مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

مجله خبری تکنولوژی استوک کالا

بررسی تخصصی لپتاپ و راهنمای لوازم خانگی

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی - نظرات درباره لوازم خانگی - معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی

بهترین برند لپ تاپ استوک

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۱۸ ب.ظ | | ۰ نظر

لپ تاپ استوک چیست؟

سوالات متداول

وجود واژه استوک (Stock) در کنار لپ تاپ، در واقع معرف یک ویژگی خاص برای این دستگاه است. این ویژگی در زبان لاتین و در بازارهای اروپایی به یک معنا و در بازارهای داخلی کشور ما به معنای دیگری است. در بازارهای اروپایی لپ تاپ استوک به معنای دستگاهی است که در انبار ذخیره شده است. اما این عبارت در بازارهای داخلی کشور ما عموماً برای کالاهای دست دوم و کارکرده استفاده می‌شود. پس واقعیت آن است که لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم یا کارکرده کاملاً متفاوت است.

در بازارهای دنیا، عبارت لپ تاپ استوک یا انباری به لپ تاپی اختصاص داده می‌شود که به هر دلیل فروش نرفته و در انبار باقی مانده است. با پایان فصل فروش، ممکن است فروشگاه‌های بزرگ به دلایلی چون قصد تخلیه انبار، عدم پرداخت مالیات مجدد و نیز افزایش نقدینگی برای تهیه کالاهای جدید، محصولات موجود در انبار خود را در حراج به فروش برسانند. اینها همان محصولاتی است که از آنها با نام استوک یاد می‌شود. تنها نکته منفی‌ای که می‌توان برای این مدل‌ها برشمرد آن است که مدت زیادی از عرضه آنها گذشته است. برای مثال یک فروشگاه که بیش از توان فروش خود از این مدل‌ها خریداری کرده اکنون برای اینکه جلوی ضرر را بگیرد آنها را در حراج با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساند. بنابراین اینکه در بازارهای داخلی از لپ تاپ های دست دو و کارکرده با نام لپ تاپ استوک یاد می‌شود درست نیست.

لپ تاپ استوک چیست؟

تعریف دیگری از لپ تاپ استوک

تعریف دیگری نیز از لپ تاپ استوک وجود دارد که این تعریف در واقع به سبب سیاست‌های مشتری‌مدارانه برخی فروشگاه‌ها در بازارهای جهانی ایجاد شده است. بسیاری از فروشگاههای بزرگ و زنجیره‌ای در سطح جهان، این حق را برای مشتریان خویش قائل هستند که بتوانند کالاهای خریداری شده را تا ۳۰ روز پس از خرید به هر دلیلی یا حتی بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و مبلغ پرداختی را بازپس گیرند. کالاهایی که بدین صورت بازگردانده می‌شوند دیگر در فروشگاه‌ها جایی ندارند و با برچسب استوک به فروش می‌رسند. این محصولات مستقیماً به انبار فرستاده شده و پس از دریافت یکی از درجه‌بندی‌های A,B,C و D به فروش می‌رسند. بنابراین برخلاف بازارهای داخلی کشور ما، در بازارهای بین‌المللی یک لپ تاپ استوک، لپ تاپی است که:

  • بسته‌بندی لپ تاپ استوک باز نشده است، دستگاه مورد استفاده قرار نگرفته و کاملا نو است. فقط در انبار باقی مانده است.
  • فصل فروش لپ تاپ گذشته و این محصول نسبتاً قدیمی شده است. برای مثال مدت دو یا سه سال (کمتر یا بیشتر) از زمان عرضه اولیه آن گذشته باشد.
  • قیمت لپ تاپ استوک ارزان معمولاً نصف قیمتی است که در زمان عرضه اولیه و ورود به بازار داشته است.

مزایا، معایب و درجه‌بندی لپ تاپ استوک

بزرگترین مزیت یک لپ تاپ استوک، ارزان‌تر بودن و مقرون‌بصرفگی آن در قیاس با یک لپ تاپ نو و آکبند است. ایرادی که بر این دستگاه‌ها از سوی برخی کاربران وارد شده است ضخامت بالای آنها است. (لپ تاپ های استوک معمولا ظریف نیستند که البته نمی‌توان آنرا ایراد به حساب آورد زیرا این ویژگی به دلیل کیفیت بالای ساخت قطعات در این دستگاه‌ها، وجود مادربوردهای ۸ لایه و مقاومت بالای آن‌ها در استفاده‌های سنگین، طولانی مدت و طول عمر بالاست). درجه بندی‌های معمول برای یک لپ تاپ استوک عبارت است از:  لپ تاپ استوک با درجهA: دارای وضعیت ظاهری بسیار تمیز، فاقد خط وخش، بدون کارکرد یا کم‌کارکرد؛ درجه B: دارای خط و خش، ترک جزیی و کوچک، سالم و اصلیhttps://abidarstok.com/product-category/laptop/

ویژگی‌های لپ تاپ استوک

از آنجا که کاربر لپ تاپ استوک معمولا فردی است که مشغول در مراکز صنعتی و کارخانه است، صفحه نمایش این مدل لپ تاپ  اکثرا از نوع مات و دارای رزولوشن بالاست تا موارد استاندارد کار در کارخانه‌ها در این دستگاه‌ها رعایت شده باشد. (نکته: یکی از استانداردهای لپ تاپ برای کار در کارخانه، عدم رفلکس نور در صفحه نمایشگر است. این مسئله با وجود صفحه نمایشگر مات دیگر وجود نخواهد داشت و کاربر نگران آن نخواهد بود.) ویژگی دیگر این محصول استفاده از Pointstick به جای موس است. با توجه به میزان آلودگی بالای کارخانه‌ها و احتمال بالای کثیفی دستان کاربر از وجود موس در این دستگاه‌ها صرف‌نظر شده است و Pointstick جایگزین موس گشته است. نکته دیگر در باب لپ تاپ استوک این است که این لپ تاپ اکثرا برای کارهای بسیار طولانی مدت در صنعت و روشن بودن مداوم ساخته شده است. از همین رو از سیستم خنک کنندگی بسیار قوی بهره میبرد. برخی از لپ تاپ های استوک اروپایی از امکان استفاده باتری دوم نیز برخوردارند که به گفته کارخانه سازنده این باتری دوم می‌تواند تا ۱۰ ساعت مداوم بدون برق کار کند.

 

 

لپ تاپ استوک چیست

لپ تاپ استوک چیست

مطمئنا همه ما هنگام خرید لپ تاپ با مراجعه به فروشگاه، با پیشنهاد های مختلفی رو به رو شدیم که یکی از مهمترین و بهترین پیشنهادات معمولا لپ تاپ استوک بوده و با توجه به شرایط بسیار خوب و قیمت مناسب این لپ تاپ ها یکی از گزینه های اصلی انتخاب هستند.
اما انتخاب این لپ تاپ ها نیاز به اطلاعات کاملتری دارد، اطلاعاتی که با دانستن و پس از آن انتخاب لپ تاپ استوک ( ویکی پدیا) مناسب فعالیت خود می توانیم صرفه جویی بسیار خوبی انجام دهیم.
توی این مقاله سعی کرده ایم اطلاعاتی که نیاز دارید درباره لپ تاپ استوک بدانید را به صورت کامل تشریح کنیم و بر اساس آن یک خرید صحیح را انجام دهید.

  لپ تاپ های استوک به دو دسته تقسیم می شوند:

لپ تاپ نو:کلمه استوک در زبان لاتین، به معنای کالای انبار شده یا کالای موجود در انبار است. بدین گونه که گاهی براساس یک سری سیاست های مارکتینگ، توسط فروشگاه های معتبر اروپایی و امریکایی، مشتریان امکان بازگرداندن کالاهای خریداری شده خود را تا 30 روز، بدون هیچ دلیل خاصی دارند. و به دلیل باز شدن کارتن و بیرون آمدن از حالت آکبند، جنس در فروشگاه فروخته نمی شود و به انبار منتقل گشته، تحت عنوان کالای استوک فروخته می شود. حال در انبار اجناس استوک کلاس بندی شده، در رده های A,B,CوD به فروش میرسند.این نکته را هم متذکر شوم، جنس استوک با گرید A  جنسی کاملا نو بوده و با اطمینان بالاتری می توان خرید.

لپ تاپ کارکرده:مراکز صنعتی و شرکت ها در اروپا و آمریکا متناسب با نیاز خود، لپ تاپ های صنعتی با کانفینگهای مختلف را خریداری کرده و به دلیل سیر صعودی پیشرفت علم و تکنولوژی در اروپا و افزایش راندمان کاری، اقدام به خرید لپ تاپ های جدیدتر می نمایند. این لپ تاپ ها نیز به عنوان استوک وارد بازارهای آسیایی گردیده و با همان کیفیت نمونه های آکبند، اما با قیمتی کمتر به فروش می رسند. در نتیجه خرید لپ تاپ های استوک صنعتی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، گزینه بسیار مناسبی برای خرید هستند.  

ویژگی های لپ تاپ های استوک اروپایی:

1. صفحه نمایش در لپ تاپ های استوک: برای جلوگیری از رفلکس نور، صفحه نمایشگر مات است.

2. موس: برای پیشگیری از انتقال آلودگی، مخصوصا در محیط های صنعتی و همچنین چربی هایی که ممکن است روی موس نشسته، مانع عملکرد درست آن شوند، از Pointstick در این لپ تاپ ها استفاده شده است که دارای دکمه چپ و راست مجزا نیز می باشد.

3. سیستم خنک کنندگی بسیار قوی: به دلیل استفاده طولانی مدت، فن های بسیار قوی در آنها تعبیه شده است. برخی نمونه ها امکان استفاده از باتری دوم را نیز داشته و تا 10 ساعت بدون برق نیز می توانند کار کنند.

4. خرابی کم: به دلیل مادربوردهای قوی و عایق های تعبیه  شده در آنها میزان خرابی پایینی دارند.

محبوب ترین دسته بندی های لپ تاپ های استوک: 

لپ تاپ هایی با سخت افزار بسیار قوی و بالا که با کارت گرافیک های NVIDIA و AMD  مورد توجه گیمرها و حتی افرادی با نیازهای مهندسی هستند. از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات اچ پی، ایسوس، ریزر، MSI و حتی ایسر هستند.

از جمله دلایل علاقه مندی افراد به خرید این نوع لپ تاپ، قیمت مقرون به صرفه آنها نسبت به لپ تاپ ها ی نو و نسل جدید است.

  • لپ تاپ استوک اروپایی

 

کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله دبی، از مهمترین مراکز واردات لپ تاپ استوک اروپایی (مخصوصا نوع 1) به خاورمیانه هستند.

 

شرکت لنوو لپ تاپ هایی با تنوع بالا در ویژگی و سخت افزار تولید می نماید. محبوب ترین آنها، لپ تاپ های خوش ساخت و حرفه ای سری ThinkPad است که به عنوان استوک فروخته می شوند.

 تولیدات این شرکت مشهور امریکایی با محصولاتی قوی در حوزه لپ تاپ های صنعتی،  شامل سری های: EliteBook ، ProBook، Pavilion ، Envvy … می باشد. لپ تاپ گیمینگ اچ پی، با نام Omen با سخت افزاری قوی در بازار موجود است. در خصوص لپ تاپ استوک HP، مدل های EliteBook و ProBook با طراحی مقاوم و صنعتی و قیمت مقرون به صرفه تر، در بازارهای خاورمیانه موجود است.

  • لپ تاپ استوک ایسوس

یکی از مشهورترین تولید کنندگان تجهیزات رایانه ای در جهان ایسوس است. از محبوب ترین نمونه های این شرکت  در بین گیمرها و طرفداران بازی های ویدئویی، لپ تاپ گیمینگ ایسوس است. لپ تاپ های ایسوس در سری های N,K,U,H,S,X,Rog و .. برای کاربری های مختلف مالتی مدیا، باریک و سبک، گیمینگ، روزمره و گران قیمت روانه بازارها شده اند.

 

نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک

 

بسته به نوع کار واستفادیتان، لپ تاپ را خریداری نمایید.

  • تست هارد لپ تاپ

امروزه اکثر لپتاپ های دست دو، باید حداقل یکصد و شست یا یکصد و هشتاد گیگابایت فضای ذخیره سازی را دارا باشند. از مهمترین نشانه های وجود مشکل در هارد لپ تاپ، صدای آزار دهنده و عملکرد کند ویندوز است. در جهت تست درصد سلامت هارد، استفاده از نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro گزینه ای مناسب بوده که تمامی هشدارها و خطاها را به شما نمایش می دهد.

  • تست باتری لپ تاپ

در جهت تست باتری لپ تاپ و مشاهده اطلاعات آن، می توانید از BatteryInfoView استفاده نمایید. هر چند با چند ساعت کار کردن با لپ تاپ می توانید از سالم بودن باتری اطمینان حاصل نمایید.

  • توجه به ابعاد صفحه نمایش و تست آن :

هر چه ابعاد صفحه نمایش بزرگتر می شود، قیمت، وزن و حجم لپ تاپ نیز افزایش می یابد. برای آنکه خیالتان راحت باشد که صفحه نمایشتان سالم بوده یا نقاط ریز و هاله ندارد، از برنامه DFX در چندین رنگ مختلف استفاده نمایید.

  • توجه به سی پی یو، تست رم و کارت گرافیک لپ تاپ:

می توانید برای آنکه همزمانکه رم و کارت گرافیک را می سنجید کارایی کل سیستم را نیز تحلیل نمایید، از نرم افزار حرفه ای PassMark BurnInTest استفاده کنید. امروزه از سی پی یوهای AMD و یا INTEL بر روی لپ تاپهای دست دوم استفاده می شود. اگر کابری عادی هستید سیستمی خریداری نمایید که حداقل سی پی یوهای Core i3 و یا Core i5 شرکت اینتل  را داشته و حداقل ۲ گیگابایت رم داشته باشد.

  • درایو نوری:

‏درست است که به دلیل پیشرفت های روز افزون علمی، ابزارهای ضبط داده ها و اطلاعات مختلف در حال تغییر هستند، اما  لپ تاپی که خریداری می نمایید باید حتما دارای یک دی وی دی رایتر باشد.

  • رابط:

‏وجود حداقل ۲ ورودی USB، ورودی HDMI و وایرلس استاندارد ضروری است. وجود قابلیت بلوتوث نیز می توان کمک کننده باشد.

نکته:

اگر می خواهید در آینده متحمل هزینه های گزاف نشوید، حتما بخش هایی همچون اتصالات برق، ورودی ها و دستگاه های اتصالی مانند وای فای، بلوتوث یا HDMI را کنترل نمایید. خرابی یکی از پورت های USB  یا درایو نوری خیلی مشکل ساز نبوده و با هزینه ای اندک رفع خواهد شد. برای آنکه با مبحث سخت افزاری، ارتقا و تعمیرات  سیستم آشنا شوید، مجله کِی لپ را دنبال نمایید. و کلام آخر آنکه اگرلپ تاپ استوک، در کنار قیمت مناسب، کیفیت خوب و گارانتی نیز داشته باشد با اطمینان خریداری نمایید.

کدام مارک لپ تاپ بهتر است

بهترین لپ تاپ ها برای خرید ، از نظر امتیاز جهانی، به 3 دسته تقسیم میشوند:

  1. دسته اول از لحاظ کارکرد که دارای زیر شاخه های گیمینگ،برنامه نویسی و تدوین ویدیو و دانشجویی است.
  2. دسته ی دوم از لحاظ سال ساخت که دارای زیر شاخه های 2019 و 2018 است.
  3. دسته سوم از لحاظ ویژگی ها که دارای زیر شاخه های قیمت و کیفیت است.

A. لپ تاپ ها از نظر کارکرد :

  • دانشجویی: برند های ایسوس ، سامسونگ ، Huawei ، Dell, Hp, Lenovo
  • برنامه نویسی و تدوین ویدیو: لپ تاپ های WorkStation که دارای پردازنده با تعداد هسته های بالا هستند که در رندر کردن به سرعت پیش بروند. Dell سری Precision ، MSI،  Hpسری لپ تاپ های Zbook اچ پی همیشه جزو خوش قیمت ترین لپتاپ ها مخصوص برنامه نویسی و کار بوده و هست و کاملا پرطرفدار و پرکاربرد نیز می باشد.
  • گیمینگ (مخصوص بازی):  MSI، ASUS که ایسوس همیشه جزو محبوبترین شرکت های تولید کننده محصولات گیمینگ بوده و هست. سری ROG یا Republic Of Gamers سری دوست داشتنی گیمرها بوده و هست. زیبایی، تهجیزات قدرتمند و اما قیمتی بالا از مشخصات معروف این شرکت است.

.B   لپ تاپ ها از لحاظ سال ساخت:

  • بهترین برند های 2019: MSI  با سری های GS,GE,GT,WT تا اینجا بهترین های سال بود.    ASUS سری ROG و شرکت Razer
  • بهترین برند های 2018:   Lenovo با ارایه ی ThinkPad X1 Carbon. شرکت  Hp،  شرکت Dell از سری Alienware گرفته تا سری Precision

.C لپ تاپ ها از لحاظ ویژگی ها:

  • بهترین برند ها از لحاظ قیمت : برند های Dell,Hp,Asus,Lenovo,MSI

بهترین برند از لحاظ کارایی و کیفیت : Apple

معرفی کامل لپ تاپ های ایسوس

شرکت ایسوس:

سازنده بهترین مادربوردها در جهان و از تولیدکنندگان بزرگ لپ تاپ، این جایگاه خود را مدیون تکیه بر اصل نوآوری و خلاقیت و کیفیت بالایش است.

از جمله دلایل محبوبیت لپ تاپ ها ی شرکت ایسوس، ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری منحصر به فرد محصولات این شرکت است. از جمله:

  • طراحی منحصر به فرد لپ تاپ استوک ایسوس

ساخت باشکوه و ظریف تولیدات شرکت ایسوس، به دلیل ظرافت های هنری بکار رفته در آنهاست. ظرافت هایی همچون بدنه بسیار شیک متالیک، انحنای ملایم گوشه های لپ تاپ و … که ظاهری بسیار شیک و خاص به آن داده است.

  • صفحه نمایش ایسوس لپ تاپ استوک ایسوس

متناسب با کاربرد و نیاز شغلی خود می توانید لپتاپ هایی با رزولوشن های متفاوت و صفحات نمایش HD ، FullHD و    WQHD و قیمت های متفاوت خریداری نمایید.

  • صفحه کلید لپ تاپ استوک ایسوس

تیم طراحان ایسوس، با طراحی پد لمسی یا صفحه کلید خاص و راحت، درصدد آن هستند که بهترین و برترین تجربه را، فراتر از استانداردهای صنعتی، به کاربر ارائه دهند.

  • وضوح و قدرت بالای صدای لپ تاپ استوک ایسوس

بیشترین سطح هیجان و بالاترین کیفیت صدا را در Asus VivoBook  امتحان نمایید.

  • لولای بسیار منعطف لپ تاپ استوک ایسوس

در جهت اطمینان از کیفیت لولا، لپ تاپ های تولیدی، بیش از 20 هزار مرتبه، باز و بسته می شوند، که منجر به ساخت لپ تاپ هایی فراتر از استانداردهای صنعتی می شود.

  • مشخصات سخت افزاری:

از مشخصه های بارز لپ تاپ های ایسوس، پیکربندی سخت افزاری قدرتمند، در کنار طراحی ساختار و بدنه ی زیباست. بالاترین و بهترین پیکربندی سخت افزاری، درمیان لپ تاپ های ایسوس را، لپ تاپ های استوک ایسوس سری k و n و همچنین سری ROG گیمینگ  در اختیار دارند که قیمت بالاتری هم دارند. لپ تاپ های سری x با همین کیفیت و قیمت مناسبتر، گزینه مقرون به صرفه تری هستند.

برندهای لپ تاپ استوک

بهترین برند لپ تاپ استوک کدام است؟ این سوالیست که بیشتر کاربران قبل از خرید لپ تاپ استوک می پرسند. آیا هنوز از خرید لپ تاپ استوک مطمئن نیستید؟ قبل از خواندن این مقاله شما را به خواندن مقاله ی لپ تاپ استوک بهتر است یا نو دعوت می کنم. حال سوال اصلی این است آیا برند لپ تاپ استوک مهم است؟ آیا تفاوت قیمت آنها چقدر است؟

بهترین برند لپ تاپ استوک

شما با خواندن این مقاله با بهترین برندهای موجود آشنا خواهید شد. از معروفترین آنها HP و Dell هستند که عمدتا ساخت خود آمریکا می باشد. سپس تحلیلی کلی مربوط به کاربردهای آن خواهیم داشت. از قطعات داخلی آنها خواهیم گفت. در هر مورد نیز خصوصیات آن دسته به تفصیل توضیح خواهیم داد. با ما همراه شوید تا به مدل مورد نظر خود برسید.

بهترین برند لپ تاپ استوک

به طور کلی هر شرکتی که بخواهد می تواند لپ تاپ های استوک خود را برای فروش به کشورهای هدف صادر کند. اما مدل ها و برندهای موجود در آبیدر استوک را بخواهیم بررسی کنیم :

 

١. لپ تاپ استوک Lenovo

این لپ تاپ ها ساخته کشور چین هستند. از نقاط قوت این لپ تاپ مدل های متنوع با قیمت مناسب است. اغلب مدل های آن در مقایسه با برندهای دیگر با قطعات مشابه ارزان ترند. کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارند. اما اکثرا از پلاسیک فشرده ساخته شده اند. طراحی آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. از نکات قابل توجه این است که قابلیت ارتقای قطعات آنهاست.

بهترین برند لپ تاپ استوک
مدلهای این لپ تاپ عمدتا به thinkpad ها و yoga تقسیم می شوند. هر چند مدل های متنوع تری نیز موجود است. اما مدل thinkpad محبوبیت بیشتری دارد به دلیل ارتقا قطعات و همچنین داک های پیشرفته کە برای آن طراحی شده است تا قابلیت های دیگری را به دستگاه بیافزاید. بیشتر بخوانید : ۵ لپ تاپ برتر لنوو در سال ٢٠٢٠

 

٢. لپ تاپ استوک HP

لپ تاپ های اچ پی نیز مانند دل ساخت آمریکا هستند. کیفیت ساخت بالا و سخت افزار قوی از نقاط اصلی قوت آن است. تنوع مدل ها و طرح های گوناگون آن نیاز کسانی را که ظاهر برایشان مهم است برطرف خواهد کرد. از مدل های موجود می توان به مدل Probook اشاره کرد. با طرح های گوناگون و ظاهر نسبتا جذاب. از ویژگی های آن وزن مناسب و طراحی زیبای آن هاست. تنوع قطعات استفاده شده در آن باعث می شود برای هر کاربری مدل مناسب پیدا شود.

مدل دیگر Elitebook است. عموما سنگین هستند. ظاهر آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. برای شرایط کاری مختلف ساخته شده اند. بسیار مقاومند و با کیفیت. از نقاط ضعف آنها وزن زیاد آنهاست. مدل بسیار محبوب لپ تاپ های اچ پی Zbook است. در مدل های مختلف با ظاهری جذاب و قدرت فوق العاده. روی اغلب آنها پردازنده های گرافیکی قوی نصب شده است. مناسب کارهای گرافیکی و بازی.
بیشتر بخوانید : لپ تاپ استوک  اچ پی برای تمام سلیقه ها

 

٣. محصولات Microsoft

 بهترین برند لپ تاپ استوک مایکروسافت می باشد. این لپ تاپ ها نیز ساخت کشور آمریکا هستند. طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی از نقاط قوت آنهاست. هر چند تنوع زیادی ندارند اما می توانند نیاز کاربران را مرتفع سازند. مدل های موجود Surfacebook ها هستند. اندازه کوچک و وزن کم از خصوصیات عمده آنهاست. ناگفته نماند که تبلت هستند اما با قدرت یک لپ تاپ کامل.

بهترین برند لپ تاپ استوک

از دیگر مدل ها می توان به Surface Pro و surface laptop اشاره کرد. در جای خود به تفصیل در مورد سخت افزار و طراحی آنها صحبت خواهیم کرد. نکته قابل تامل در مورد برند مایکروسافت قیمت آن است. این برند در مقایسه با سایر برندها گران تر هستند. البته کیفیت آنها تا حدودی توجیه گر این امر است.
برای مطالعه بیشتر اینجا را لمس کنید.

 

۴. لپ تاپ استوک Dell

لپ تاپ های استوک دل که عموما ساخت خود شرکت dell در کشور آمریکاست و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. عموما از پلاستیک و فلزهای با کیفیت برای ساخت بدنه آن استفاده می شود. مادر برد و قطعات داخلی آن کاملا همخوانی دارند. بە طوری که تا سالها دچار مشکلات سخت افزاری نخواهند شد.

اما ایراد اصلی که به آنها وارد است ظاهر زمخت و نه چندان جذاب آن هاست. چون اکثر آنها طراحی سالهای قبل است و مصارف صنعتی داشته اند به ظاهر آنها زیاد توجهی نشده است. اغلب مدلها نیز وزن زیادی دارند. اما در بین همین طرح ها میتوان مدل هایی یافت مناسب کارهای گرافیکی یا حسابداری. از مدل های موجود می توان از انواع Latitude وInspiron نام برد.
بیشتر بخوانید : https://abidarstok.com/

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی