مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

تلویزیون سامسونگ ال جی Adventures

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳ ق.ظ | | ۰ نظر

تلویزیون سامسونگ ال جی Adventures

در سال ۲۰۰۰ یک برنامه متن باز و پروتکلی بر پایه استانداردهای باز به نام Jabber ایجاد شد. این پروتکل تحت نام پروتکل گسترش پذیر حضوروپیام رسانی (Extensible Messaging and Presence Protocol) استاندارد شدکه غالباً به اختصار XMPP خوانده میشود. های XMPP میتوانند به عنوان دروازهای به پروتکلهای دیگر پیامرسانی فوری عمل کند و نیاز به استفاده از چندین کارخواه (کلاینت) متفاوت را کاهش میدهد. کاربران میتوانند از پروتکلهای پیامرسانی رایج مختلف با یک کارخواه و کتابخانه ویژه آن پروتکل استفاده کنند.IBM Lotus Sametime در نسخه منتشرشده در نوامبر ۲۰۰۷ پشتیبانی از دروازه IBM Lotus Sametime برای XMPP را اضافه نمود. در حال حاضر شبکههای اجتماعی نیز امکانات پیامرسانی فوری را ارائه میدهند. بسیاری از سرویسهای پیامرسانی فوری از ویژگیهای تماس تصویری، VoIP و کنفرانس مجازی پشتیبانی میکنند. کنفرانسهای مجازی میتوانند از تماسهای تصویری و پیامرسانی فوری با هم استفاده کنند. برخی از شرکتهای پیامرسانی فوری به اشتراکگذاری میزکار، رادیوی اینترنتی(IP Radio) و تلویزیون اینترنتی(IPTV) را نیز به سرویسهای قبلی اضافه نمودهاند.

  • شما نمی توانید بسیاری از تب ها و پنجره ها را باز کنید
  • الگوریتم های پردازش تصاویر
  • دارای قابلیت Bluetooth Low Energy
  • دارای قابلیت Extended PVR
  • ابتدا وارد منوی تنظیمات (Settings) شوید
  • مسدود کردن دسترسی به سایت های مضر
  • دارای قابلیت App Casting

همچنین با سالم ترین روش ممکن و سریع ترین حالت محصول را برای شما ارسال می کند. این فروشگاه سابقه بسیار طولانی مدت دارد و چندین سال است که به فروش لوازم می پردازد. پس با خیال راحت بدون دغدغه می توانید هر چه که لازم دارید را از آن تهیه مولودیمال کنید. برای آشنایی بیشتر و سایر توضیحات این محصول با ما همراهی نمایید. زیباترین چشم انداز را با تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل تجربه 55TU8500 کنید. زیرا به محض قرار دادن درمحیط دکور شما به طور کلی و اختصاصی تغییر پیدا می کند. این دستگاه صفحه نمایش 55 اینچ دارد که تصویر را بسبار بزرگ نمایش می دهد. دقیقا مانند یک سینما خانگی می تواند برای شما ایفای نقش کند. سامسونگ با سلیقه ای عالی رنگ بدنه را از مشکی تهیه کرده است. این رنگ تناسب و هماهنگی کاملی را با محیط و سلیقه فرد ایجاد می کند. دور تا دور صفحه وجود قاب و لبه های باریکی احساس می شود.

  • اس یو اچ دی (SUHD)
  • فناوری Mega Contrast برای بهبود کنتراست تصاویر
  • گوشی موبایل - گوشی اپل
  • دارای فناوری Brightness Detection
  • بلوتوث نسخه ۴٫۲
  • سال ساخت پردازنده نسل 5، 2022

در این تلویزیون بیش از 8 میلیون پیکسل به کار برده که این تعداد حجم پیکسل تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت تصویر، جزئیات رنگ و … دارد و میتوانید تصاویر را کیفیت بسیار بالا تماشا کنید. از آنجایی که از پنل VA استفاده میکند زاویه دید گسترده دارد. شما میتوانید با زاویه دید حدود 80 درجه تصاویر را با کیفیت مناسب تماشا کنید. کیفیت تصویری 4K این تلویزیون با رزولوشن 3840×2160 پیکسل نمایش داده میشود که همین امر باعث میشود تصاویر با کیفیت بسیار بالا در انواع نورهای محیطی را مشاهده کنید. البته به خاطر میزان کنتراست بالایی که در این تلویزیون استفاده شده و تکنولوژی 4K Upscaling به کار برده شده شما میتوانید تصاویر را با عمق و رنگبندی مناسبی مشاهده کنید، خصوصا در محیط های تاریک و یا کم نور. رفرش ریت 60 هرتزی این پردازشگر کمک میکند تا تصویری که با سرعت بالا پخش میشوند، مانند فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی و … بدون تاری و با کیفیت مناسب نمایش داده شود.

تلویزیون سامسونگ اسمارت

سامسونگ این تلویزیون را به پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K مجهز نموده است و به کمک تکنلووژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد. همچنین به کمک تکنولوژی PurColor طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش می دهد. این تلویزیون دارای PQI یا شاخص کیفیت تصویر 2100 می باشد و نسبت به تلویزیون TU7000 کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری احتیاج دارید می بایست به سراغ تلویزیون TU8500 بروید. این تلویزیون دارای برخی ویژگی های مخصوص بازی کردن مانند ALLM و Game Motion Plus نیز می باشد. به طور کلی تلویزیون های 4K نسبت به تلویزیون های Full HD کیفیت تصویر بیشتری ارائه می دهند و ارزش خرید بیشتری دارند. سامسونگ در تلویزیون های 2020 ارزان قیمت خود از تکنولوژی کریستال استفاده نموده است. تکنولوژی کریستال به کمک تکنولوژی Crystal Display نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی طیف رنگ های گسترده تری را تولید می کند و باعث واقعی تر شدن تصاویر بخصوص محتوای HDR می شود.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

این قیمت را انتخاب کردم چون از تکرار شدن اعداد در کنار هم خوشم میآید. در مانتین ویو ایالت کالیفرنیا بود نیز فروختند. پس از موفقیت اپل I، استیو وازنیک به کمک دوستان توانست اپل II را طراحی کند. اولین کامپیوتر شخصی که قابلیت نمایش رنگ و برنامهنویسی شدن در زبان بیسیک را داشت. در طی مراحل ساخت اپل II، استیو جابز اظهار داشت که اپل II باید ۲ شکاف برای کارتهای توسعه داشته باشد، در حالی که نظر استیو وازنیک تکیه بر ۶ شکاف بود. در خلاصه، طی مناظرهای، تصمیم بر آن شد که ۸ شکاف داخل اپل II نیز قرار بگیرد. اپل II به یکی از موفقترین کامپیوترهای شخصی آن دوران تبدیل شده بود، که به تولید انبوه نیز رسیده بود. وازنیک از مهندسی لذت میبرد، نه مدیریت، و همانطور که مهندسین دیگری به کمپانی در حال رشد اپل ملحق میشدند، او احساس کرد که دیگر نیازی به ماندنش در اپل نیست.

همچنین، از بازیهای ۴k @ 120Hz بدون مشکل پشتیبانی میکند، اما تنها دارای پهنای باند HDMI ۲.۱ در یک پورت است که اگر بیش از یک دستگاه HDMI ۲.۱ داشته باشید، قابل استفاده نیست. سامسونگ Q۷۰A برای استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر عالی است. این میتواند کرومای مناسب ۴:۴.۴ را برای همه رزولوشنها به جز ۱۴۴۰p نمایش دهد که برای وضوح متن در هنگام استفاده از آن به عنوان مانیتور رایانه کامپیوتر مهم است. همچنین دارای تاخیر ورودی فوقالعاده کم برای تجربه بازی مناسب است. سامسونگ Q۷۰A برای تماشای فیلم در حالت HDR مناسب است. نسبت کنتراست فوقالعاده بالا به حالت تماشای فیلم کمک میکند. همچنین طیف رنگی گستردهای را برای HDR نمایش میدهد. با این حال، روشنایی HDR آن کمی محدود است، بنابراین روشنترین هایلایتها آنطور که باید ظاهر نمیشوند. سامسونگ Q۷۰A برای نمایشهای تلویزیونی مناسب است. آنقدر روشن میشود که در بیشتر اتاقها بر تابش نور از سمت مقابل غلبه کند.

تکنیکهای مختلف برای دیدن از طریق HMDs وجود دارد. بسیاری از این تکنیکها را میتوان به دو خانواده اصلی تقسیم کرد: «آینه منحنی» (یا منحنی ترکیب کننده) بر اساس و «موجک» یا «راهنمای نور». تکنیک آینه در EyeTaps، توسط Meta در Meta 1، توسط Vuzix در محصولات Star 1200 خود، توسط Olympus و توسط Laster Technologies استفاده شدهاست. یکی از انواع رایج تر انواع نمایشگرهای آینهٔ منحنی نمایشگر اپتیکال birdbath است. صفحه نمایش birdbath ترکیبی از شکاف پرتو و یک آینه کروی /ترکیب کننده، اجازه میدهد تا برای یک میدان بسیار گستردهای از دید استفاده شود. تکنیکهای موجبر متعدد برای مدتی وجود داشتهاست. موجبرهای نازک - عناصر گرینگ پراکنده (nanometric 10E-9). نوکیا اکنون در اختیار Vuzix است. موجبر هولوگرافی - ۳ عنصر نوری هولوگرافی (HOE) با هم (RGB). توسط سونی و کونیکا مینولتا مورد استفاده قرار میگیرد. موج فلزی پلاریزه - ۶ بازتابنده چند لایه پوشش (۲۵-۳۵) در ساندویچ شیشه ای.

یک نوع استاندارد است که بعضی تولید کنندگان محصولات دیجیتالی آن را در تلویزیون های خود قرار می دهند. این عبارت مخفف Digital Living Network Alliance (اتصال شبکه دنیای دیجیتالی) است. اگر شما تلویزیون HD با قابلیت اینترنت دارید، احتمالا از قابلیت DLNA پشتیبانی می کند، و شما می توانید از این طریق برای اتصال آیفون به تلویزیون اپل خود استفاده کنید. این قابلیت باعث ارتباط و به اشتراک گذاشتن اطلاعات داخل لوازم دیجیتالی درون خانه مانند تلویزیون، لپتاپ، موبایل و غیره خرید تلویزیون سامسونگ میشود. آیفون و آیپد خود را به همراه تلویزیون HD خود را به یک شبکه اتصال خانگی وصل کنید. برنامه ArkMC را در دستگاه خود باز کنید. گزینه ی “Arkuda DMS” را انتخاب کنید. سپس موزیک، عکس و فیلم را انتخاب کنید. و در آخر تلویزیون خود را انتخاب کنید. اگر تلویزیون شما محتویات گوشی شما را نشان نداد باید گزینه ی DLNA را در تلویزیون خود فعال کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تخت

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون سامسونگ لطفا از صفحه ما بخواهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی