مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

خرید لپتاپ استوک

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۰۳ ب.ظ | | ۰ نظر

 

لپ‌تاپ استوک چیست؟

استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار می‌باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم بکار برده می‌شود.
اینکه “استوک” چگونه و چرا چنین تعبیری در فارسی پیدا کرده است در این بحث نمی گنجد ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم.

💡 نکته مهمی که لازم است بدانیم این است که اجناس استوک لزوما کارکرده و دست دوم نیستند.

 لپ‌تاپ های استوک از کجا می‌آیند:

  • در کشورهای صنعتی و پیشرفته بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست‌های جالبی را برای فروش و جذب مشتری اتخاذ می کنند.
  • به عنوان مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس” در کشور انگلیس مشتریان می توانند کالاهای خریداری شده را بعد از ۳۰ روز به هر دلیلی یا بهتر بگوییم بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس گیرند و یا معادل آن خرید نمایند.
  • اما کالاهای برگشتی از مشتریان به هیچ عنوان وارد فروشگاه نمی شوند و مستقیما به انبار فرستاده شده و پس از گریدبندی “درجه بندی” در انبار به صورت عمده به فروش می‌رسند.

گرید بندی در لپتاپ استوک

گریدهای به ترتیب کیفیت و تازگی در دسته های زیر دسته بندی می‌شوند:
۱٫ Grade “Open Box”
۲٫ Grade “A++”
۳٫ Grade “A+”
۴٫ Grade “A”
۵٫ Grade “B+”
۶٫ Grade “B”
۷٫ Grade “C”
۸٫ …
⏪⏪ در مورد گریدهای موجود در بازار استوک در ادامه صحبت خواهیم کرد.
✔️ گرید Open Box
گرید اپن باکس منظور محصولاتی هستش که فقط از کارتون در آورده شده‌اند و کاملا استفاده نشده و یا در حد تست روشن شده هستن. این گرید با محصول صفر و آکبند تقریبا تفاوتی ندارد. و از نظر قیمت هم از بقیه گریدها گرونتر هستش.
✔️ گرید A++
مصحولاتی که از نظر کیفیت و تازگی و بدون خط و خش بودن چیزی از گرید اپن باکس کم ندارد. با این تفاوت که این گرید فاقد کارتون بوده و به نسبت اپن باکس بیشتر کار کرده در حد یک یا دو هفته.

✔️ گرید A+
همان ویژگی های گرید A++ را دارد با این تفاوت که میزان کارکرد این محصول ممکن است به یکی دو ماه هم برسد و همچنین امکان وجود خط و خشهای نامحسوس در بنده محصول هست.

✔️ گرید A
محصول از نظر فنی کاملا سالم و تر و تمیز هستش اما وجود خط و خش کم بر روی بدنه دستگاه وجود دارد و البته این محصولات معمولا چندین ماه کار کرده هستن.
☑️ گریدهای B+ , B , C
این گرید ها از نظر کیفی درجات پایین تری نسبت به گریدهای قبلی هستن. و خوشبختانه هیچکدام از محصولات ارائه شده در فروشگاه آبیدر استوک دارای این درجه های کیفی نیستند.

 

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک درجات کیفی اپن باکس و A++ و A+ و در مواردی A هستند. تا رضایت مشتریان را همیشگی برای خود داشته باشیم.

🔸 بنابر توضیحات داده شده خرید یه لپ تاپ استوک لزوما به معنی خرید یک محصول دست دوم نیست.

🔹 و بدین ترتیب شما ممکن است کالایی را به صورت “استوک” خریداری کنید در حالیکه کالا به صورت دست نخورده و در بسته بندی اصلی و کاملا نو باقی مانده باشد.
🔸 البته مشخص است گرید چنین کالایی A به بالا می باشد.

🔹 با توجه به این مطالب از این پس می توانید اجناس استوک دارای گرید A را با اطمینان از نو بودن و اصل بودن با خیال راحت از فروشگاه آبیدر استوک خریداری نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی