مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

قیمت لپتاپ استوک

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ | | ۰ نظر

نکاتی پیرامون خرید لپتاپ استوک ارزان قیمت و لپ تاپ دست دوم

صفحه نمایش در لپ تاپ های استوک اروپایی

صفحه نمایش این مدل لپ تاپ ها اکثرا از نوع مات و دارای رزولوشن بالاست، مشتری های این (لپ تاپ های استوک در ایران) اکثرا مراکز صنعتی و کارخانه ها هستند،پس در هنگام کار با آن باید به موارد استاندارد در کارخانه ها توجه شود که یکی از آن ها عدم رفلکس نور در صفحه نمایشگر است.این مسئله با وجود صفحه نمایشگر مات دیگر وجود نخواهد داشت و کاربر نگران آن نخواهد بود.

موس و کیبورد

محیط های کاری اکثرا دارای آلودگی های محیطی هستند که ممکن است احیانا کاربری که از دستگاه استفاده میکند نیز دستان کثیف یا دارای همین آلودگی ها باشد(مثل چرب بودن دست ها) لذا در این مواقه علاوه بر اینکه دستگاه کثیف می شود. موس پد نیز به علت چرب شدن در سطح آن به درستی کار نخواهد کرد.

پس کارخانه سازنده باید دنبال راه چاره برای این موضوع باشد و آن هم چیزی نیست جز: Pointstick ، اما دیگر مسئله لمسی بودن و خطا در آن حل شده و حتی با کثیف ترین دست ها هم به راحتی میتوان با آن کار کرد همچنین دارای دکمه های راست و چپ کلیک مجزا ست که باعث جدا شدن و عدم تداخل با صفحه لمسی می شود.

کیبورد لپتاپ های استوک دارای کیفیت بسیار مناسب است و برای کار در شرایط سخت و صنعتی طراحی شده است پس خیالتان راحت امکان خرابی آن بسیار کم است.

فن بسیار قوی

لپ تاپ های صنعتی اکثرا برای کارهای بسیار طولانی مدت و روشن بودن مداوم ساخته شده اند از سیستم خنک کنندگی بسیار قوی بهره می برند. حتی بیشتر آنها از امکان استفاده باتری دوم نیز بهره می برند که به گفته کارخانه سازنده می توانند تا 10 ساعت مداوم بدون برق کار کنند.

خرابی لپتاپ استوک

لایه محافظ در لپ تاپ های استوک بسیار مهم است. حتی عایق ها و محافظ های صفحه نمایش و کیبورد نیز از این لپ تاپ های استوک در برابر ضربه نیز محافظت میکند.جالب است بدانید برخی از مدل های کمپانی دل از سیستم ضد آب نیز بهره میبرد!

لپتاپ استوک لنوو

  • در هنگام خرید پورت های USB را بررسی کنید هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کارکرد با USB 3 و USB 2.
  • نرم افزارهایی را که در بخش دانلود قرار داده ایم را استفاده کنید تا زمان کارکرد دستگاه و تعداد دفعات روشن و خاموش شدن آن همچنین میزان سلامت باتری را به شما نشان دهد. 
  • درست است که گارانتی در جنس استوک و دست دوم معنایی ندارد. اما اگر از راه دور خرید می کنید از فروشنده بخواهید فیلم کارکرد لپتاپ و عکس های بیشتر از بدنه و کیبورد را برایتان ارسال کند. 
  • معمولا فروشگاه های استوک اجناس درجه یک و یا اصطلاحا  A++ وارد می کنند و خیالشان بابت اجناس راحت است به همین دلیل بین یک تا هفت روز مهلت تست برای محصولاتشان قرار می دهند.

مشاهده لیست قیمت و خرید لپ تاپ مناسب رندر در آبیدر استوک.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی