مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

قیمت دریل شارژی شیاومی به صرفه هست یا خیر

دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ | | ۰ نظر

دریل و پیچ گوشتی شارژی از جمله محصولات طراحی و ساخته شده توسط شرکت شیائومی است که برای بسیاری از افراد از جمله تعمیرکاران لوازم الکترونیک، یک محصول خارق العاده محسوب می‌شود. قیمت دریل شارژی شیائومی بسیار به صرفه تر است. دریل و پیچ گوشتی شارژی به طور کل یک دستگاه الکترونیکی است که با باتری قابل شارژ و ابعاد قابل حمل طراحی شده و برای باز و بسته کردن پیچ‌ها به سریع‌ترین و آسان‌ترین شکل ممکن استفاده می‌شود.

کار با دریل‌های سنگین قدیمی که سیم‌های بلندی دارند بسیار خسته‌کننده است به همین دلیل کمپانی شیائومی دریلی طراحی کرده که عنوان تجاری آن دریل شارژی شیائومی Xiaomi 12V Max Brushless Cordless drill است. این دریل قابلیت شارژ شدن دارد و شما را از شر سیم‌های بلند رها کرده است. این محصول شیائومی کاربردهای مختلفی مانند سوراخ کردن دیوار و سایر اشیا، تعمیر مبل و … داشته و روی تخته آکرلیک و مواد آلیاژ آلمینیوم هم قابل استفاده است.

دریل شارژی شیائومی درل شارژی قیمت خرید

مشخصات فنی دریل شارژی شیائومی Xiaomi 12V Max Brushless Cordless drill

این دریل دارای ابعاد ۲۰*۷٫۵*۲۱٫۵ سانتی متر بوده و تنها ۱٫۲ کیلو گرم وزن دارد و به نسبت سایر دریل های موجود در بازار، فشار زیادی را به مچ و بازو وارد نمی آورد. این محصول چزو دسته محصولات خانگی هوشمند شیائومی و به طور خودکار زمان روشن یا خاموش شدن را تنظیم می نماید تا هیچ گونه آسیبی متوجه پیچ های مورد استفاده و یا خود قطعه ای که مورد تعمیر قرار گرفته نباشد و خط و خشی به سطح وارد نشود. این محصول از سوی شیائومی به همراه سری های متفاوتی به بازار عرضه شده که همین امر، کاربر را از خرید سری های اضافه کاملاً بی نیاز می کند.

  • اقدام های ایمنی پیاده سازی شده در باتری برای جلوگیری از گرم شدن بش از حد
  • امکان تغییر گشتاور در 19 حالت مختلف
  • پایه آهنربایی برای نگهداری سری پیچ و مته
  • تغییر جهت گردش موتور و سری قابل تعویض
  • عملکرد دقیق و توانایی سوراخ کاری سطوح چوب، آلومینیوم و . . .
  • قابلیت کنترل سرعت

دریل شارژی شیائومی با ظریف باتری بالا

همانطور که از نام این محصول پیداست، شیائومی این مدل از دریل های خود را به یک باتری ۱۲ ولتی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز نموده که با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، این امکان را به کاربر می دهد تا این وسیله را تنها در ۵۰ دقیقه به طور کامل شارژ نماید.

بهره مندی این دریل از یک باتری با ظرفیت بالا منجر شده تا شیائومی در ساخت این محصول از هیچ گونه سیم و کابلی استفاده نکند و بنابراین امنیت کار با چنین ابزاری بسیار بالاتر باشد و در عین حال استفاده از آن چه در محیط خانه و چه خارج از خانه بدون هیچ محدودیتی ممکن گردد. این نکته نیز شایان ذکر است که شیائومی این محصول را با ECP محافظت نموده؛ فاکتوری که به خودی خود باعث افزایش طول عمر باتری این محصول می گردد.   همانطور که در این مطلب اشاره شد این دریل توانایی بالایی دارد و با توجه به قدرتش، به هیچ عنوان نباید در دسترس کودکان قرار داشته باشد.

brushless motor

طراحی یکپارچه الکترومکانیکی برای عملکرد ایمن و بدون جرقه. سایش کم موتور، صدای خروجی کم و تبدیل قدرت بالا. بدون نیاز به تعویض برس های کربنی و در نتیجه عمر مفید بیشتری را به همراه خواهد داشت.

حالت دستی M

دستگیره بی نهایت ۳۶۰ درجه با حداکثر ۳۰ مرحله دنده، که می تواند به صورت تدریجی یا با چرخش سریع از طریق چرخ دنده ها تنظیم شود. بسته به حالت حفاری/پیچ کردن، حداکثر گشتاور یا سرعت را می توان به طور جداگانه برای دقت و دقت کنترل کرد تا نیازهای پیشرفته کاربران حرفه ای را برآورده کند.

درل شارژی شیاومی مناسب برای انواع مواد سازگار با سناریوهای عملیات متعدد

پیچ / سوراخ کاری بدون زحمت روی چوب هایی مانند کاج نرم و راش سخت، فلزاتی مانند لوله های آلومینیومی و صفحات فولادی و پلاستیک هایی مانند لوله های آب و اکریلیک.

منبع: کالی ناب

https://www.mi.com/global/product/xiaomi-12v-max-brushless-cordless-drill/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی