکت اینتل می باشد. سری آن Core-i7 است. نسل پردازنده ۶ می باشد. ۴ عدد هسته مجزا دارد. در ضمن ٨ مگا بایت کش دارد. فرکانس کاری پردازنده ٢.٧ گیگا هرتز است. در حالت Turbo فرکانس آن به ٣.۶ گیگا هرتز می رسد.

بنچمارک پردازنده

بنچمارک پردازنده

٣.٢. RAM & Hard

٣٢ گیگا بایت رم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. نوع آن DDR4 می باشد. دستگاه ۴ اسلات رم دارد. حداکثر مقدار رم قابل پشتیبانی ٣٢ گیگا بایت می باشد که از حداکثر ظرفیت آن استفاده شده است.  یک عدد هارد بسیار قدرتمند با ظرفیت ۵١٢ گیگا بایت برای ذخیره سازی اطلاعات در دسترس است. نوع هارد SSD است. هارد لپ تاپ استوک Dell Precision 7510 سرعت بسیار بالایی دارد.

٣.٣. GPU

این دستگاه دارای دو مدل کارت گرافیکی است. کارت گرافیکی ساخته شده شرکت Nvidia می باشد. سری آن Quadro M2000 می باشد. این کارت گرافیکی دارای ۴ گیگا بایت ظرفیت برای پردازش تصویر می باشد. این کارت گرافیکی به صورت ویژه برای کارهای رندرینگ و صنعتی توسعه یافته است. قدرت بسیار بالایی دارد و می تواند سنگین ترین پردازش ها را در کمترین زمان انجام دهد.

مدل دیگر لپ تاپ Dell Precision 7510 دارای کارت گرافیک ضعیف تری است. سری کارت گرافیک Quadro M1000M می باشد و دارای ٢ گیگا بایت حافظه اختصاصی برای پردازش است.

بنچمارک گرافیک

مدل دارای گرافیک Quadro M1000M دارای دو گیگا بایت حافظه اختصاصی برای پردازش تصویر است. این کارت گرافیک نیز قدرت خوبی دارد و می‌توان با آن کارهای رندرینگ حرفه‌ای را انجام داد.

.

۴. درگاه ها و راه های ارتباطی

لپ تاپ استوک Dell Precision 7510

۴ عدد USB3 وجود دارد. از خروجی های HDMI و DisplayPort پشتیبانی می کند. یک جک میکروفن – هدفون دارد. SD card reader و Type-C نیز وجود دارد.

۱٫ Memory card reader | 2. Headphone jack | 3. USB 3.0 | 4. Security lock| 5. RJ45 port | 6. Power adapter port |7. USB-C port (optional)| 8. HDMI | 9. Mini display port connector | 10. USB 3.0.

وبکم

وبکم الپ تاپ استوک Dell Precision 7510 قدرت قابل قبولی دارد. می تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p معادل HD ضبط نماید.

.

۵. مدیریت انرژی

این لپ تاپ با توجه به سخت افزار پر مصرفی که دارد از باتری نسبتا قوی در آن استفاده شده است. دستگاه در حالت Idle حدود ٢٣ تا ٣٠ وات توان نیاز دارد. اما در حالت پردازش این مقدار بازه ای شامل ٩۵ تا ١۵٧ توان نیاز دارد.

۵.١. باتری

باتری این مدل ٩١ وات ساعت قدرت دارد. می تواند لپ تاپ را تا ۴ ساعت روشن نگه دارد. نکته قابل توجه در مورد باتری قابلیت تعویض آسان آن است. این باتری قابلیت شارژدهی به لپ تاپ را تا ۴ ساعت دارد.

۵.٢. سیستم خنک کنندگی

این لپ تاپ دارای دو عدد فن مجزاست. این سیستم خنک کنندگی حرفه ای به سخت افزار لپ تاپ اجازه می دهد تا همیشه با بهترین حالت و با بهینه ترین performance عمل کند. سطح لپ تاپ همواره خنک تر از پشت آن است.

.

۶. سیستم صوتی و نویز

یک کارت صدای باکیفیت روی مادربرد نصب شده است. مدل آن Realtek ALC293 @ Intel Sunrise Point PCH – High Definition Audio Controller می باشد. کیفیت صدای این مدل بسیار عالی است.

در هنگام انجام پردازش های سنگین دستگاه صدای بسیار کمی دارد. در حالت عادی یا Idle صدایی که تولید می کند حدود ٣٠ دسی بل است. عملا دستگاه Silent می باشد.

پس از خرید لپ تاپ استوک Dell Precision 7510 می توانید درایورهای آنرا از اینجا دانلود کنید.

فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک

لپ تاپ Dell Precision 7510 از طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار می باشد، به گونه ای که هر کاربری را مجذوب زیبایی خود می کند. مهندسین کمپانی dell دقت فراوانی در کار طراحی این لپ تاپ داشته اند که نتیجه این طراحی بسیار خوب باعث قرار گرفتن لپ تاپ dell precision 7510 در رده زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار شده است. لپ تاپ Dell Precision 7510 نسبت به دیگر لپ تاپ ها موجود در بازار طراحی بسیار خاصی دارد و دقیقا همان چیزی است که کاربران از یک لپ تاپ زیبا انتظار دارند. حال به صورت قاطع می توان گفت یکی از دلایل فروش بالای این لپ تاپ، پردازنده قدرتمند در کنار ظاهر بسیار زیبا و دوست داشتنی آن بوده است.

صفحه نمایش 15.6 اینچی، یکی دیگر از نقاط قوت لپ تاپ dell precision 7510 به حساب می آید، چرا که کیفیتی بسیار زیبا و بی نظیری دارد. کمپانی dell این صفحه نمایش را با دقت و وسواس خاصی طراحی کرده است و می توان گفت که در تمام زمینه ها شاهد نوآوری و خلاقیت در آن هستیم. این صفحه نمایش دارای بیش از هشت میلیون پیکسل می باشد که همین موضوع نشان دهنده صفحه نمایش باکیفیت لپ تاپ dell precision 7510 می باشد.

اگر از صفحه نمایش لپ تاپ dell precision 7510 برای تماشای فیلم استفاده کنید متوجه خواهید شد که چقد جزئیات را به شکل خیره کننده ای به نمایش می گذارد، به گونه ای که شما را به وجد خواهد آورد. این صفحه نمایش همچنین در مکان هایی با نور زیاد نیز تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا به کاربر ارائه می دهد.

صفحه کلید لپ تاپ Dell Precision 7510 یکی از دقیق ترین صفحه کلیدهایی است که توسط dell طراحی و ساخته شده است. صفحه لمسی آن نیز بسیار دقیق و زیبا طراحی شده است و کاربر از کار کردن با آن لذت می برد. کلیدهای نرم و روان یکی دیگراز ویژگی های خوب این صفحه کلید است که باعث می شود عملیات تایپ کردن به سریع ترین شکل ممکن انجام پذیرد. تاچ پد آن نیز دقیقا همان چیزی است که انتظار میرود و از نظر کیفیت عملکرد بسیار خوبی دارد.

در نتیجه می توان گفت که Dell Precision 7510 لپ تاپی بسیار زیبا و کارآمد است. اگر به دنبال لپ تاپی می گردید که تمام خصوصیات یک لپ تاپ عالی را داشته باشد پیشنهاد ما  لپ تاپ  Dell Precision 7510 می باشد، چرا که این لپ تاپ هم از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و هم قدرت بالایی در اجرای برنامه های سنگین را دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی