مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

آخرین مطالب

راهنمای کامل خرید لپ تاپ برای مصارف مختلف

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸ ب.ظ | | ۰ نظر

راهنمای کامل خرید لپ تاپ برای مصارف مختلف؛ پادکست

laptopبرای جلوگیری از وارد شدن آسیبهای احتمالی به قطعات اصلی لپ تاپ باید هنگام خرید به این فاکتور نیز توجه ویژهای داشته باشید. جنس بدنه لپتاپها اغلب از نوع آلومینیوم، منیزیم، پلاستیک فشرده یا ترکیبی از آنهاست. جنس بدنه لپ تاپ باید نسبت به وارد شدن انواع ضربههای احتمالی مقاوم باشد و دارای گواهینامههای مختلف در این حوزه باشد. مطالعه دفترچه راهنمای محصول و همچنین استفاده از نظرات کاربران میتواند به شما در انتخاب بهتر جنس بدنه لپ تاپ کمک کند. مولفه بعدی که در راهنمای خرید لپ تاپ باید به آن اشاره کنیم، بررسی درگاههای اتصال لپ تاپ است. تعداد و نوع پورتهای لپ تاپ دسترسی و کاربری راحتتر را فراهم میکند. این پورت که با نام Headphone jack شناخته میشود دارای اندازه ۳.۵ میلیمتری است و برای اتصال هدفون و اسپیکر کاربرد دارد. درگاه اترنت (Ethernet) جهت اتصال مستقیم به شبکه کاربرد دارد و به دلیل وجود قابلیت WiFi در اکثر لپ تاپهای امروزی این درگاه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

  • قابلیت ارتقاؤ حافظه داخلی: دارد
  • سامسونگ (SAMSUNG)
  • پشتیبانی از VPN L2TP
  • عدم ساخت سخت افزاری برای بازی
  • رابط ها : RJ-45 WAN، Wireless
  • لپ تاپ لنوو ideapad 5

laptopدر مقاله معرفی سبک ترین لپ تاپ های 2022 به شما تعدادی از سبک ترین لپ تاپ ها و الترابوک ها را معرفی کردیم. قبل از خرید لپ تاپ، باید بفهمید که کدام سیستمعامل برای شما بهترین کارکرد را دارد. فکر کردن به اینکه نرمافزار مورد نیاز شما روی کدام سیستمعامل اجرا میشود، در تعیین سختافزار موردنیاز، به شما کمک میکند. ویندوز، مک، کروم و لینوکس چهار دسته اصلی سیستمعامل هستند. اکثر خریداران معمولی و گیمرها به سمت ویندوز حرکت میکنند. اما برخی مهندسان و توسعهدهندگان ترجیح میدهند از محیط سریع و حداقلی لینوکس استفاده کنند. همچنین مک هم در بین برنامه نویسان در حال افزایش محبوبیت است. تعداد و نوع پورتها یا درگاههای ارتباطی لپ تاپ نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. لپ تاپ یک وسیله محوری است که باید بتواند با تمامی ابزارهای هوشمند مانند موبایل، ساعت هوشمند، هاردهای اکسترنال و غیره به صورت سریع و مؤثر ارتباط برقرار کند. در حالی که پردازنده، رم و هارددیسک بیشترین تأثیر را بر عملکرد لپ تاپ خواهند داشت، میزان و نوع پورتهای لپ تاپ شما نیز اهمیت بالایی دارند.

laptopالبته ناگفته نماند که DELL یکی از پرفروشترین لپتاپهای سال 2020 را از آن خود کرد. بنابراین هنوز افراد زیادی در سراسر جهان در حال استفاده از این برند هستند؛ چرا که رابط کاربری ساده را ترجیح میدهند. از کجا لپ تاپ بخریم؟ فروشگاه اینترنتی کالاتیک همواره در تلاش است که محصولات متنوعی مانند لپ تاپ را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه دهد. محصولات موجود در این فروشگاه علاوه بر گارانتی معتبر از 7 تا 10 روز مهلت تست برخوردارند و مشتریان در صورت وجود مشکل در محصول میتوانند با پشتیبانی این شرکت در تماس باشند. شما هم برای مشاهده قیمت لپ تاپ و خرید لپ تاپ میتوانید به این فروشگاه مراجعه کنید. بهترین لپ تاپ از نظر کاربری کدام است؟ محصولات برندهایی مانند اپل، ایسوس، ایسر و لنوو همگی از ارزش خرید بالایی برخوردارند. با این حال برند لنوو اخیرا لپتاپهای متنوعی برای کاربریهای مختلف ارائه کرده و نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است.

5 چیز برای ابهام زدایی لپ تاپ

laptopدانش رایانه دارای بیش از دو دهه تجربه فروش تجهیزات کامپیوتری نو، استوک و دست دوم بهصورت حضوری در اصفهان میباشد. از محصولات ویژه ما میتوان به مانیتور استوک، کیس استوک و لپ تاپ استوک اشاره کرد. همه این محصولات دانش رایانه کاملا سالم هستند و بهصورت حرفهای تست و بررسی شدهاند. شما مشتریان عزیز به راحتی میتوانید این کالاها را با کیفیت عالی و قیمت ارزان به صورت اینترنتی خرید کنید. همچنین سیستمهای همه کاره آل این وان استوک نیز در دانش رایانه با تنوع مناسب و قیمت های اقتصادی برای فعالیتهای مختلف موجود هستند. فروشگاه اینترنتی دانش رایانه دارای همه مجوزهای لازم از جمله پروانه کسب، نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی از مراجع ذیالصلاح میباشد تا شما با اعتماد کامل خرید خود را انجام دهید. محصولات دانش رایانه دارای تنوع بالا و از برند های معروف و معتبر مانند Dell, HP, BenQ, LG, خرید thinkpad Samsung و … میباشند. ارسال سفارشات شما با بسته بندی مناسب توسط تیپاکس و باربری به سراسر کشور ارسال میگردد. درصورت وجود هرگونه سوال یا مشاوره خرید با ما در تماس باشید.

The 10 کلید Elements در لپ تاپ

laptopاما از طرف دیگه سری Zenbook هم از حافظه SSD استفاده می کنه که به شدت تو سرعت ویندوز و اجرای برنامه ها تاثیر مثبت میذاره . ضمن اینکه فوق العاده سبک هستن ، حدود ۱ کیلو ! ■ در خانواده باریک و سبک لپ تاپ ایسوس ، لپ تاپی که پیشوند UX داره معمولا بهتر از U خالی هست . ■ سری N لپ تاپ ایسوس واسه افرادی که می تونن حدود ۳ میلیون به بالا خرج کنن بهترین انتخابه . ■ سری K لپ تاپ ایسوس واسه افرادی که می تونن حدود ۲ میلیون به بالا خرج کنن مناسبه . ■ سری X لپ تاپ ایسوس واسه افرادی که می تونن حدود ۱ میلیون تا ۲ میلیون خرج کنن مناسبه . ■ سری U و سری S لپ تاپ ایسوس قیمت خیلی مشخصی ندارن . لپ تاپ ۱ میلیونی داره تا ۵ ۶ میلیونی . اینو دیگه باید خودتون بپرسید .

رشته مهندسی کامپیوتر چند سال طول می کشد؟

laptopYour browser does not support the video tag. مهندسی کامپیوتر یا مهندسی حرفه ای کامپیوتر ؟ رشته مهندسی کامپیوتر چند سال طول می کشد؟ چند ترم است و چند واحد است؟ طبق برنامه درسی که وزارت علوم برای رشته مهندسی کامپیوتر پیشنهاد داده است طول دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر بصورت استاندارد 4 سال است. البته حداکثر مدت مجاز تحصیل در دوره های کارشناسی پیوسته کامپیوتر 6 سال است. درصورتی که دانشجو نتواند واحدهای دوره را در حداکثر مدت مجاز تحصیل با موفقیت بگذراند از دانشگاه مربوطه اخراج می شود. در طی دوره لیسانس دانشجویان باید 22 واحد درس عمومی، 19 واحد دروس پایه، 67 واحد دروس تخصصی، 29 واحد دورس اختیاری و 3 واحد پروژه و 3 واحد کارآموزی که در مجموع 140 واحد میشود را اخد کنند. البته اینکه دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر چند واحد از دروس عمومی، پایه، تخصصی یا اختیاری بردارند ممکن است از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت باشد.

تو، من و کامپیوتر: حقیقت

laptopپس یادتان باشد یک برنامه خوب ضد جاسوس افزار مانند Ad-Aware را روی سیستم تان داشته باشید. مانند نرم افزار آنتی ویروس مطمئن شوید که برنامه ضد جاسوس افزار نیز همیشه آپدیت باشد. همچنین توصیه می شود برای محافظت از شبکه خانگی خود یک فایروال نصب کنید. فایروال یا دیوار آتش می تواند بخشی از یک نرم افزار یا حتی جزئی به هم پیوسته از سخت افزارهایی مانند روتر یا مودم باشد. فایروال ها چگونه کار می کنند؟ شما همچنین باید مطمئن شوید که رمزهای عبور شما مشکل یا ناممکن برای حدس زدن باشند. هیچ گاه نباید رمزعبور مشابهی را برای برنامه ها و سایت های متعدد استفاده کنید. این امر اگر چه باعث می شود به یاد داشتن تمامی رمزهای عبور قدری دشوار باشد، اما در عوض به شما یک لایه اضافی حمایت و امنیت افزون تر می بخشد. اگر کامپیوتر شما به آلودگی دچار شده چند گزینه به روی شما باز خواهد بود. پشتیبانی فنی که بتواند پشت کامپیوتر شما بنشیند و روی آن کار کند این بهترین گزینه است. در غیر اینصورت باید سعی کنید از یک برنامه آنتی ویروس برای قطع اتصال بین کامپیوتر شما و هکر استفاده کنید. متاسفانه ، گاهی تنها گزینه باقی مانده پاک کردن همه چیز روی کامپیوتر و نصب مجدد سیستم عامل و سپس شروع از ابتدا است. در این صورت باید با تهیه دیسک پشتیبان از اطلاعات هارد دیسک به طور مرتب آماده رویارویی با این حالت باشید. فایل های بک آپ را هم با برنامه آنتی ویروس اسکن کنید تا مطمئن باشید هیچ کدام از آنها آلوده نشده باشد. کامپیوتر شما وسیله خوبی است. متاسفانه ، هکر ها نیز همین فکر را می کنند- آنها می خواهند کامپیوتر شما را از جمله ابزارهای کار خود کنند. کامپیوتر شما امن میماند اگر عادات اینترنتی خود را اصلاح کنید و راهنمایی هایی که در این مقاله شرح داده شد را دنبال کنید.

  • دارای ۱ ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگ SSD M.2>
  • لپتاپهای مهندسی
  • سیستم های بیدرنگ
  • امکانات مودم و روتر:باتری
  • دکمه های ترکیبی Ctrl + Print Scrn را فشار دهید
  • کنسول­های بازی XBOX یا PS4
  • برند اچ پی (HP)

laptopاز ویژگی های خاص این لپ تاپ نیز میتوان به 256 گیگابایت حافظه SSD در کنار 1 ترابایت حافظه HDD آن اشاره کرد که در لپ تاپهایی با این قیمت کمتر مشاهده میشود. به عبارتی میتوان گفت این محصول هماکنون یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این محدوده قیمتی است. سری لپ تاپهای آیدیاپد لنوو از محصولات خوشقیمت و کارآمدی هستند که در بازار ایران نیز محبوبیت بالایی دارند و جزء بهترین لپ تاپ های بازار در این محدوده قیمتی هستند. از این رو در لیست برترین لپتاپ های موجود در بازار شهر سخت افزار نیز چند نسخه از آنها را پیشنهاد میکنیم. لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 - XAC دارای پردازندهی Core i3-1215U با فرکانس کاری بین 1.2 تا 4.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Intel UHD Graphics است. این محصول اقتصادی همچنین از 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهرهمند است و از این رو میتواند در برنامههای تدوین ویدیو و دیگر نرم افزارهایی که به حافظه رم بالایی نیاز دارند کاربردی باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی